BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voor de nieuwelingen! Wie zitten er hier op het forum?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Gezellig dat Cor erbij is!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 19 juni 2011 - 19:38   quote  deeplink  
Allereerst wil ik kwijt dat deze topic alleen is voor je eigen voor te stellen!

Ik ben Richard van 32 (14-03-1979). Heb nu 20 jaar een seizoenskaart. (nu al aantal jaar op R)
Ik ben van oorsprong een Rotterdammer maar ben naar zuid-limburg verhuist voor mijn limburgse vrouw en twee dochters!!
Als er en grote schoonmaak in Rotterdam word gehouden ben Ik een van de eerste die terug keert!
Ik post hier nu al zeker 3 jaar, dat zegt niets over status.
Iedereen is hier welkom als je af en toe ook maar eens wat aan neemt van de andere forumbewoners. (zeker als die hier al een lange staat van dienst hebben!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juni 2011 door Feyenoord till i die --
de kromme 73
 de kromme 73 - zondag 19 juni 2011 - 19:40   quote  deeplink  
zo is dat.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 19 juni 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Nou dan gooien we ook maar wat privé info op internet.

Dave, 22 jaar. Oorspronkelijke Delftenaar, door scheiding van mijn ouders in het zuiden (lees: Valkenswaard) terecht gekomen, maar altijd het rood-witte Feyenoord hart gehouden. Geen van mijn kennissen hier heeft iets met Feyenoord, dus ga altijd alleen naar de Kuip. Zit op Z4, volg alles qua nieuws en ook dit forum. Lees al ruim een jaar mee, maar post nu een half jaar.
Je herkent me hier aan mijn ongeïnteresseerde reacties en sarcastische, cynische opmerkingen. En ik hou van blote vrouwen, daar geef ik mijn beste en meeste input.
qwerto
 qwerto - zondag 19 juni 2011 - 19:45   quote  deeplink  
Ik ben Thomas geboren 02-10-1993 (17 dus) heb nu voor mijn 5e jaar een seizoenskaart liggen voor vakkie Z4,Geboren en woonachtig in het pietoreske (ahum ahum) Vlaardingen lid sinds ongveer 3 jaar hier. zelf gevoetbald voor 5 jaar (was geen succes!), PS3 gebruiker jadguzman (Jonathan Alexander De Guzman daar staat het voor overigens hebik dat acount nog van 2007 toen hij nog een echte held was, is die voor mij nog steeds !!) afgelopen jaar naar Liverpool - man city geweest ! Echt een geweldige ervaring zeker aan te raden !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juni 2011 door qwerto --
Roy15
 Roy15 - zondag 19 juni 2011 - 19:55   quote  deeplink  
Mijn naam is Roy, ik ben 16 jaar en ik woon in Landgraaf, Limburg.
Volgend jaar heb ik voor het eerst een seizoenkaart(vakkie X).
Mijn eerste post hier is nu dik twee jaar geleden, nu vrij weinig actief op dit fora.
--> Hoe zou dat nou komen?!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 19 juni 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 19:55 schreef Roy15 het volgende:

