BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 18 juli 2018 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 22:39 schreef FR-Henk het volgende:
Grappig weer. De truc van etiketteren.

Hoelang neuk jij Gio nou al van achteren, geile?
Ik doe dat met vrouwen Henk, ik weet dat dat in de Zaanstreek anders is.
Maar met alle respect , ik ben er geen liefhebber van.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 juli 2018 - 22:42   quote  deeplink  
Wacht even ,zet netflix op pauze en pak er even wat borrelnootjes bij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juli 2018 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - woensdag 18 juli 2018 - 22:42   quote  deeplink  
Hahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 18 juli 2018 - 22:43   quote  deeplink  
En nu genoeg weer. Vond het weer leuk de boel op te naaien.
En geile...Je gesprekstechniek is ruk. Maar dat wist je al.
van geil
 van geil - woensdag 18 juli 2018 - 22:44   quote  deeplink  
Uiteraard.
Eigenlijk ben ik knettergek.
Zorgwekkend voor anderen hier, dat dan wel weer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 juli 2018 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 22:43 schreef FR-Henk het volgende:
En nu genoeg weer. Vond het weer leuk de boel op te naaien.
En geile...Je gesprekstechniek is ruk. Maar dat wist je al.
Met alles oneens.
Ga door !
Knabbel knabbel knabbel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 juli 2018 - 22:45   quote  deeplink  
Ik eis een 4de man.

@T FeYeNoord heb jij tijd?
van geil
 van geil - woensdag 18 juli 2018 - 22:46   quote  deeplink  
Ik moet helaas de isoleercel weer in, tot morgen .
De dag dat Jorgensen voor 25 miljoen verkocht wordt , en Tapia voor 30.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 18 juli 2018 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Met alles oneens.
Ga door !
Knabbel knabbel knabbel
Ja, dat weet ik bij jou al jaren.
Verbaas me nou eens een keer, man.
Moet hier verdomme eens leuker worden.

Nog nootjes over?
van geil
 van geil - woensdag 18 juli 2018 - 22:53   quote  deeplink  
Mijn advies aan Jan en Henk.
Neem je vrouw eens serieus.
En het forum en v Geil iets minder.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 juli 2018 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 22:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik bij jou al jaren.
Verbaas me nou eens een keer, man.
Moet hier verdomme eens leuker worden.

Nog nootjes over?
Hahaha niet veel meer Henk ,was even gestopt met lezen maar niet met knagen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 juli 2018 - 23:00   quote  deeplink  
Nou ja Van Geel is op zijn best als hij geen geld mag uitgeven in iedergeval.
Dus dat hebben we dan mee
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 18 juli 2018 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 22:53 schreef van geil het volgende:
Mijn advies aan Jan en Henk.
Neem je vrouw eens serieus.
En het forum en v Geil iets minder.
Die heb je weer van mij gejat.
Maar ik gun je de grap.
JanM
 JanM - donderdag 19 juli 2018 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 22:53 schreef van geil het volgende:
Mijn advies aan Jan en Henk.
Neem je vrouw eens serieus.
En het forum en v Geil iets minder.
Goed advies! En jou ga ik maar gewoon (proberen te) negeren!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 19 juli 2018 - 08:56   quote  deeplink  
Laat gaan joh, die geile kan zichzelf ook niet veranderen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 19 juli 2018 - 10:01   quote  deeplink  
Nieuw voorraad nootjes ingeslagen..
Beetje vroeg nog maar is het mogelijk dat de discussie geopend word rond 12 ?
MMM
 MMM - donderdag 19 juli 2018 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 21:59 schreef van geil het volgende:
De selectie is op orde , dus we hoeven niet te handelen.
Mocht er onverhoopt iemand vertrekken, dan kunnen we met die opbrengst anticiperen.
Zoiets zou er dan staan.
Alleen jammer dat de selectie niet op orde is.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 19 juli 2018 - 10:55   quote  deeplink  
jan en henk, jullie hebben gelijk. het is vrij zinloos want er zitten een paar Wannabee TD's hier die het allemaal heel goed weten, dat van Geel er niks van bakt volgens hun, is gewoon afgunst, want er is geen poot om op te staan. Van Geel heeft nog geen slecht jaar gehad. En letterlijk elke TD heeft zijn missers, daar kijken deze azijn noten knagers het liefste naar, als er maar van Geel achter de naam staat.
1000 posts over dat alles aan VArkenoord te danken is, dat van Geel met al zijn geld wat hij niet heeft alleen maar blunders maakt.
Tja hoe serieus kun je dit nog nemen als van Geel zelf de contracten,beleid en salarissen uitdeelt op VArkenoord.
Indirect heeft van Geil dus niet eens door dat hij van Geel's werk dus fantastisch vind. want dat Varkenoord lonend is en slim is om achter de hand te hebben zien zij niet als de verantwoording en werk van van Geel.
Dan ben je vrij snel uitgepraat qua zinnigheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2018 door igor korneev --
MMM
 MMM - donderdag 19 juli 2018 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2018 - 10:55 schreef igor korneev het volgende:
jan en henk, jullie hebben gelijk. het is vrij zinloos want er zitten een paar Wannabee TD's hier die het allemaal heel goed weten, dat van Geel er niks van bakt volgens hun, is gewoon afgunst, want er is geen poot om op te staan. Van Geel heeft nog geen slecht jaar gehad. En letterlijk elke TD heeft zijn missers, daar kijken deze azijn noten knagers het liefste naar, als er maar van Geel achter de naam staat.
1000 posts over dat alles aan VArkenoord te danken is, dat van Geel met al zijn geld wat hij niet heeft alleen maar blunders maakt.
Tja hoe serieus kun je dit nog nemen als van Geel zelf de contracten,beleid en salarissen uitdeelt op VArkenoord.
Indirect heeft van Geil dus niet eens door dat hij van Geel's werk dus fantastisch vind. want dat Varkenoord lonend is en slim is om achter de hand te hebben zien zij niet als de verantwoording en werk van van Geel.
Dan ben je vrij snel uitgepraat qua zinnigheid.
Alleen het dikgedrukte al, lachwekkend.

