BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Krijgen we hulp met miljoenen binnen halen mogen we nog niet spelers halen

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
psv de beste
 psv de beste - woensdag 25 mei 2011 - 20:44   quote  deeplink  
alles bij elkaar 75 miljoen en nog morgen we niet spelers halen zoveel schulden hebben we toch ook niet kan toch best de helft voor transfer geld
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 25 mei 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Dit geld is voor herstructurering van de kosten. Daar ga je op lange termijn de vruchten van plukken. Stel je een situatie voor waarin je zonder grote transfers en zonder CL voetbal zwarte cijfers schrijft. De inkomsten die je vervolgens uit die 2 bronnen haalt kun je dan vrij besteden aan spelers ipv gaten dichten. Ik riep dit al toen PSV nog CL speelde. Ik heb nooit begrepen waarom ze er toen geen noodzaak van hadden gemaakt, dan was het nooit zover gekomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door PSVMocro --
Henkie112
 Henkie112 - woensdag 25 mei 2011 - 23:12   quote  deeplink  
Staat nergens dat er geen geld aan transfers mag worden besteed van die 75 mln. De 48 mln die de gemeente in psv steekt is daar niet voor bestemd maar het geld dat philips en particulieren investeren/lenen is waarschijnlijk gedeeltelijk wel besteedbaar aangezien het voor de toekomstige begrotingen en financiële gezondheid ook belangrijk is dat de selectie op peil blijft..
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 26 mei 2011 - 00:32   quote  deeplink  
Die van Philips is bedoeld om het huidige gat van dit boekjaar te dichten. Het voordeel voor PSV is dat de liquide middelen die voorhanden waren niet gebruikt hoeven te worden om aan de financiële verplichtingen te voldoen, daardoor heeft PSV ruimte voor transfers. Maar dat komt indirect en niet direct door de financiële herstructurering.
Robinho
 Robinho - donderdag 26 mei 2011 - 09:26   quote  deeplink  
eerst parkeerterrein, nu alle grond. Blijft niet veel over. Nog een keer wanbeleid en het is over.
Triest hoor, maar de meeste clubs hebben het te bont gemaakt de afgelopen 10 jaar.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 26 mei 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 09:26 schreef Robinho het volgende:
eerst parkeerterrein, nu alle grond. Blijft niet veel over. Nog een keer wanbeleid en het is over.
Triest hoor, maar de meeste clubs hebben het te bont gemaakt de afgelopen 10 jaar.
Dat is het mooie aan dit plan. Als het doorgaat kan er geen wanbeleid meer gevoerd worden, omdat zowel de gemeente als de investeerders meekijken met het bestuur. Het streven om een begroting van 60 miljoen te krijgen, waarin geen CL en geen transfers zitten zou fantastisch voor de club zijn. Dan heb je de zaken structureel op orde en creëer je tegelijkertijd een zeer sterke positie.
zweef
 zweef - vrijdag 27 mei 2011 - 20:10   quote  deeplink  
grond is nu verkocht, maar psv kan het weer terugkopen hoor, het bedrag wat ze moeten betalen staat ongeveer gelijk aan de rente die de gemeente moet betalen....

oftewel de gemeente leent geld wat doorgeleend wordt aan psv, psv betaald de rente...
de gemeente krijgt hierbij inzage in de boekhouding van psv, en kan vervolgens vroegtijdig aan de rem trekken...

als psv structureel championsleage speelt heeft het (zoals het hoort) extra inkomsten die ze voor een groot deel aan spelers kunnnen uitgeven, wel hopen dat psv zorgt dat ze ook zorgen dat er een reservepot is voor als het eens tegenzit.
of nog beter zorgen dat de hypotheek van het stadion sneller afgelost wordt, wat nu per jaar meer als 10 miljoen kost....
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 27 mei 2011 - 21:20   quote  deeplink  
Klopt, de gemeente is een non-profit organisatie. PSV kan straks de lening (lees= grond) voor een symbolisch bedrag overnemen.
zweef
 zweef - vrijdag 27 mei 2011 - 22:48   quote  deeplink  
dat laatste helaas dus niet, ze zullen de waarde van de grond op dat moment weer moeten betalen, ze betalen nu eigenlijk alleen rente.

