BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Deal strootmans/mertens woensdag zo goed als rond

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - maandag 27 juni 2011 - 22:41   quote  deeplink  
kom maar weer op met je commentaar losers
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 27 juni 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 22:41 schreef infamous psv het volgende:
kom maar weer op met je commentaar losers
waarom nou weer zo, ik zie ze graag komen die voegen tenminstens iets toe
aan psv
infamous psv
 infamous psv - maandag 27 juni 2011 - 22:50   quote  deeplink  
heb t niet tegen psvers
john doe
 john doe - maandag 27 juni 2011 - 23:06   quote  deeplink  
Zou ckr mooi zijn mertens is al goed en strootman kan een hele goede worden kunnen samen belangrijk worden voor ons PSV
remco k
 remco k - maandag 27 juni 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 22:41 schreef infamous psv het volgende:
kom maar weer op met je commentaar losers
Knappe manier van een topic starten..

Hele knappe voetballers voor PSV ( voor iedere NL topclub ).

Maar goed, zolang Rutten bij jullie trainer is, maakt het niet uit wie er gekocht wordt, kampioen wordt hij namelijk toch niet, een laffe trainer met weinig aanvallende kwaliteiten.

Psv zal "gewoon" weer meedoen om de titel, dat had ook iedereen wel verwacht, alleen denk ik wel dat PSv dit seizoen echt CL moet halen om niet verder in de problemen te komen.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 27 juni 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Laten we eerst even rustig afwachten totdat het definitief is. Je weet maar nooit wat er in de laatste minuten van zo een onderhandeling kan plaatsvinden. Misschien ketst het wel af. Ik geloof het pas als ze met Van der Kuijlen op de foto staan.

En als je op zo een manier een topic opent, dan is de kans klein dat je een normale discussie krijgt.

quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:23 schreef remco k het volgende:
Psv zal "gewoon" weer meedoen om de titel, dat had ook iedereen wel verwacht, alleen denk ik wel dat PSv dit seizoen echt CL moet halen om niet verder in de problemen te komen.
Door de herfinanciering is dat straks geen noodzaak meer. Dan is de CL een bonus om de club verder op te bouwen ipv gaten te dichten.
remco k
 remco k - maandag 27 juni 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2011 - 23:31 schreef PSVMocro het volgende:

Door de herfinanciering is dat straks geen noodzaak meer. Dan is de CL een bonus om de club verder op te bouwen ipv gaten te dichten.
Ik heb toch wel wat zorgen hierover, wederom wordt er dit seizoen aardig wat geinvesteerd in de selectie, de trainer mag blijven zitten ondanks "wanprestaties" en de scouting laat tegenwoordig ook te wensen over bij PSV. Je praat over het beleid alsof het al een aantal jaren opgebouwd is, dat is niet het geval, en toch moet dit beleid er wel direct staan, mocht blijken dat ze nu weer de verkeerde kant opduiken, dan denk ik niet dat ze er zo makkelijk bovenop komen.

PSV hoort net als Feyenoord mee te doen om de titel, en behoort die zeker 1 keer in de 3 jaar te winnen.