Wat een slap gelul verder.

Nu weer aan je werk Martin ipv op het forum je fouten goed praten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2018 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 19 juli 2018 - 11:26   quote  deeplink  
Hahahaha
van geil
 van geil - donderdag 19 juli 2018 - 11:36   quote  deeplink  
:) Hahaha
van geil
 van geil - donderdag 19 juli 2018 - 13:37   quote  deeplink  
Martin over spelers salarissen , en de vaak enorme bedragen die naar zaakwaarnemers gaan,
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=401900&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
igor korneev
 igor korneev - donderdag 19 juli 2018 - 15:50   quote  deeplink  
Droom maar fijn verder over de gebakken lucht die hier geschreven word mmm.
ik kijk alleen onder aan de streep, de rest is niet belangrijk.
zou je ook moeten doen, dan zie je dat het dikgedrukte wel waar is, Feyenoord elk jaar een stukje rijker.
groetjes aan je amsterdamse vrienden
ar
 ar - donderdag 19 juli 2018 - 16:04   quote  deeplink  
Hahaha, hij gaat lekker
MMM
 MMM - donderdag 19 juli 2018 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2018 - 15:50 schreef igor korneev het volgende:
Droom maar fijn verder over de gebakken lucht die hier geschreven word mmm.
ik kijk alleen onder aan de streep, de rest is niet belangrijk.
zou je ook moeten doen, dan zie je dat het dikgedrukte wel waar is, Feyenoord elk jaar een stukje rijker.
groetjes aan je amsterdamse vrienden
Hahaha fantastisch dit.

Alsof wat jij hebt gedaan hogere wiskunde is. 9 van de 10 aankopen kon iedereen verzinnen zonder een fors salaris. Ik doe het voor de helft

Verkopen zo hoog in de plus dankzij Varkenoord plus Pellè en Janmaat. De 2 enige aankopen waar voor gecashed is

van Geel nog geen slecht jaar gehad? Kijk maar terug.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2018 door MMM --
igor korneev
 igor korneev - donderdag 19 juli 2018 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2018 - 16:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Hahaha fantastisch dit.

Alsof wat jij hebt gedaan hogere wiskunde is. 9 van de 10 aankopen kon iedereen verzinnen zonder een fors salaris. Ik doe het voor de helft