en een gemeente is wel non profit, maar kan het geld ergens anders ook hard gebruikt worden, eindhovense verenigingen die 58 miljoen moeten besparen bijvoorbeeld
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 27 mei 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 22:48 schreef zweef het volgende:
dat laatste helaas dus niet, ze zullen de waarde van de grond op dat moment weer moeten betalen, ze betalen nu eigenlijk alleen rente.

en een gemeente is wel non profit, maar kan het geld ergens anders ook hard gebruikt worden, eindhovense verenigingen die 58 miljoen moeten besparen bijvoorbeeld
PSV neemt de lening over door er zelf weer een hypotheek voor af te sluiten. Zo zal die worden afgelost. Tegen die tijd zal de financiële situatie anders zijn, mits ze discipline tonen en de nieuw ingeslagen weg volgen. De gemeente zal geen meerwaarde vragen, dat is het symbolische waar ik het over heb. De gemeente is dan van de lening af en kunnen een groot deel al aflossen door de opslag wat tegen die tijd 16-20 miljoen zal zijn (jaarlijkse inleg 300k x 1,0xx tot de 40ste). PSV hoeft dan niet eens een hypotheek van 48 miljoen te regelen, maar krijgt wel een stuk grond wat een stuk meer waard is.
Pim
 Pim - zaterdag 28 mei 2011 - 01:43   quote  deeplink  
Ik vind dat jullie het allemaal wel erg positief voorstellen. Een feit blijft dat PSV jaarlijks nu wel 2,4 miljoen extra kwijt is, omdat ze gebruik willen maken van de Herdgang en de grond onder het stadion. Daarbij bestaat (bijna) alle hulp die PSV gekregen heeft uit leningen met een mindere rente dan de huidige rente. Dat is de enige besparing die er is. En degene die opdraait voor deze herstructurering is de belastingbetaler. De gemeente kan goedkoper lenen, maar kunnen er niet voor instaan dat ze al het geld dat geinvesteerd is, terugkrijgen.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 28 mei 2011 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 01:43 schreef Pim het volgende:
Ik vind dat jullie het allemaal wel erg positief voorstellen. Een feit blijft dat PSV jaarlijks nu wel 2,4 miljoen extra kwijt is, omdat ze gebruik willen maken van de Herdgang en de grond onder het stadion. Daarbij bestaat (bijna) alle hulp die PSV gekregen heeft uit leningen met een mindere rente dan de huidige rente. Dat is de enige besparing die er is. En degene die opdraait voor deze herstructurering is de belastingbetaler. De gemeente kan goedkoper lenen, maar kunnen er niet voor instaan dat ze al het geld dat geinvesteerd is, terugkrijgen.
PSV is dat niet extra kwijt. Het levert PSV juist een besparing op van 2 a 3 miljoen per jaar. Je ruilt het aflossen van 5 a 6 miljoen in voor een huursom van 2,4 miljoen. Ik snap dus niet wat je bedoelt met dat PSV het extra kwijt is.