PSV kan wel geen CL begroten, maar toch zal het ieder jaar haar selectie op peil moeten houden, en hier heb je simpelweg gewoon geld voor nodig omdat spelers maar zelden gratis zijn op te halen, PSV zal ook een grote verandering moeten doormaken in het verkoopbeleid, want dat vind ik persoonlijk echt dramatisch. 14 miljoen voor Dsudzak had met de juiste promotie en de juiste tijd ook minimaal 20 moeten zijn, om over Affelay maar niet te spreken.
Robinho
 Robinho - dinsdag 28 juni 2011 - 00:20   quote  deeplink  
Mertens was 2 jaar geleden nog geen 7 ton en Strootman deze winter ook zoiets. Ze lachen zich de pleuris in Utrecht. Wat een wanprestatie van de scouting van de topclubs. Maar ja, zelf opleiden is nog moeilijker.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 28 juni 2011 - 01:28   quote  deeplink  
vraag mr aan cruyff
wup von dutch
 wup von dutch - dinsdag 28 juni 2011 - 06:06   quote  deeplink  
Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind psv er niet sterker op geworden!! Vergelijk Mertens eens met Dzsudzsák!! Mertens is een leuke speler, maar heeft (nog) niet het rendement van een Dzsudzsák! Verder wie is beter Afellay of Strootman! Met Dzsudzsák en Afellay heeft psv ook al 3 jaar niet gered! psv heeft op dit moment meer aan een goede spits dan aan Strootman, de vervanging Mertens voor Dzsudzsák is wel begrijpelijk! Verder denkt iedereen dat het weer goed komt door de leningen, maar de grond kun je maar 1 keer verkopen!! Psv zal toch echt meer uit de jeugd opleiding moeten halen! Waar ajax en feyenoord wel goede spelers voortbrengen blijft psv hier achter! te gek voor woorden dat Afellay voor hetzelfde bedrag weg gaat als Emanuelson!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door wup von dutch --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 28 juni 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 06:06 schreef wup von dutch het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind psv er niet sterker op geworden!! Vergelijk Mertens eens met Dzsudzsák!! Mertens is een leuke speler, maar heeft (nog) niet het rendement van een Dzsudzsák! Verder wie is beter Afellay of Strootman! Met Dzsudzsák en Afellay heeft psv ook al 3 jaar niet gered! psv heeft op dit moment meer aan een goede spits dan aan Strootman, de vervanging Mertens voor Dzsudzsák is wel begrijpelijk! Verder denkt iedereen dat het weer goed komt door de leningen, maar de grond kun je maar 1 keer verkopen!! Psv zal toch echt meer uit de jeugd opleiding moeten halen! Waar ajax en feyenoord wel goede spelers voortbrengen blijft psv hier achter! te gek voor woorden dat Afellay voor hetzelfde bedrag weg gaat als Emanuelson!
Dzsudzsák had een hoog rendement, maar als hij bij Utrecht had gespeeld dan was dat ook lager geweest. Dat kun je niet 1-op-1 vergelijken. Het voordeel wat Mertens heeft is dat hij een handenbinder is. Hij blijft gaan, daar waar Dzsudzsák meer een momentvoetballer was. Iets opportunistischer. Strootman is de vervanger van Engelaar. Dat lijkt me in alle opzichten een verbetering.

Ik snap alleen niet waarom ze ook Wijnaldum willen halen, tenzij ze het idee hebben dat Toivonen vertrekt. Mocht de transfer van Mertens en Strootman doorgaan, dan moet PSV een spits en een allround verdediger halen. Dan lijkt me de selectie compleet voor het nieuwe seizoen.

quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 08:34 schreef kaashaas het volgende:
Laat lekker zitten die 2 kansloze hierboven !! als je zoveel geld nodig hebt om gaten te dichten om er weer boven op te komen ! een slechtere organisatie bestaat bijna niet !! Sucses met je clubje !!
Waar heb je het over?
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 10:59 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dzsudzsák had een hoog rendement, maar als hij bij Utrecht had gespeeld dan was dat ook lager geweest. Dat kun je niet 1-op-1 vergelijken. Het voordeel wat Mertens heeft is dat hij een handenbinder is. Hij blijft gaan, daar waar Dzsudzsák meer een momentvoetballer was. Iets opportunistischer. Strootman is de vervanger van Engelaar. Dat lijkt me in alle opzichten een verbetering.

Ik snap alleen niet waarom ze ook Wijnaldum willen halen, tenzij ze het idee hebben dat Toivonen vertrekt. Mocht de transfer van Mertens en Strootman doorgaan, dan moet PSV een spits en een allround verdediger halen. Dan lijkt me de selectie compleet voor het nieuwe seizoen.

[..]

Waar heb je het over?
Toivonen de spits in met Wijnaldum daarachter?? of Wijnaldum vanaf rechts??
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 28 juni 2011 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 12:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Toivonen de spits in met Wijnaldum daarachter?? of Wijnaldum vanaf rechts??
Ik zou Wijnaldum niet ten koste van Lens of Labyad halen. Dat is kapitaalvernietiging. Dus rechts valt voor mij sowieso af. Bovendien begon Wijnaldum pas écht te excelleren toen hij centraal ging staan.

