BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV gaat vol voor Strootman en Mertens

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 juni 2011 - 20:16   quote  deeplink  
kan prachtige deal worden
Robinho
 Robinho - maandag 20 juni 2011 - 20:19   quote  deeplink  
jullie zijn formeel gezien toch failliet?
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 juni 2011 - 20:21   quote  deeplink  
nee
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 juni 2011 - 20:30   quote  deeplink  
sterven van t geld hahaha
martje
 martje - maandag 20 juni 2011 - 20:36   quote  deeplink  
kk
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 juni 2011 - 20:36   quote  deeplink  
wat kk
Briantje
 Briantje - maandag 20 juni 2011 - 23:11   quote  deeplink  
Ze moeten proberen die 2 aan te trekken, geweldige voetballers die 2 en met een hoge potentie!
Robinho
 Robinho - maandag 20 juni 2011 - 23:15   quote  deeplink  
Zelf opleiden is vrij moeilijk, dus trek de beurs maar weer.
jeroenvdkering
 jeroenvdkering - maandag 20 juni 2011 - 23:23   quote  deeplink  
Mertens inmiddels gesignaleerd in Eindhoven!
Robinho is zeker voor ajax?
marf
 marf - dinsdag 21 juni 2011 - 13:05   quote  deeplink  
meteen halen met die miljoenen van bakkal en Balázs Dzsudzsák! anders word het toch niets dit jaar. feyenoord 2 is coming!
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 juni 2011 - 21:02   quote  deeplink  
waren prima aankopen geweest, maar als ik lees dat enkel strootman al 9 miljoen moet kosten en ook mertens rond de 8 miljoen van een vraagprijs heeft, denk ik niet dat ze komen!
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 21 juni 2011 - 21:14   quote  deeplink  
Bodemprijs is 14 miljoen euro voor beide spelers. Beide spelers 7 miljoen, alleen als een club in augustus komt gaat de prijs omhoog naar 9 miljoen per speler. Omdat Utrecht dan minder tijd heeft om vervangers te zoeken. Aldus Slegers en Lippold van VI. Zij denken dat PSV geen 14 gaat betalen, maar een doorverkooppercentage + evt. prestatiebonussen.
Mathieu
 Mathieu - woensdag 22 juni 2011 - 12:32   quote  deeplink  
ja het is al lang klaar de beide spelers gaan gewoon naar PSV de prijs ligt de 12 miljoen.
binnen een dag word het bekend gemaakt. mag Utrecht heel blij zijn het geld kunnen ze goed heel goed gebruiken toch
martje
 martje - woensdag 22 juni 2011 - 16:43   quote  deeplink  
Booy: "Willen geen leegloop bij FC Utrecht,denk niet dat dit doorgaat utrecht wil het liefst dit team behouden
Jeps
 Jeps - woensdag 22 juni 2011 - 19:13   quote  deeplink  
Voor 12 miljoen kunnen ze genoeg nieuwe kopen bij utrecht!!!!! PSV moet zorgen dat ze ermee opschieten het is zo 1 september
frankdribben
 frankdribben - vrijdag 24 juni 2011 - 23:57   quote  deeplink  
psv koopt onbekende voor 250000
frankdribben
 frankdribben - vrijdag 24 juni 2011 - 23:59   quote  deeplink  
heb je een pen .... kun je op je buik schrijven
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 25 juni 2011 - 03:01   quote  deeplink  
misschien kun je er op gaan zitten
jor
 jor - dinsdag 28 juni 2011 - 21:56   quote  deeplink  
meteen halen en robinho moet niks zeggen weet er helemaal niks van
Bertus123
 Bertus123 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:00   quote  deeplink  
als psv de steun niet had gekregen zouden ze failliet zijn ja.. dan zou er zoveel bezuinigd moeten worden dat er van t team niets meer over zou blijven..

Of heb je t over de jeugd? Wat is er bij PSV de laatste tijd nu uit de jeugd gekomen? PSV is een koopclub en dat zal het helaas altijd blijven
infamous psv
 infamous psv - woensdag 29 juni 2011 - 23:16   quote  deeplink  
jaloers
remco k
 remco k - woensdag 29 juni 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 23:16 schreef infamous psv het volgende:
jaloers
Waarop?? de kampioenschappen van de afgelopen jaren??? of de vele spelers die bij PSV voor vele miljoenen worden verkocht?? Of de geweldige talenten die doorbreken vanuit de jeugd??

Of misschien de totale prijzenkast van PSV??

Sorry, maar ik zou niet weten waarom een Ajaxsupporter jaloers op PSV zou moeten zijn.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 30 juni 2011 - 00:04   quote  deeplink  
voor iemand die neus is zit je wel veel hier op psv forum twijfel je soms
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 juni 2011 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 00:04 schreef infamous psv het volgende:
voor iemand die neus is zit je wel veel hier op psv forum twijfel je soms
Misschien zit hij nog meer op het Ajaxforum...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 juni 2011 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 00:04 schreef infamous psv het volgende:
voor iemand die neus is zit je wel veel hier op psv forum twijfel je soms
En wat deed jij dan op het Ajaxforum?
Twijfel jij wel dan?
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 00:04 schreef infamous psv het volgende:
voor iemand die neus is zit je wel veel hier op psv forum twijfel je soms
Waarom zou je moeten twijfelen als je al supporter bent van de grootste, mooiste en meest succesvolle club allertijden in NL, met trowuens ook nog veruit de meeste supporters in Nl en ver daarbuiten.

