BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Transfers wie komt en wie gaat bij FCT

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 juni 2011 - 12:27   quote  deeplink  
alles van Ajax is slecht... behalve als het ze zelf uitkomt.. de reden dat Twente kluivert heeft gevraagt is omdat hij anders naar Ajax was gegaan waarschijnlijk.. zielige monster man..
Daan1993
 Daan1993 - donderdag 09 juni 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Nummer 10: Heeft munsterman ooit gezegd dat iemand of iets slecht is van Ajax dan? Volgens mij deed Ajax dat juist over Twente maar ik heb munsterman of van halst in het openbaar nog NIKS slecht horen zeggen over Ajax.
En ja als Ajax Kluivert niet wil dan willen wij hem wel, was een hele goede speler vroeger, hopen dat hij ook een goede trainer is.
Maar het schijnt (op internet gevonden) dat hij spelers individueel beter kan maken

ff wat anders: MPH gaat tekenen in het olieland

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door Daan1993 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 juni 2011 - 12:41   quote  deeplink  
gelukkig.. vies kereltje.. :D geen slechte trainer ofzo maar gewoon als ik hem zie moet ik denken aan chucky, heel appart
Daan1993
 Daan1993 - donderdag 09 juni 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Ben jij waarschijnlijk de enigste in heel Nederland en belgie
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 juni 2011 - 13:21   quote  deeplink  
nou echt niet :D merendeel mensen wat ik ken uit het oosten (kom zelf uit Almelo) vinden het een vieze man
R!ck
 R!ck - donderdag 09 juni 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 11:42 schreef goalgetter het volgende:
Goed van Kluivert om voor een goede club te kiezen
Kan de jonge jongens veel bijbrengen ja, met zijn ervaring bij o.a. Barcelona en Ac Milan
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 juni 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 13:21 schreef nummer10 het volgende:
nou echt niet :D merendeel mensen wat ik ken uit het oosten (kom zelf uit Almelo) vinden het een vieze man
Ik ken er ook een aantal hoor ;)
Alhoewel ik, zoals je weet, uit Hilversum kom..
goalgetter
 goalgetter - donderdag 09 juni 2011 - 17:33   quote  deeplink  
Ik val niet op kerels en maakt me geen bal uit hoe iemand er uit ziet.
Hij moet zijn werk doen en graag uitblinken
R!ck
 R!ck - vrijdag 10 juni 2011 - 16:15   quote  deeplink  
Wat dachten we van Jan Vennegoor? Transfervrij? Leuke derde spits, zag vorig seizoen al wel dat als bijv. Janko geblesseerd raakt, je dun in de spitsen zit.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - maandag 13 juni 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 18:34 schreef jensfct1965 het volgende:
Wijnaldum en Fer voor 8 miljoen euro ;)
droom lekker verder jij met je 8 milj voor fer en wijnaldum maak er eerst maar 12 milj van
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - maandag 13 juni 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 10:00 schreef beefct het volgende:
Ik denk en hoop dat ze wijnaldum en fer gaan halen voor samen 9 miljoen, feijenoord heeft geen geld dus zullen voor zoveel geld deze 2 bepalende spelers wel willen laten gaan.
nog zo een ze zijn in rotterdam niet gek hoor 12 milj dus
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - maandag 13 juni 2011 - 16:24   quote  deeplink  
1 van deze 2 tekend gewoon bij en de andere gaat naar het buitenland geen twente en geen pisvee
R!ck
 R!ck - maandag 13 juni 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 16:22 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

nog zo een ze zijn in rotterdam niet gek hoor 12 milj dus
Jammergenoeg laten ze een totspits in Rotterdam ook voor een appel en een ei gaan he? Of ben je Castaignos alweer vergeten? Daar hadden ze alleen al 8 miljoen voor kunne vangen!
Daan1993
 Daan1993 - maandag 13 juni 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Dan weet ik niet in wat voor wereld jij leeft.
Maar een topspits is dat niet hoor, in de grote wedstrijden bijv. tegen ajax, psv of twente zag je hem nergens.
In de kleine wedstrijden scoorde hij wel gewoon zoals een spits dat moet doen.
Dus een topspits kan ik het niet noemen.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 14 juni 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 20:14 schreef R!ck het volgende:

[..]