Leg eens uit hoe de belastingbetaler gaat opdraaien voor deze herstructuring. Want dat hoor ik wel meer mensen roepen, maar dan vraag ik me af of ze het plan hebben bestudeerd.
zweef
 zweef - zaterdag 28 mei 2011 - 11:21   quote  deeplink  
de info die ik heb beschreven is zoals ik de persconferentie heb begrepen...
de gemeente zal dan juist wel wat winst maken, en juist daardoor kunnen ze dit risicotje nemen...
het is voor psv wel beter, want als er niets gebeurd gaan ze naar de klote, zijn we dadelijk net zover als feyenoord.
de gemeente, philips en de groep investeerders grijpen nu in, voordat er niets meer over blijft..

en de belastingbetaler mag er niets van voelen is wat in de afspraken staat van de huidige coalitie van b&w eindhoven.
dit is door die vrouwelijke wethouder nog eens benadrukt.
ze zei iets van, wij kunnen het niet verkopen om ruim 50 miljoen te bezuinigen op allerlei organisaties die draaien op vrijwilligers en dan bijna 50 miljoen aan een bedrijf als psv is geven, dit plan mocht de gemeente (dus de belastingbetaler)geen geld kosten.

en @pim, ik maak me zorgen hoe psv met minder geld meer kan doen, het betekent saneren en bezuinigen, maar juist doordat de gemeente en philips mee gaan kijken met psv krijg ik er vertrouwen in.
gabri
 gabri - zaterdag 28 mei 2011 - 12:03   quote  deeplink  
ik moet hier gewoon om lachen. Ze zeggen dat er in eindhoven een topclub speelt .Maar ze kunnen nog niet eens voor zich zelf zorgen dus het is en blijft een provincie clubje .Als je niet voor jezelf kan zorgen ben je geen topclub in mij ogen.3 jaar geen champions leage en gelijk in de problemen hoe dan wij dat dan wij gaan ook niet bij de gemeente bedelen en smeken of ze het parkeerterrein willen kopen .
de verloser
 de verloser - zaterdag 28 mei 2011 - 13:15   quote  deeplink  
te gek voor woorden dit. gemeenschap geld voor psv. en de arme mensen in Eindhoven dan?
de verloser
 de verloser - zaterdag 28 mei 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 01:43 schreef Pim het volgende:
Ik vind dat jullie het allemaal wel erg positief voorstellen. Een feit blijft dat PSV jaarlijks nu wel 2,4 miljoen extra kwijt is, omdat ze gebruik willen maken van de Herdgang en de grond onder het stadion. Daarbij bestaat (bijna) alle hulp die PSV gekregen heeft uit leningen met een mindere rente dan de huidige rente. Dat is de enige besparing die er is. En degene die opdraait voor deze herstructurering is de belastingbetaler. De gemeente kan goedkoper lenen, maar kunnen er niet voor instaan dat ze al het geld dat geinvesteerd is, terugkrijgen.
gewoon Schande dit als het door gaat!en maar korten op de Minimaar in Eindhoven!
de verloser
 de verloser - zaterdag 28 mei 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 20:44 schreef psv de beste het volgende:
alles bij elkaar 75 miljoen en nog morgen we niet spelers halen zoveel schulden hebben we toch ook niet kan toch best de helft voor transfer geld
natuurlijk niet spelers kopen. geld is voor de arme mensen in Eindhoven . en niet voor duren spelers !
de verloser
 de verloser - zaterdag 28 mei 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 23:12 schreef Henkie112 het volgende:
Staat nergens dat er geen geld aan transfers mag worden besteed van die 75 mln. De 48 mln die de gemeente in psv steekt is daar niet voor bestemd maar het geld dat philips en particulieren investeren/lenen is waarschijnlijk gedeeltelijk wel besteedbaar aangezien het voor de toekomstige begrotingen en financiële gezondheid ook belangrijk is dat de selectie op peil blijft..
(Henkie1012) je wil toch niet stelen van de arme??
de verloser
 de verloser - zaterdag 28 mei 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 23:04 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

PSV neemt de lening over door er zelf weer een hypotheek voor af te sluiten. Zo zal die worden afgelost. Tegen die tijd zal de financiële situatie anders zijn, mits ze discipline tonen en de nieuw ingeslagen weg volgen. De gemeente zal geen meerwaarde vragen, dat is het symbolische waar ik het over heb. De gemeente is dan van de lening af en kunnen een groot deel al aflossen door de opslag wat tegen die tijd 16-20 miljoen zal zijn (jaarlijkse inleg 300k x 1,0xx tot de 40ste). PSV hoeft dan niet eens een hypotheek van 48 miljoen te regelen, maar krijgt wel een stuk grond wat een stuk meer waard is.
geen geld geen spelers!
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 28 mei 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 13:18 schreef de verloser het volgende:

