BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'FC Twente praat met Koeman en Van Basten'

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 14 juni 2011 - 07:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'FC Twente praat met Koeman en Van Basten' (VoetbalZone)

Thomas
 Thomas - dinsdag 14 juni 2011 - 08:47   quote  deeplink  
Maandag bevestigde FC Twente het nieuws over een vertrek van Michel Preudhomme en de zoektocht naar een opvolger is inmiddels in volle gang. Diverse namen van mogelijke kandidaten zijn de revue al gepasseerd, maar volgens De Telegraaf zijn Marco van Basten en Ronald Koeman op dit moment de belangrijkste opties voor voorzitter Joop Munsterman.

Het ochtendblad weet dat de preses van Twente inmiddels contact heeft gehad met beide trainers, die momenteel zonder werk zitten, maar graag weer aan de slag willen. Opvallend is dat zowel Van Basten als Koeman al eens hoofdtrainer van Ajax was: in de persoon van Patrick Kluivert stelde Twente ook al een voormalig Ajacied aan als nieuwe coach van de beloften.

Bij de zoektocht naar de opvolger voor Preudhomme is sprake van enige tijdsdruk, al benadrukt FC Twente zich niet op te laten jagen. Komende maandag start de training van het nieuwe seizoen, maar zowel Munsterman als commissaris Aldo van der Laan zit deze week in het buitenland. De kans is dus aanwezig dat Twente nog geen nieuwe coach heeft bij de eerste training van het nieuwe voetbaljaar.
Meyerking
 Meyerking - dinsdag 14 juni 2011 - 09:22   quote  deeplink  
Ik hoop dat het bij praten blijft....
Daan1993
 Daan1993 - dinsdag 14 juni 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Och man,
Die van Basten hoef ik hier eigenlijk niet te zien.
Koeman weet ik niet zo heel veel vanaf behalve dat het een goede voetballer was dus als iemand wat trainersinfo overhem heeft??
gerzan
 gerzan - dinsdag 14 juni 2011 - 11:26   quote  deeplink  
hoop toch echt niet dat men bij Twente met deze overal mislukte ex Ajax trainers op de proppen komt. Dan neem je jezelf en je supporters echt niet meer serieus.
viresh2007
 viresh2007 - dinsdag 14 juni 2011 - 12:17   quote  deeplink  
zij mogen van mij gestolen worden.
dat word twente z'n ondergang komende seizoen als ze 1 van de 2 nemen.
geef mij maar co ,frank rijkaard of misschien die trainer die bij salzburg weg komt.
ik kom zo niet maar op de naam?
viresh2007
 viresh2007 - dinsdag 14 juni 2011 - 12:19   quote  deeplink  
stevens
detlef
 detlef - dinsdag 14 juni 2011 - 12:39   quote  deeplink  
Nou met deze twee trainers blijf je echt niet om het kampioenschap voetballen, Koeman word overal eerder weg gestuurd en van basten heb ik als trainer niet hoog zitten, twee goede voetballers maar geen goede trainers voor de top. Dan zie ik nog lever van de brom komen.
@lex
 @lex - dinsdag 14 juni 2011 - 13:12   quote  deeplink  
ik hoop dat jopie hier op het forum kijkt want als we mislukte trainers gaan aantrekken dan gaan we wel heel diep zinken.

er werd ook gesproken over skibbe, weet iemand iets over hemm als trainer???
R!ck
 R!ck - dinsdag 14 juni 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 13:12 schreef @lex het volgende:
er werd ook gesproken over skibbe, weet iemand iets over hemm als trainer???
Mwa ken hem niet geweldig, maar heeft bij al zijn clubs wel redelijk gedaan. Toch mooie clubs heeft hij gehad, in het begin veel jeugd maar toch. Uitstekende trainer maar heb hem sinds begin van vorig seizoen bij Frankfurt niet echt meer gevolgd.

Getrainde clubs
FC Schalke 04 Jeugd
Borussia Dortmund Jeugd
Borussia Dortmund (A)
Borussia Dortmund
Duits nationaal elftal
Bayer 04 Leverkusen
Galatasaray SK
Eintracht Frankfurt
steen
 steen - dinsdag 14 juni 2011 - 19:01   quote  deeplink  
Ach, als we toch met namen aan het gooien zijn. Ruud Gullit zit inmiddels ook zonder werk. (maar of hij het voor die onkostenvergoeding in Enschede wil doen? ;-)
Forza Ed
 Forza Ed - dinsdag 14 juni 2011 - 19:11   quote  deeplink  
@ Meyerink.Helemaal eens!
Ik heb een hele lap tekst bedacht, maar wat je zegt slaat alles!
catweazle
 catweazle - dinsdag 14 juni 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Ach, is ook wel zo netjes, om ze even persoonlijk te laten weten dat ze geen schijn van kans maken!
knetterbek
 knetterbek - dinsdag 14 juni 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Laat Joop van de Brom maar ophalen bij den Haag.
Kan ie meteen Verhoek en Toornstra meenemen
Gerhardanus
 Gerhardanus - woensdag 15 juni 2011 - 22:23   quote  deeplink  
Ik denk persoonlijk,en ik had het zelf al wel vermoed dat de heer Munsterman Ronald Koeman als nieuwe aankomende trainer voor FC.Twente wel ziet zitten.Waarom dan niet Van Basten zul je denken.Ik betwijfel of Van Basten de juiste know how wel bezit om een elftal te managen.Wij zijn natuurlijk wel verwend geraakt,ten eerste aan Rutten,ten tweede aan het voortreffelijke trainerswerk van Steve Mc.Laren en als laatste aan Michel Preu d'home(ik vind dat altijd een beetje een lastige naam).Dus ik hoop op Ronald Koeman.Lijkt mij wel save in de Grolsch Veste.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'FC Twente praat met Koeman en Van Basten'









0.0081510