BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Luuk de Jong?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
xMy
 xMy - maandag 20 juni 2011 - 14:37   quote  deeplink  
Wat vinden jullie allemaal van luuk de jong?
hij is in een korte tijd een heel belangrijke speler geworden, en blijft hij nog lang bij twente?
gaat hij nog weg?
want hij is gewoon een super speler met geweldige technieken.
en hij is ook nog eens super knap (:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door xMy --
de bleeker
 de bleeker - dinsdag 21 juni 2011 - 12:47   quote  deeplink  
Luuk de jong is nu voor het eerst,een jaar vaste basis plaats,zal zeker bij Co A,een kans krijgen,maar zal zich opnieuw moeten bewijzen,dat zit in de persoon Co A.noye super knap telt niet in het voetbal,moet je bij de modelenbureao zijn.een in vorm zijnde janko onder Co A,is ook goede speler in de spits dit niet onderschatten.
R!ck
 R!ck - dinsdag 21 juni 2011 - 18:30   quote  deeplink  
Ahaha niks meer dan een topspeler en een topgozer!
xMy
 xMy - dinsdag 21 juni 2011 - 23:17   quote  deeplink  
okee super lekker telt niet maar altijd een mooi extraatje haha
maar hij is goed alleen jammer dat hij zich nog een keer boven janko moet bewijzen maar de jong kan nog leren en beter worden janko niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door xMy --
R!ck
 R!ck - woensdag 22 juni 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:17 schreef xMy het volgende:
okee super lekker telt niet maar altijd een mooi extraatje haha
maar hij is goed alleen jammer dat hij zich nog een keer boven janko moet bewijzen maar de jong kan nog leren en beter worden janko niet.
De Jong zit rek in, jonge speler, geweldige techniek en niet te vergeten nu international! Hij kan ook op 10, maarja dat is niet z'n favo positie he!

Ahaha ik begin me bijna af te vragen hoe oud ben je?
xMy
 xMy - woensdag 22 juni 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Is inderdaad niet zijn favo maar kan wel.
En gok eens hoe oud denk je :G
R!ck
 R!ck - donderdag 23 juni 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 22:50 schreef xMy het volgende:
Is inderdaad niet zijn favo maar kan wel.
En gok eens hoe oud denk je :G
Ahahah ik heb geen idee! Je vind iemand die in de 20 is knap dus ik gok in die richting ahaha, dus zeg maar :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2011 door R!ck --
xMy
 xMy - donderdag 23 juni 2011 - 12:04   quote  deeplink  
Haha je zit in de buurt 19 :) en hij is 20 dat je het weet ;)

trouwens ik ken ook iemand van 16 die hem knap vind hoor...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2011 door xMy --
Velaktu
 Velaktu - donderdag 23 juni 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Praat normaal voetbal, of niet.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 23 juni 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 17:52 schreef Velaktu het volgende:
Praat normaal voetbal, of niet.
Of anders?
R!ck
 R!ck - donderdag 23 juni 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 12:04 schreef xMy het volgende:
Haha je zit in de buurt 19 :) en hij is 20 dat je het weet ;)

trouwens ik ken ook iemand van 16 die hem knap vind hoor...
Haha niks op tegen hoor ;-)
Zolang je er maar plezier in hebt ahaah!

Maar je hebt goede inkijk in De Jong, helemaal gefasineerd en alles, maar ik denk dat hij zo een vaste basisklant kan worden van Oranje. Hopen dat hij nog lang blijft!
R!ck
 R!ck - donderdag 23 juni 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 17:52 schreef Velaktu het volgende:
Praat normaal voetbal, of niet.
Hmm, slechte dag gehad?
xMy
 xMy - vrijdag 24 juni 2011 - 11:51   quote  deeplink  
@ R!ck

Volgensmij heeft hij een slechte dag gehad ja :g

En hij word zeker een vaste speler voor Oranje,
maar zal volgend seizoen waarschijnlijk wel vertrekken.
R!ck
 R!ck - vrijdag 24 juni 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 11:51 schreef xMy het volgende:
@ R!ck

Volgensmij heeft hij een slechte dag gehad ja :g

En hij word zeker een vaste speler voor Oranje,
maar zal volgend seizoen waarschijnlijk wel vertrekken.
Ik zou het echt jammer vinden, heb hem al gevolgd sinds De Graafschap in de jeugd, geweldige speler, flink gegroeid.

