BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Transfers wie komt en wie gaat bij FCT

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
goalgetter
 goalgetter - dinsdag 24 mei 2011 - 11:50   quote  deeplink  
Willem Janssen, Conelissen komen definitief
Wijnaldum, Strootman enz. enz. komen misschien naar Twente
Wat vind je van deze spelers? Passen ze bij Twente? Wie moet Twente nog meer halen?

Welke spelers mogen wat jou betreft verkocht worden en voor hoeveel?
pascal
 pascal - dinsdag 24 mei 2011 - 12:01   quote  deeplink  
ik zie wesley verhoek erg graag komen.. opvolger van Ruiz :)
MrG
 MrG - dinsdag 24 mei 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Ik hoop dat Wijnaldum ons Twente komt versterken als vervanger voor het gapende gat wat Janssen achterlaat. Verder hoop ik dat Ruiz, Douglas en Tiendalli aan boord blijven. Met de wijziging Janssen --> Wijnaldum en de verder in tact blijven van het team zie ik Twente komend jaar gewoon weer mee doen voor de titel. Met Willem Janssen en Wijnaldum zal dit een prachtig offensief middenveld worden!
EfCeeTee654ever
 EfCeeTee654ever - dinsdag 24 mei 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Willem Janssen en Cornelisse komen zeker, hopelijk komen Guidetti, Strootman en Verhoek, hopelijk blijven Ruiz en Douglas. Dan spelen we volgend seizoen gewoon weer mee voor de titel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door EfCeeTee654ever --
goalgetter
 goalgetter - dinsdag 24 mei 2011 - 14:04   quote  deeplink  
Verhoek was ik vergeten. Die wil graag maar Twente heeft nog niets laten horen en PSV kan hem niet betalen.
Goost
 Goost - dinsdag 24 mei 2011 - 17:27   quote  deeplink  
Naast Willem Janssen en Cornelisse zie ik graag Lasse Schøne en Geert-Arend Roorda.
Mocht Brian Ruiz vertrekken dan is Wesley Verhoek een waardige vervanger om Mark Janko te bedienen met zijn geweldige voorzetten.
pascal
 pascal - dinsdag 24 mei 2011 - 17:49   quote  deeplink  
overigens speelde er bij de graafschap ook een aardige speler..
Steve de Ridder...
Misschien niet direct, maar met hetzelfde idee als ze met de jong hebben gedaan...
R!ck
 R!ck - dinsdag 24 mei 2011 - 18:56   quote  deeplink  
Ruud Vormer > mogelijk vervanger Brama
Robbert Schilder > Theo Janssen
Lasse Schöne > Topspeler
Guidetti > Hopen dat hij komt
Ujah > Nigeriaan die in belangstelling staat van veel clubs
Strootman > Tjah die komt denk ik niet
Vervanger van Douglas?? Tjah die heb ik op het moment niet, Bengtsson gewoon dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door R!ck --
Daan1993
 Daan1993 - dinsdag 24 mei 2011 - 19:03   quote  deeplink  
Ik hoop op dit moment gewoon heel erg op verhoek en wijnaldum,
strootman komt niet want die is gewoonweg te duur.
Hopelijk blijft de jong ook, want die stond in de belangstelling van atletico werd laatst gezegd.
Douglas, en ruiz hopelijk blijven ze ook.
En Tiendalli,, laat hem dat contract verlengen.....
goalgetter
 goalgetter - dinsdag 24 mei 2011 - 19:18   quote  deeplink  
7,5 miljoen wil Utrecht voor Strootman. Die van Seumeren wacht net zo lang tot hij en Mertens transferfrij de deur uit lopen.

