BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 juni 2017 - 12:03   quote  deeplink  
Ik zie normale quotes.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 24 juni 2017 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2017 - 12:03 schreef FR-Henk het volgende:
Ik zie normale quotes.
Als je het zegt is het niet goed, als je het niet zegt is het niet goed...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 juni 2017 - 12:41   quote  deeplink  
Er zijn twee redenen waarom van Geel dit kan doen. 1. Het zijn aankopen waar hij zelf niet direct 100% achterstaat en hier wil hij mee aantonen dat niet alleen zijn beslissing was. 2. Het zijn aankopen waar hij 100% achterstaat, maar hij wil voorkomen dat wanneer ze onverhoopt mislukken. hij als enige de zwarte Piet toegeschoven krijgt.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 juni 2017 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2017 - 12:41 schreef Stylzz het volgende:
Er zijn twee redenen waarom van Geel dit kan doen. 1. Het zijn aankopen waar hij zelf niet direct 100% achterstaat en hier wil hij mee aantonen dat niet alleen zijn beslissing was. 2. Het zijn aankopen waar hij 100% achterstaat, maar hij wil voorkomen dat wanneer ze onverhoopt mislukken. hij als enige de zwarte Piet toegeschoven krijgt.
Of anders...
Hij laat zien dat alle geledingen binnen Feyenoord er toe doen: (aard) spelersgroep, Technische staf, VvF, Directie de speler als een aanwinst zien.

Niks raars, volkomen logisch.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 juni 2017 - 12:58   quote  deeplink  
Ja, dat is technisch gezien punt 2.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 juni 2017 - 13:01   quote  deeplink  
Schijnt in vele organisaties en bedrijven zo te gaan. Is een managementstijl. Veel meer van deze tijd.
Fart
 Fart - zaterdag 24 juni 2017 - 13:21   quote  deeplink  
Of geschreven door steeds dezelfde journalist met een beperkt vocabulaire
Of een personeelstekort waardoor oude artikelen gebruikt worden met steeds een nieuw naampie

Je weet het niet. Als de onderste steen in deze maar boven komt en wij niet eeuwig voor een raadsel blijven staan.
van geil
 van geil - zaterdag 24 juni 2017 - 14:18   quote  deeplink  
Ik vind het niet sterk.
Een leider zoekt geen steun.
JanM
 JanM - zaterdag 24 juni 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2017 - 14:18 schreef van geil het volgende:
Ik vind het niet sterk.
Een leider zoekt geen steun.
Ik wou al schrijven "kom er maar in van geil", maar te laat hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 juni 2017 - 14:22   quote  deeplink  
Steun?
Wat een slap gelul.
Dit is inventariseren op welke basis een speler toegevoegde waarde zou kunnen zijn.
Immers: anderen moeten er mee werken.
Een echte leider houdt contact met de vloer.
van geil
 van geil - zaterdag 24 juni 2017 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2017 - 14:19 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik wou al schrijven "kom er maar in van geil", maar te laat hahaha
:) , ik zit er kort op he.
Het is niet eens kritiek, maar ik vind het echt niet sterk overkomen , voor de rest , boeien.
van geil
 van geil - zaterdag 24 juni 2017 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2017 - 14:22 schreef FR-Henk het volgende:
Steun?
Wat een slap gelul.
Dit is inventariseren op welke basis een speler toegevoegde waarde zou kunnen zijn.
Immers: anderen moeten er mee werken.
Een echte leider houdt contact met de vloer.
Publiekelijk bedoel ik Henk.
MMM
 MMM - zaterdag 24 juni 2017 - 15:41   quote  deeplink  
Elke keer in de media aangeven dat de gehaalde speler breed gedragen word binnen de club lijkt mij om zichzelf in te dekken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juni 2017 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 juni 2017 - 15:46   quote  deeplink  
Snap ik wel, want met supporters als de onze heb je geen vijanden meer nodig.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 24 juni 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2017 - 15:46 schreef Stylzz het volgende:
Snap ik wel, want met supporters als de onze heb je geen vijanden meer nodig.
Dit statement wordt door iedereen binnen de club breed gedragen.
JanM
 JanM - zaterdag 24 juni 2017 - 19:01   quote  deeplink  
+1908!
van geil
 van geil - zaterdag 24 juni 2017 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2017 - 16:13 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dit statement wordt door iedereen binnen de club breed gedragen.
;0
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 14:09   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder Immers verlaat Club Brugge per direct