Het is een speler die straks vast en zeker ergens groeit, hij kan overal zijn grenzen verleggen, niemand geloofde in hem toen hij van De Graafschap kwam. En nu is hij de vaste spits bij Fc Twente en debuteerde hij al voor Oranje!

Toch jammer dat je dit soort spelers niet eeuwig kunt behouden, een geweldig iemand binnen en buiten het veld!

En niet te vergeten he natuurlijk ook jammer voor jou ;-)
xMy
 xMy - zondag 26 juni 2011 - 11:43   quote  deeplink  
Hij is inderdaad een geweldige speler die blijft groeien.

en niemand had het verwacht nee, en zal volgendjaar ergens anders groeien,
en ook nog bij oranje en zal een vaste speler worden.

haha inderdaad jammer dat je ze niet eeuwig kan houden,
enne dan volg ik hem gewoon daar haha
R!ck
 R!ck - zondag 26 juni 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Moet hij natuurlijk wel bij een leuke club gaan spelen toch?
Maarja hij heeft een hele rustige vader die gewoon logisch nadenkt over alles, dus verwacht wel dat hij nog tijdje in Enschede zal blijven ;-)

En zo niet, tjah ik hoop voor hem een mooie transfer, Engeland of Duitsland zou mooi zijn.
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 27 juni 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Ben er niet zo kapot van, mag nog beter worden, maar heb zo mijn twijfels bij Luuk.
R!ck
 R!ck - woensdag 29 juni 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:01 schreef voetbalkennis het volgende:
Ben er niet zo kapot van, mag nog beter worden, maar heb zo mijn twijfels bij Luuk.
Ben enigzins blij dat er meningsverschillen zijn, ik vind hem ge-wel-dig!
xMy
 xMy - woensdag 29 juni 2011 - 12:36   quote  deeplink  
tja... niet iedereen kan dezelfde mening hebben he!
R!ck
 R!ck - woensdag 29 juni 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Ahaha ik ben al fan van hem sinds De Graafschap dus, tjah! En natuurlijk kan hij nog groeien he ;-)

Beste topic sinds lange tijd, minst dood!
xMy
 xMy - woensdag 29 juni 2011 - 23:17   quote  deeplink  
Je bent niet de enige die hem al vanaf de graafschap volgt,
maar er zijn ook mensen die hem niet volgen haha.

en inderdaad het minst dood, de meesten zijn naar een paar dagen zo dood als maar kan, en hier nog niet :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door xMy --
R!ck
 R!ck - donderdag 30 juni 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Zo zonde he, dit forum is gewoon op sterven na dood, dit topic werd nog vaakst gepost door echte fans van Twente, of in dit geval De Jong.

Tijdje geleden hadden we een heel levend topic, maar daar zaten vooral supporters van andere clubs te posten :P
goalgetter
 goalgetter - donderdag 30 juni 2011 - 11:12   quote  deeplink  
luuk is een goede voetballer die nog lang niet aan zijn max zit. Ik denk echter dat hij ernstig rekening moet houden met Janko. Co is erg gecharmeerd van hem. Toen hij trainer was van Salzburg schopte Janko er in dat jaar 39 in.
Ik had met janko afgelopen seizoen ook het gevoel dat hij nog niet lekker op zijn plaats is en Co zal hem weer doelpunten laten maken. Daar ben ik van overtuigd. Samen met Luuk in de spits. Ik denk dat dirt een succesje wordt.
Even wat anders. Wat een lekker gevoel dat die Jankerd van de Zeeuw naar Moskou gaat. Demy teken voor 10 jaar.
R!ck
 R!ck - donderdag 30 juni 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 11:12 schreef goalgetter het volgende:
luuk is een goede voetballer die nog lang niet aan zijn max zit. Ik denk echter dat hij ernstig rekening moet houden met Janko. Co is erg gecharmeerd van hem. Toen hij trainer was van Salzburg schopte Janko er in dat jaar 39 in.
Ik had met janko afgelopen seizoen ook het gevoel dat hij nog niet lekker op zijn plaats is en Co zal hem weer doelpunten laten maken. Daar ben ik van overtuigd. Samen met Luuk in de spits. Ik denk dat dirt een succesje wordt.
Even wat anders. Wat een lekker gevoel dat die Jankerd van de Zeeuw naar Moskou gaat. Demy teken voor 10 jaar.
Heeft nogsteeds niks te maken met Fc Twente, dat hun De Zeeuw kwijt raken betekend voor hen een vooruitgang juist, Theo Janssen is vele malen meer voetballender.

