BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Hiddink wordt klankbord voor PSV-directie

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 20 mei 2011 - 09:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Hiddink wordt klankbord voor PSV-directie (Goal.com)

Thomas
 Thomas - vrijdag 20 mei 2011 - 09:44   quote  deeplink  
Guus Hiddink gaat zich weer voorzichtig bemoeien met PSV. De oud-coach krijgt geen officiële functie bij de club, maar wordt het klankbord van de directie.

Dat werd afgesproken tijdens een onderhoud tussen Hiddink en algemeen directeur Guus Hiddink van afgelopen dinsdag. Daarin verklaarde de bondscoach van Turkije zich 'zo nu en dan te spiegelen met de clubleiding. Dat meldt het Eindhovens Dagblad.

"Voor ons een belangrijk signaal", zegt Sanders. "Guus heeft duidelijk gemaakt en ook laten merken dat zijn hart nog steeds bij PSV ligt. Hij is nog steeds zeer positief geïnteresseerd in de club. Dit gesprek is ons zo goed bevallen, dat we hebben afgesproken om het vaker te doen."

Hiddink benadrukte geen officiële rol te willen. Sanders: "In die zin moet je hier ook geen status aan toekennen. Er zal geen sprake zijn van regelmaat, omdat Guus de komende tijd nog té actief is met zijn werkzaamheden voor de Turkse bond. De toezeggingen die Guus nu gedaan heeft, zijn op dit moment het maximaal haalbare voor PSV. Het is heel erg prettig voor de club dat zo iemand bereid is om regelmatig met ons van gedachten te wisselen."
john doe
 john doe - vrijdag 20 mei 2011 - 15:39   quote  deeplink  
eidenlijk guus is weer thuus. nu hopen dat ook gomes terug komt en reis weer snel fit is wie weet worden we dan weer kampioen.
Briantje
 Briantje - vrijdag 20 mei 2011 - 19:13   quote  deeplink  
Het is goed dat Guus ons weer advies komt geven, want een toptrainer met zo'n goede voetbalvisie is zeker van waarde voor ons PSV!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 20 mei 2011 - 19:18   quote  deeplink  
hehe, we krijgen eindelijk eens positief nieuws over PSV
Rachid 07
 Rachid 07 - vrijdag 20 mei 2011 - 20:45   quote  deeplink  
En nog beter nieuws is dat ie bij ajax in rvc gaat zitten.
Benno
 Benno - vrijdag 20 mei 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Bam!!
wup von dutch
 wup von dutch - vrijdag 20 mei 2011 - 21:24   quote  deeplink  
ooooooo patrickp$v 15 that gotta hurt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door wup von dutch --
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 20 mei 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Dat roept Derksen nu al maanden. Tijd voor Hiddink om duidelijkheid te geven. Volgens het ED had hij afgelopen dinsdag nog 3 uur met Tiny Sanders gepraat over PSV. Dit kun en mag je niet combineren. Wie heeft er gelijk de snor of het ED.
Rachid 07
 Rachid 07 - vrijdag 20 mei 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Ik ben bang voor jullie psv ers dat de snor gelijk heeft die zit volgens mij iets dichter bij de bron.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 20 mei 2011 - 21:48   quote  deeplink  
Je bedoelt de snor die wekelijks aangeeft dat zijn uitspraken vaak achterhaald worden door de realiteit. Die snor?
Rachid 07
 Rachid 07 - vrijdag 20 mei 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Ja bedoel die snor die zei dat psv kampioen zou worden dus zoveel verstand heeft ie er niet van. Maar hij zal het toch wel een x bij het rechte eind hebben
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 21 mei 2011 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 22:12 schreef Rachid 07 het volgende:
Ja bedoel die snor die zei dat psv kampioen zou worden dus zoveel verstand heeft ie er niet van. Maar hij zal het toch wel een x bij het rechte eind hebben
Er is volgens jou totaal geen verschil tussen een gok en informatie van een bron. Informatie waar ze er bij VI de laatste tijd vaak naast zitten. Dat weet iedereen. Laten we eerst maar afwachten hoe het gaat lopen, dan praten we verder.
Benno
 Benno - zaterdag 21 mei 2011 - 09:15   quote  deeplink  
Nou lijkt me duidelijk nu he?;)
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 21 mei 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 09:15 schreef Benno het volgende:
Nou lijkt me duidelijk nu he?;)
Hoezo? Heeft Hiddink gezegd dat hij komend seizoen in de RvC van Ajax gaat stappen? Het is na zijn column alleen maar onduidelijker geworden. Hij wil alles doen, maar je kan niet bij 2 concurrenten tegelijkertijd een rol hebben. Hoe officieus die ook is.

