BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'PSV denkt voor volgend jaar aan Wijnaldum en Schaars'

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 07:10   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138187
knowhow
 knowhow - maandag 06 juni 2011 - 21:57   quote  deeplink  
http://voetbalanalyses.nl/?p=2587

Ben inderdaad overtuigd halen voor volgend jaar! Hoeven we ook geen spits meer te halen want dat kan Toivonen in de spits!
Briantje
 Briantje - dinsdag 07 juni 2011 - 00:05   quote  deeplink  
Schaars en Wijnaldum moeten gekocht worden. We worden dan veel sterker op het middenveld! Toivonen kan inderdaad in de spits, maar er moet toch nog een spits aangetrokken worden.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 07 juni 2011 - 02:19   quote  deeplink  
Ik moet het nog zien. Dit zijn nou niet bepaald de namen waar ik op zit te wachten. Wijnaldum heeft wel potentie, maar waarom Nijland verhuren? Schaars heeft de afgelopen 2 seizoenen weinig laten zien. Waarom zou hij PSV opeens kunnen dragen? Ik juich het vertrek van Engelaar toe, maar met Schaars loop je net zoveel risico dat hij het niet aankan.

Brands moet met iets verrassends komen. Als dit de namen die PSV op het lijstje heeft, dan had ik voor een tiende van zijn salaris de functie wel willen uitoefenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door PSVMocro --
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Weet je nog geen Koevermans geen Wijnaldum. Ik denk dat brands een beetje gek is of hij moet met een zilver koffer komen met 7 a 8 miljoen.Doe ik persoonlijk een strikje omheen.!Maar liever niet.Die shirt van jullie zal hem niet staan ook al is het Wit-Rood
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 08 juni 2011 - 18:47   quote  deeplink  
ginipsv.jpg

Nee, kan echt niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2011 door Bosifyable --
knowhow
 knowhow - donderdag 09 juni 2011 - 10:51   quote  deeplink  
Wat denken jullie van Sigthorsson naar PSV?

http://voetbalanalyses.nl/?p=2595
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 09 juni 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Volgens velen een groot talent, voor mij een vraagteken. Ik vind hem geen bijzonder aantrekkelijke spits om te zien. Zijn statistieken zijn nou ook niet iets om warm van te worden. Hij heeft 15x in 32 wedstrijden gescoord, waarvan ook 5 doelpunten in één wedstrijd. Als hij al die andere 10 goals in verschillende wedstrijden heeft gescoord, dan stond hij dus 21 wedstrijden droog. Waarvan vast een paar als invaller, maar toch niet echt afgetekend.
el-loco
 el-loco - zaterdag 11 juni 2011 - 08:54   quote  deeplink  
Ik zal jullie uit de droom helpen. Wijnaldum heeft al meerdere malen aangegeven dat hij een overstap naar een andere Nederlandse club niet ziet zitten. Als hij niet bijtekent gaat hij naar het buitenland. EINDE TOPIC!
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 11 juni 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 08:54 schreef el-loco het volgende:
Ik zal jullie uit de droom helpen. Wijnaldum heeft al meerdere malen aangegeven dat hij een overstap naar een andere Nederlandse club niet ziet zitten. Als hij niet bijtekent gaat hij naar het buitenland. EINDE TOPIC!
Eind mei heeft hij alleen aangegeven dat hij niet naar Ajax kan gaan. Als PSV of Twente ook niet mogelijk waren, dan had hij dat er ook bijgezegd. Ik denk dat hij wel openstaat voor een Nederlandse transfer. Ook toen hij bij Oranje was en hem de vraag over PSV werd gesteld, begon hij er omheen te draaien. Waarom deed hij dat als Nederland bij voorbaat geen optie voor hem is? Dan kon hij gewoon nee zeggen, net zoals hij dat bij Ajax heeft gedaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juni 2011 door PSVMocro --
Wtje
 Wtje - zondag 12 juni 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Ga in jullie eigen jeugd kijken man. Onee sorry die is er niet.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 juni 2011 - 16:41   quote  deeplink  
hoop dat hij naar psv komt. en dan REVANCHE nemen op feyenoord!
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 12 juni 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 16:37 schreef Wtje het volgende:
Ga in jullie eigen jeugd kijken man. Onee sorry die is er niet.
Ik zit echt niet op Wijnaldum te wachten. Zeker niet voor het bedrag wat Feyenoord voor hem wil vangen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 juni 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 16:41 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik zit echt niet op Wijnaldum te wachten. Zeker niet voor het bedrag wat Feyenoord voor hem wil vangen.
7 miljoen is belachelijk. Maar stel we weten hem voor 4 miljoen los te kweken dan zou dat zeker een leuke aankoop zijn. Hij is nog zeer jong en dan al 1 van de beste middenvelders van de eredivisie. Hij brengt ook wat leven in de brouwerij in ons toch wel houterige middenveld.
Wtje
 Wtje - zondag 12 juni 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 16:45 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