Toivonen in de spits is wel een mogelijkheid, maar voor mij geen ideaal plaatje.
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 15:49 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik zou Wijnaldum niet ten koste van Lens of Labyad halen. Dat is kapitaalvernietiging. Dus rechts valt voor mij sowieso af. Bovendien begon Wijnaldum pas écht te excelleren toen hij centraal ging staan.

Toivonen in de spits is wel een mogelijkheid, maar voor mij geen ideaal plaatje.
Toivonen is een hele goede voetballer, maar ik vind hem geen echte nummer 10 waar Rutten wel mee wil spelen, Wijnaldum zou dat wel kunnen al had ik dan liever een andere speler gezien voor dat geld, hij loopt namelijk wel heel erg veel met de bal en is niet de man van de steekpass.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 28 juni 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Toivonen is een hele goede voetballer, maar ik vind hem geen echte nummer 10 waar Rutten wel mee wil spelen, Wijnaldum zou dat wel kunnen al had ik dan liever een andere speler gezien voor dat geld, hij loopt namelijk wel heel erg veel met de bal en is niet de man van de steekpass.
Hij is ook geen echte nummer 10, maar meer een schaduwspits. Hij moet achter of rondom een echte afmaker spelen. Want Toivonen is ook niet een speler die er meer dan 25 zal maken, terwijl PSV die wel weer eens in de selectie moet hebben. Sinds Kezman leverde PSV niet meer de topscorer van de competitie af. Dat is voor mijn gevoel wel héél lang geleden.
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 18:14 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hij is ook geen echte nummer 10, maar meer een schaduwspits. Hij moet achter of rondom een echte afmaker spelen. Want Toivonen is ook niet een speler die er meer dan 25 zal maken, terwijl PSV die wel weer eens in de selectie moet hebben. Sinds Kezman leverde PSV niet meer de topscorer van de competitie af. Dat is voor mijn gevoel wel héél lang geleden.
En toch wel een aantal kampioenschappen na Kezman.

Wat je zegt klopt helemaal, maar misschien is het juist dan wel een goed idee om Wijnaldum en Toivonen naast elkaar te laten spelen, het zou iedee tegenstander gek kunnen draaien als ze beiden ook de discipline kunnen opbrengen om door te verdedigen bij balverlies, ook moet Rutten dan stoppen met het gebruiken van 2 "controlerende spelers" zodat hij nog 1 man extra vooruit kan schuiven om druk te zetten op de tegenstander bij balverlies. Eigenlijk dus een beetje wat Barca speelt alleen dan niet helemaal in dezelfde posities..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 28 juni 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 18:21 schreef remco k het volgende:

[..]

En toch wel een aantal kampioenschappen na Kezman.

Wat je zegt klopt helemaal, maar misschien is het juist dan wel een goed idee om Wijnaldum en Toivonen naast elkaar te laten spelen, het zou iedee tegenstander gek kunnen draaien als ze beiden ook de discipline kunnen opbrengen om door te verdedigen bij balverlies, ook moet Rutten dan stoppen met het gebruiken van 2 "controlerende spelers" zodat hij nog 1 man extra vooruit kan schuiven om druk te zetten op de tegenstander bij balverlies. Eigenlijk dus een beetje wat Barca speelt alleen dan niet helemaal in dezelfde posities..
Een topspits is ook geen absolute zekerheid dat je kampioen wordt, maar het vergt wel meer van een elftal als je er geen hebt.

Je kan eventueel zo spelen:

------------Lens------Toivonen----------

----------------Wijnaldum---------------

---Mertens---------------------Labyad---

--------------Strootman-----------------

Dat zou ik echt toejuichen, maar zie Rutten het niet doen.
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 18:30 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Een topspits is ook geen absolute zekerheid dat je kampioen wordt, maar het vergt wel meer van een elftal als je er geen hebt.

Je kan eventueel zo spelen:

------------Lens------Toivonen----------

----------------Wijnaldum---------------

---Mertens---------------------Labyad---

--------------Strootman-----------------

Dat zou ik echt toejuichen, maar zie Rutten het niet doen.
Dat klopt inderdaad, je hebt dan meer scorende middenvelders nodig.