Waar ik me nu wel heel erg aan erger is dat hele gezeik om Guidetti, komt hij wel of komt hij niet? Niemand weet het meer, het begint echt nu dramatisch te worden, volgens veel bronnen hebben ze hem gebeld gehad, maar nam hij niet op? Rare zaak dit, echt te vaag voor woorden.
Daan1993
 Daan1993 - donderdag 30 juni 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Ja ik geloof wel dat dat die gast gaat komen maar dat hij niet meer gemotiveerd is door al dit gedoe.
Maar laten we hopen van niet
xMy
 xMy - donderdag 30 juni 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Het was toch al duidelijk dat hij kwam?
en het is nu zelfs zo dat als hij niet naar twente komt 1 juli dat munsterman dan naar de uefa stapt.
R!ck
 R!ck - vrijdag 01 juli 2011 - 13:26   quote  deeplink  
Ik vind het maar vreemd, gewoon naar de Uefa stappen als hij niet komt opdagen. En over de motivatie, tjah als hij niet wilt spelen voor Fc Twente kun je hem beter laten gaan, anders heb je een lastig iemand in de selectie.
goalgetter
 goalgetter - vrijdag 01 juli 2011 - 14:27   quote  deeplink  
Manneke wil in Engeland blijven omdat hij op het laatste moment een beter contract heeft gekregen van ze, en nu wil hij onder het contract van Twente uit. Dat kan natuurlijk niet. Komt met zijn pappie, wordt medisch gekeurd, tekent een voorcontract en nu zeggen dat je het toch niet doet. Dat kan natuurlijk niet en terecht dat Twente dat gaat aankaarten. Johnnie Guidettie moet lekker in engeland blijven, want die gaat met tegenzin naar Twente en dat gaat niet werken, maar laat het hem maar voelen in zijn portomonnee.
Daan1993
 Daan1993 - zaterdag 02 juli 2011 - 02:44   quote  deeplink  
Ja gooi hem op de tribune en dan merkt hij wel dat hij voortaan voorzichtig moet doen
AFCAMylife
 AFCAMylife - zaterdag 02 juli 2011 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:17 schreef xMy het volgende:
okee super lekker telt niet maar altijd een mooi extraatje haha
maar hij is goed alleen jammer dat hij zich nog een keer boven janko moet bewijzen maar de jong kan nog leren en beter worden janko niet.
haha men hond ziet er nog beter uit als L.De Jong !
AFCAMylife
 AFCAMylife - zaterdag 02 juli 2011 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 11:12 schreef goalgetter het volgende:
luuk is een goede voetballer die nog lang niet aan zijn max zit. Ik denk echter dat hij ernstig rekening moet houden met Janko. Co is erg gecharmeerd van hem. Toen hij trainer was van Salzburg schopte Janko er in dat jaar 39 in.
Ik had met janko afgelopen seizoen ook het gevoel dat hij nog niet lekker op zijn plaats is en Co zal hem weer doelpunten laten maken. Daar ben ik van overtuigd. Samen met Luuk in de spits. Ik denk dat dirt een succesje wordt.
Even wat anders. Wat een lekker gevoel dat die Jankerd van de Zeeuw naar Moskou gaat. Demy teken voor 10 jaar.
beetje kansloze laatste zin! Met 't vertrek van de zeeuw is er weer een goede voetballer uit de eredivisie vertrokken. In onze kikkercompetitie moeten we blij zijn dat we een aantal spelers van dat niveau hebben ongeacht voor welke club ie speelt. dus volgende keer gewoon even dat twente brilletje van je afzetten. Als al dit soort spelers uit de eredivisie vertrekken houden we niet veel over. ook ik vond het jammer dat spelers als: granqvist, schaars, van wolfswinkel, doedelzak etc vertrokken uit de eredivisie
Daan1993
 Daan1993 - zaterdag 02 juli 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Noujah je kan me veel zeggen maar ik vind de zeeuw niet van dat niveau van bijv. Dszudszak (hoe je dat ook schrijft)
Want de zeeuw was bijv wel goed aan het spelen tegen twente maar de kleine wedstrijden liet hij het er wel ns bij zitten, dus terecht dat hij dit seizoen geen basisplek had naar mijn inzicht.
Als hij wat constanter zou zijn zou hij echt nog wel veel beter kunnen zijn.
Maar we hebben nog steeds wel topspelers hier hoor: kijk naar ruiz, janko(is gewoon een topspits maar liet het niet zien), mertens, strootman, wijnaldum, erikssen(topspeler in groei), etc. etc.
Zijn niet misschien de top van europa, maar dat kan ook niet met spelers als Xavi, messi ..........
AFCAMylife
 AFCAMylife - zaterdag 02 juli 2011 - 11:31   quote  deeplink  
is niet van het niveau doedelzak maar toch een zeer degelijke speler! hij heeft een beetje matige seizoensopening gehad maar na de winterstop heeft ie zich sterk terug geknokt. De Zeeuw is dan wel geen topspeler in europa maar toch in onze competitie een speler die in geen één team misstaat!
R!ck
 R!ck - zaterdag 02 juli 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 07:18 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