96aluh.jpg

Lex Immers vertrekt per direct bij Club Brugge. De middenvelder is ‘in goed overleg’ met de club overeengekomen om zijn contract te ontbinden, dat nog één seizoen doorliep. Afgelopen winter kwam de 31-jarige Immers over van Cardiff City.

“Ik heb absoluut geen spijt van mijn avontuur bij Club Brugge”, zegt Immers op de website van de Belgische club. “Ik voelde me vanaf moment één thuis in deze warme Club. Omwille van familiale redenen kies ik er nu voor om dichter bij huis aan de slag te gaan.”

“De komende weken zal ik mijn opties bekijken en een keuze maken. Ik wil iedereen bij Club bedanken voor de voorbije maanden en wens hen alle succes toe voor het komende seizoen.” Eerder speelde Immers voor ADO Den Haag en Feyenoord. Voor de Rotterdamse club, die dit seizoen kampioen werd, speelde hij 125 wedstrijden. 
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 14:09   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder Immers verlaat Club Brugge per direct

96aluh.jpg

Lex Immers vertrekt per direct bij Club Brugge. De middenvelder is ‘in goed overleg’ met de club overeengekomen om zijn contract te ontbinden, dat nog één seizoen doorliep. Afgelopen winter kwam de 31-jarige Immers over van Cardiff City.

“Ik heb absoluut geen spijt van mijn avontuur bij Club Brugge”, zegt Immers op de website van de Belgische club. “Ik voelde me vanaf moment één thuis in deze warme Club. Omwille van familiale redenen kies ik er nu voor om dichter bij huis aan de slag te gaan.”

“De komende weken zal ik mijn opties bekijken en een keuze maken. Ik wil iedereen bij Club bedanken voor de voorbije maanden en wens hen alle succes toe voor het komende seizoen.” Eerder speelde Immers voor ADO Den Haag en Feyenoord. Voor de Rotterdamse club, die dit seizoen kampioen werd, speelde hij 125 wedstrijden. 
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 14:09   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder Immers verlaat Club Brugge per direct

96aluh.jpg

Lex Immers vertrekt per direct bij Club Brugge. De middenvelder is ‘in goed overleg’ met de club overeengekomen om zijn contract te ontbinden, dat nog één seizoen doorliep. Afgelopen winter kwam de 31-jarige Immers over van Cardiff City.

“Ik heb absoluut geen spijt van mijn avontuur bij Club Brugge”, zegt Immers op de website van de Belgische club. “Ik voelde me vanaf moment één thuis in deze warme Club. Omwille van familiale redenen kies ik er nu voor om dichter bij huis aan de slag te gaan.”

“De komende weken zal ik mijn opties bekijken en een keuze maken. Ik wil iedereen bij Club bedanken voor de voorbije maanden en wens hen alle succes toe voor het komende seizoen.” Eerder speelde Immers voor ADO Den Haag en Feyenoord. Voor de Rotterdamse club, die dit seizoen kampioen werd, speelde hij 125 wedstrijden. 
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 14:10   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder Immers verlaat Club Brugge per direct

96aluh.jpg

Lex Immers vertrekt per direct bij Club Brugge. De middenvelder is ‘in goed overleg’ met de club overeengekomen om zijn contract te ontbinden, dat nog één seizoen doorliep. Afgelopen winter kwam de 31-jarige Immers over van Cardiff City.