Mijn eerste post hier is nu dik twee jaar geleden, nu vrij weinig actief op dit fora.
--> Hoe zou dat nou komen?!
Je bent nu 16 en je hebt eindelijk geleerd dat je met dat ding níet alleen kan plassen?
de kromme 73
 de kromme 73 - zondag 19 juni 2011 - 20:02   quote  deeplink  
Jan, 38 jaar(voetbal al 32 jaar onafgebroken) 2 dochters 9 en 7(1e huwelijk),3e op komst in september,geboren in Emmen bij oma thuis.Nu wonend al 38 jaar in Ter Apel(Groningen) voel me ook groninger,al 38 jaar feyenoorder net als mn pa en wijlen opa.Het zit in mn bloed.
En ja kom weleens in de kuip ondanks 3 uur heen en 3 uur terug.Nog meer weten???
sebbe1
 sebbe1 - zondag 19 juni 2011 - 20:13   quote  deeplink  
Eric, 39 jaar woonachtig te Ter Apel met mijn vrouw en 3 kids. Sinds de geboorte van mijn eerste geen seizoenkaart meer, het kereltje heeft een heel moeilijke start gehad wat hem en mijn vrouw bijna het leven heeft gekost en sindsdien volg ik alles meer uit huis. Sinds een jaar of twee op het forum.
FEY-Esm
 FEY-Esm - zondag 19 juni 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Gatsie, persoonlijk.. okeee.. ik ben geen spelbreker..
- Ik Jasper, 27 jaar, wonend in de betuwe..
- Opgegroeid met het geloof 'Feyenoord'. Nooit meer aan getwijfeld..
- Jaren een seizoenskaart gehad, totdat het niet meer te combineren viel met me werk.. (tsja, keuzes), dus nu familievak of W..(bijna elke week, dus duurder.. haha)..
- Ehm, zeer actief, sarcastisch en zeker sociaal.. :) (irritant soms? Stielz?)
- Ik heb een hekel aan drop, kanslositijd, doubleposts en RYOO.
- Ik weet niet meer wanneer ik actief werd, ongeveer 14/15 ofzo, ohwneej, wacht.. op het forum (bloos).. nog niet zolang (412e POST)..
- Punt.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 19 juni 2011 - 20:26   quote  deeplink  
hallo ik ben aart 54 jaar heb geen seisioenkaart en kom nu ook niet meer in de kuip
mijn hele leven al Feyenoord Fan mijn 1e wedstrijd van feyenoord waar ik geweest ben was utrecht- feyenoord 1-2 met coen en willem nog in de gelederen
ook de kampioens wedstrijd Feyenoord - twente 3-2 ben ik geweest en nog meerdere wedstrijden Competitie en europeesse wedstrijden
ik heb 2 dochters uit mijn 1e huwelijk
Roy15
 Roy15 - zondag 19 juni 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 20:01 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Je bent nu 16 en je hebt eindelijk geleerd dat je met dat ding níet alleen kan plassen?
HAHAHAHAHA!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 19 juni 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 20:22 schreef FEY-Esm het volgende:
(412e POST)..

Heb je een blaadje naast je pc liggen waar je de tel bijhoudt?
FEY-Esm
 FEY-Esm - zondag 19 juni 2011 - 20:45   quote  deeplink  
neenee.. misschien ben ik digitaal, velen ver vooruit hier op het forum.. maar op mijn laptop, (niet pc) kan ik een programma openen, (notepad, met windows update kunt u deze ook laten instaleren), en daar kan ik het aantal aanpassen.

En dan met de shortcut (excuses voor cut), control (ergens links-onderin op uw toetsenbord) en tegelijkertijd de "S", dan slaat het programma het weer op op uw PC of laptop!

Voor meer informatie kunt u mij PMen
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 juni 2011 - 20:51   quote  deeplink  
ik ben han. geboren in vijhandelijk 020 gebied. (en gelukkig op me 6e de ellende achter me gelaten) met een familie die allemaal hartje amsterdam geboren zijn. echter, toch de hele familie voor het schitterende Feyenoord! biek is de bijnaam, vroegert ook wel bekent als lam-biek. maar drink en blow niet meer. ben 33 jaar en binnen een maand 34 hiep hiep!!. heb een dochter van 6. en ze is geweldig!! (heeft ze van geen vreemde) hahahha. mijn taak is de acceptatie bewerkstelligen van de prettig gestoorde onder ons. zodat zij ook een plekje hebben op het forum. heb 1 complete ip ban op me naam. en 3 'normale' bannen. echter ben ik in de harten gesloten van velen. omdat ze zien dat mijn hart rood wit is en de bedoelingen goed zijn. ik ga naar de kuip wanneer ik kan, zonder vaste regelmaat. vroeger had ik de naam chari, en maakte ik met mijn compingion jozo het forum weerbaar voor extreme humor. voorbeelden: lee towers weg, en geer en goor op de middencircel voor elke wedstrijd. topics als we missen onze helden, wijzende op theo lucius, charisteas, leonard, ostlund, basto en vele andere helden. topics als is jeroen verhoeven niets? en dat soort op waarheid beruste ideen, hebben mij en jozo alias gyan een buitengewoon goeie reputati op gelevert. vele accounts hebben was ons ding. echter tot er een ip razzia werd gehouden en dat allemaal niet meer mogelijk was. sinsdien ga ik onder de naam obiku. de held die in begin maart 1996 de snavels een beker ontnam, en ons de beker schonk.. aangenaam!!