De jong, Ruiz en Douglas blijven wel want daar hebben we onze vrouwelijke fans opgezet haha en die zorgen wel dat ze nog een jaartje blijven. Die drie zijn verliefd.
Teuntje21
 Teuntje21 - dinsdag 24 mei 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Jammer dat er niet voldoende tukkers zijn die kunnen presteren op het hoogste niveau met hart voor de club, hierdoor moet je het vooral hebben van 'huursoldaten'.Er zijn voldoende nederlandse/nederlandstalige spelers waarmee twente zich kan versterken, dit zou de onderlinge communicatie alleen maar ten goede komen, als er al word gekozen voor spaans,portugees talige of scandinavische spelers moeten deze wel heel veel beter zijn,laat ze het anders mooi zoveel mogelijk bij de nederlandstalige spelers houden. Verhoek zou een mooie versterking zijn, perfecte bediening voor de Jong en of Janko. Strootman hadden ze vorig jaar moeten kopen, ik zou nu voor Geert-Arend Roorda gaan. Wijnaldum is welkom, hij is goed en word waarschijnlijk nog veel beter.
In de winter ging het gerucht dat Janko naar volgens mij AS Roma kon voor 8 miljoen, als er nog zo'n bod komt zou ik zeggen verkopen, ik zie liever een spits die bewegelijk is, mee kan voetballen en niet alleen afmaker, ik ben liefhebber en kijk graag naar mooi voetbal met mooie combinaties maar ook met mooie individuele acties, hopen dat we zo'n speler krijgen via manchester united.
16mcoach
 16mcoach - dinsdag 24 mei 2011 - 22:04   quote  deeplink  
Wat moeten we met Wijnaldum? vind het een zelfzuchtige voetballer. past absoluut niet bij Twente. Hoorde dat Elia misschien terug komt.
dat zou toch geweldig zijn als het waar is!! De jongere Jansen komt en Cornelissen, Verder zal er toch eerst verkocht moeten worden, en zoals het er nu uit ziet blijft Ruiz en Douglas.
En Twente telt echt geen miljoenen voor Strootman neer.
gokker
 gokker - dinsdag 24 mei 2011 - 22:24   quote  deeplink  
axel witsel is misschien te betalen?
Mous
 Mous - dinsdag 24 mei 2011 - 23:05   quote  deeplink  
Oussama Assaidi
Anouar Hadouir
Dusan Tadic
Geert-Arend Roorda
Robbert Schilder
Jens Toornstra
Ruud Vormer
Cock Roomberg
 Cock Roomberg - dinsdag 24 mei 2011 - 23:29   quote  deeplink  
stephan postma
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 24 mei 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 23:05 schreef Mous het volgende:
Oussama Assaidi
Anouar Hadouir
Dusan Tadic
Geert-Arend Roorda
Robbert Schilder
Jens Toornstra
Ruud Vormer
En die denk je zo binnen te willen slepen?
Met deze spelers heb je bijna een heel nieuw elftal..
Daan1993
 Daan1993 - dinsdag 24 mei 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Nvm**

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door Daan1993 --
Mous
 Mous - woensdag 25 mei 2011 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 23:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En die denk je zo binnen te willen slepen?
Met deze spelers heb je bijna een heel nieuw elftal..
Natuurlijk niet allemaal Hasjkoph!
goalgetter
 goalgetter - woensdag 25 mei 2011 - 10:46   quote  deeplink  
Als Janko blijft zul je goede aangevers van rechts en links moeten hebben. Dat heb je altijd nodig. Janko is te snel uit zijn concentratie. Als hij een blessure heeft is hij weken van slag en als hij goed in zijn vel zit schopt hij De Jong spits met ze er allemaal in. Verhoek achter de Jong en Wijnaldum mid mid. Lijkt me wel wat
Dan is de aanval levensgevaarlijk. En dan weet je van Gladstony (samenwerking Man. united) en Guidetty 19 jaar(transfervrij van Man.City)Als die zich goed ontwikkelen zit het wel goed

laatste nieuws:

FC Twente haalt John Guidetti Van onze Telesportredactie
ENSCHEDE - FC Twente staat op het punt om zich te versterken met John Guidetti. De 19-jarige Zweedse aanvaller komt transfervrij over van Manchester City en zet zijn handtekening onder een vierjarige verbintenis. Guidetti wordt nog deze week in Enschede verwacht voor de medische keuring en afronding van de contractbesprekingen.

