BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Spartak wil bakkal voor 5 miljoen

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 juni 2011 - 20:39   quote  deeplink  
zou wel jammer zijn
Jeps
 Jeps - maandag 20 juni 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Meteen verkopen hij bakt er niets van die miljoenen aan utrecht geven en we hebben Mertens' en strootman
Vele malen beter dan engelaar en bakkal en meteen een vervanger voor balazs
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 juni 2011 - 21:00   quote  deeplink  
beter n nieuwe coach want zo goed gaat hij met sommige jongens niet om zowel bakkal als koevermans is verpauperd onder hem met zijn continue opstellen van die kutBerg dat koste ook de titel
Jeps
 Jeps - maandag 20 juni 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Ja idd maar bakkal heeft in al zijn wedstrijden Miss 3 pasjes vooruit gegeven en alle andere gingen terruguit daar maak je ook geen doelpunten mee en Rutte mag ook weg ja die vraagt alleen oprotpremie .
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 juni 2011 - 21:09   quote  deeplink  
vertrouwen geven dan is t n topper heb vertrouwen in hem had er ook gelijk in moeten staan toen affelay weg ging
edb
 edb - maandag 20 juni 2011 - 22:37   quote  deeplink  
PSV heeft geen vertrouwen in Bakkal aflopende contract wordt niet verlengd. Bekijk op youtube Strootman en zie het verschil.
Verkopen en geld doorsluizen naar Utrecht.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 20 juni 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Bakkal in vorm kan een grote waarde voor PSV zijn, maar het werkt niet meer met Rutten. Hij had allang Engelaar op de bank moeten zetten ten faveure van Bakkal. Maar Rutten gaf hem geen vertrouwen en Bakkal heeft geen winnaarsmentaliteit. Beter scheiden de wegen komende zomer.

Overigens geloof ik dit bericht niet.
Briantje
 Briantje - maandag 20 juni 2011 - 23:10   quote  deeplink  
Strik erom en verkopen en het bod op strootman en mertens ophogen!
Die 2 zijn talenten die veel voor ons PSV kunnen betekenen
marf
 marf - dinsdag 21 juni 2011 - 12:54   quote  deeplink  
die bakkal zit alleen maar te zuipen daar in Eindhoven, al een paar keer gezien op het terras. laat gaan doe weg! en rutten die kan op kutten. zo denk ik er over en nie anders!
remco k
 remco k - dinsdag 21 juni 2011 - 19:13   quote  deeplink  
Sparta wil bakkal voor 5 miljoen??? Nooit geweten dat er een club in Rotjeknor was met geld.....:-)
remco k
 remco k - dinsdag 21 juni 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:51 schreef PSVMocro het volgende:
Bakkal in vorm kan een grote waarde voor PSV zijn, maar het werkt niet meer met Rutten. Hij had allang Engelaar op de bank moeten zetten ten faveure van Bakkal. Maar Rutten gaf hem geen vertrouwen en Bakkal heeft geen winnaarsmentaliteit. Beter scheiden de wegen komende zomer.