[..]

gewoon Schande dit als het door gaat!en maar korten op de Minimaar in Eindhoven!
Wie is eigenaar van de ArenA? Hoeveel geld heeft de gemeente daarin gestoken? Waarom geven ze Ajax een verlaagde huursom? Hoeveel miljoen heeft gemeente Enschede aan Twente geleend voor hun stadion? Het is een schande dat alle gemeenten voetbalclubs hebben ondersteund en PSV nooit direct en ook niet indirect een stuiver van de gemeente heeft ontvangen. Nu gaat het hier niet eens op subsidie of staatsteun, maar over een zakelijke transactie en dan nog komen mensen zoals jij hierover klagen. Onbegrijpelijk.

Je hebt er ook werkelijk de ballen verstand van om te klagen over jouw 'minimaar'. Denk je nu dat als het plan niet doorgaat, de gemeente die 48 miljoen vrij kan besteden aan andere zaken in de stad? Ze willen dit doen, omdat ze het niet terug in de financiën zien. PSV neemt meer dan de volledige kosten op zich en als PSV failliet gaat, dan hebben ze het onderpand om hun geld terug te halen. Dit is pure afgunst op basis van emotie. Veel geschreeuw zonder ook maar enige vorm van kennis van de materie.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 28 mei 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 13:22 schreef de verloser het volgende:

[..]

geen geld geen spelers!
Spelers worden ook niet van dat geld gehaald. Ga je eerst verdiepen in de plannen en kom dan pas onzin posten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2011 door PSVMocro --
gabri
 gabri - zaterdag 28 mei 2011 - 19:16   quote  deeplink  
ajax heeft met overleg de arena laten bouwen heeft zelfs mee betaald en het zou ook een lokatie worden voor evenementen dus is het logisch dat de gemeente ook mee betaald. Maar wij hebben nooit geld geleend van de staat, het is te gek voor worden, iedereen crisis maar jullie gemeente steekt het liever in een provincie clubje.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 28 mei 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 19:16 schreef gabri het volgende:
ajax heeft met overleg de arena laten bouwen heeft zelfs mee betaald en het zou ook een lokatie worden voor evenementen dus is het logisch dat de gemeente ook mee betaald. Maar wij hebben nooit geld geleend van de staat, het is te gek voor worden, iedereen crisis maar jullie gemeente steekt het liever in een provincie clubje.
PSV leent ook geen geld. Hoe kom jij daarbij? Heb je trouwens ook bronnen over hoeveel Ajax heeft meebetaald aan de ArenA?

Ik heb het net voor je opgezocht. De eigenaren van de ArenA zijn gemeente Amsterdam en stadion Amsterdam NV. Ajax heeft een belang van 13% in stadion Amsterdam NV wat gewaardeerd staat op 5 miljoen euro. Meer niet. Daarom moeten jullie huur betalen. Met andere woorden de belastingbetaler is echt geld kwijt aan een stadion wat 90+ miljoen heeft gekost. Over subsidie gesproken. Hetzelfde verhaal met het nieuwe stadion van Feyenoord wat ze willen bouwen en de openstaande leningen van de gemeente aan FC Twente. Bij PSV is de belastingbetaler niks kwijt, omdat PSV huur gaat betalen die de rente van de gemeente meer dan afdoende dekt. Ik erger me mateloos aan dom gelul van mensen die niet eens de moeite hebben genomen om zich te verdiepen in het plan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2011 door PSVMocro --
Henkie112
 Henkie112 - zondag 29 mei 2011 - 03:58   quote  deeplink  
Helemaal eens met PSVmocro, als je niet eens weet wat er precies gebeuren gaat ga dan buiten spelen met je vishengel en praat niet over dingen die je te boven gaan..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 29 mei 2011 - 08:51   quote  deeplink  
Ik heb de landelijke politiek en media ook niet gehoord over een nieuw complex van het VVV-stadion twv 37 miljoen euro, wat er gewoon gaat komen omdat VVD en CDA instemmen en de meerderheid hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2011 door PSVMocro --
zweef
 zweef - zondag 29 mei 2011 - 13:42   quote  deeplink  
en dan hebben we zeurkous donnor kebab weer die loopt te zeiken...