“Ik heb absoluut geen spijt van mijn avontuur bij Club Brugge”, zegt Immers op de website van de Belgische club. “Ik voelde me vanaf moment één thuis in deze warme Club. Omwille van familiale redenen kies ik er nu voor om dichter bij huis aan de slag te gaan.”

“De komende weken zal ik mijn opties bekijken en een keuze maken. Ik wil iedereen bij Club bedanken voor de voorbije maanden en wens hen alle succes toe voor het komende seizoen.” Eerder speelde Immers voor ADO Den Haag en Feyenoord. Voor de Rotterdamse club, die dit seizoen kampioen werd, speelde hij 125 wedstrijden. 
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 14:10   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder Immers verlaat Club Brugge per direct

96aluh.jpg

Lex Immers vertrekt per direct bij Club Brugge. De middenvelder is ‘in goed overleg’ met de club overeengekomen om zijn contract te ontbinden, dat nog één seizoen doorliep. Afgelopen winter kwam de 31-jarige Immers over van Cardiff City.

“Ik heb absoluut geen spijt van mijn avontuur bij Club Brugge”, zegt Immers op de website van de Belgische club. “Ik voelde me vanaf moment één thuis in deze warme Club. Omwille van familiale redenen kies ik er nu voor om dichter bij huis aan de slag te gaan.”

“De komende weken zal ik mijn opties bekijken en een keuze maken. Ik wil iedereen bij Club bedanken voor de voorbije maanden en wens hen alle succes toe voor het komende seizoen.” Eerder speelde Immers voor ADO Den Haag en Feyenoord. Voor de Rotterdamse club, die dit seizoen kampioen werd, speelde hij 125 wedstrijden. 
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 14:10   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder Immers verlaat Club Brugge per direct

96aluh.jpg

Lex Immers vertrekt per direct bij Club Brugge. De middenvelder is ‘in goed overleg’ met de club overeengekomen om zijn contract te ontbinden, dat nog één seizoen doorliep. Afgelopen winter kwam de 31-jarige Immers over van Cardiff City.

“Ik heb absoluut geen spijt van mijn avontuur bij Club Brugge”, zegt Immers op de website van de Belgische club. “Ik voelde me vanaf moment één thuis in deze warme Club. Omwille van familiale redenen kies ik er nu voor om dichter bij huis aan de slag te gaan.”

“De komende weken zal ik mijn opties bekijken en een keuze maken. Ik wil iedereen bij Club bedanken voor de voorbije maanden en wens hen alle succes toe voor het komende seizoen.” Eerder speelde Immers voor ADO Den Haag en Feyenoord. Voor de Rotterdamse club, die dit seizoen kampioen werd, speelde hij 125 wedstrijden. 
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 14:10   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder Immers verlaat Club Brugge per direct

96aluh.jpg

Lex Immers vertrekt per direct bij Club Brugge. De middenvelder is ‘in goed overleg’ met de club overeengekomen om zijn contract te ontbinden, dat nog één seizoen doorliep. Afgelopen winter kwam de 31-jarige Immers over van Cardiff City.

“Ik heb absoluut geen spijt van mijn avontuur bij Club Brugge”, zegt Immers op de website van de Belgische club. “Ik voelde me vanaf moment één thuis in deze warme Club. Omwille van familiale redenen kies ik er nu voor om dichter bij huis aan de slag te gaan.”

“De komende weken zal ik mijn opties bekijken en een keuze maken. Ik wil iedereen bij Club bedanken voor de voorbije maanden en wens hen alle succes toe voor het komende seizoen.” Eerder speelde Immers voor ADO Den Haag en Feyenoord. Voor de Rotterdamse club, die dit seizoen kampioen werd, speelde hij 125 wedstrijden. 
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 14:10   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder Immers verlaat Club Brugge per direct

96aluh.jpg

Lex Immers vertrekt per direct bij Club Brugge. De middenvelder is ‘in goed overleg’ met de club overeengekomen om zijn contract te ontbinden, dat nog één seizoen doorliep. Afgelopen winter kwam de 31-jarige Immers over van Cardiff City.