Jammergenoeg laten ze een totspits in Rotterdam ook voor een appel en een ei gaan he? Of ben je Castaignos alweer vergeten? Daar hadden ze alleen al 8 miljoen voor kunne vangen!
wat je bent vergeten is dat hij nu trancfer vrij zou zijn en nu dus gratis de deur uit gegaan was dus hetgeen wat ze gebeurt hebben nog niet slecht maar ik had ook liecer gezien dat hij gebleven was
R!ck
 R!ck - dinsdag 14 juni 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 15:08 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

wat je bent vergeten is dat hij nu trancfer vrij zou zijn en nu dus gratis de deur uit gegaan was dus hetgeen wat ze gebeurt hebben nog niet slecht maar ik had ook liecer gezien dat hij gebleven was
En daarom had Feyenoord gewoon zijn contract moeten verlengen? Hij had graag nog in Nederland willen blijven hoor, dan had Feyenoord gewoon een leuke deal moeten maken dat Inter de eerste club is die een bod mag maken?

Ja jammer, Feyenoord houd nu toch een wanbeleid met dat contstante huren. Daar schiet je veel mee op, middelmatige spelers die de jeugd in de weg lopen. Echt jammer, kan met die tijden van Kuyt en Kalou nog herrineren. In de ArenA toen pooh wat een wedstrijden waren dat he, daar genoot je van, maakt niet uit voor welke club je was.

quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 20:26 schreef Daan1993 het volgende:
Dan weet ik niet in wat voor wereld jij leeft.
Maar een topspits is dat niet hoor, in de grote wedstrijden bijv. tegen ajax, psv of twente zag je hem nergens.
In de kleine wedstrijden scoorde hij wel gewoon zoals een spits dat moet doen.
Dus een topspits kan ik het niet noemen.
Ja en dan heb je die topspitsen die op die leeftijd van Castaignos nog slechter waren. Ik kan me nog ene Dirk Kuyt herrineren bijvoorbeeld, die bloeide pas laat op. Natuurlijk is hij geen wereldspits maar hij houd Liverpool wel hoog in bepaalde wedstrijden.

En toch je weet nooit he, hij heeft de potentie om een topspits te worden, als je op deze leeftijd topscorer bent van een Feyenoord dat niet wil draaien. Is alleen maar knapper hoor zijn prestaties.

Maar over smaak valt te twisten he!

Verder heb ik nogsteeds niemand gehoord over Jan Vennegoor??? Is toch een echte spits voor Fc Twente toch??
knowhow
 knowhow - donderdag 16 juni 2011 - 11:25   quote  deeplink  
welke middenvelders moeten nog gehaald worden? Dit artikel stelt zelfs dat Willem Janssen het niveau misschien niet zal halen.

http://voetbalanalyses.nl/?p=2659
R!ck
 R!ck - donderdag 16 juni 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 11:25 schreef knowhow het volgende:
welke middenvelders moeten nog gehaald worden? Dit artikel stelt zelfs dat Willem Janssen het niveau misschien niet zal halen.

http://voetbalanalyses.nl/?p=2659
En daarom heb je straks 34 wedstrijden, voorronde Cl, miss El, Bekerwedstrijden en al die andere wedstrijden om te zien of hij het kan ;-)
goalgetter
 goalgetter - donderdag 16 juni 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2011 - 11:25 schreef knowhow het volgende:
welke middenvelders moeten nog gehaald worden? Dit artikel stelt zelfs dat Willem Janssen het niveau misschien niet zal halen.

http://voetbalanalyses.nl/?p=2659
Wat een gel.. Die journalist moet ook maar wat schrijven in de komkommertijd, want hij wordt ervoor betaald. Willem Janssen was een van de uitblinkers bij RJC die zich ook wel kan aanpassen aan het positiespel van FCT. Hij schrijft een stukje en weet nog niet wie de nieuwe trainer is en wat hij voor ogen heeft. Geef dan geen voetbalanalyse en neem vakantiedagen op, want dit slaat helemaal nergens op.
twente#1
 twente#1 - vrijdag 17 juni 2011 - 17:37   quote  deeplink  
Waarom halen ze tadic niet en als aanvallende middenvelder overtoom? kost minder..
R!ck
 R!ck - vrijdag 17 juni 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 17:37 schreef twente#1 het volgende:
Waarom halen ze tadic niet en als aanvallende middenvelder overtoom? kost minder..
Zie liever een Strootman, is jonger en heeft meer kwaliteiten.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zaterdag 18 juni 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 15:51 schreef R!ck het volgende:

[..]

En daarom had Feyenoord gewoon zijn contract moeten verlengen? Hij had graag nog in Nederland willen blijven hoor, dan had Feyenoord gewoon een leuke deal moeten maken dat Inter de eerste club is die een bod mag maken?