en dan die 2 wethouders wilden wel op een manier helpen, maar hadden een andere manier in gedachten...
maar ook voor hun zijn de risico's meer dan voldoende afgedekt...
de risico's zijn door al de 6 wethouders unaniem afgedekt.

dus waarom loopt donner en die pvv-er in het landelijke politiek nu te zeiken...

owja ze zijn waarschijnlijk anti psv...
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 29 mei 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Klopt de wethouders vonden het een goed plan, maar waren principieel tegen.
ajax degradeert n
 ajax degradeert n - vrijdag 03 juni 2011 - 10:33   quote  deeplink  
Van Beukering kan je in Indie halen, prima voetballer jong. Maar nog wel even aan zijn sprintje werken.
Robinho
 Robinho - vrijdag 03 juni 2011 - 15:17   quote  deeplink  
mijn gevoel zegt dat psv nog een paar spelers wil halen voor de 28ste, omdat ze aanvoelen dat de constructie die bedacht is gaat afketsen
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 03 juni 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 15:17 schreef Robinho het volgende:
mijn gevoel zegt dat psv nog een paar spelers wil halen voor de 28ste, omdat ze aanvoelen dat de constructie die bedacht is gaat afketsen
Als ze verwachten dat de constructie gaat afketsen, dan maakt het niet meer uit wanneer ze spelers gaan halen.
nummer10
 nummer10 - maandag 06 juni 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 19:28 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

PSV leent ook geen geld. Hoe kom jij daarbij? Heb je trouwens ook bronnen over hoeveel Ajax heeft meebetaald aan de ArenA?

Ik heb het net voor je opgezocht. De eigenaren van de ArenA zijn gemeente Amsterdam en stadion Amsterdam NV. Ajax heeft een belang van 13% in stadion Amsterdam NV wat gewaardeerd staat op 5 miljoen euro. Meer niet. Daarom moeten jullie huur betalen. Met andere woorden de belastingbetaler is echt geld kwijt aan een stadion wat 90+ miljoen heeft gekost. Over subsidie gesproken. Hetzelfde verhaal met het nieuwe stadion van Feyenoord wat ze willen bouwen en de openstaande leningen van de gemeente aan FC Twente. Bij PSV is de belastingbetaler niks kwijt, omdat PSV huur gaat betalen die de rente van de gemeente meer dan afdoende dekt. Ik erger me mateloos aan dom gelul van mensen die niet eens de moeite hebben genomen om zich te verdiepen in het plan.
tis wel degelijk een lening van psv die terug betaald kan worden in 40 jaar..
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 06 juni 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 14:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tis wel degelijk een lening van psv die terug betaald kan worden in 40 jaar..
Echt waar? Ok, dan moet de gemeente even alle documenten in onderstaande link waarin het tegenovergestelde staat beschreven verwijderen. Ze hebben blijkbaar niet door hoe hun eigen plan in elkaar zit. Jij wel, gelukkig maar.

http://eindhoven.notudoc.nl/cgi-bin/agenda.cgi/action=view/id=7359

Ook moet Sanders zijn verhaal rectificeren, onze AD zit er natuurlijk helemaal naast bij zijn interviews in het NRC, ED en PSV.nl. Hij zal wel geen verstand hebben van de materie en een foutje hebben gemaakt door het een verkoop van de grond met huurconstructie te noemen. Daar is natuurlijk geen sprake van, het is gewoon een lening omdat nummer 10 dat hier heeft gepost.