edit: sinds 1,5 jaar in leon fr1908 een trouwe bondgenoot gevonden en commisaris van jozo/chari holding b.v. afgelopen jaar hebben jozo en chari holding b.v een grootaandeel houdert gevonden in de hieronder zichzelf voorstellende beuk! tevens een echt voetbaldier! en gerespecteert bondgenoot. jozo///chari///beuk///leon///helden!!

tevens ben ik anti snavels!! (denk het 020 shirt erbij) voor de niet weters:

398_90e7daa00cb1462f32b5e7225e1eae9e.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juni 2011 door FR-Han --
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 19 juni 2011 - 22:04   quote  deeplink  
Jhon de Beuk , geboren en getogen Delftenaart, maar sinds 2 jr woonachtig in R'dam.

Mooie topic,aangenaam!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 oktober 2011 door Jhon de Beuk --
rcrd
 rcrd - zondag 19 juni 2011 - 22:06   quote  deeplink  
ben Ricardo 21 jaar, lees al 2/3 jaren mee op het forum , maar reageer vrij weinig
(word tyd dat ik dat meer ga doen)eerste wedstrijd in de kuip was feyenoord - fortuna sittard 4-4 als ik me niet vergis vanaf me 9de tot 16de seizoenkaart gehad aantal jaren championsleague meegemaakt en natuurlijk de uefa cup uit 2002 meegemaakt, feyenoord is en blijft het clubbie door dik en dun vanaf de eerste paplepel erbij ingegoten, volgend jaar weer eindelijk seizoens kaart na financieel wat moeilijke jaren vroeg op mezelf gaan wonen etc. aangenaam
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 juni 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Leon FR1908,is eigenlijk louis maar moeder vond Leon toch beter en zo geschiede..
Ben 42 jaar en geboren en getogen in Vlaardingen waar ik 13 jaar geleden van verhuisde naar het Noord hollandse Nieuw Vennep,Ik ga vanaf 1985 naar Feyenoord .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 mei 2012 door Leon FR1908 --
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 juni 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 22:21 schreef Leon FR1908 het volgende:
Leon FR1908,is eigenlijk louis maar moeder vond Leon toch beter en zo geschiede..
Ben 42 jaar en geboren en getogen in Vlaardingen waar ik 13 jaar geleden van verhuisde naar het Noord hollandse Nieuw Vennep,Ik ga vanaf 1985 naar Feyenoord heb verschijnende seizoens kaarten gehad maar ben er ook best een tijd tussen uit geweest ivm het opbouwen van me toekomst..Nu de laatste 9 jaar zit ik op Z2 en 3.Heb 2 zoontjes een van 9 en een van 11 en mijn motto voor hun is voor elke dag shuffelin...
[ filmpje ]
die zangert met die krulletjes en die zonnebrilt lijkt kirk hammett van metallica wel...hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 juni 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 22:27 schreef obiku010 het volgende:

[..]