Ja jammer, Feyenoord houd nu toch een wanbeleid met dat contstante huren. Daar schiet je veel mee op, middelmatige spelers die de jeugd in de weg lopen. Echt jammer, kan met die tijden van Kuyt en Kalou nog herrineren. In de ArenA toen pooh wat een wedstrijden waren dat he, daar genoot je van, maakt niet uit voor welke club je was.

[..]

Ja en dan heb je die topspitsen die op die leeftijd van Castaignos nog slechter waren. Ik kan me nog ene Dirk Kuyt herrineren bijvoorbeeld, die bloeide pas laat op. Natuurlijk is hij geen wereldspits maar hij houd Liverpool wel hoog in bepaalde wedstrijden.

En toch je weet nooit he, hij heeft de potentie om een topspits te worden, als je op deze leeftijd topscorer bent van een Feyenoord dat niet wil draaien. Is alleen maar knapper hoor zijn prestaties.

Maar over smaak valt te twisten he!

Verder heb ik nogsteeds niemand gehoord over Jan Vennegoor??? Is toch een echte spits voor Fc Twente toch??
dat hebben ze ook geprobeerd maar zijn zaakwaarnemer had hem zijn kop al gek gemaakt
meneer wilde niet bijtekenen vond zich al top
twente#1
 twente#1 - zaterdag 18 juni 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 - 18:49 schreef R!ck het volgende:

[..]

Zie liever een Strootman, is jonger en heeft meer kwaliteiten.
Strootman is toch veel te duur.. hij kost inmiddels al 9 miljoen euro, overtoom haal je op voor 1 miljoen.

Wat vinden jullie van Tadic?
R!ck
 R!ck - zaterdag 18 juni 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 17:18 schreef twente#1 het volgende:

[..]

Strootman is toch veel te duur.. hij kost inmiddels al 9 miljoen euro, overtoom haal je op voor 1 miljoen.

Wat vinden jullie van Tadic?
Ik had gehoord 5 miljoen, en jammer voor Overtoom, maar hij is een stuk ouder en kwalitatief een stuk minder dan strootman.

Tadic, tjah wat wil je daarvan zeggen, leuke voetballer, mooie acties. Voor wie wil jij hem erin zetten dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2011 door R!ck --
Daan1993
 Daan1993 - zaterdag 18 juni 2011 - 21:22   quote  deeplink  
Strootman moet 9 miljoen kosten omdat Utrecht dat ervoor wil, want ze willen hem niet kwijt.
Maar ik vind zelf strootman de helft als hij al niet minder moet kosten....
Maar we zullen zien, denk dat Twente dat niet voor die speler overheeft.
R!ck
 R!ck - zondag 19 juni 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 21:22 schreef Daan1993 het volgende:
Strootman moet 9 miljoen kosten omdat Utrecht dat ervoor wil, want ze willen hem niet kwijt.
Maar ik vind zelf strootman de helft als hij al niet minder moet kosten....
Maar we zullen zien, denk dat Twente dat niet voor die speler overheeft.
Zolang Brama blijft word het een middenveld met Landzaat, Brama en Janssen. En dan als reserves onder andere Bannink en Leugers.

Ik had niet anders verwacht dat Utrecht nu veel meer zou gaan vragen, hij is nu wel een speler van het Nederlands Elftal. Achja, de vervanging van Theo is lastig, een type zoals Strootman is wel vergelijkbaar. Alleen die kwaliteiten van dat linke been van Theo krijg je niet meer.
twente#1
 twente#1 - zondag 19 juni 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 18:57 schreef R!ck het volgende:

[..]

Ik had gehoord 5 miljoen, en jammer voor Overtoom, maar hij is een stuk ouder en kwalitatief een stuk minder dan strootman.

Tadic, tjah wat wil je daarvan zeggen, leuke voetballer, mooie acties. Voor wie wil jij hem erin zetten dan?
Wannneer Ruiz weggaat zou ik graag Tadic op linksbuiten zien, en dan Chadli verplaatsten naar de rechterflank
nummer10
 nummer10 - zondag 19 juni 2011 - 18:32   quote  deeplink  
twente fans.. jullie krijgen het te hoog in de bol jongens werkelijk waar.. het word steeds lastigere voor jullie om GOEIE spelers aan te trekken zolang monsterman erzit met zijn onderhandelen...
AFCA Montana
 AFCA Montana - maandag 20 juni 2011 - 02:57   quote  deeplink  
Patrick Kluivert gaf eerder te kennen dat hij graag een functie wilde bekleden bij Ajax, maar het belletje vanuit Amsterdam bleef uit. "Ik ga volgend seizoen aan de slag bij de beloften van Twente. Ajax is voor mij helaas niet meer van toepassing. Ik ga me volledig richten op Twente en dat is mijn volgende stap", zei Kluivert, die eerder aangaf oren te hebben naar een functie bij Ajax als Johan Cruijff zou informeren.
AjaxF-side.NL
Kluivert was zondag aanwezig bij een een benefietwedstrijd tussen oud-internationals en het eerste elftal van BFC uit Bussum. Samen met onder meer Dennis Bergkamp, Ronald Koeman, Jan van Halst, Sjaak Swart stond Kluivert op het veld. De oud-internationals wonnen met 5-3.