"Concreet gesteld, ben ik nog volop bezig om met Turkije het EK in 2012 te halen en het Turkse voetbal verder te professionaliseren. Daarnaast fungeer ik als klankbord bij Chelsea, denk ik mee als Cruijff me daarom vraagt en weten sommige mensen bij PSV me te vinden. Zo is het, en niet anders."
Benno
 Benno - zaterdag 21 mei 2011 - 09:34   quote  deeplink  
Zeg ik dat dan? Ik zeg het is duidelijk nu, meer niet!
Benno
 Benno - zaterdag 21 mei 2011 - 09:35   quote  deeplink  
Maar in antwoord: als hij wat gaat doen officieel, dan wordt het rvc
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 21 mei 2011 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 09:34 schreef Benno het volgende:
Zeg ik dat dan? Ik zeg het is duidelijk nu, meer niet!
Dan is het duidelijk dat het niet duidelijk is wat Hiddink gaat doen. :P
Benno
 Benno - zaterdag 21 mei 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Duidelijk toch?;)
ThreeStars
 ThreeStars - maandag 23 mei 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Vrienden Ajax heeft Hiddink niet eens nodig
Cock Roomberg
 Cock Roomberg - dinsdag 24 mei 2011 - 23:26   quote  deeplink  
jep
Jadisfan
 Jadisfan - woensdag 25 mei 2011 - 12:30   quote  deeplink  
De inbreng van Hiddink wordt overdreven, hij is natuurlijk een kundig man, maar ook hij heeft in het verleden misaankopen gedaan en niet altijd het meest sprankelende voetbal laten zien toen hij trainer was bij PSV... Het is niet een persoon maar het hele team van PSV die de zaak weer los moet trekken
Ride
 Ride - donderdag 26 mei 2011 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 09:33 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hoezo? Heeft Hiddink gezegd dat hij komend seizoen in de RvC van Ajax gaat stappen? Het is na zijn column alleen maar onduidelijker geworden. Hij wil alles doen, maar je kan niet bij 2 concurrenten tegelijkertijd een rol hebben. Hoe officieus die ook is.

"Concreet gesteld, ben ik nog volop bezig om met Turkije het EK in 2012 te halen en het Turkse voetbal verder te professionaliseren. Daarnaast fungeer ik als klankbord bij Chelsea, denk ik mee als Cruijff me daarom vraagt en weten sommige mensen bij PSV me te vinden. Zo is het, en niet anders."
Yep.. en hij zegt ook:

quote:
Johan Cruijff heeft Guus Hiddink gevraagd om samen met hem plaats te nemen in de Raad van Commissarissen bij Ajax. "Het lijkt me op zich een mooie uitdaging", vertelt Hiddink. "Maar vooralsnog hik ik tegen de praktische kant van de zaak aan."

"Al is zo'n functie misschien minder complex dan de rol van adviseur", vervolgt de huidige bondscoach van Turkije. "Aan de andere kant werkt het met Chelsea wel goed. Toen ik daar anderhalf jaar geleden vertrok, heb ik de club geadviseerd vanaf dat moment goed door te selecteren. Daar zijn ze nu druk mee bezig en af en toe word ik tijdens dat proces als klankbord gebruikt. Dat kost me weinig tijd en is dus prima met mijn functie bij Turkije te combineren."

Hiddink werd ook benaderd door PSV. "Adviseur zijn op het niveau van PSV, Ajax en Chelsea kan je niet even tussen neus en lippen door doen", vertelt hij. "Dat heb ik ook tegen PSV-directeur Tiny Sanders gezegd, toen hij dit met mij besprak. Bellen kan natuurlijk altijd, maar een officiële functie is een ander verhaal. Bovendien was Johan Cruijff hem voor. Hij vroeg me al eerder samen bij Ajax in de raad van commissarissen te gaan zitten. Omdat ik Johan voor honderd procent vertrouw, blijven we met elkaar gesprek. Niets meer en niets minder."

Iets ruimere info dan die jij verschaft ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Hiddink wordt klankbord voor PSV-directie









0.0064430