7 miljoen is belachelijk. Maar stel we weten hem voor 4 miljoen los te kweken dan zou dat zeker een leuke aankoop zijn. Hij is nog zeer jong en dan al 1 van de beste middenvelders van de eredivisie. Hij brengt ook wat leven in de brouwerij in ons toch wel houterige middenveld.
Als PSV hem graag wilt hebben,moeten ze ervoor betalen wat Feyenoord er voor vraagt. Anders moeten ze opbokken.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 juni 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 16:49 schreef Wtje het volgende:

[..]

Als PSV hem graag wilt hebben,moeten ze ervoor betalen wat Feyenoord er voor vraagt. Anders moeten ze opbokken.
Weet niet wat voor afkoopsom er in het contract van wijnaldum staat. Als daar nou een bedrag in staat van 3 mil en wijnaldum zou graag een stapje hogerop naar PSV willen doen dan gaat dat wel.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 12 juni 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 16:49 schreef Wtje het volgende:

[..]

Als PSV hem graag wilt hebben,moeten ze ervoor betalen wat Feyenoord er voor vraagt. Anders moeten ze opbokken.
Jij kan nu wel groot doen, maar volgend jaar loopt hij gratis weg...hahaha
Wtje
 Wtje - zondag 12 juni 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Een stapje hoger op is het buitenland. Ook bij PSV zal hij niet veel beter meer worden.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 12 juni 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 16:45 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