die zangert met die krulletjes en die zonnebrilt lijkt kirk hammett van metallica wel...hahahaha
hahahaha ja man moet je me oudste zien,is een echt kleine partyFRrockert man met z`n lange manen ...
Ik hou ervan Obiku...
craven
 craven - zondag 19 juni 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 20:22 schreef FEY-Esm het volgende:
Gatsie, persoonlijk.. okeee.. ik ben geen spelbreker..
- Ik Jasper, 27 jaar, wonend in de betuwe..
- Opgegroeid met het geloof 'Feyenoord'. Nooit meer aan getwijfeld..
- Jaren een seizoenskaart gehad, totdat het niet meer te combineren viel met me werk.. (tsja, keuzes), dus nu familievak of W..(bijna elke week, dus duurder.. haha)..
- Ehm, zeer actief, sarcastisch en zeker sociaal.. :) (irritant soms? Stielz?)
- Ik heb een hekel aan drop, kanslositijd, doubleposts en RYOO.
- Ik weet niet meer wanneer ik actief werd, ongeveer 14/15 ofzo, ohwneej, wacht.. op het forum (bloos).. nog niet zolang (412e POST)..
- Punt.
Hekel aan drop?? mafkees
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 juni 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 22:42 schreef craven het volgende:

[..]

Hekel aan drop?? mafkees
heb je daar zo ver voor door moeten lezen om dat te concluderen? hahahaha
martinm70
 martinm70 - zondag 19 juni 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Martin (41), geboren in Velsen (Telstar.....heb ik niks mee), na 4 jaar verhuisd naar de kop van Noord-Holland en vanaf jongs Feyenoord-Fan, altijd omsingeld door de kaasboeren en 020 maar ben natuurlijk Feyenoord altijd trouw gebleven. Woon nu inmiddels drie jaar in Amerika met vrouw en dochter (14). Het enige voordeel voor een Feyenoord-fan op deze afstand is dat de maandagmorgen op het werk nu heel rustig is, in tegenstelling tot altijd die opmerkingen/gezeur van 020 collega's....
Ik volg Feyenoord nu via streamed links en vooralsnog kan ik bijna iedere wedstrijd live zien. Ik ben al enige jaren voornamelijk lezer op dit forum.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juni 2011 door martinm70 --
FEY-Esm
 FEY-Esm - zondag 19 juni 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 22:42 schreef craven het volgende:

[..]

Hekel aan drop?? mafkees
Mafkees klopt zowiezo.. :D..
En drop, ik wordt er misselijk van!..
craven
 craven - zondag 19 juni 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 22:44 schreef obiku010 het volgende:

[..]

heb je daar zo ver voor door moeten lezen om dat te concluderen? hahahaha
moet het kunnen onderbouwen he
craven
 craven - zondag 19 juni 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 22:48 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Mafkees klopt zowiezo.. :D..
En drop, ik wordt er misselijk van!..
zoute drop, heerlijk man..
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 juni 2011 - 23:03   quote  deeplink  
nieuw!!! jozodrop.. bij J&C holding B.V... hahahhahaa
Gyan010
 Gyan010 - zondag 19 juni 2011 - 23:12   quote  deeplink  
jozo_salt_detail_tcm9-3625.jpg
cc-tje
 cc-tje - maandag 20 juni 2011 - 08:32   quote  deeplink  
Nou dan nu maar in het goeie topic,