En je opstelling is ook prima waarbij Mertens iets dieper zal moeten spelen dan Labyad om wel evenwicht in het team te houden, het enige nadeel van dit systeem is dat er niemand mag verzaken met terugverdedigen omdat anders de gaten heel groot worden.

Zijn Toivonen en Labyad daar wel de juiste mensen voor??
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 28 juni 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, je hebt dan meer scorende middenvelders nodig.

En je opstelling is ook prima waarbij Mertens iets dieper zal moeten spelen dan Labyad om wel evenwicht in het team te houden, het enige nadeel van dit systeem is dat er niemand mag verzaken met terugverdedigen omdat anders de gaten heel groot worden.

Zijn Toivonen en Labyad daar wel de juiste mensen voor??
Labyad wel. Hij is van nature ook een verbindingsspeler, een echte middenvelder. Ook iemand met een goede drive en wedstrijdsmentaliteit. De rest moet nog blijken, maar in principe heb je straks een gretig elftal op het veld staan. Grote talenten die zich willen bewijzen. Het is aan Rutten om daar een mooi geheel van te maken. Ik heb Rutten lang verdedigd tot na de winterstop. Hij werd met de week krampachtiger en behoudender. Daar hou ik niet van, terwijl hij wel degelijk een elftal mooi aanvallend kan laten spelen. Dit is echt zijn laatste kans en het is afwachten wat hij ermee gaat doen.
Bertus123
 Bertus123 - dinsdag 28 juni 2011 - 21:56   quote  deeplink  
ze komen nog niet definitief. de clubs zijn er uit, nu moeten de club en speler er nog persoonlijk uit komen. Ook de medische keuring moet nog gebeuren. Er is dus nog niks zeker
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 28 juni 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:56 schreef Bertus123 het volgende:
ze komen nog niet definitief. de clubs zijn er uit, nu moeten de club en speler er nog persoonlijk uit komen. Ook de medische keuring moet nog gebeuren. Er is dus nog niks zeker
Struikelblok was Utrecht. Mertens heeft al een akkoord. Strootman komt volgens de berichten ook goed. Alleen de medische test kan het laten afketsen, maar die kans is vrijwel nihil. Aangezien beide spelers niet van een blessure oid afkomen.
Bertus123
 Bertus123 - dinsdag 28 juni 2011 - 22:05   quote  deeplink  
klopt, maar nog niks is definitief ;-)
al zal het wel gebeuren hoor. zodra ze terug zijn van vakantie
knowhow
 knowhow - dinsdag 28 juni 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Hoop dat we niet teveel spelers aan trekken die allemaal naar het centrum trekken.

http://voetbalanalyses.nl/?p=2750
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:01 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Labyad wel. Hij is van nature ook een verbindingsspeler, een echte middenvelder. Ook iemand met een goede drive en wedstrijdsmentaliteit. De rest moet nog blijken, maar in principe heb je straks een gretig elftal op het veld staan. Grote talenten die zich willen bewijzen. Het is aan Rutten om daar een mooi geheel van te maken. Ik heb Rutten lang verdedigd tot na de winterstop. Hij werd met de week krampachtiger en behoudender. Daar hou ik niet van, terwijl hij wel degelijk een elftal mooi aanvallend kan laten spelen. Dit is echt zijn laatste kans en het is afwachten wat hij ermee gaat doen.
MOcht het wederom niet gaan lopen is hij naar mijn idee 1 van de eerste trainers die er dit seizoen uitvliegt en dat weet hij ook, ik hoop voor jullie dta hij met die druk om kan gaan.
remco k
 remco k - dinsdag 28 juni 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:54 schreef knowhow het volgende:
Hoop dat we niet teveel spelers aan trekken die allemaal naar het centrum trekken.

http://voetbalanalyses.nl/?p=2750
Precies hetzelfde als ik zeg, daarom is het idee van Mocro ook een goede opstelling, enkel is het uitzakken van de spitsen wel heel belangrijk als je zo gaat spelen..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 29 juni 2011 - 23:18   quote  deeplink  
we zien t allemaal wel op t veld met praten word niemand kampioen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Deal strootmans/mertens woensdag zo goed als rond









0.0065219