Verkopen zo hoog in de plus dankzij Varkenoord plus Pellè en Janmaat. De 2 enige aankopen waar voor gecashed is

van Geel nog geen slecht jaar gehad? Kijk maar terug.
welke spelers van een 2 miljoen zou jij dan gehaald hebben?
Kennelijk lees je mijn verhaal niet, want van Geel verdiend dus ook credits voor Varkenoord. Hij voert het beleid, bepaald salarissen en contracten met talenten.
Als je die dan later goed verkoopt is dat dus mede hulde voor van Geel.
Ben je gedesoriënteerd geraakt door het kampioenschap?
Van geel heeft met de laatste centjes van VVF de club van een faillissement behoed en in minder dan 10 jaar er weer een gezond bedrijf van gemaakt.
Je verwacht even alsof we Ajax zijn en lekker gaan shoppen en risico's nemen met duurdere spelers uit verre oorden.
Nogmaals, onder aan de streep kijken. Groeit Feyenoord dan nog als bedrijf na hun boekjaar? Ja elk jaar! elke keer als ik dit moet nakijken stuit ik op betere cijfers. goh dan doe je het slecht.
Ja je moet dus wel de varkenoord spelers erbij betrekken, onderdeel van van Geels werk.
Zoals van Geel zelf zegt, met het huidige kapitaal 3 van de 5 gekochte spelers die het halen (of meer waard worden) is al een hele prestatie.
En kijk nou hoe we elke keer een spits bezorgt kregen voor een appel en een ei, die ons toch blij maakten in de kuip. al sinds koeman. En die verkoopt hij ook met goede winst.
Vorig jaar Berghuis aangeschaft, die is ook al meer waard nu.
MMM
 MMM - donderdag 19 juli 2018 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2018 - 16:46 schreef igor korneev het volgende:

[..]

welke spelers van een 2 miljoen zou jij dan gehaald hebben?
Kennelijk lees je mijn verhaal niet, want van Geel verdiend dus ook credits voor Varkenoord. Hij voert het beleid, bepaald salarissen en contracten met talenten.
Als je die dan later goed verkoopt is dat dus mede hulde voor van Geel.
Ben je gedesoriënteerd geraakt door het kampioenschap?
Van geel heeft met de laatste centjes van VVF de club van een faillissement behoed en in minder dan 10 jaar er weer een gezond bedrijf van gemaakt.
Je verwacht even alsof we Ajax zijn en lekker gaan shoppen en risico's nemen met duurdere spelers uit verre oorden.
Nogmaals, onder aan de streep kijken. Groeit Feyenoord dan nog als bedrijf na hun boekjaar? Ja elk jaar! elke keer als ik dit moet nakijken stuit ik op betere cijfers. goh dan doe je het slecht.
Ja je moet dus wel de varkenoord spelers erbij betrekken, onderdeel van van Geels werk.
Zoals van Geel zelf zegt, met het huidige kapitaal 3 van de 5 gekochte spelers die het halen (of meer waard worden) is al een hele prestatie.
En kijk nou hoe we elke keer een spits bezorgt kregen voor een appel en een ei, die ons toch blij maakten in de kuip. al sinds koeman. En die verkoopt hij ook met goede winst.
Vorig jaar Berghuis aangeschaft, die is ook al meer waard nu.
Een netwerk hebben, scouten. Dat is wel prettig bij een TD. Studio sport kijken en dan spelers halen kan iedereen.

Stanley Brard is zeer belangrijk geweest voor Varkenoord en die heeft niet samengewerkt met van Geel.

Ik verwacht helemaal geen transfers a la 020 met zulke bedragen. 3 van 5 dan heeft hij dus gefaald.

Alleen jammer dat er aan Guidetti en Pellè weinig van Geel prestatie bij zit. 1e kon hij niet eens en Pellè kwam dankzij de zoon van Koeman. Anders was die laatste niet eens benaderd.

Berghuis is zeker meer waard, topspeler. En Amrabat, Tapia, Botteghin etc. dan? Zoals Gustafson, Vejinovic, Bilal?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2018 door MMM --
MMM
 MMM - donderdag 19 juli 2018 - 18:08   quote  deeplink  
Ik vind dat de van Geel lovers altijd maar benadrukken hoe goed hij verkocht heeft. Maar wie had dat niet gekund dan met de spelers van Varkenoord?

Als hij spelers koopt en die dan weer flink door verkoopt zoals Pellè en Janmaat, 2 spelers in 7 jaar is echt heel droevig, dan word het pas interessant.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 19 juli 2018 - 18:25   quote  deeplink  
Vind het scout verhaal overtrokken. denen,zweden,columbianen. moet alles dan exotisch zijn? Prima als jij andere ideeën zou voordragen.
Maar deze TD zo stelselmatig afbranden is toch niet realistisch?
Je kan een hoop zeggen, maar hij boekt als bedrijf zijnde gewoon winst en varkenoord hoort wel degelijk bij zijn beleid.
Dus spelers uit eigen kweek verkopen met een team van spelers en trainers etc.waar MvG de leiding over heeft is totaal geen schande, maar iets waar heel feyenoord trots op mag zijn, dus ook van geel. Die gasten hebben veel te danken aan hun begeleiding.
Zeker omdat van geel de boel herstructureerde sinds zijn komst, om feyenoord uit de penarie te halen envanwege geld juist varkenoord spelers gebruikte voor de wederopstanding.
Heeft van Geel juist gezorgt dat deze spelers een kans kregen en veel waard konden worden.