7 miljoen is belachelijk. Maar stel we weten hem voor 4 miljoen los te kweken dan zou dat zeker een leuke aankoop zijn. Hij is nog zeer jong en dan al 1 van de beste middenvelders van de eredivisie. Hij brengt ook wat leven in de brouwerij in ons toch wel houterige middenveld.
Ik weet niet wat je met hem aan moet. Toivonen en Labyad kunnen prima op 10 spelen. Assaidi heeft bij Heerenveen ook op 10 gespeeld, mocht PSV hem halen. Ibrahim is ook een speler voor die functie. Heb goede dingen over die jongen gehoord. Blijkt een groot talent te zijn. Waar past Wijnaldum in dit plaatje? Wordt toch alleen relevant als Toivonen vertrekt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2011 door PSVMocro --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 juni 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 16:53 schreef Wtje het volgende:
Een stapje hoger op is het buitenland. Ook bij PSV zal hij niet veel beter meer worden.
Wel europees voetbal + strijden om kampioenschap (= Nederlandse top). Als hij naar spaanse/engelse (sub)top gaat komt hij mogelijk niet veel aan spelen toe en dat is slecht voor zijn ontwikkeling.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 juni 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 16:54 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je met hem aan moet. Toivonen en Labyad kunnen prima op 10 spelen. Assaidi heeft bij Heerenveen ook op 10 gespeeld, mocht PSV hem halen. Ibrahim is ook een speler voor die functie. Heb goede dingen over die jongen gehoord. Blijkt een groot talent te zijn. Waar past Wijnaldum in dit plaatje? Wordt toch alleen relevant als Toivonen vertrekt.
Ik zou toivonen graag in de spits zien.
Assaidi Toivonen Lens
wijnaldum
Schaars hutchinson
Wtje
 Wtje - zondag 12 juni 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Hoe weet jij dat PSV mee strijd om de het kampioenschap. Jullie beste speler is vertrokken en als hij niet in vorm was, was het ook gelijk niks met jullie club. Zo goed is Wijaldum niet hoor.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 juni 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 16:57 schreef Wtje het volgende:
Hoe weet jij dat PSV mee strijd om de het kampioenschap. Jullie beste speler is vertrokken en als hij niet in vorm was, was het ook gelijk niks met jullie club. Zo goed is Wijaldum niet hoor.
Dat kan ik voor de transferperiode nog niet zeggen. Maar als PSV zorgt voor meer stabiliteit achterin (gomes halen + nog een leuke betrouwbare verdediger) en de aanval wordt aangevuld met wijnaldum en assaidi dan blijft PSV 100% zeker een titel kandidaat.
Wtje
 Wtje - zondag 12 juni 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Ja dan misschien wel,maar goed geld?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 juni 2011 - 17:00   quote  deeplink  
14 mil van dszudszak. kun je met goed transferbeleid leuke dingen mee doen hoor, ervanuitgaand dat de schulden worden kwijtgescholden m.b.v. staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2011 door patrickpsv15 --
Briantje
 Briantje - dinsdag 14 juni 2011 - 13:17   quote  deeplink  
zoals ik al eerder zei moeten schaars en wijnaldum gehaald worden. Misschien is assaidi de ideale opvolger van dzudzsak! en hoe zit het eigenlijk met Jonathan want we horen er niets meer over of Reis al een contract heeft getekend. Hij moet echt weer terug komen, want die jonge heeft alles
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 14 juni 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 16:45 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

