BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Wielrennen / Tour de France / topic: Wie wint de tour 2011?

Headliner: Tour de France Plaats een nieuw antwoord  
oele
 oele - vrijdag 03 juni 2011 - 11:50   quote  deeplink  
iedereen heeft het nu al over contador en a schleck, maar zijner nog andere gagadigen?
ajaxzutphen
 ajaxzutphen - dinsdag 07 juni 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Ik denk dat contador hem niet wint de Giro en Tour in een jaar wordt teveel voor m. Misschien dat Basso, S. Sanchez een gooi kunnen doen. Verder extra aandacht voor Gilbert en Cancellara
bix
 bix - zondag 12 juni 2011 - 11:19   quote  deeplink  
Naast Contador en de Schlecks zijn naar mijn mening grote kanshebbers: vd Broeck, Kloden, Gesink, Evans en misschien Kreuziger. Basso heeft altijd minimaal 1 slechte bergdag waardoor hij geen echte kanshebber is
ech wel
 ech wel - maandag 13 juni 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Misschine wint Rodriquez wel zoveel tijd bergop, dat hij zelfs meedoet, al denk ik dat Contador de rest op minuten gaat rijden. Helaas..weer een spanjaard die iets wint en niet op een bruine boterham!
edjuh
 edjuh - dinsdag 14 juni 2011 - 21:04   quote  deeplink  
wat dachten jullie van, roche, gesink, kreuziger, nibali.. allemaal komende toppers
femme
 femme - donderdag 16 juni 2011 - 22:35   quote  deeplink  
Ik denk dat Contador als enige wielrenner in het huidige peloton in staat is om in 1 jaar zowel de giro sls de tour te winnen
Germen
 Germen - vrijdag 17 juni 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Ik denk dat de gebroerders Schleck om de titel strijden en denk dat Dennis Menchov ook een kleine kans kan maken en tuurlijk onder de Nederlanders is Gesink wel de beste
Fietsje1976
 Fietsje1976 - zaterdag 18 juni 2011 - 09:18   quote  deeplink  
Menchov doet niet mee, dus die zal niet veel meedoen. En wat de gebroeders Schleck betreft; Frank zal voor Andy rijden, dus die komt ook niet op het podium. Ik zeg Contador eerste, Schleck tweede en van den Broecke maakt het podium vol.
Germen
 Germen - zaterdag 18 juni 2011 - 10:46   quote  deeplink  
nee doet Menchov niet mee? oke ben altijd wel op de hoogte maar dit wist ik nog niet bedankt!
Fietsje1976
 Fietsje1976 - zaterdag 18 juni 2011 - 12:59   quote  deeplink  
Nee, zijn ploeg heeft geen wildcard gekregen.
Verder zijn de onderstaande renners er niet bij.

Nocentini, A.Davis, Kiserlovski, Lorenzetto, F.Masciarelli, Kristoff, Anton, Nieve, Sicard, Landa, Roux, Sivtsov, Degenkolb, J.Rodriguez, D.Moreno, Pozzato, Paolini, Scarponi, Ulissi, Nibali, Bennati, B.Feillu, R.Plaza, Soler, Chicchi, Ciolek, Stybar, Freire, J.J.Haedo, Nuyens, Rogers, M.Cardoso, Mosquera, Ricco, Valjavec, A.Efimkin, V.Efimkin, Garzelli, Rujano, Serpa, Vicioso, Galdos, Schulze, Keukeleire, Modolo, Pozzovivo, Visconti, Gatto, Guardini, Offredo, Menchov, Sastre, De La Fuente, Cobo, D.Blanco, Van Hummel, Kittel, Kluge, Kocjan, Valverde, Kirchen, Pellizotti, Levarlet, Turpin

Althans volgens http://tourdefrance.startpagina.nl
Ajx
 Ajx - zondag 19 juni 2011 - 00:26   quote  deeplink  
evans niet, die is daar nog nooit constant genoeg voor gebleken.
heb wel goede hoop dat gesink in ieder geval op podium kan komen, is in elk geval door iedereen(denk aaan andy schleck) als kandidaat gezien. zie trouwens mollema ook wel hoge ogen gooien! maar wie er gaat winnen is voor mij eigenlijk 1 groot raadsel, aangezien andy nog geen topvrm heeft laten zien en alberto te zware giro heeft gereden
daninho
 daninho - zondag 19 juni 2011 - 14:29   quote  deeplink  
Ik denk dat Schleck Contador het uit gaan maken en dan heb je nog outsiders zoals: Gesink, S. Sanchez, Basso, V/d Broeck
daninho
 daninho - zondag 19 juni 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 12:59 schreef Fietsje1976 het volgende:
Nee, zijn ploeg heeft geen wildcard gekregen.
Verder zijn de onderstaande renners er niet bij.