Bedankt dat jij de moeite hebt genomen om het voor ons duidelijk te maken. We zijn je eeuwig dankbaar. :P
F.L.E
 F.L.E - maandag 06 juni 2011 - 19:53   quote  deeplink  
@PSVMocro

Blijft natuurlijk wel het feit over dat er structureel wanbeleid gevoerd wordt/werd.
Verder is er geen enkele garantie dat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen. Kan PSV door welke omstandigheden niet meer aan de betalingsverplichtingen voldoen zit de gemeente Eindhoven opgescheept met een stuk bos en grond onder een stadion waarmee ze niets kunnen.
Zo ligt de herdgang in een groencorridor waar geen bebouwing is toegestaan.
Maar ik snap wel dat je als de dood bent dat de hele transactie niet doorgaat want dan zal er echt bezuinigd moeten worden en is het aantrekken van spelers als Schaars en Wijnaldum helemaal van de baan.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 06 juni 2011 - 21:18   quote  deeplink  
De continuïteit wordt straks wel degelijk gewaarborgd, omdat één van de voorwaarden is dat PSV de CL niet meer begroot. Er is straks dus geen gat in de begroting, wat er de afgelopen jaren wel was. Bovendien kijken zowel Philips als de gemeente mee met toekomstige directies. Ze zullen op de vingers getikt worden als ze meer willen uitgeven dan dat er binnenkomt. Gokken zit er niet meer in.

Weet je hoe PSV in de problemen is gekomen? Ten eerste vanwege het begroten van de CL en het salarishuis, maar op de tweede plaats werd er in de periode van Reker toen PSV omzet haalde van tegen de 100 miljoen euro veel te snel afgelost. Geld wat je dus niet meer eruit kan halen als je eenmaal de betaling hebt gedaan. Tegelijkertijd werd er te weinig geïnvesteerd in de spelersgroep en weinig gereserveerd. Daardoor is PSV in de problemen gekomen voor wat betreft de liquide middelen. Anders had je het niet spelen van de CL veel langer kunnen opvangen én structureel aan de begroting kunnen werken. Dat is ook meteen het probleem als je na Van Raaij 5 verschillende Algemeen Directeuren hebt gehad. Veel korttermijn denken, Sanders is de eerste die echt een allesomvattend structureel plan heeft ontwikkeld en ver is met de uitvoering.

Ik ben er niet als de dood voor, omdat PSV nu al ver is met het hervormen van de begroting. 5 miljoen erbij van de sponsoren, meer dan 4 miljoen af van het salarishuis, etc. Het plan versneld het alleen en verlaagd de kosten direct voor PSV. Je bent dan in één klap uit de problemen en kan direct een gezonde bedrijfsvoering reguleren.

Klopt niet wat je zegt over dat ze niks met de grond onder het stadion kunnen. Alles staat beschreven in de link die ik gepost heb. Ik meen dat het bijlage 10 is. Mogelijkheden om het stadion te exploiteren zonder PSV. Verkopen kan ook. Je kan ook de taxatierapporten bekijken. Het is gewoon marktconform.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door PSVMocro --
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 10 juni 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 13:22 schreef de verloser het volgende:

[..]

geen geld geen spelers!
JEETJE!
Quintuple-post..!
Episch gefaald..?