Ben marco, 39, november halveregen de 80... voel me afentoe wel zo oud.
Geboren in Rotterdam West, maar altijd de wind van zuid onder de zeilen gehad, Opa Bedankt!
Vader van een jongen van 11 en eentje op komst.(ook een jongen)
Ga sinds mn... goh, begin jaren 70 ... naar Feyenoord, de eerste wedstrijd was in het kasteel...
Meteen helemaal verkocht, hadden de verkeerde kaartjes laten halen en stonden tussen een paar verdwaalde mannen van de toenmalige harde kern en heb de dag van mn leven gehad( tanks guys, de broodjes warme worst en cola komen mn neus nu nog uit, was top!)
Heb voor het promoteam van de Fsv gewerkt, was leuk, en ik kom(al is het niet meer al te vaak, ook soms door werk) nog steeds in de kuip.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door cc-tje --
Milo
 Milo - maandag 20 juni 2011 - 10:02   quote  deeplink  
WTF is dit?????? jongens, kom op zeg! gaan we straks met z'n allen naar GTST kijken???
FR-Han
 FR-Han - maandag 20 juni 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 10:02 schreef Milo het volgende:
WTF is dit?????? jongens, kom op zeg! gaan we straks met z'n allen naar GTST kijken???
dit is verbroedering in optima forma. kom milo. stel je even voor. wie ben je? waarom ben je? en wat mot je... hahahaha. (straks nog effe de officieele albert gein voetbal plaatjes overhevelen en je kan je slachtoffers er zo uit kiezen) hahahaha
Suijltje
 Suijltje - maandag 20 juni 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Okee, ik doe mee:
Gewoon een rasRotterdammert, nu wonenede in Drunen, vanaf mijn embryo'tje zijn al Feyenoordfan!
Ben alweer 60(!) en ga nog wat jaartjes door met mijn Feyenoord!
Wat sommigen al zeiden/schreven: Feyenoord is een geloof, en dat vind ik heel goed omschreven!
Zo is het en zal wat mij betreft altijd zo blijven!
Verder ging als kind zijnde- is ff geleden- altijd naar de thuiswedstrijden met m'n pa, nu is dat helaas over, maar ik volg uiteraard ALLES!
Kijken via eredivisie live en kratten van dat gele spul! (Nee, GEEN zeik!)
Goed te doen en hier kan ik oud mee worden!
FR-Han
 FR-Han - maandag 20 juni 2011 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 10:13 schreef Suijltje het volgende:
Okee, ik doe mee:
Gewoon een rasRotterdammert, nu wonenede in Drunen, vanaf mijn embryo'tje zijn al Feyenoordfan!
Ben alweer 60(!) en ga nog wat jaartjes door met mijn Feyenoord!
Wat sommigen al zeiden/schreven: Feyenoord is een geloof, en dat vind ik heel goed omschreven!
Zo is het en zal wat mij betreft altijd zo blijven!
Verder ging als kind zijnde- is ff geleden- altijd naar de thuiswedstrijden met m'n pa, nu is dat helaas over, maar ik volg uiteraard ALLES!
Kijken via eredivisie live en kratten van dat gele spul! (Nee, GEEN zeik!)
Goed te doen en hier kan ik oud mee worden!
dus jij bent die man die altijd bij de voetbal vereniging drunen, eredivisie live zit te kijken met zijn zelf meegenomen plastic tasje met blikken baron pils? hahahhaha
Suijltje
 Suijltje - maandag 20 juni 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Hahahaha, ja Biek, en jij was toch degene, die altijd liep te bietsen? hahaha
FR-Han
 FR-Han - maandag 20 juni 2011 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 10:22 schreef Suijltje het volgende:
Hahahaha, ja Biek, en jij was toch degene, die altijd liep te bietsen? hahaha
klopt man! delen verbroedert!! hhahahaha
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 20 juni 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 10:02 schreef Milo het volgende:
WTF is dit?????? jongens, kom op zeg! gaan we straks met z'n allen naar GTST kijken???
+1
Suijltje
 Suijltje - maandag 20 juni 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 10:22 schreef obiku010 het volgende:

[..]

klopt man! delen verbroedert!! hhahahaha
Hahaha, weer eenst!
sevillana
 sevillana - maandag 20 juni 2011 - 11:35   quote  deeplink  
"aangenaam kennismaken", allen . . . . . :)
Milo
 Milo - maandag 20 juni 2011 - 11:56   quote  deeplink  
Ik ben milo maar dat wisten jullie al! net weer vrij na een sv van 2,5 jaar, maar dat wisten jullie ook al!
Zelf oud prof, maar dat wisten jullie ook al!
33 jaar maar dat wisten jullie ook al!
craven
 craven - maandag 20 juni 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 11:56 schreef Milo het volgende:
Ik ben milo maar dat wisten jullie al! net weer vrij na een sv van 2,5 jaar, maar dat wisten jullie ook al!
Zelf oud prof, maar dat wisten jullie ook al!
33 jaar maar dat wisten jullie ook al!
en je doet donald duck na... :)
FR-Han
 FR-Han - maandag 20 juni 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 12:03 schreef craven het volgende:

[..]

en je doet donald duck na... :)
kwak kwak... hahahahaha. trouwens, donald duck loopt altijd in zijn blote reet.. wel eens opgevallen? en als hij gaat zwemmen heeft hij prompt een zwembroek aan. hahahaha wat een dom beest
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 20 juni 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 11:56 schreef Milo het volgende:
Ik ben milo maar dat wisten jullie al! net weer vrij na een sv van 2,5 jaar, maar dat wisten jullie ook al!
Zelf oud prof, maar dat wisten jullie ook al!
33 jaar maar dat wisten jullie ook al!
Wat begrijp je niet aan "voor de nieuwelingen"???? hhehehehehhehehehehe!
cc-tje
 cc-tje - maandag 20 juni 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 11:56 schreef Milo het volgende:
Ik ben milo maar dat wisten jullie al! net weer vrij na een sv van 2,5 jaar, maar dat wisten jullie ook al!
Zelf oud prof, maar dat wisten jullie ook al!
33 jaar maar dat wisten jullie ook al!
Ik ben zo'n nieuweling en voor mij is dit allemaal nieuw Milo.
Aangenaam!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door cc-tje --
FR-Han
 FR-Han - maandag 20 juni 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 11:56 schreef Milo het volgende:
Ik ben milo maar dat wisten jullie al! net weer vrij na een sv van 2,5 jaar, maar dat wisten jullie ook al!
Zelf oud prof, maar dat wisten jullie ook al!
33 jaar maar dat wisten jullie ook al!
je vergeet erbij te zetten dat je een kopsterke spelert ban van 173 cm... :-)
Milo
 Milo - maandag 20 juni 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 19:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Allereerst wil ik kwijt dat deze topic alleen is voor je eigen voor te stellen!

Ik ben Richard van 32 (14-03-1979). Heb nu 20 jaar een seizoenskaart. (nu al aantal jaar op R)
Ik ben van oorsprong een Rotterdammer maar ben naar zuid-limburg verhuist voor mijn limburgse vrouw en twee dochters!!
Als er en grote schoonmaak in Rotterdam word gehouden ben Ik een van de eerste die terug keert!
Ik post hier nu al zeker 3 jaar, dat zegt niets over status.
Iedereen is hier welkom als je af en toe ook maar eens wat aan neemt van de andere forumbewoners. (zeker als die hier al een lange staat van dienst hebben!)
ben jij dan nieuw? LUL! dus ff dimmen richard!
Milo
 Milo - maandag 20 juni 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 12:11 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan "voor de nieuwelingen"???? hhehehehehhehehehehe!
Milo
 Milo - maandag 20 juni 2011 - 13:26   quote  deeplink  
sukkel!
Milo
 Milo - maandag 20 juni 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 12:20 schreef obiku010 het volgende:

[..]

je vergeet erbij te zetten dat je een kopsterke spelert ban van 173 cm... :-)
ik heb gelogen! inwerkelijkheid ben ik maar 1.71 cm :( kwam ik vanmorgen achter.
Milo
 Milo - maandag 20 juni 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 12:03 schreef craven het volgende:

[..]

en je doet donald duck na... :)
pas maar op geen brood en ik bijt je in je flikker!
FR-Han
 FR-Han - maandag 20 juni 2011 - 13:31   quote  deeplink  
lengte zegt niets. het gaat om de dikte zei me ex altijd.... hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door FR-Han --
Suijltje
 Suijltje - maandag 20 juni 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 12:11 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan "voor de nieuwelingen"???? hhehehehehhehehehehe!
Ik blijf een nieuweling, flink poetsen en je ziet het resultaat! Hahahaha.......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voor de nieuwelingen! Wie zitten er hier op het forum?









0.0078251