7 miljoen is belachelijk. Maar stel we weten hem voor 4 miljoen los te kweken dan zou dat zeker een leuke aankoop zijn. Hij is nog zeer jong en dan al 1 van de beste middenvelders van de eredivisie. Hij brengt ook wat leven in de brouwerij in ons toch wel houterige middenveld.
en jij denkt dat ze in rotterdam een steekje los hebben zitten
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 14 juni 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 16:55 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Wel europees voetbal + strijden om kampioenschap (= Nederlandse top). Als hij naar spaanse/engelse (sub)top gaat komt hij mogelijk niet veel aan spelen toe en dat is slecht voor zijn ontwikkeling.
en dat kampioenschap vergooien ze weer in rotterdam
Bergkamp
 Bergkamp - woensdag 15 juni 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 16:57 schreef Wtje het volgende:
Hoe weet jij dat PSV mee strijd om de het kampioenschap. Jullie beste speler is vertrokken en als hij niet in vorm was, was het ook gelijk niks met jullie club. Zo goed is Wijaldum niet hoor.
De beste speler van Ajax (Suarez) vertrok in de winterstop bij een flinke achterstand, en toch werd Ajax kampioen.
ajax degradeert n
 ajax degradeert n - donderdag 16 juni 2011 - 16:32   quote  deeplink  
Ja totdat de helpje van Van Marwijk dingen recht bij Ajax hebben gezet. Anders waren ze ergens in de 4-8e plaats...
Mike787
 Mike787 - zaterdag 18 juni 2011 - 04:40   quote  deeplink  
Nee joh 4-8 dat hoop je allen maar, maar hebben gewoon die 3e ster!!! ;D
PSV hoopte op schaars (die ik zelf al niet bij Ajax zou willen hebben) maar die komt niet, sigthorsson wil ook al niet en Wijnaldum moet je ook niet willen en zeker niet voor 4 miljoen of meer...
henk K
 henk K - zaterdag 18 juni 2011 - 11:47   quote  deeplink  
Schaars een mooi voorbeeld van niet kunnen of willen kopen ze wachten niet op PSV
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 18 juni 2011 - 12:12   quote  deeplink  
PSV wacht eerst op het plan. Als dat doorgaat dan weten ze precies hoe het ervoor staat. Ik ben er zeker niet rouwig om dat Schaars niet komt. Hij is een meevoetballer, waar we niks spectaculairs van kunnen verwachten. Sightorsson hoef ik ook niet te zien bij PSV, zeker niet voor de vraagprijs van 5mln. Ga dan voor Matavz. Die jongen maakt tenminste goals waar je even voor gaat zitten om de herhaling te kijken. Sightorsson heeft dat niet.
schapio
 schapio - zondag 19 juni 2011 - 23:34   quote  deeplink  
het gaat er nou niet om hoeveel mooie goals je maakt, het belangrijkste is nog altijd: erin dat telt!!! matavz is een goede spits en ik denk ook verder in zijn ontwikkeling als sightorsson maar die kan mzich misschien nog verderontwikkelen en is een totaal ander soort spits, maar alleen mooie doelpunten maken zegt mij niks
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 juni 2011 - 23:40   quote  deeplink  
genoeg namen aan bod: Toornstra, Strootman, Overtoom, Schone moem mr op
ajax degradeert n
 ajax degradeert n - maandag 20 juni 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Schone die gaat naar de kuip!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 20 juni 2011 - 17:57   quote  deeplink  
psv beleid wordt eens wakker anders haal je niets binnen. het lijken wel amateurs
op transfer gebied
michelvakkie v
 michelvakkie v - maandag 20 juni 2011 - 20:09   quote  deeplink  
Hoe kunnen jullie nou serieus over dit soort transfers praten, man? Jullie liggen aan het infuus bij de gemeente!! En dan nog een bod willen doen op onze beste speler, en op Strootman, en op Schaars, en op God weet wie nog meer? Het wordt tijd dat de KNVB jullie ook onder curatele stelt!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 20 juni 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 20:09 schreef michelvakkie v het volgende:
Hoe kunnen jullie nou serieus over dit soort transfers praten, man? Jullie liggen aan het infuus bij de gemeente!! En dan nog een bod willen doen op onze beste speler, en op Strootman, en op Schaars, en op God weet wie nog meer? Het wordt tijd dat de KNVB jullie ook onder curatele stelt!
Infuus? haha Zo erg is het nou ook weer niet. De transfer van Dzsudzsák geeft PSV mogelijkheden.
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 juni 2011 - 20:20   quote  deeplink  
ademhalen jonguh als je je er wat in verdiept weet je waarom transfers nodig zijn en waarom sommige wel gehaald kunnen worden
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 28 juni 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Wijnaldum bij zijn presentatie:
"De cirkel is nu rond... dit is een JONGENSDROOM die uitkomt"
-Wat was de duw in de rug om toch voor PSV te kiezen?
"PSV is mijn club, ik vond het echt fantastisch hoe ze vorig jaar gewoon met 10-0 wonnen... ik weet niet meer tegen wie dat was maar het was echt voetbal van een andere planeet!... dan is het toch een hele eer om voor zo'n club te mogen spelen of niet dan?"
robinpsv
 robinpsv - zaterdag 02 juli 2011 - 10:33   quote  deeplink  
ik denk niet dat wijnaldum het gaat maken bij psv ik vind zijn club waar die nu zit ook niet echt van nou leuk dat hij naar ons komt ik ben geen fan van die jongen en bij de club waar die nu zit heeft hij niet echt heel veel gepresteerd zoveel goals heeft hij niet gemaakt
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 juli 2011 - 10:37   quote  deeplink  
misschien andere omgeving goed voor hem

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5914
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'PSV denkt voor volgend jaar aan Wijnaldum en Schaars'









0.0050299