(He, psssst, je kan evt. meerdere quotes in een postje doen? En zo niet gelijk de bandbreedte van je internetprovider dicht laten slippen?)
amsterdam123
 amsterdam123 - zaterdag 09 juli 2011 - 21:03   quote  deeplink  
PSVMocro jij moet is ophouden met dat liegen van je dat steets anderen voetbal clubs er by te betreken psv heeft nu 194 mil gehat nu 49 mil van de gemeete in 2005 hebben ze het stadion verkogt voor 115 mil en nog is 30 mil van het bedrijfs leven dus lieg niet zo van psv heeft mooit hulp gehat psv heeft de meeste schulde gemaakt van allen voetbalclubs uit nederland
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 09 juli 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 21:03 schreef amsterdam123 het volgende:
PSVMocro jij moet is ophouden met dat liegen van je dat steets anderen voetbal clubs er by te betreken psv heeft nu 194 mil gehat nu 49 mil van de gemeete in 2005 hebben ze het stadion verkogt voor 115 mil en nog is 30 mil van het bedrijfs leven dus lieg niet zo van psv heeft mooit hulp gehat psv heeft de meeste schulde gemaakt van allen voetbalclubs uit nederland
Ben je analfabeet
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 09 juli 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 21:03 schreef amsterdam123 het volgende:
PSVMocro jij moet is ophouden met dat liegen van je dat steets anderen voetbal clubs er by te betreken psv heeft nu 194 mil gehat nu 49 mil van de gemeete in 2005 hebben ze het stadion verkogt voor 115 mil en nog is 30 mil van het bedrijfs leven dus lieg niet zo van psv heeft mooit hulp gehat psv heeft de meeste schulde gemaakt van allen voetbalclubs uit nederland
194 miljoen? Stadion verkocht? Waarom zit je hier nu te liegen? Wijs mij in een jaarverslag van PSV aan dat in 2005 het stadion is verkocht. Gewoon een paginanummer. Dat is niet zo moeilijk aangezien jij overtuigd bent van je eigen kennis. Als je het niet kan aanwijzen, dan stap ik even van mijn principes af en ga ik je melden bij de mods. Want jij bent hier nu al weken de boel gewoon aan het verzieken. Mensen die op een fatsoenlijke manier met elkaar willen discussiëren voor alles en nog wat uitmaken en zelf de grootste onzin verkondigen en maar blijven herhalen.

Reply maar met een jaarverslag waarin volgens jou die 194 miljoen is verwerkt en ook even een paginanummer vermelden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door PSVMocro --
infamous psv
 infamous psv - zondag 10 juli 2011 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 23:19 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

194 miljoen? Stadion verkocht? Waarom zit je hier nu te liegen? Wijs mij in een jaarverslag van PSV aan dat in 2005 het stadion is verkocht. Gewoon een paginanummer. Dat is niet zo moeilijk aangezien jij overtuigd bent van je eigen kennis. Als je het niet kan aanwijzen, dan stap ik even van mijn principes af en ga ik je melden bij de mods. Want jij bent hier nu al weken de boel gewoon aan het verzieken. Mensen die op een fatsoenlijke manier met elkaar willen discussiëren voor alles en nog wat uitmaken en zelf de grootste onzin verkondigen en maar blijven herhalen.

Reply maar met een jaarverslag waarin volgens jou die 194 miljoen is verwerkt en ook even een paginanummer vermelden.
Laten lullen maat die gozer spoor niet
john doe
 john doe - zondag 10 juli 2011 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 21:03 schreef amsterdam123 het volgende:
PSVMocro jij moet is ophouden met dat liegen van je dat steets anderen voetbal clubs er by te betreken psv heeft nu 194 mil gehat nu 49 mil van de gemeete in 2005 hebben ze het stadion verkogt voor 115 mil en nog is 30 mil van het bedrijfs leven dus lieg niet zo van psv heeft mooit hulp gehat psv heeft de meeste schulde gemaakt van allen voetbalclubs uit nederland
is wel vet dat psv zijn stadion 2x kan verkopen dat vind ik wel knap.
en die 194 mil die heeft de gemeente niet eens dus hoe zouden ze die dan aan psv moeten geven??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Krijgen we hulp met miljoenen binnen halen mogen we nog niet spelers halen









0.0111968