Nee sorry kerel, maar ajax was mijn clubje al toen jij naar alle waarschijnlijkheid nog in de luiers zat ( aan je posts te zien)
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 30 juni 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 23:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarop?? de kampioenschappen van de afgelopen jaren??? of de vele spelers die bij PSV voor vele miljoenen worden verkocht?? Of de geweldige talenten die doorbreken vanuit de jeugd??

Of misschien de totale prijzenkast van PSV??

Sorry, maar ik zou niet weten waarom een Ajaxsupporter jaloers op PSV zou moeten zijn.
misschien omdat wij de laatste jaren de eredivisie hebben gedomineerd
en altijg goed mee draaide in CL ? dit kan je toch ook niet ontkennen.
nu ging het even 2jaren minder maar aankomend seizoen zijn wij gewoon weer titel
kandidaat of denk je soms van niet. wij zijn er sterker op geworden jullie eerder zwakker
en nu gaat de zeeuw misschien ook nog en wie weet wat er nog volgt
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 17:05 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

misschien omdat wij de laatste jaren de eredivisie hebben gedomineerd
en altijg goed mee draaide in CL ? dit kan je toch ook niet ontkennen.
nu ging het even 2jaren minder maar aankomend seizoen zijn wij gewoon weer titel
kandidaat of denk je soms van niet. wij zijn er sterker op geworden jullie eerder zwakker
en nu gaat de zeeuw misschien ook nog en wie weet wat er nog volgt
Deze snap ik echt helemaal niet.

Jullie de laatste jaren de ED gedomineerd?? alweer 3 jaar geen kampioen, en daarvoor een keer met 1 goal verschil en 1 keer met een puntje verschil, dat noem ik niet domineren hoor.

Jullie waar sterker op geworden?? Affelay, Reis, Berg, Dsudzak weg. Mertens is nog stukken minder dan dat Dsudzak was, Wijnaldum is veeeeel slechter dan Affelay, en Strootman heeft nog helemaal niks gepresteerd al is dat wel een goede voetballer.

Ajax is Suarez en Urby kwijtgeraakt waarvan de eerste natuurlijk een flinke aderlating is. Maar verder is er nog niemand weg, de Zeeuw was afgelopen seizoen niet bepalend bij Ajax en mag van de Boer vertrekken.
Verder hebben we de beste speler van de ED van afgelopen seizoen gekocht voor slechts 3 ,2 miljoen, hebben we de beste speler van de Jupiler league gekocht en de beste speler van de Afrikaanse competitie gekocht. Bij ons komt er meer geld binnen aan transfers dan dat we uitgeven aan transfers, en bij jullie is dat bijna andersom.

Nee sorry, jullie zijn zeker weten niet sterker dan afgelopen jaar, terwijl er in mijn ogen wel iets op vooruit zijn gegaan.

Natuurlijk is dat geen garantie voor de titel, en zullen jullie zeker meestrijden om de eerste prijs.

Ook hebben wij nog een aantal hele grote talenten gekocht en komt er ook weer een aantal spelers vanuit de A1 die nadrukkelijk op de deur kloppen van het eeste..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door remco k --
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 01 juli 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 19:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Deze snap ik echt helemaal niet.

Jullie de laatste jaren de ED gedomineerd?? alweer 3 jaar geen kampioen, en daarvoor een keer met 1 goal verschil en 1 keer met een puntje verschil, dat noem ik niet domineren hoor.

Jullie waar sterker op geworden?? Affelay, Reis, Berg, Dsudzak weg. Mertens is nog stukken minder dan dat Dsudzak was, Wijnaldum is veeeeel slechter dan Affelay, en Strootman heeft nog helemaal niks gepresteerd al is dat wel een goede voetballer.

Ajax is Suarez en Urby kwijtgeraakt waarvan de eerste natuurlijk een flinke aderlating is. Maar verder is er nog niemand weg, de Zeeuw was afgelopen seizoen niet bepalend bij Ajax en mag van de Boer vertrekken.
Verder hebben we de beste speler van de ED van afgelopen seizoen gekocht voor slechts 3 ,2 miljoen, hebben we de beste speler van de Jupiler league gekocht en de beste speler van de Afrikaanse competitie gekocht. Bij ons komt er meer geld binnen aan transfers dan dat we uitgeven aan transfers, en bij jullie is dat bijna andersom.

Nee sorry, jullie zijn zeker weten niet sterker dan afgelopen jaar, terwijl er in mijn ogen wel iets op vooruit zijn gegaan.

Natuurlijk is dat geen garantie voor de titel, en zullen jullie zeker meestrijden om de eerste prijs.