Je kan individuele dingen opsommen etc. het maakt mij geen bal uit als er onder aan de streep winst word gemaakt is het voor mij duidelijk
van geil
 van geil - donderdag 19 juli 2018 - 18:26   quote  deeplink  
Zeker als je de aantallen er naast legt .
MMM

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2018 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 juli 2018 - 18:33   quote  deeplink  
En dan nu voor 1400ste keer, hey jude van the Beatles
ar
 ar - donderdag 19 juli 2018 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2018 - 18:25 schreef igor korneev het volgende:
Vind het scout verhaal overtrokken. denen,zweden,columbianen. moet alles dan exotisch zijn? Prima als jij andere ideeën zou voordragen.
Maar deze TD zo stelselmatig afbranden is toch niet realistisch?
Je kan een hoop zeggen, maar hij boekt als bedrijf zijnde gewoon winst en varkenoord hoort wel degelijk bij zijn beleid.
Dus spelers uit eigen kweek verkopen met een team van spelers en trainers etc.waar MvG de leiding over heeft is totaal geen schande, maar iets waar heel feyenoord trots op mag zijn, dus ook van geel. Die gasten hebben veel te danken aan hun begeleiding.
Zeker omdat van geel de boel herstructureerde sinds zijn komst, om feyenoord uit de penarie te halen envanwege geld juist varkenoord spelers gebruikte voor de wederopstanding.
Heeft van Geel juist gezorgt dat deze spelers een kans kregen en veel waard konden worden.

Je kan individuele dingen opsommen etc. het maakt mij geen bal uit als er onder aan de streep winst word gemaakt is het voor mij duidelijk
Het heeft geen zin om te blijven verdedigen.
Sommigen hier zijn alleen gefixeerd om de mindere dingen van Martin.
van geil
 van geil - donderdag 19 juli 2018 - 18:38   quote  deeplink  
Andersom zeker niet minder.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 19 juli 2018 - 18:39   quote  deeplink  
inderdaad, 3 op 5 in de bodemgrens van de transfermarkt is een hoog percentage.
als speler a en b van 1,5 miljoen faalt en word verkocht voor 0,5 is dat vervelend.
maar weegt niet op tegen de inkomsten die je hebt uit speler c,d en e die vaak voor vele miljoenen meer de deur uitgaan.

Vind dat van Geel haters altijd maar opzoek zijn naar die miljoen verliesjes van een paar gefaalde spelers. ze kunnen blijkbaar niet simpel onder de streep kijken om te zien of hun club nog gezond ervoor staat, en indien ja op goed vertrouwen verder hun club supporten. In tegendeel, ze proberen een jarenlang stabiel systeem te ondermijnen. alleen maar omdat de beste stuurlui aan wal staan.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 juli 2018 - 18:42   quote  deeplink  
Ik vind overigens dat jullie allemaal zowel gelijk als ongelijk hebben
igor korneev
 igor korneev - donderdag 19 juli 2018 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2018 - 18:37 schreef ar het volgende:

[..]

Het heeft geen zin om te blijven verdedigen.
Sommigen hier zijn alleen gefixeerd om de mindere dingen van Martin.
Ik weet het, maar doe het ook alleen om dit topic nog enigszins schoon te houden van het verderf richting de leiding. Ik kom zo nu en dan eens gal terug spuwen.
Al is het alleen maar voor de buitenwereld die zo'n topic leest en vervuild raakt met het eindeloze overdreven gezever op deze goud gele TD.

