BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'Michel Preud'homme naar Olympique Lyon'

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
vakkie----p
 vakkie----p - vrijdag 03 juni 2011 - 16:44   quote  deeplink  
FC Twente moet na één seizoen mogelijk alweer afscheid nemen van trainer Michel Preud'homme. De Belgische oefenmeester kwam een jaar geleden als opvolger van Steve McClaren naar Enschede, maar wordt nu genoemd als nieuwe coach van Olympique Lyon.

De Franse topclub slaagde er afgelopen seizoen alweer voor de derde maal op rij niet in om het landskampioenschap te pakken, en het lijkt erop dat trainer Claude Puel hiervoor moet boeten. De Fransman vliegt volgens Franse en Belgische media een dezer dagen de laan uit bij de grootmacht uit Lyon. In Preud'homme zien de Fransen een mogelijke vervanger van Puel.

Volgens het Algemeen Dagblad is de coach van de Tukkers zelfs de belangrijkste kandidaat om Puel op te volgen. Lyon en Twente gaan naar verluidt al op korte termijn met elkaar om de tafel om over een overgang van de Belg te onderhandelen. Preud'homme slaagde er met de ploeg uit Enschede niet in om de titel te prolongeren, maar pakte wel de KNVB-beker.

wie moet de opvolger worden

ik zeg jonny van de brom

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2011 door vakkie----p --
Daan1993
 Daan1993 - vrijdag 03 juni 2011 - 18:10   quote  deeplink  
hij gaat ja toch niet weg,
hij wil het landskampioenschap nog wel een keertje winnen joh.
Steve Mclaren
 Steve Mclaren - vrijdag 03 juni 2011 - 18:30   quote  deeplink  
Als dat gebeurd gelijk mclaren terug halen!!
R!ck
 R!ck - vrijdag 03 juni 2011 - 18:34   quote  deeplink  
Dan alleen McClaren terug, de rest niet. John van de Brom is een goede coach, maar McClaren is mijn favoriet.

Verder vind ik die verhalen van Lyon toch beetje vreemd... Ze geven de trainer toch veel tijd? Waarom hebben ze nu dan geen geduld met hun huidige trainer?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juni 2011 door R!ck --
Daan1993
 Daan1993 - vrijdag 03 juni 2011 - 18:48   quote  deeplink  
Snap ik ook wel, maar McClaren gebruikt geen jeugd he, en dat doet MPH wel, dus ik denk dat je dan toch beter een andere coach kan halen.
Maar toch ben ik ook fan van McClaren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2011 door Daan1993 --
*ahum*
 *ahum* - vrijdag 03 juni 2011 - 20:56   quote  deeplink  
Ik ben toch meer fan van McClaren...
Daan1993
 Daan1993 - vrijdag 03 juni 2011 - 22:55   quote  deeplink  
Ja, omdat hij ons kampioen heeft gemaakt waarschijnlijk.
Daarentegen vond ik dat stoicijnse gedrag van hem wel geniaal.
Maar MPH ben ik grotere fan van omdat hij veel jeugd gebruikt (kijk naar leugers, stockentree e.d.)
Maar we zullen het zien of hij blijft.
*ahum*
 *ahum* - vrijdag 03 juni 2011 - 23:12   quote  deeplink  
Nee, het ging mij meer om het feit dat jullie de naam niet kunnen spellen van de trainer die ons kampioen heeft gemaakt..
Daan1993
 Daan1993 - vrijdag 03 juni 2011 - 23:56   quote  deeplink  
Oow zo ja, ja ik dacht eerst van dat je hem wel zo schreef, maar ik zag de rest McLaren spellen dus ik dacht van: ik zal het wel fout hebben, maar ik edit die posts van mezelf wel ff
Maus27
 Maus27 - zaterdag 04 juni 2011 - 11:52   quote  deeplink  
Michel Preud'homme gaat volgens mij wel naar Lyon, zou trouwens ook een mooie club zijn voor hem. Maar als er geruchten zijn dat er met de club gesproken word en Preud'homme geeft dan geen reactie, dus ook niet dat hij erg graag bij Twente blijft enz. dan weet je wel hoelaat het is die zijn er vast snel uit en dan lijken Steve McClaren of John van de Brom mij uitstekende vervangers maar dan het liefs wel voor een jaar of 3 want elk jaar een nieuwe trainer kan ook niet de bedoeling zijn
TUKKER
 TUKKER - zondag 05 juni 2011 - 12:28   quote  deeplink  
Ik heb begin vorige week Mc Claren en Jopie Munsterman gezien in Delden ze waren in gezelschap van Halst dus kan wel iets van kloppen dat MPH vertrekt bij Twente
Daan1993
 Daan1993 - zondag 05 juni 2011 - 12:28   quote  deeplink  
Zo wat stoer nummer 10

Ontopic: kijk op www.fctwente.net dan kan je daar zien dat het nog lang niet zeker is dat MPH naar lyon gaat want lyon wil het in 1ste instantie niet eens
R!ck
 R!ck - zondag 05 juni 2011 - 16:17   quote  deeplink  
En jullie zijn alweer op de kast gejaagd door iemand die probeert te provoceren.... Laat 'm lekker! Je weeet zelf wel beter toch?
nummer10
 nummer10 - maandag 06 juni 2011 - 14:12   quote  deeplink  
Mclaren is overschat sorry..
R!ck
 R!ck - maandag 06 juni 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 14:12 schreef nummer10 het volgende:
Mclaren is overschat sorry..
Heeft het anders 2 seizoenen goed gedaan met Fc Twente, 2 jaar lang hebben ze ook boven Ajax en Psv gestaan. Maarja bij Wolfsburg totaal gezakt klopt. Verder uitstekende trainer.
Tukker 4life(L)
 Tukker 4life(L) - maandag 06 juni 2011 - 19:04   quote  deeplink  
Preud'homme gaat wel weg verwacht ik wel en McClaren, Peter Bosz en John van den brom. zullen denk ik wel goeie kandidaten zijn.
FCT84
 FCT84 - woensdag 08 juni 2011 - 21:16   quote  deeplink  
Peter Bosz niet, van de brom ok maar het liefst co adriaanse altijd mooi en aanvallend voetbal :)
R!ck
 R!ck - donderdag 09 juni 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Ik zou het liefst of McClaren terug zien of anders Co proberen. Bosz is niet het type voor Fc Twente. Maarja ik denk zelf dat het of McClaren word of Adriaanse.
goalgetter
 goalgetter - vrijdag 10 juni 2011 - 00:15   quote  deeplink  
MPH gefeliciteerd 2 miljoen per jaar. Ik geef je geen ongelijk. En Twente krijgt ook nog eens een leuk bedrag. Merci Monsieur.

Mc Laren Welcome back and enjoy

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'Michel Preud'homme naar Olympique Lyon'









0.0051589