Ook hebben wij nog een aantal hele grote talenten gekocht en komt er ook weer een aantal spelers vanuit de A1 die nadrukkelijk op de deur kloppen van het eeste..
wat wie ook schrijft t is ook zo dat zowel psv en ajax minder is geworden en dat andere clubs sterker zijn geworden , mr das geen ramp op lange termijn wordt je daar ook wel weer beter van.
de grote clubs krijgen t niet meer cadeau
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 01 juli 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 18:28 schreef infamous psv het volgende:

[..]

wat wie ook schrijft t is ook zo dat zowel psv en ajax minder is geworden en dat andere clubs sterker zijn geworden , mr das geen ramp op lange termijn wordt je daar ook wel weer beter van.
de grote clubs krijgen t niet meer cadeau
Geweldige grammaticale correcte zin..
Moest echt moeite doen om het te kunnen begrijpen.. (Tenminste, meer moeite dan normaal)
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 01 juli 2011 - 19:24   quote  deeplink  
wat is jou probleem jonguh
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 01 juli 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Geweldige grammaticale correcte zin..
Moest echt moeite doen om het te kunnen begrijpen.. (Tenminste, meer moeite dan normaal)
zit hier niet aan dictee , mr je kan toch gewoon lezen wat er staat wat maakt jou die komma''s en punten nou uit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door infamous psv --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 01 juli 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:30 schreef infamous psv het volgende:

[..]

zit hier niet aan dictee , mr je kan toch gewoon lezen wat er staat wat maakt jou die komma''s en punten nou uit
Spelfouten, ok, daar heb ik totaal geen moeite mee, maar als je wilt dat mensen jouw posts lezen, zou ik het een beetje overzichtelijker maken. De volgende keer als men jouw posts zien, slaan ze die gewoon over, omdat ze geen zin hebben om moeite te doen om het te kunnen lezen.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 01 juli 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:47 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Spelfouten, ok, daar heb ik totaal geen moeite mee, maar als je wilt dat mensen jouw posts lezen, zou ik het een beetje overzichtelijker maken. De volgende keer als men jouw posts zien, slaan ze die gewoon over, omdat ze geen zin hebben om moeite te doen om het te kunnen lezen.
ben te enthousiast met typen
AFCAMylife
 AFCAMylife - zaterdag 02 juli 2011 - 07:38   quote  deeplink  
jaloers op psv:')!

Zonder deze 2 spelers speelden jullie mee om plaats 6 a 7. gefeliciteerd met plaats 5 ! hoger komen jullie niet!
danniepsv
 danniepsv - zaterdag 02 juli 2011 - 08:41   quote  deeplink  
Dat kan je over AJAX zeggen. Overigens de aankoop van Janssen is een miskoop:
Hij is zometeen geblesseerd omdat hij zo oud is.
AFCAMylife
 AFCAMylife - zaterdag 02 juli 2011 - 08:45   quote  deeplink  
tuurlijk 30 jaar is tegenwoordig al bejaard ofniet! Dit zegt denk ik meer over jou voetbalintelligentie!
danniepsv
 danniepsv - zaterdag 02 juli 2011 - 09:20   quote  deeplink  
Nee maar hij loopt meer kans op blessures op dan bv. Strootman:P
En waarom zit je bij psv op een forum te kijken. Mogen ze je bij ajax forum niet
AFCAMylife
 AFCAMylife - zaterdag 02 juli 2011 - 09:30   quote  deeplink  
Integenstelling tot psv heeft ajax wel een brede selectie en kunnen we dan een eventueel blesure van janssen makkelijk opvangen. en volgens mij heeft janssen vorig jaar geen wedstrijd van twente gemist;)

daar wordt niet zo dom geluld dus hoef ik verder geen commentaar te leveren. en af en toe klik ik eens een bericht aan op dit forum en als ik dan lees dat ajacieden jaloers zouden moet worden op psv, ja dan waait daar men pet van af! en dan kan ik het uiteraard niet laten om toch even te reageren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2011 door AFCAMylife --
danniepsv
 danniepsv - zaterdag 02 juli 2011 - 09:32   quote  deeplink  
Nee, maar daar heeft hij ook gewoon zijn beste seizoen gedraaid. En elke speler word een jaartje ouder...
AFCAMylife
 AFCAMylife - zaterdag 02 juli 2011 - 09:36   quote  deeplink  
enkele weken geleden had ie nog geen moeite met 90 min en denk dat 8 weken later er weinig verandert is denk je niet ;)!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 juli 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 09:30 schreef AFCAMylife het volgende:
Integenstelling tot psv heeft ajax wel een brede selectie en kunnen we dan een eventueel blesure van janssen makkelijk opvangen. en volgens mij heeft janssen vorig jaar geen wedstrijd van twente gemist;)

daar wordt niet zo dom geluld dus hoef ik verder geen commentaar te leveren. en af en toe klik ik eens een bericht aan op dit forum en als ik dan lees dat ajacieden jaloers zouden moet worden op psv, ja dan waait daar men pet van af! en dan kan ik het uiteraard niet laten om toch even te reageren!
leef je mr uit daar is forum toch voor

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV gaat vol voor Strootman en Mertens









0.0070271