Overigens geloof ik dit bericht niet.
Bakkal is een heel groot talent dat kapot wordt gemaakt door Rutten, maar dat heb ik al wel eens eerder gemeld, Bakkal kan in potentie goed genoeg worden om bij een topclub te kunnen spelen..
remco k
 remco k - dinsdag 21 juni 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Ik zou hem 200% zeker graag bij Ajax zien.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 21 juni 2011 - 23:16   quote  deeplink  
10 miljoen dan mag je hem 300 procent zien
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 21 juni 2011 - 23:17   quote  deeplink  
en goed lezen he met je sparta
PSV from Nieuwediep
 PSV from Nieuwediep - donderdag 23 juni 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Inderdaad, verkopen en dan mooi kijken of je Meertens/Strootman kunt krijgen en anders misschien Tadic en Matavs, mooie groeibriljanten. Engelaar had niet zijn beste seizoen, ben niet zo'n fan van Engelaar maar hoop dat hij ons dit seizoen gaat verrassen en revanche neemt voor het afgelopen k**** seizoen
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 23 juni 2011 - 14:06   quote  deeplink  
Pff engelaar verrassen? hij wordt alleen maar ouder, denk niet dat wonderen bestaan:P Ik zie mertens heeel graag komen. Uitstekende opvolger van dszudszak.
robinpsv1
 robinpsv1 - donderdag 23 juni 2011 - 15:51   quote  deeplink  
ik vind iedereen heel vervelend praten over bakkal kijk hoe slimme voetballer het is hij krijgt de kans niet hij had engelaar eruit moeten halen en bakkal erin moeten zetten fred rutten want dan had je ook 2 middevelders met de punt naar voren en dan hutchinson controleur niet had je engelaar en hutchinson met de punt naar achteren is niet handig ik zou bakkal gewoon zeker houden is een hele goede speler hij heb die jaren er voor veel doelpunten gemaakt en goed gespeeld en nou speeld hij even niet en dan mag hij gelijk weg en spartak die proviteerd daar van ik zou bakkal zeker houden goede speler forza psv
klopt
 klopt - vrijdag 24 juni 2011 - 18:00   quote  deeplink  
@ patrick 15 ik ben het helemaal met je eens!
Iemand aantreken die een doorbraak in de wedstrijd kan forceren is voor psv zeer belangrijk.
Overigens ben ik van mening dat PSV maar 3 aankopen hoeft te doen.
1. Dries Mertens
2. Wijnaldum
3. Derick Chuka Ogbu

Daarnaast zoals marcel brands al verkondigde is het verstandig om spelers als younes mokthar door te laten stromen en abel tamata en stijn wuytens meer speeltijd te geven.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 24 juni 2011 - 18:27   quote  deeplink  
PSV heeft echt wel een controleur nodig om die ellendige Engelaar uit de basis te werken. Het aantrekken van Strootman heeft een hogere prioriteit, omdat je daar niet veel van hebt. Als je Strootman niet kan halen, dan ga je al snel richting spelers als Vormer. Is toch iets minder. Er zijn verder genoeg aanvallend ingestelde spelers die van de linkerflank kunnen spelen (Mertens, Assaidi, Tadic). Vervolgens heeft PSV ook een spits nodig. Wijnaldum past bij mij niet in het plaatje. Misschien als Toivonen verkocht wordt. Ik vind hem op de flanken toch echt minder, dan de namen die ik hierboven genoemd heb.

Ogbu is een testspeler, daar valt geen zinnig woord over te zeggen. Bovendien is hij Nigeriaan en die ben je straks wel kwijt als de Africa Cup begint. Dat is ook het nadeel van Aissaidi.
frankdribben
 frankdribben - vrijdag 24 juni 2011 - 23:58   quote  deeplink  
Ik denk dat hij daar niet heen wil... misschien gaat er nog wel een trein ergens heen
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:17 schreef infamous psv het volgende:
en goed lezen he met je sparta
Owwwhhh is dat zo??
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 28 juni 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 08:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Owwwhhh is dat zo??
ja sparta komt uit rotterdam en spartak uit moskou om t verschil te weten moet je misschien eens er naartoe fietsen
remco k
 remco k - woensdag 29 juni 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:07 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ja sparta komt uit rotterdam en spartak uit moskou om t verschil te weten moet je misschien eens er naartoe fietsen
Misschien woon ik wel exact in het midden en maakt het dus niet uit.

Punten en af en toe een hoofdletter zou het lezen van je posts voor anderen trouwens echt stukken makkelijker maken.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 29 juni 2011 - 23:57   quote  deeplink  
last van je ogen hulp nodig
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 juni 2011 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 23:57 schreef infamous psv het volgende:
last van je ogen hulp nodig
nee maar het zou wel leuk zijn als je een beetje aan je post werkt want als iemand ook zou blijft doorgaan met posten is dat echt kut straks moet jij zoiets lezen en kan je er geen fuck van begrijpen puur omdat er geen leestekens zijn nu is deze post van mij nog aardig te lezen omdat ik geen spellingsfouten maak maar jij maakt ook nog spellingsfouten en dan is het al helemaal niet leesbaar dus wil je een normale discussie (Wat tot nu toe eigenlijk niet is gebeurd...) dan moet je een beetje duidelijker posten
remco k
 remco k - donderdag 30 juni 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 - 23:57 schreef infamous psv het volgende:
last van je ogen hulp nodig
wtf

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Spartak wil bakkal voor 5 miljoen









0.0057959