haha men hond ziet er nog beter uit als L.De Jong !
Beetje kansloos dit, of ben je een meisje, val je op mannen of ben je stiekem meer op mannen gericht?

Als een vrouw een man knap vind, is dat haar mening toch? Dus ik snap die onzinnige reactie van je niet? Jaloers op Luuk omdat xMy hem knap vind?
AFCAMylife
 AFCAMylife - zaterdag 02 juli 2011 - 11:44   quote  deeplink  
ja echt wel ik kan door het beeldscherm heen kijken. voor t zelfde geld zit er een dikke bejaarde vrouw achter. dat kan ik niet ruiken vriend.

vind het eigenlijk kanslozer dat jij probeert punten te scoren om het voor haar op te nemen. niet dat zij uiteraard haar mening hoef te verdedigen tegen over mij! maar 't was ook eigenlijk gwn een grap maarja sommige mensen kijken niet verder dan zen neus lang is ;)!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2011 door AFCAMylife --
Daan1993
 Daan1993 - zaterdag 02 juli 2011 - 12:23   quote  deeplink  
ja en sommige mensen hebben dus blijkbaar totaal geen humor,, dit bericht geld voor de beste man/vrouw boven mij
goalgetter
 goalgetter - zaterdag 02 juli 2011 - 13:59   quote  deeplink  
De Zeeuw is geen voetballer. Met zijn trouwe blauwe oogjes bij de scheidsrechter, de tegenstander gele kaarten aansmeren en zelf de smerigste overtredingen maken en dan met de armpjes omhoog van, ik heb niets gedaan. Dat heeft niets met voetballen te maken en ben blij dat dat soort op rot. Ik mot dat soort naaiers niet. Jij ziet dat natuurlijk anders maar Suarez was net zo'n rat. Die zat ook meer op het veld dan dat hij erop liep.
goalgetter
 goalgetter - zaterdag 02 juli 2011 - 14:07   quote  deeplink  
Wat ik wel weer bewonder van Twente is dat ze weer op koopjes uit zijn en geduld hebben. Ajax geeft weer lekker uit en PSV gaat ook weer lekker met 18 miljoen. i.p.v. schulden aflossen zitten ze binnen een paar jaar weer aan de grond. Let maar op.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 juli 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 14:07 schreef goalgetter het volgende:
Wat ik wel weer bewonder van Twente is dat ze weer op koopjes uit zijn en geduld hebben. Ajax geeft weer lekker uit en PSV gaat ook weer lekker met 18 miljoen. i.p.v. schulden aflossen zitten ze binnen een paar jaar weer aan de grond. Let maar op.
dat zijn de topclubs van Nederland, jullie mogen blij zijn dat je je er tussen mag mengen. zien over paar jaar wel of jullie nog in top 3 zitten
goalgetter
 goalgetter - zaterdag 02 juli 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Omgekeerd kun je je dat beter afvragen
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 juli 2011 - 14:53   quote  deeplink  
jullie beste speler is weg en daarmee ook titel
goalgetter
 goalgetter - zaterdag 02 juli 2011 - 15:07   quote  deeplink  
Als je wist hoe Theootje zich hier bij Twente gedroeg zijn ze blij dat hij weg is.
Hij gedroeg zich ook als beste speler en dat gaat hij bij Ajax nog meer doen.
Als hij was gebleven waren er gegarandeerd problemen gekomen met zijn medespelers en of Co. Die titel gaat komend jaar naar Enschede. Zo lang jullie met een angstig, trillende trainer hebben red je het ook niet, al koop je nog voor 20 miljoen bij.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 02 juli 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 15:07 schreef goalgetter het volgende:
Als je wist hoe Theootje zich hier bij Twente gedroeg zijn ze blij dat hij weg is.
Hij gedroeg zich ook als beste speler en dat gaat hij bij Ajax nog meer doen.
