BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV informeert naar publiekslieveling Gomes

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 20 mei 2011 - 08:47
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

PSV informeert naar publiekslieveling Gomes (ELF Voetbal)

Thomas
 Thomas - vrijdag 20 mei 2011 - 09:44   quote  deeplink  
PSV wil Tottenham Hotspur-manager Harry Redknapp verlossen van Heurelho Gomes. De Braziliaanse doelman, die dit seizoen meerdere malen blunderde voor de Spurs, kan drie jaar na zijn vertrek uit Eindhoven terugkeren in het Philips Stadion.

De huidige eerste doelman Andreas Isaksson mag uitkijken naar een andere club. Hetzelfde geldt voor tweede keus Cassio Ramos, terwijl keeperstalent Jeroen Zoet verhuurd mag worden om ervaring op te doen. Als derde goalie strikte PSV al Khalid Sinouh van FC Utrecht.

Gomes speelde van 2004 tot 2008 vier jaar succesvol in Eindhoven. De keeper werd alle vier seizoenen kampioen, won een KNVB Beker en reikte met PSV tot de halve finale van de Champions League.

Grote struikelblok kan het salaris van de 30-jarige sluitpost zijn. Waar hij in Londen 50.000 pond per week opstrijkt, stelde PSV onlangs een salarisplafond in van een miljoen euro per jaar. Daarvan wil de club alleen bij hoge uitzondering van afwijken, zo weet De Telegraaf.

Ook als Isaksson niet verkocht wordt, is Gomes welkom. Beide keepers moeten dan onderling uitvechten wie eerste doelman wordt. Naast een doelman wil technisch manager Marcel Brands de selecie versterken met twee aanvallers en een middenvelder.
Ride
 Ride - vrijdag 20 mei 2011 - 09:49   quote  deeplink  
Shit....

dat is slecht nieuws voor ons..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 20 mei 2011 - 09:58   quote  deeplink  
DOEN!!!!
dannymaster
 dannymaster - vrijdag 20 mei 2011 - 15:26   quote  deeplink  
Hahah gomez terug, laat me niet lachen, ik zou eerder room als reserve keeper kopen van vitesse, en dan romero van AZ ofzo, is altijd beter dan die kut braziliaan, kijk hoeveel ballen hij doorlaat bij tottenham
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 20 mei 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:26 schreef dannymaster het volgende:
Hahah gomez terug, laat me niet lachen, ik zou eerder room als reserve keeper kopen van vitesse, en dan romero van AZ ofzo, is altijd beter dan die kut braziliaan, kijk hoeveel ballen hij doorlaat bij tottenham
Idd ik denk echt dat Room beter is dan gomes...
john doe
 john doe - vrijdag 20 mei 2011 - 15:43   quote  deeplink  
Gomes is 1 van de beste van de wereld kom op man room mag zn veters nog niet strikken
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 20 mei 2011 - 18:19   quote  deeplink  
Gomes is de beste keeper die ik in de Nederlandse competitie heb zien keepen. Stekelenburg van na het WK is een goede 2de, dan valt er een heel groot gat naar de rest van de keepers.

Goed dat ze bezig zijn, maar eerst zien dan geloven. Volgens mij moeten er heel veel dingen op hun plek vallen wil dit realiseerbaar zijn. 1 daarvan is het vertrek van Isaksson. Lijkt me onmogelijk dat PSV beide keepers in de selectie kan betalen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 20 mei 2011 - 18:22   quote  deeplink  
Wat moet PSV ook met 2 keepers? Gomes keept waarschijnlijk toch 90% van alle wedstrijden, en in die andere 10% gewoon cassio of zo laten keepen.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 20 mei 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 18:22 schreef patrickpsv15 het volgende:
Wat moet PSV ook met 2 keepers? Gomes keept waarschijnlijk toch 90% van alle wedstrijden, en in die andere 10% gewoon cassio of zo laten keepen.
Precies, maar dan moet je wel Isaksson kwijt kunnen. Ik zie de clubs niet voor hem in een rij staan. Hij is een middelmatige keeper. Vaak een 5je of 6je en 2x per seizoen een 9. Hij steelt niet vaak de show en straalt weinig uit.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 20 mei 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 18:24 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Precies, maar dan moet je wel Isaksson kwijt kunnen. Ik zie de clubs niet voor hem in een rij staan. Hij is een middelmatige keeper. Vaak een 5je of 6je en 2x per seizoen een 9. Hij steelt niet vaak de show en straalt weinig uit.
Ach kwijt kunnen kan altijd, is maar hoeveel je er voor krijgt..
Briantje
 Briantje - vrijdag 20 mei 2011 - 19:10   quote  deeplink  
Gomes is een aanwinst voor PSV. We hebben dit seizoen veel punten verloren door domme fouten van Isaksson. Gomes is een keeper die wel punten pakt. Engelaar weg, Schaars ervoor terug en 2 spitsen erbij dan komt het wel goed! en mocht dzudszak vertrekken assaidi van Heerenveen halen!
Rachid 07
 Rachid 07 - zaterdag 21 mei 2011 - 06:44   quote  deeplink  
Ja hoop dat ie naar psv komt die heeft goed staan keepen afgelopen jaar. Als ie echt zo goed zou zijn dan zouden de spurs hem toch niet laaten gaan. 1x een blunder kan gebeuren maar toch niet iedere x . Dat wordt lachen in eindhoven volgend seizoen
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 06:44 schreef Rachid 07 het volgende:
Ja hoop dat ie naar psv komt die heeft goed staan keepen afgelopen jaar. Als ie echt zo goed zou zijn dan zouden de spurs hem toch niet laaten gaan. 1x een blunder kan gebeuren maar toch niet iedere x . Dat wordt lachen in eindhoven volgend seizoen
Je kijkt blijkbaar weinig ENgels voetbal..