De Scandinaviër met Italiaans en Braziliaans bloed is opgeleid door IF Brommapojkarna, maar verkaste al op zijn vijftiende naar Manchester City. Hoewel hij bij de Engelse club aan de lopende band scoorde in de jeugdelftallen en het reserve-elftal, bleef een doorbraak uit. Guidetti is in de hoofdmacht van Manchester City niet verder gekomen dan een paar oefenduels en een optreden in de League Cup. Afgelopen seizoen werd hij uitgeleend aan Burnley. Manchester City wilde zijn contract verlengen, maar Guidetti besloot zijn transfervrije status te gebruiken om elders aan meer speeltijd te komen. De jonge spits omschreef vorige week de belangstelling van FC Twente als fantastisch.

Janko
De komst van Guidetti kan niet los worden gezien van de positie van Marc Janko. Een transfer van de Oostenrijkse spits, die in de tweede seizoenshelft zijn basisplek kwijtraakte, is een reële optie voor FC Twente. De belangstelling voor Kevin Strootman is voorlopig in de ijskast gezet, omdat de vraagprijs van FC Utrecht te hoog is naar de zin van FC Twente.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 25 mei 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Andere clubs (bijv Utrecht) gaan nu eenmaal de hoofdprijs vragen aan clubs met succes en die nog geld hebben te besteden.
goalgetter
 goalgetter - woensdag 25 mei 2011 - 15:28   quote  deeplink  
Dat is ook logisch Ztjes, maar daarmee prijzen ze zichzelf uit de markt. Utrecht doet dat met Mertens en Strootman. Maar Willem Janssen, een van de beste van Roda wandelt nu zo de deur uit omdat Roda dacht wel even 3 milj. voor hem te pakken voor een jaartje. In de winterstop vroegen ze nog een klein miljoen en nu hebben ze niets. De clubs met geld weten ook wel wat ze doen en laten zich niet gek maken.
goalgetter
 goalgetter - zaterdag 28 mei 2011 - 13:14   quote  deeplink  
lees net bij Ajax.headliner dat Cruyff verwacht dat Guardiola vertrekt bij Barcelone. Dat zegt hij in een Spaans of Italiaanse krant. Hij denkt ook al een goede opvolger te hebben. Marco van Basten. Wordt Cruyff een beetje dement. Die man is niet goed wijs en staraks in de RvC van Ajax. Noyu dat wordt Comedy Express dit jaar. De man heeft de lagere school niet afgemaakt en gaat nu ook nog onzin uitkramen en dan ook nog een dag voor de CL finale. Is niet erg handig van Erelid van Barcelona Cruyff. Ik zou hem zijn lidmaatschap afpakken als ik voorzitter was van Barcelona. Dit kan toch niet !!
Mous
 Mous - zaterdag 28 mei 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 13:14 schreef goalgetter het volgende:
lees net bij Ajax.headliner dat Cruyff verwacht dat Guardiola vertrekt bij Barcelone. Dat zegt hij in een Spaans of Italiaanse krant. Hij denkt ook al een goede opvolger te hebben. Marco van Basten. Wordt Cruyff een beetje dement. Die man is niet goed wijs en staraks in de RvC van Ajax. Noyu dat wordt Comedy Express dit jaar. De man heeft de lagere school niet afgemaakt en gaat nu ook nog onzin uitkramen en dan ook nog een dag voor de CL finale. Is niet erg handig van Erelid van Barcelona Cruyff. Ik zou hem zijn lidmaatschap afpakken als ik voorzitter was van Barcelona. Dit kan toch niet !!
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Transfers wie komt en wie gaat bij FCT?????
Daan1993
 Daan1993 - zaterdag 28 mei 2011 - 14:32   quote  deeplink  
Ja Mous, en wat bedoel je hier in godsnaam mee?
Goalgetter probeerde de discussie weer een beetje op te voeren omdat niemand meer reageerde.
Is toch volkomen logisch of niet?
tukkerpride
 tukkerpride - zaterdag 28 mei 2011 - 14:32   quote  deeplink  
Clint dempsey defour of dearden op t middenveld en wendt al s verdediger erbij en miscjien suarez van anderlecht verhoek mag ook komen van mij samen met wijnaldum reageer aub of jullie het eens zijn
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 mei 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 14:32 schreef Daan1993 het volgende:
Ja Mous, en wat bedoel je hier in godsnaam mee?
Goalgetter probeerde de discussie weer een beetje op te voeren omdat niemand meer reageerde.
Is toch volkomen logisch of niet?
Ja, natuurlijk, want dat doe je in het algemene transfertopic..
Daan1993
 Daan1993 - zaterdag 28 mei 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 14:48 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk, want dat doe je in het algemene transfertopic..
Moet ik even een algemeen topic gaan aanmaken dan...
Sjongejonge wat een gezeur.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 mei 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 17:50 schreef Daan1993 het volgende:

