BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Ferrer moet weg bij Vitesse

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 17 mei 2011 - 05:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ferrer moet weg bij Vitesse (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 17 mei 2011 - 06:35   quote  deeplink  
Ferrer moet weg bij Vitesse

ARNHEM - Vitesse-eigenaar Merab Jordania gaat opnieuw miljoenen investeren in Vitesse om de club volgend seizoen in de top-6 van de eredivisie te brengen. Voor het zover is zal het contract met trainer Albert Ferrer al ontbonden zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 maart 2013 door Boudewijn --
Thomas
 Thomas - dinsdag 17 mei 2011 - 09:02   quote  deeplink  
Zat er dik in. Het feit dat hij dit "team" niet aan het voetballen heeft gekregen, zegt genoeg. Nu maar hopen dat er niet weer een onbekende, nikszeggende trainer aangesteld gaat worden. Je zou denken dat ze ervan geleerd hebben...
willemjoke
 willemjoke - dinsdag 17 mei 2011 - 11:36   quote  deeplink  
laat ze lekker een nederlandse coachs nemen is makelijker met de taal tencate bijvoorbeeld
go Jordania
 go Jordania - maandag 23 mei 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 11:36 schreef willemjoke het volgende:
laat ze lekker een nederlandse coachs nemen is makelijker met de taal tencate bijvoorbeeld
Nou ja dat valt wel mee, aangezien een stuk of 7 basisspelers toch geen nederlands spreekt (en dan rekenen we komende versterkingen nog niet mee) en de Nederlanders wel 'voetbal-Engels' kunnen.

Toch ben ik ook voorstander voor een Nederlandse coach, maar meer omdat hij de eredivisie, NL-speelwijze, clubs en spelers beter kent. Daarnaast zijn in mijn ogen Nederlandse topcoaches een van de betere ter wereld. Dan moet je wel denken aan de bekende namen als Van Gaal, Adriaanse, Ten Cate, Hiddink. Voor die laatste heb ik geen hoop en Ten Cate zegt gestopt te zijn, maar Van Gaal of Adriaanse zou me niet verbazen.

Als Van Gaal komt, hoeven we ons ook bij goede resultaten in elk geval geen zorgen te maken over ons 'Hollywood aan de Rijn'-imago. :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Ferrer moet weg bij Vitesse









0.0046141