Gomes is een wat onorthodoxe keeper, maar wel heel goed, bij tottenham speelt hij ook gewoon erg goed, enkel heeft hij de pech gehad dat hij dit seizoen een blunder of 2/3 heeft gemaakt, en hierdoor vergeet men al snel dat hij toch ook heel veel punten heeft gepakt voor de club..
Den Har
 Den Har - zondag 22 mei 2011 - 15:38   quote  deeplink  
Heurelo Gomes is een topper voor PSV en zou een rustpunt voor de verdediging kunnen zijn.PSV moet z.s.m. af zien te komen van grabbelaar Cassio Ramos (grote miskoop).Gomes ziet het wel zitten.Dus samen met PSV naar een creatieve oplossing zoeken!Stijn Schaars zou een prima centrale verdediger zijn indien haalbaar?Verder Assaidi halen en Engelaar verkopen
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 22 mei 2011 - 17:03   quote  deeplink  
nou zag hem laats bij de spurs,daar is niks meer van over die kan beter met pensioen
Rachid 07
 Rachid 07 - zondag 22 mei 2011 - 17:59   quote  deeplink  
Oja remco k alles wat jij zegt is waar sorry dat er ook mensen zijn die het anders zien . Als alle mensen zo als jij zouden denken is het erg saai hier wat een bal ben je!!
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 22 mei 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 17:59 schreef Rachid 07 het volgende:
Oja remco k alles wat jij zegt is waar sorry dat er ook mensen zijn die het anders zien . Als alle mensen zo als jij zouden denken is het erg saai hier wat een bal ben je!!
Lijkt me niet saai als eensgezinde mensen met voetbalverstand alleen maar waarheid zouden posten. Wat een droomforum zou het dan toch zijn. :P Remco onderbouwd zijn posts goed en hij is prima te volgen.
plaat
 plaat - maandag 23 mei 2011 - 10:32   quote  deeplink  
Gomes terug????????? Waarom word Hans van Breukelen nie terug gehaald
R!ck
 R!ck - maandag 23 mei 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 17:59 schreef Rachid 07 het volgende:
Oja remco k alles wat jij zegt is waar sorry dat er ook mensen zijn die het anders zien . Als alle mensen zo als jij zouden denken is het erg saai hier wat een bal ben je!!
Jammergenoeg voor jou heeft hij vaak gelijk!
ThreeStars
 ThreeStars - maandag 23 mei 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Vraagje heeft psv al aankopen gedaan voor komend seizoen?
of is er crisis?
nummer10
 nummer10 - maandag 23 mei 2011 - 20:59   quote  deeplink  
hou maar op.. hij blijft gewoon in engeland.. daarbij verdiend hij veel te veel voor NL begrippen..
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 23 mei 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 10:32 schreef plaat het volgende:
Gomes terug????????? Waarom word Hans van Breukelen nie terug gehaald
Je bent niet grappig en Hans van Breukelen is al terug en zit in de RvC.

quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:20 schreef Rachid 07 het volgende:
Ja als je maar flink slijmt bij alle pisvee,ers uit aidshoven dan vinden jullie boeren het altijd oke
Jij zit nu iemand af te kraken die wel op niveau kan discussiëren. Zelf post je 9 van de 10x poep. Ik heb totaal geen problemen met Ajacieden hier op het PSV-forum. In tegendeel zelfs, ze zijn welkom...maar dan wel Ajacieden met een beetje niveau.

quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 20:10 schreef ThreeStars het volgende:
Vraagje heeft psv al aankopen gedaan voor komend seizoen?
of is er crisis?
Die vraag moet je eind augustus stellen.

quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 20:59 schreef nummer10 het volgende:
hou maar op.. hij blijft gewoon in engeland.. daarbij verdiend hij veel te veel voor NL begrippen..
Volgens Thijs Slegers wil Gomes wel graag terugkeren. Waar een wil is, is een weg. Ik moet het nog maar zien. Als hij te duur is, dan heb ik liever gewoon een Nederlandse keeper met talent zoals Vorm, Cilissen van NEC of misschien Tyton van Roda. PSV is net op de goede weg met 5 miljoen extra aan sponsorgeld en een afname van dik 8 miljoen in salariskosten. Straks zijn CL-inkomsten een bonus en geen noodzaak meer. Dan schrijf je structureel zwarte cijfers. Dat moet je nu niet gaan verneuken voor een keeper.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door PSVMocro --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 mei 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Als het zou lukken, zou dat top zijn. Alleen de vraag is of hij echt haalbaar is.
Hij lijkt me voor PSV nl extreem duur.
Ride
 Ride - dinsdag 24 mei 2011 - 00:16   quote  deeplink  
Laat het aub bij informeren blijven, die man is er persoonlijk verantwoordelijk voor jullie 4 titels op rij.
Onneembare vesting en een normale wereldkeeper.
Één van de weinige waar ik sympathie voor heb.
amsterdam123
 amsterdam123 - woensdag 06 juli 2011 - 23:41   quote  deeplink  
ja jo he weer 4 mil per jaar kwijt dan kan de gemeente weer bij springen
infamous psv
 infamous psv - donderdag 07 juli 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 22:08 schreef Hasjkoph het volgende:
Als het zou lukken, zou dat top zijn. Alleen de vraag is of hij echt haalbaar is.
Hij lijkt me voor PSV nl extreem duur.
Is hij ook , peperduur salaris niet vergeten
PSVmatt
 PSVmatt - donderdag 07 juli 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Te duur, te hoog salaris, gaat ´m niet worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV informeert naar publiekslieveling Gomes









0.0078990