“Ik heb absoluut geen spijt van mijn avontuur bij Club Brugge”, zegt Immers op de website van de Belgische club. “Ik voelde me vanaf moment één thuis in deze warme Club. Omwille van familiale redenen kies ik er nu voor om dichter bij huis aan de slag te gaan.”

“De komende weken zal ik mijn opties bekijken en een keuze maken. Ik wil iedereen bij Club bedanken voor de voorbije maanden en wens hen alle succes toe voor het komende seizoen.” Eerder speelde Immers voor ADO Den Haag en Feyenoord. Voor de Rotterdamse club, die dit seizoen kampioen werd, speelde hij 125 wedstrijden. 
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 14:10   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder Immers verlaat Club Brugge per direct

96aluh.jpg

Lex Immers vertrekt per direct bij Club Brugge. De middenvelder is ‘in goed overleg’ met de club overeengekomen om zijn contract te ontbinden, dat nog één seizoen doorliep. Afgelopen winter kwam de 31-jarige Immers over van Cardiff City.

“Ik heb absoluut geen spijt van mijn avontuur bij Club Brugge”, zegt Immers op de website van de Belgische club. “Ik voelde me vanaf moment één thuis in deze warme Club. Omwille van familiale redenen kies ik er nu voor om dichter bij huis aan de slag te gaan.”

“De komende weken zal ik mijn opties bekijken en een keuze maken. Ik wil iedereen bij Club bedanken voor de voorbije maanden en wens hen alle succes toe voor het komende seizoen.” Eerder speelde Immers voor ADO Den Haag en Feyenoord. Voor de Rotterdamse club, die dit seizoen kampioen werd, speelde hij 125 wedstrijden. 
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2017 - 14:10   quote  deeplink  
Wie weet ziet ie het maat..d:-)
MMM
 MMM - dinsdag 27 juni 2017 - 14:17   quote  deeplink  
Nee nee nee.
JanM
 JanM - dinsdag 27 juni 2017 - 14:20   quote  deeplink  
Zou wel wat zijn zeg: verwacht je Van Persie, komt Immers terug ...

Doet me denken aan Charisteas toen Vagner Love zou komen. Doe dus maar NIET!
ar
 ar - dinsdag 27 juni 2017 - 17:14   quote  deeplink  
Samen met Kramer naar Vitesse
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 juni 2017 - 00:20   quote  deeplink  
Heeft Gio al eens Meneer van Geel bedankt?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 juni 2017 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 00:20 schreef FR-Henk het volgende:
Heeft Gio al eens Meneer van Geel bedankt?
Even op eerlijkheid toetsen
MMM
 MMM - woensdag 28 juni 2017 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 00:20 schreef FR-Henk het volgende:
Heeft Gio al eens Meneer van Geel bedankt?
Waarvoor?

Is er trouwens al eens een speler geweest die van Geel gekocht heeft en waar bij verkoop flink voor gecashed is? Pellè met een geluk bij een ongeluk, maar oke. Verder?

Alleen Jorgensen zou nu kunnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juni 2017 door MMM --
van geil
 van geil - woensdag 28 juni 2017 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 07:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Waarvoor?

Is er trouwens al eens een speler geweest die van Geel gekocht heeft en waar bij verkoop flink voor gecashed is? Pellè met een geluk bij een ongeluk, maar oke. Verder?

Alleen Jorgensen zou nu kunnen.
Nee, alleen veel afschrijvingen , die weg geboekt zijn door winst op eigen jeugd.
JanM
 JanM - woensdag 28 juni 2017 - 09:42   quote  deeplink  
Daar gaan we weer ...