De overwinning was mede te danken aan een prachtige lob van Dennis Bergkamp. Kluivert wist niet te scoren, maar werd stond na de wedstrijd RTV Noord-Holland te woord. De oud-spits liet zich uit over zijn nieuwe baan. Kluivert hoopte op Ajax, maar gaat nu in Enschede aan de slag.

Tekst: Goal.com
R!ck
 R!ck - maandag 20 juni 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 18:32 schreef nummer10 het volgende:
twente fans.. jullie krijgen het te hoog in de bol jongens werkelijk waar.. het word steeds lastigere voor jullie om GOEIE spelers aan te trekken zolang monsterman erzit met zijn onderhandelen...
Zolang er maar geen slechte 3e rangs spelers gehaald worden, want de hele selectie kan nu nog groeien, van Ruiz tot aan Berghuis. Dan is er nog ervaring in onder andere Landzaat en Wisgerhof.

Dus ik snap eerlijk gezegd je probleem niet? Want de voorlopige aankopen, transfervrije spelers, moet je nog maar zien of ze succesvol worden. Maarja voor die talenten weet je het al bijna wel zeker, zolang ze maar speeltijd krijgen.

Toch wel jammer dat je door dit soort reacties weer reacties uit gaat lokken ;-)
R!ck
 R!ck - maandag 20 juni 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 02:57 schreef AFCA Montana het volgende:
Patrick Kluivert gaf eerder te kennen dat hij graag een functie wilde bekleden bij Ajax, maar het belletje vanuit Amsterdam bleef uit. "Ik ga volgend seizoen aan de slag bij de beloften van Twente. Ajax is voor mij helaas niet meer van toepassing. Ik ga me volledig richten op Twente en dat is mijn volgende stap", zei Kluivert, die eerder aangaf oren te hebben naar een functie bij Ajax als Johan Cruijff zou informeren.
AjaxF-side.NL
Kluivert was zondag aanwezig bij een een benefietwedstrijd tussen oud-internationals en het eerste elftal van BFC uit Bussum. Samen met onder meer Dennis Bergkamp, Ronald Koeman, Jan van Halst, Sjaak Swart stond Kluivert op het veld. De oud-internationals wonnen met 5-3.

De overwinning was mede te danken aan een prachtige lob van Dennis Bergkamp. Kluivert wist niet te scoren, maar werd stond na de wedstrijd RTV Noord-Holland te woord. De oud-spits liet zich uit over zijn nieuwe baan. Kluivert hoopte op Ajax, maar gaat nu in Enschede aan de slag.

Tekst: Goal.com
Oke!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 20 juni 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 12:20 schreef R!ck het volgende:

[..]

Zolang er maar geen slechte 3e rangs spelers gehaald worden, want de hele selectie kan nu nog groeien, van Ruiz tot aan Berghuis. Dan is er nog ervaring in onder andere Landzaat en Wisgerhof.

Dus ik snap eerlijk gezegd je probleem niet? Want de voorlopige aankopen, transfervrije spelers, moet je nog maar zien of ze succesvol worden. Maarja voor die talenten weet je het al bijna wel zeker, zolang ze maar speeltijd krijgen.

Toch wel jammer dat je door dit soort reacties weer reacties uit gaat lokken ;-)
Wie denk je trouwens wie er allemaal bij Twente weggaan?
R!ck
 R!ck - dinsdag 21 juni 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 13:18 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wie denk je trouwens wie er allemaal bij Twente weggaan?
Ik heb tot nu toe nog weinig gehoord over interesse voor Ruiz en anderen dus voorlopig geloof ik niemand. En als er spelers vertrekken merk je vanzelf of Twente een goede jeugdopleiding heeft, voor Ruiz kunnen ze geen vervanging halen. Ruiz is zo'n speler dat is vaak 1 op de 100, maarja je weet nooit wie er op 't lijstje staat he!
Mous
 Mous - dinsdag 04 oktober 2011 - 22:32   quote  deeplink  
Ik zou zeggen haal deze winter Eric Botteghin van Nac dan kan hij een paar maanden wennen en leren van zijn landgenoot Douglas die komende zomer waarschijnlijk wel vertrekt.