[..]

Moet ik even een algemeen topic gaan aanmaken dan...
Sjongejonge wat een gezeur.
Ja, kan ja.
Of je bespreekt het in het Voetbalforum..
Ik ben geen Tukker dus eigenlijk heb ik er niks tegen te zeggen.
Maar Mous had wel gelijk, want dit topic gaat ergens anders over..
Dus kom niet met zo'n domme reactie, dat hij de discussie wilde opvoeren, want dat slaat nergens op, puur omdat dit een heel ander onderwerp is.
R!ck
 R!ck - zaterdag 28 mei 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 14:32 schreef tukkerpride het volgende:
Clint dempsey defour of dearden op t middenveld en wendt al s verdediger erbij en miscjien suarez van anderlecht verhoek mag ook komen van mij samen met wijnaldum reageer aub of jullie het eens zijn
Je bent wel erg duur bezig??
R!ck
 R!ck - zaterdag 28 mei 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 17:57 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ja, kan ja.
Of je bespreekt het in het Voetbalforum..
Ik ben geen Tukker dus eigenlijk heb ik er niks tegen te zeggen.
Maar Mous had wel gelijk, want dit topic gaat ergens anders over..
Dus kom niet met zo'n domme reactie, dat hij de discussie wilde opvoeren, want dat slaat nergens op, puur omdat dit een heel ander onderwerp is.
Goed gesproken!
Daan1993
 Daan1993 - zaterdag 28 mei 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 17:57 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ja, kan ja.
Of je bespreekt het in het Voetbalforum..
Ik ben geen Tukker dus eigenlijk heb ik er niks tegen te zeggen.
Maar Mous had wel gelijk, want dit topic gaat ergens anders over..
Dus kom niet met zo'n domme reactie, dat hij de discussie wilde opvoeren, want dat slaat nergens op, puur omdat dit een heel ander onderwerp is.
Nee, maar je weet wel dat ik donders gelijk heb.
Want nu is de discussie wel weer opgelaaid.
Zij het dat het over een ander onderwerp gaat maar alsnog.

Maar desondanks, weet niet of jullie het weten maar:
- Tiendalli is weg.
- Onyewu is weg.
- Guidetti is een zekerheidje (is door medische keuring).
- Er is nog geen concrete belangstelling van Twente voor Wijnaldum.
- Bod van Twente op Strootman was 1,5 miljoen terwijl ze 5 miljoen willen hebben.
Ik hoop dat ze alsnog voor Wijnaldum gaan, echt een hele goeie speler kan dit worden.
R!ck
 R!ck - zaterdag 28 mei 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 19:03 schreef Daan1993 het volgende:

[..]