2016/2017

Karsdorp 17-19 miljoen (telt voor VGC [= Van Geel criticasters] niet mee want is eigen jeugd)
Jörgensen voor 3,5 miljoen gekocht; huidige waarde 13 miljoen

2015/2016

Clasie 15-? miljoen (telt voor VGC niet mee want is eigen jeugd)
Immers voor 2,3 miljoen verkocht; was voor 800.000 gehaald
Botteghin voor 2,5 miljoen gekocht; huidige waarde 7,5 miljoen
V/d Heijden transfervrij gehaald; huidige waarde 5 miljoen
Tapia voor 1,5 miljoen gekocht; huidige waarde 3 miljoen

2014/2015

Pellè 11 miljoen; was voor 3 miljoen gehaald
BMI 7,7 miljoen (telt voor VGC niet mee want is eigen jeugd)
De Vrij 7 miljoen (telt voor VGC niet mee want is eigen jeugd)
Janmaat 6 miljoen; was transfervrij gehaald
Toornstra voor 3,5 miljoen gekocht; huidige waarde 7,5 miljoen
Vermeer voor 1 miljoen gekocht; huidige waarde 5 miljoen

Daarvoor nog kleine winst op Ron Vlaar en natuurlijk de voor VGC niet meetellende verkoop van Fer en Wijnaldum.

Daar tegenover staan absoluut ook de nodige miskleunen, maar zonder het doorgerekend te hebben is het saldo volgens mij absoluut positief!
van geil
 van geil - woensdag 28 juni 2017 - 09:47   quote  deeplink  
Aannames , want zoals MMM zei, verkocht.
JanM
 JanM - woensdag 28 juni 2017 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 09:47 schreef van geil het volgende:
Aannames , want zoals MMM zei, verkocht.
Volgens jouw afschrijvingsverhaal staan deze waardes toch in de boeken? Dan moet/mag je ze ook meerekenen, zeker in de 'afrekening' van onze TD!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juni 2017 - 09:51   quote  deeplink  
Manmanman
MMM
 MMM - woensdag 28 juni 2017 - 09:53   quote  deeplink  
Die waardes neem ik ook enigszins met een korrel zout, Tapia 3 miljoen waard? Lachwekkend

Wat is Nelom waard volgens die site?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juni 2017 door MMM --
van geil
 van geil - woensdag 28 juni 2017 - 09:53   quote  deeplink  
Jan je verward verlies/winst rekeningen met bedrijfswaarde rekeningen.
En af/bijschrijving is pas actueel bij vertrek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juni 2017 door van geil --
JanM
 JanM - woensdag 28 juni 2017 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 09:53 schreef MMM het volgende:
Die waardes neem ik ook enigszins met een korrel zout, Tapia 3 miljoen waard? Lachwekkend

Wat is Nelom waard volgens die site?
Ik verzin ze niet zelf hè ...
MMM
 MMM - woensdag 28 juni 2017 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 09:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik verzin ze niet zelf hè ...
Weet ik Jan, is vam transfermarkt.nl

Prima site qua statistieken.
JanM
 JanM - woensdag 28 juni 2017 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 09:53 schreef van geil het volgende:
Jan je verward verlies/winst rekeningen met bedrijfswaarde rekeningen.
En af/bijschrijving is pas actueel bij vertrek.
Dat zal ongetwijfeld, maar het nuanceert weldegelijk het onterecht negatieve beeld dat sommigen hier keer op keer schetsen. Kijkend naar de cijfers heeft MvG gewoon prima werk verricht en is hij voor mij de best denkbare TD (geweest) die Feyenoord kon hebben!