Ik word zo ook nog wel eens blij van het tegengas wat ik van henk, jou en nog een paar anderen zie. uiteindelijk is het hier maar een klein clubje met een mening, maar met de pers van tegenwoordig etc. weet je het maar niet.
staat er zoiets als "achterban Feyenoord zinspeelt op vertrek van Geel" alleen maar gebaseerd op dit soort topics.
Als ik het op straat met feyenoorders over heb, zijn de meeste gelukkig erg tevreden over van Geel.
maar hier op het web, wat een gal de hele tijd. zelfs in het kampioensjaar.
Wat heeft dit nu nog met het feyenoord gevoel te maken. (strijd/steun/hand in hand)
van geil
 van geil - donderdag 19 juli 2018 - 18:51   quote  deeplink  
Leuke voetballer was dat , die Korneev.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 19 juli 2018 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2018 - 18:51 schreef van geil het volgende:
Leuke voetballer was dat , die Korneev.
Geweldenaar was hij !!!
MMM
 MMM - donderdag 19 juli 2018 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2018 - 18:25 schreef igor korneev het volgende:
Vind het scout verhaal overtrokken. denen,zweden,columbianen. moet alles dan exotisch zijn? Prima als jij andere ideeën zou voordragen.
Maar deze TD zo stelselmatig afbranden is toch niet realistisch?
Je kan een hoop zeggen, maar hij boekt als bedrijf zijnde gewoon winst en varkenoord hoort wel degelijk bij zijn beleid.
Dus spelers uit eigen kweek verkopen met een team van spelers en trainers etc.waar MvG de leiding over heeft is totaal geen schande, maar iets waar heel feyenoord trots op mag zijn, dus ook van geel. Die gasten hebben veel te danken aan hun begeleiding.
Zeker omdat van geel de boel herstructureerde sinds zijn komst, om feyenoord uit de penarie te halen envanwege geld juist varkenoord spelers gebruikte voor de wederopstanding.
Heeft van Geel juist gezorgt dat deze spelers een kans kregen en veel waard konden worden.

Je kan individuele dingen opsommen etc. het maakt mij geen bal uit als er onder aan de streep winst word gemaakt is het voor mij duidelijk
Naja ieder zijn ding dan maar.

Voor mij tijd voor verfrissing.
van geil
 van geil - donderdag 19 juli 2018 - 19:04   quote  deeplink  
Onderaan de streep is vooral de credit van Koevermans natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2018 door van geil --
MMM
 MMM - donderdag 19 juli 2018 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2018 - 18:48 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Al is het alleen maar voor de buitenwereld die zo'n topic leest en vervuild raakt met het eindeloze overdreven gezever op deze goud gele TD.
Jeetje. Krijg je nog geld van 'm?

quote:
Als ik het op straat met feyenoorders over heb, zijn de meeste gelukkig erg tevreden over van Geel.
maar hier op het web, wat een gal de hele tijd. zelfs in het kampioensjaar.
Wat heeft dit nu nog met het feyenoord gevoel te maken. (strijd/steun/hand in hand)
Bij mij juist andersom 9 van de 10 die ik spreek zijn die man beu. Moet je eens in de rust naar beneden gaan en gaan staan bij de tv's op de gele zijde..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2018 door MMM --
igor korneev
 igor korneev - donderdag 19 juli 2018 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2018 - 18:51 schreef van geil het volgende:
Leuke voetballer was dat , die Korneev.
ja vond ik ook :)
jammer alleen dat hij zo vaak als pinchhitter fungeerde.
Maar scoorde alsnog regelmatig.
Had een heerlijke trap

Tot de volgende keer weer allemaal! :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2018 door igor korneev --
van geil
 van geil - donderdag 19 juli 2018 - 19:12   quote  deeplink  
Eens hoor. prima speler.
van geil
 van geil - donderdag 19 juli 2018 - 22:32   quote  deeplink  
Van Geel ; De groepsfase EL doorkomen is een doelstelling.
Nou nou nou, eerst de groepsfase maar eens bereiken .
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 juli 2018 - 22:51   quote  deeplink  
Ja, maar dat is dus dan een milestone binnen de doelstelling
van geil
 van geil - donderdag 19 juli 2018 - 22:53   quote  deeplink  
23 juli is de loting dacht ik
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 19 juli 2018 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2018 - 22:32 schreef van geil het volgende:
Van Geel ; De groepsfase EL doorkomen is een doelstelling.
Nou nou nou, eerst de groepsfase maar eens bereiken .
Ja maar dat is geen doelstelling Geile ..
Het word hem gevraagd ,dan kan je moeilijk zeggen dat je hoopt dat we niet degraderen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2018 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - donderdag 19 juli 2018 - 22:56   quote  deeplink  
In de berichten staat het anders.
Maar ik zou antwoorden , de doelstelling is de El bereiken en zo ver mogelijk komen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 19 juli 2018 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2018 - 22:56 schreef van geil het volgende:
In de berichten staat het anders.
Maar ik zou antwoorden , de doelstelling is de El bereiken en zo ver mogelijk komen.
Precies.
Dat is hetzelfde in andere bewoordingen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 19 juli 2018 - 22:59   quote  deeplink  
Op zo ver mogelijk komen na,maar dat spreekt vanzelf

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.1892080