Als hij was gebleven waren er gegarandeerd problemen gekomen met zijn medespelers en of Co. Die titel gaat komend jaar naar Enschede. Zo lang jullie met een angstig, trillende trainer hebben red je het ook niet, al koop je nog voor 20 miljoen bij.
Als hij dat gaat doen, doet de Boer er gelijk iets aan. Zie El Hamdaoui..
Daan1993
 Daan1993 - zaterdag 02 juli 2011 - 16:00   quote  deeplink  
ja en dan heb je weer 3 miljoen voor niks weggegooid, want dan heb je weer een ontevreden speler die misschien 2 a 5 wedstrijden speelt in het seizoen.
dat wil je toch ook niet hebben of wel?
maarja we zullen het zien, ik denk dat hij zich wel goed gaat aanpassen en dat hij ajax van dienst gaat zijn, al hoop ik natuurlijk van niet als twente fan, maar ik gun het Theo wel
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 02 juli 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 16:00 schreef Daan1993 het volgende:
ja en dan heb je weer 3 miljoen voor niks weggegooid, want dan heb je weer een ontevreden speler die misschien 2 a 5 wedstrijden speelt in het seizoen.
dat wil je toch ook niet hebben of wel?
maarja we zullen het zien, ik denk dat hij zich wel goed gaat aanpassen en dat hij ajax van dienst gaat zijn, al hoop ik natuurlijk van niet als twente fan, maar ik gun het Theo wel
Nee, maar je hebt toch niks aan een speler die zich groter voelt?
Dan maar verder verkopen, want meer dan 3 miljoen krijg je echt wel voor hem..
Gewoon ff ingrijpen en hopen dat het werkt, zo niet verkopen in de winterstop..
ALS dit tenminste gebeurt dan.
goalgetter
 goalgetter - zaterdag 02 juli 2011 - 16:52   quote  deeplink  
Hij is dan wel dertig. Maar veel velies zal ajax niet lijden. Jordania koopt hem dan wel voor 5 miljoen ;). Die wil over twee jaar kampioen worden
Bij Twente liep Theo zo van de training weg, wipte alles wat vrouwelijk was, zelfs pogingen bij andere spelersvrouwen. Op den duur gaat dat niet goed. Ik ben 1 keer bij Ajax in de Vipruimtes geweest en eerlijk is eerlijk, daar loopt heel veel moois rond. Een walhalla voor Theootje. Hij is technisch en snelheid ook niet de beste voetballer maar hij heeft wel een formidabel schot. Als Ajax hem in toom houd hebben ze heel veel aan hem, maar het is wel een geil boefje
R!ck
 R!ck - zaterdag 02 juli 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 11:44 schreef AFCAMylife het volgende:
ja echt wel ik kan door het beeldscherm heen kijken. voor t zelfde geld zit er een dikke bejaarde vrouw achter. dat kan ik niet ruiken vriend.

vind het eigenlijk kanslozer dat jij probeert punten te scoren om het voor haar op te nemen. niet dat zij uiteraard haar mening hoef te verdedigen tegen over mij! maar 't was ook eigenlijk gwn een grap maarja sommige mensen kijken niet verder dan zen neus lang is ;)!
Gewoon triest dat je nu probeert te doen alsof je een held bent, als je normaal leest lees je direct wat er is, inplaats van lukraak proberen je in een gesprek te mengen.

Dat je het als grap bedoeld, tuurlijk zag k dat anders ook niet mijn grap met die ;-) er overduidelijk achteraan, ja goed lezen he ;-)
lereeeen
 lereeeen - zondag 03 juli 2011 - 13:40   quote  deeplink  
misschien wat voor ajax
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 03 juli 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 13:40 schreef lereeeen het volgende:
misschien wat voor ajax
Te duur..
joepig
 joepig - dinsdag 06 september 2011 - 11:36   quote  deeplink  
heeft luuk de jong een vriendin of niet?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5963
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Luuk de Jong?









0.0090670