Nee, maar je weet wel dat ik donders gelijk heb.
Want nu is de discussie wel weer opgelaaid.
Zij het dat het over een ander onderwerp gaat maar alsnog.

Maar desondanks, weet niet of jullie het weten maar:
- Tiendalli is weg.
- Onyewu is weg.
- Guidetti is een zekerheidje (is door medische keuring).
- Er is nog geen concrete belangstelling van Twente voor Wijnaldum.
- Bod van Twente op Strootman was 1,5 miljoen terwijl ze 5 miljoen willen hebben.
Ik hoop dat ze alsnog voor Wijnaldum gaan, echt een hele goeie speler kan dit worden.
Kijk dit is stuk nuttiger.
Vergeet niet de transferperiode is nog niet eens officieel open he! Er kan nog van alles gebeuren. Dat Twente zoveel moet inkopen zoals sommige supporters zeggen vind ik onzin, bijvoorbeeld je hebt Parker, Kastrati en Rendla ook nog. Probeer hen in de voorbereiding, Berghuis bij selectie volgend jaar en je hebt toch veel potentie voorin rondlopen.
Daan1993
 Daan1993 - zaterdag 28 mei 2011 - 19:19   quote  deeplink  
Wat je zegt van parker, kastrati en rendla klopt wel.
Maar parker heeft mij echt niet kunnen overtuigen vind hem echt slecht.
Kastrati was die niet al verkocht of denk ik nu ff verkeerd?
En rendla heb ik bij herwcles zien spelen maar is niet echt een twente speler vind ik (lees: niet goed genoeg)
Maar potentie alleen is niet genoeg he.
Je moet ook ervarenheid erin hebben en overzicht e.d.
tukkerpridefct
 tukkerpridefct - zaterdag 28 mei 2011 - 20:32   quote  deeplink  
Ik vind kjear migeul torres of fucile in twente eel wat verdedigend middenvel geraerts de mul de bruyne de ridder heasted ofzo aanvall beerens
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 29 mei 2011 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 19:03 schreef Daan1993 het volgende:

[..]

Nee, maar je weet wel dat ik donders gelijk heb.
Want nu is de discussie wel weer opgelaaid.
Zij het dat het over een ander onderwerp gaat maar alsnog.

Maar desondanks, weet niet of jullie het weten maar:
- Tiendalli is weg.
- Onyewu is weg.
- Guidetti is een zekerheidje (is door medische keuring).
- Er is nog geen concrete belangstelling van Twente voor Wijnaldum.
- Bod van Twente op Strootman was 1,5 miljoen terwijl ze 5 miljoen willen hebben.
Ik hoop dat ze alsnog voor Wijnaldum gaan, echt een hele goeie speler kan dit worden.
Hoezo heb jij gelijk?
DE discussie is niet opgelaaid, maar EEN discussie die helemaal niks met dit topic te maken heeft..
R!ck
 R!ck - zondag 29 mei 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 19:19 schreef Daan1993 het volgende:
Wat je zegt van parker, kastrati en rendla klopt wel.
Maar parker heeft mij echt niet kunnen overtuigen vind hem echt slecht.
Kastrati was die niet al verkocht of denk ik nu ff verkeerd?
En rendla heb ik bij herwcles zien spelen maar is niet echt een twente speler vind ik (lees: niet goed genoeg)
Maar potentie alleen is niet genoeg he.
Je moet ook ervarenheid erin hebben en overzicht e.d.
Parker viel tegen klopt, maar hij heeft Ruiz en Chadli voor zich, wat verwacht je dan?
Kastrati was verhuurd en komt nog terug, had eerst een vreselijk ongeluk gehad maar goed terug gekomen. Over Rendla, tjah was zwaar geblesseerd geraakt en is herstellende, heeft toch bij Heracles indruk gemaakt tijdens zijn verhuur voor die blessure.