Nocentini, A.Davis, Kiserlovski, Lorenzetto, F.Masciarelli, Kristoff, Anton, Nieve, Sicard, Landa, Roux, Sivtsov, Degenkolb, J.Rodriguez, D.Moreno, Pozzato, Paolini, Scarponi, Ulissi, Nibali, Bennati, B.Feillu, R.Plaza, Soler, Chicchi, Ciolek, Stybar, Freire, J.J.Haedo, Nuyens, Rogers, M.Cardoso, Mosquera, Ricco, Valjavec, A.Efimkin, V.Efimkin, Garzelli, Rujano, Serpa, Vicioso, Galdos, Schulze, Keukeleire, Modolo, Pozzovivo, Visconti, Gatto, Guardini, Offredo, Menchov, Sastre, De La Fuente, Cobo, D.Blanco, Van Hummel, Kittel, Kluge, Kocjan, Valverde, Kirchen, Pellizotti, Levarlet, Turpin

Althans volgens http://tourdefrance.startpagina.nl
Anton niet?
Ajx
 Ajx - maandag 20 juni 2011 - 14:04   quote  deeplink  
wie is anton?
daninho
 daninho - maandag 20 juni 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 14:04 schreef Ajx het volgende:
wie is anton?
van euskatel
hattiboy
 hattiboy - maandag 20 juni 2011 - 20:24   quote  deeplink  
hoe zit het eigenlijk met hesjedal!!! wordt dat ook nog wat?
Ajx
 Ajx - dinsdag 21 juni 2011 - 14:53   quote  deeplink  
aah ja, maar hesjedal toch niet als tourwinnaar?? dat meen je toch niet serieus??
hattiboy
 hattiboy - dinsdag 21 juni 2011 - 19:37   quote  deeplink  
nee, dat niet , maar als alle favorieten nou op hun sleutelbeen vallen op dat dijkie wat elke keer onder water staat , zou dat toch mooi zijn!!
Knutje
 Knutje - woensdag 22 juni 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Contador de favoriet, hierachter Andy Schleck. Voor 3e plek heb je een stuk 5/6 kanshebbers nl. Gesink, VandenBroeck, S. Sanchez, Basso, Evans, F. Schleck. Outsiders: Brajkovic, Horner, Leipheimer, Wiggins, Vino, Hesjedal, Kreuziger
plopje
 plopje - donderdag 23 juni 2011 - 14:04   quote  deeplink  
Ik geef Gesink toch een serieuze kans hij er is een super team om hem heen gebouwd.
Ajx
 Ajx - donderdag 23 juni 2011 - 15:10   quote  deeplink  
vergeten we opeens dat we ook mollema en sanches hebben? ik voorspel dat die ook erg voorin rijden!!
hattiboy
 hattiboy - donderdag 23 juni 2011 - 20:27   quote  deeplink  
kan die le mevel weer in de punten rijden denken jullie???
Ajx
 Ajx - vrijdag 24 juni 2011 - 19:15   quote  deeplink  
neu, le mevel is niet zo'n goede renner joh! en nu komt er een toppertje als mollema bij gekomen en die gaat ook in de top 10 komen!!!
klink
 klink - zaterdag 25 juni 2011 - 16:05   quote  deeplink  
Wie zijn tijdens de komende tour de france de beste 10 klimmers en beste 10 afdalers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door klink --
Ajx
 Ajx - zaterdag 25 juni 2011 - 17:51   quote  deeplink  
contador, schleck 2x, gesink, mollema, en verder ??
klink
 klink - zaterdag 25 juni 2011 - 23:49   quote  deeplink  
s.sanchez is een goede afdaler maar is hij ook een goede klimmer!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door klink --
thomASS
 thomASS - zondag 26 juni 2011 - 21:43   quote  deeplink  
armstrong
Ajx
 Ajx - maandag 27 juni 2011 - 16:10   quote  deeplink  
leipheimer ben ik vergeten, en dan voor de rest gewoon heel de rabo en vacasoleil ploeg denk ik??
n.v.t.
 n.v.t. - dinsdag 28 juni 2011 - 09:54   quote  deeplink  
Wat denken jullie van Basso? Menig wielerkenner geeft hem een top 5 plaats...
klink
 klink - woensdag 29 juni 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Als je voor het klassement moet kiezen tussen J.vd Broeck, Evans of S Sanchez, voor wie kies je dan.
Ajx
 Ajx - woensdag 29 juni 2011 - 22:15   quote  deeplink  
basso heeft behoudens die ene giro en tour nog nooit echt goed geprestreerd, dus ik zie in hem absoluut geen kanshebber.
En klink, dan zal ik er ook vvan uitgaan dat je denkt dat dat voor plaats 3 zal zijn(dan denk ik dat je gesink bent vergeten hoor), maar dan zal ik zo kiezen:
1. v/d broeck
2. sanchez(ook maar een klein beetje)
3. evans(nog nooit helemaal een toppertje)
En we zijn trouwens wel helemaal wiggins vergeten, hij won wel de dauphiné, dus in vorm zal hij wel zijn.
Ajx
 Ajx - vrijdag 01 juli 2011 - 12:29   quote  deeplink  
waarom zijn er zo veel mensen actief op dit tdf forum?
jonass
 jonass - dinsdag 05 februari 2013 - 21:24   quote  deeplink  
v

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 februari 2013 door jonass --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 03 mei 2013 - 16:29   quote  deeplink  
Zijn ze al boven?
TheMenace
 TheMenace - woensdag 26 juni 2013 - 20:52   quote  deeplink  
joop zoetemelk
VVout
 VVout - donderdag 27 juni 2013 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 16:29 schreef hoogvliet010 het volgende:
Zijn ze al boven?
ze liggen met zijn alle in het dal.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 02 juli 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Ik gok op Evans. Maar onder voorbehoud natuurlijk, kan altijd nog ingetrokken worden.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 17 juli 2017 - 23:09   quote  deeplink  
2nbfvip.jpg
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 18 augustus 2017 - 23:43   quote  deeplink  
Mollema/Held!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Tour de France Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Wielrennen / Tour de France / topic: Wie wint de tour 2011?









0.0074460