Netwerk en tv-scouting of niet, voorlopig staan we er weer en kunnen we hopelijk doorpakken. Een paar jaar geleden waren we zo goed als naar de klote! Ere wie ere toekomt: dat is dankzij MvG en Eric Gudde en ONDANKS een deel van Het Legioen!
van geil
 van geil - woensdag 28 juni 2017 - 10:11   quote  deeplink  
Je ziet het te zwart wit in mijn ogen , maar geen probleem.
Zeker omdat ik aangaf dat Karsdorp en Boetius gewoon netjes was financieel.
Deze vind ik gewoon niet sterk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juni 2017 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 juni 2017 - 10:12   quote  deeplink  
van Geel.
Hij die Gio z'n trainersdebuut bezorgde.
JanM
 JanM - woensdag 28 juni 2017 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 10:11 schreef van geil het volgende:
Je ziet het te zwart wit in mijn ogen , maar geen probleem.
Zeker omdat ik aangaf dat Karsdorp en Boetius gewoon netjes was financieel.
Deze vind ik gewoon niet sterk.
Met "Deze vind ik gewoon niet sterk." doel je op Diks?
van geil
 van geil - woensdag 28 juni 2017 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 12:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Met "Deze vind ik gewoon niet sterk." doel je op Diks?
Ja.
JanM
 JanM - woensdag 28 juni 2017 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 12:14 schreef van geil het volgende:

[..]

Ja.
Jij had liever een betere RB gehad die Nieuwkoop naar de bank zou verwijzen? Ik niet, maar dat zal geen verrassing zijn hahaha. Heb liever dat ze voor het geld dat ze nu uitsparen een fatsoenlijke LINKSback kopen! Het verbaast me eerlijk gezegd dat daar met geen woord over wordt gesproken, anders dan dat ik ergens een keer gelezen heb dat er interesse zou zijn voor Haps. Die vind ik sowieso te duur en daarnaast ben ik (nog?) niet overtuigd dat hij het gewenste niveau (al?) heeft ...
van geil
 van geil - woensdag 28 juni 2017 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 12:54 schreef JanM het volgende:

[..]

Jij had liever een betere RB gehad die Nieuwkoop naar de bank zou verwijzen? Ik niet, maar dat zal geen verrassing zijn hahaha. Heb liever dat ze voor het geld dat ze nu uitsparen een fatsoenlijke LINKSback kopen! Het verbaast me eerlijk gezegd dat daar met geen woord over wordt gesproken, anders dan dat ik ergens een keer gelezen heb dat er interesse zou zijn voor Haps. Die vind ik sowieso te duur en daarnaast ben ik (nog?) niet overtuigd dat hij het gewenste niveau (al?) heeft ...
Ik ben bang dat juist nu Nieuwkoop naar de bank gaat, dat is afwachten.( anders heb je een hele dure bankzitter)
Mijn voorkeur lag bij een jeugdspeler en anders een aankoop die gelijkwaardig is ( Tete)
Maar we gaan het hier mee doen.
De tijd zal uitwijzen of het een goede deal is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juni 2017 door van geil --
JanM
 JanM - woensdag 28 juni 2017 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2017 - 13:27 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik ben bang dat juist nu Nieuwkoop naar de bank gaat, dat is afwachten.( anders heb je een hele dure bankzitter)
Mijn voorkeur lag bij een jeugdspeler en anders een aankoop die gelijkwaardig is ( Tete)
Maar we gaan het hier mee doen.
De tijd zal uitwijzen of het een goede deal is.
En als Tete zou zijn gehaald gaat die op de bank? Lijkt me niet!

Zou mij echt verbazen als een wisselspeler bij Vite$$e Nieuwkoop uit de basis zal spelen en nog meer als hij sowieso de voorkeur zou krijgen boven Nieuwkoop, dei het uitstekend gedaan heeft afgelopen seizoen. M.i. halen ze juist géén 'zware jongen' en wordt Diks puur als stand-in aangetrokken, natuurlijk wel in de hoop dat hij de concurrentie vol aangaat en ze daar allebei alleen maar beter door worden. En er natuurlijk staat op de momenten dat Nieuwkoop geschorst of geblesseerd is!

Zou het alleen niet begrijpen als ze Diks zonder optie tot koop zouden huren, maar dat is nog steeds niet bekend(gemaakt) ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.1705970