Op potentie kun je niet winnen klopt, maar als die jongens zich flink ontwikkelen kun je een paar jaar met ze vooruit. Die ervarenheid zit bij de nieuwe spitstrainer Mulder wel. Verder hebben De Jong, Chadli, Janko en Ruiz al ervaring op Champions League en Europa League.
Daan1993
 Daan1993 - zondag 29 mei 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Parker viel ook al vorig jaar tegen met ruiz en stoch, ook niet gek maar hij heeft denk ik niet DE potentie (mijn mening.)
Kastrati: klopt ja die was toch bewusteloos geraakt bij zo'n duitse club.
Rendla wist ik niet van die zware blessure.
tukkerpridefct
 tukkerpridefct - zondag 29 mei 2011 - 22:43   quote  deeplink  
Niemand een reactie op mijn alternatieven ?
Daan1993
 Daan1993 - zondag 29 mei 2011 - 23:35   quote  deeplink  
Omdat dat redelijk moeilijk te begrijpen is wat je daar zegt.
Als je het voor me kan vertalen dan wil ik wel een reactie geven :P
Marcel1961
 Marcel1961 - maandag 30 mei 2011 - 22:40   quote  deeplink  
Zie veel goede spelers voorbijkomen in de vorige mails maar ik mis de naam van Daan Bovenberg. Een veel scorende rechtsback.
tukkerpridefct
 tukkerpridefct - maandag 30 mei 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Aa daan 1993 gewoon of je een van die spelers graag zou zien bij twente mvg
Daan1993
 Daan1993 - dinsdag 31 mei 2011 - 00:22   quote  deeplink  
Die ene spelers ken ik niet zo goed maar de ridder zou ik op zich wel willen zien.
Beerens op zich niet, past denk ik niet goed in het spel van twente
goalgetter
 goalgetter - dinsdag 31 mei 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Twente is opvallend stil en ook zei van Geel gisteravond dat FCT niet geïnformeerd had naar Wijnaldum. Ik denk dat Twente weer een paar spelers (buitenlands) uit de hoge hoed tovert, waar niemand rekening mee had gehouden. Royston Drenthe moet weg bij de Real Madrid, maar lijkt mij een moeilijk mannetje. Ruzie met de trainer etc.
jvanlenthe
 jvanlenthe - dinsdag 31 mei 2011 - 13:45   quote  deeplink  
Vreemd, lees op verschillende sites dat twente wijnaldum te duur vind, zegt van geel gister dat er tussen twente en wijnaldum geen contact is geweest
jensfct1965
 jensfct1965 - woensdag 01 juni 2011 - 18:34   quote  deeplink  
Wijnaldum en Fer voor 8 miljoen euro ;)
tukkerpridefct
 tukkerpridefct - donderdag 02 juni 2011 - 17:45   quote  deeplink  
Nou strikje erom en laataar komen
R!ck
 R!ck - donderdag 02 juni 2011 - 22:17   quote  deeplink  
Dat Daan Bovenberg geen interesse heeft gekregen ligt aan dat Twente nu al 3 backs heeft, voor de rest is dat verhaal met Wijnaldum en Fer tot nu toe een groot raar verhaal, waar ik nog niet in geloof.
beefct
 beefct - vrijdag 03 juni 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Ik denk en hoop dat ze wijnaldum en fer gaan halen voor samen 9 miljoen, feijenoord heeft geen geld dus zullen voor zoveel geld deze 2 bepalende spelers wel willen laten gaan.
Maus27
 Maus27 - zaterdag 04 juni 2011 - 11:47   quote  deeplink  
Oussama Assaidi
Anouar Hadouir
Dusan Tadic
Geert-Arend Roorda
Robbert Schilder
Jens Toornstra
goalgetter
 goalgetter - donderdag 09 juni 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Goed van Kluivert om voor een goede club te kiezen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Transfers wie komt en wie gaat bij FCT









0.0087518