Tadic moet hoe dan ook gehaald worden die kan de club kampioen maken met zijn creativiteit zou hij de rol van Ruiz zo over kunnen nemen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 04 oktober 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 22:32 schreef Mous het volgende:
Ik zou zeggen haal deze winter Eric Botteghin van Nac dan kan hij een paar maanden wennen en leren van zijn landgenoot Douglas die komende zomer waarschijnlijk wel vertrekt.

Tadic moet hoe dan ook gehaald worden die kan de club kampioen maken met zijn creativiteit zou hij de rol van Ruiz zo over kunnen nemen.
Ehh.. De transferwindow is al een maand gesloten?
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 04 oktober 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 18:32 schreef nummer10 het volgende:
twente fans.. jullie krijgen het te hoog in de bol jongens werkelijk waar.. het word steeds lastigere voor jullie om GOEIE spelers aan te trekken zolang monsterman erzit met zijn onderhandelen...
? en dat zegt de arroganste club van nederland, van basten wordt lachen man directeur

wordt waarschijnlijk de afgrond van je clubie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2011 door weetnietoftochwel --
Mous
 Mous - dinsdag 04 oktober 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 22:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ehh.. De transferwindow is al een maand gesloten?
Ik zou zeggen haal deze winter!!!!
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 03 januari 2012 - 13:48   quote  deeplink  
Denk dat Co de zomer niet gaat halen ;)
GarField
 GarField - vrijdag 06 juli 2012 - 13:11   quote  deeplink  
verplaatst :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2012 door GarField --
Slankt
 Slankt - vrijdag 06 juli 2012 - 15:26   quote  deeplink  
Wat moeten we met dat oude nieuws!
sim
 sim - woensdag 06 februari 2013 - 22:15   quote  deeplink  
Vanuit de wandelgang: Gomes voor 2,5 miljoen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 februari 2013 door sim --
tomson
 tomson - woensdag 06 februari 2013 - 22:28   quote  deeplink  
He sim hoe gaat het in de wandelgangen ?
Groeten tomson
sim
 sim - woensdag 06 februari 2013 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 februari 2013 - 22:28 schreef tomson het volgende:
He sim hoe gaat het in de wandelgangen ?
Groeten tomson
Wat doe jij hier ben jij hier aan het spieken? we komen wel op 24 feb ben benieuwd hoe vak gg 2,e ring eruit ziet.
En de kut catering,is er wel bier?
Fijn dat we met eigen vervoer mogen,ja dat word de camper.

groeten sim
tomson
 tomson - donderdag 07 februari 2013 - 00:03   quote  deeplink  
Uitgebreid he, kunnen nog meer carnavalsfiguren zien hoe een echt voetbalstadion er uit ziet ...Het bier is knudde dat is gewoon een feit. Spieken doe ik overal, jij toch ook ?
Wat die camper betreft : ik zou zeggen de keileweg, daar is zeker nog wel een plekkie vrij ;)

Disclaimer : dit alles is een geintje he, voor dat ik weer de volle laag krijg. (sommige mensen hebben een Duits gevoel voor humor)l
Dag sim, groeten tomson
sim
 sim - donderdag 07 februari 2013 - 00:09   quote  deeplink  
Mooi verhaal heb je,nou moeten we vlug wegwezen hier,wat ze snappen er toch niks van.
Nou heb ik weer mot met Henk op het fey forum.
auf wieder zien.
groeten sim

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 februari 2013 door sim --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 09 februari 2013 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 12:27 schreef nummer10 het volgende:
alles van Ajax is slecht... behalve als het ze zelf uitkomt.. de reden dat Twente kluivert heeft gevraagt is omdat hij anders naar Ajax was gegaan waarschijnlijk.. zielige monster man..
hahahha.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 09 februari 2013 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 12:41 schreef nummer10 het volgende:
gelukkig.. vies kereltje.. :D geen slechte trainer ofzo maar gewoon als ik hem zie moet ik denken aan chucky, heel appart
heb je de boer zijn kutkop al is gezien. met zijn rare trekjes.
Aartus
 Aartus - zaterdag 09 februari 2013 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 12:40 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

heb je de boer zijn kutkop al is gezien. met zijn rare trekjes.
En die nr 10 komt uit Almelooooo.Dus zowiezo niet serieus nemen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 februari 2013 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 12:40 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

heb je de boer zijn kutkop al is gezien. met zijn rare trekjes.
Heb je het over jezelf gozerT..???
tomson
 tomson - zondag 10 februari 2013 - 01:02   quote  deeplink  
kiwir.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Transfers wie komt en wie gaat bij FCT









0.0088388