BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente loert op Wijnaldum

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 23 mei 2011 - 12:07
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

FC Twente loert op Wijnaldum (FR4Ever.nl)

Thomas
 Thomas - maandag 23 mei 2011 - 13:04   quote  deeplink  
Feyenoord moet serieus rekening houden met een vertrek van Georginio Wijnaldum, nu bekerwinnaar FC Twente zijn zinnen heeft gezet op de Rotterdammer. De 20-jarige speler van Jong Oranje moet komend seizoen in de Grolsch Veste het aanvallende brein op het middenveld worden. Dat meldt het AD.

Zaakwaarnemer Humphrey Nijman sprak afgelopen week voor het eerst over zijn pupil Georginio Wijnaldum met Martin van Geel, de nieuwe technisch directeur van Feyenoord. De Rotterdamse club onderneemt al langere tijd verwoede pogingen om het medio 2012 aflopende contract van de jeugdinternational open te breken en te verlengen. Tot op heden zonder succes.

Nu FC Twente, dat zich nog niet officieel gemeld heeft in de Kuip, op het toneel is verschenen, lijkt een contractverlenging in de Kuip verder weg dan ooit. In Enschede ziet oefenmeester Michel Preud'homme een middenveld met local hero Wout Brama, de bij Roda JC weggeplukte Willem Janssen en talent Wijnaldum, die afgelopen seizoen veertien competitiedoelpunten produceerde voor Feyenoord, als meest vooruitgeschoven pion wel zitten.
Eje
 Eje - maandag 23 mei 2011 - 13:48   quote  deeplink  
Lijkt me stug dat Twente zich daadwerkelijk gaat melden voor Wijnaldum. Die gaat alleen voor de hoofdprijs naar Twente en anders naar het buitenland. Aangezien er nog geen interesse van het buitenland denk ik dat hij gewoon gaat bijtekenen.
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - maandag 23 mei 2011 - 14:01   quote  deeplink  
Wijnalbum heeft al aangegeven dat zijn hart ligt bij feyenoord. Hij zou nooit voor een andere nederlandse club spelen. Ook niet voor Twente. En er zijn wel degelijk intresseĀ“s vanuit het buitenland!
BassieB
 BassieB - maandag 23 mei 2011 - 15:12   quote  deeplink  
Wijnaldum zou een geweldige versterking zijn voor Twente en ik kan het alleen maar toejuichen als hij daadwerkelijk komt. Goed scorend vermogen en heel wendbaar. Laten we maar zeggen #GEORGINIOMOETKOMEN
bartmr2
 bartmr2 - maandag 23 mei 2011 - 16:11   quote  deeplink  
zo is dat bassie , helemaal mee eens,liever als strootman!
Eje
 Eje - dinsdag 24 mei 2011 - 13:53   quote  deeplink  
Klopt, heb begrepen dat Everton interesse heeft maar tot op heden zich nog niet gemeld heeft (net als Twente overigens). Duidelijk dat Als Everton zich meld dat dan geen enkele nederlandse club naast Feyenoord dan nog kans maakt.
Redwing
 Redwing - donderdag 26 mei 2011 - 08:10   quote  deeplink  
Van Theo Janssen dacht ook iedereen dat ie niet binnen Nederland zou gaan verkassen, maar ziehier. Als geld om de hoek komt kijken dan wordt er vaak niet meer gedacht met het hart maar met het verstand.
plannetje
 plannetje - donderdag 26 mei 2011 - 09:49   quote  deeplink  
het zou heel leuk zijn voor twente als die komt maar genie gaat niet komen believe me... ;)
goalgetter
 goalgetter - donderdag 26 mei 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 08:10 schreef Redwing het volgende:
Van Theo Janssen dacht ook iedereen dat ie niet binnen Nederland zou gaan verkassen, maar ziehier. Als geld om de hoek komt kijken dan wordt er vaak niet meer gedacht met het hart maar met het verstand.
Als ik de keus had je inkomen te verhogen van 5 ton naar 1,5 miljoen dan deed ik dat ook.
Iedereen zal dat begrijpen. Ik zelf ben met 5 ton of ietsje minder mag ook uitermate tevreden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente loert op Wijnaldum









0.0052878