BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - donderdag 30 augustus 2018 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 09:31 schreef Stylzz het volgende:
Valt buiten de gekozen strategie
Wanneer word de gekozen strategie eens gewijzigd? Het huidige gekozen beleid voldoet niet..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 augustus 2018 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 09:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Je hebt het eerst over lef, kunde en steun RvC en uiteindelijk kom je precies met namen waar van Geel ook standaard mee komt.

Kappen met spelers halen uit de Eredivisie, dit heeft ons veel geld gekost en niets opgeleverd.
Nu ben je wel erg zuur maat.
Staan 4 hele goede namen tussen.
MMM
 MMM - donderdag 30 augustus 2018 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 11:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nu ben je wel erg zuur maat.
Staan 4 hele goede namen tussen.
Dat zeiden er ook een hoop van de spelers die uiteindelijk kwamen.

Wie van die 4 doel jij op?
DY
 DY - donderdag 30 augustus 2018 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 09:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Wanneer word de gekozen strategie eens gewijzigd? Het huidige gekozen beleid voldoet niet..
Gaat niet gebeuren, sowieso niet dit seizoen, als je tegen AS trencin wat een nietige begroting heeft kansloos ten onder gaat in europa, op deze manier veel centjes en punten misloopt en er wordt nog steeds niet ingegrepen dan gaat er op de korte termijn niks meer gebeuren.

In mijn ogen heeft de club zichzelf in alle gelederen volkomen ongeloofwaardig gemaakt na deze enorme blamage, door gewoonweg niet in te grijpen.
MMM
 MMM - donderdag 30 augustus 2018 - 13:02   quote  deeplink  
https://twitter.com/WillemKluck/status/1035079386976927744?s=19
MMM
 MMM - donderdag 30 augustus 2018 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 09:24 schreef MMM het volgende:
Wat PSV nu weer koopt, waarom halen wij dat soort spelers niet?
Kost ook maar 6 miljoen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 augustus 2018 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 12:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat zeiden er ook een hoop van de spelers die uiteindelijk kwamen.

Wie van die 4 doel jij op?
Til, Stengs, Dervisoglu, Ramselaar.
Vind ik goede spelers mits de prijs goed is.
Koopmijners ,die kan ik niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 augustus 2018 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Kunnen we van Geel niet de schuld van geven.
Maar wat er staat is waar.
MMM
 MMM - donderdag 30 augustus 2018 - 13:15   quote  deeplink  
Til kan maar nee zou ik niet perse halen
Stengs zwaar geblesseerd geweest
Dervisoglu net 2 potjes in de eerste divisie gespeeld..
Ramselaar? Afdankertje van PSV, wat moeten we daar mee? Als je vooruit wilt haal je zo iemand niet
johan mansveld
 johan mansveld - donderdag 30 augustus 2018 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 09:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Je hebt het eerst over lef, kunde en steun RvC en uiteindelijk kom je precies met namen waar van Geel ook standaard mee komt.

Kappen met spelers halen uit de Eredivisie, dit heeft ons veel geld gekost en niets opgeleverd.
Wil je ontkennen dat het talenten zijn dan?
MMM
 MMM - donderdag 30 augustus 2018 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 13:23 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Wil je ontkennen dat het talenten zijn dan?
Zie hierboven.
johan mansveld
 johan mansveld - donderdag 30 augustus 2018 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 13:15 schreef MMM het volgende:
Til kan maar nee zou ik niet perse halen
Stengs zwaar geblesseerd geweest
Dervisoglu net 2 potjes in de eerste divisie gespeeld..
Ramselaar? Afdankertje van PSV, wat moeten we daar mee? Als je vooruit wilt haal je zo iemand niet
Stengs is geblesseerd geweest, nou en. Als dat het criteria is dan had psv van Nistelrooi ook af moeten danken, maar die deed het aardig bij ManU......vind het een drogreden. Til is beter dan Toornstra, en als je zo over Dervişoğlu praat, dan zijn we klaar, want psv kocht Lozano ook met alleen de mexicaanse competitie in de benen.
windoweyes
 windoweyes - donderdag 30 augustus 2018 - 13:30   quote  deeplink  
Er is flink wat ruimte in het salarisbudget gecreëerd en er zal nog een bedrag van om en nabij de 6 mln op de plank moeten liggen. Van Geel zou op het laatste moment nog het onderste uit de kan kunnen halen door bijvoorbeeld Tete te huren (met optie tot koop) en het geld wat er nog ligt te besteden aan een goede LCV. Dan zou je er als selectie alsnog op vooruit gaan, in vergelijking met het vorige seizoen. Zeker als Jorgensen (en Haps) weer beschikbaar zijn.
MMM
 MMM - donderdag 30 augustus 2018 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 13:26 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Stengs is geblesseerd geweest, nou en. Als dat het criteria is dan had psv van Nistelrooi ook af moeten danken, maar die deed het aardig bij ManU......vind het een drogreden. Til is beter dan Toornstra, en als je zo over Dervişoğlu praat, dan zijn we klaar, want psv kocht Lozano ook met alleen de mexicaanse competitie in de benen.
Feyenoord is niet in de positie om voor iemand die een jaar geblesseerd is miljoenen neer te leggen..

Til kan beter zijn dan Toornstra maar is ook geen verfijnde speler. Op 10 moet iemand staan met voetballend en scorend vermogen.

Dan zijn we zeker klaar want dit is natuurlijk een belachelijke vergelijking, kom op zeg.

De Mexicaanse competitie schat ik net even wat anders in dan de Eerste divisie hier bij ons waarbij iemand 2 potjes heeft gespeeld. Trouwens, hoeveel had Lozano er daar gespeeld plus hoeveel interlands voor Mexico?
johan mansveld
 johan mansveld - donderdag 30 augustus 2018 - 14:03   quote  deeplink  
Jij durft geen semi gok te wagen. Net als Van Geel. Hunnie en pisvee doen dan wel. 10 mil investeren om er 30 voor twrug te krijgen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 augustus 2018 - 14:22   quote  deeplink  
Van Geel gezien op t vliegveld
Is aan t inchecken
MMM
 MMM - donderdag 30 augustus 2018 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 14:03 schreef johan mansveld het volgende:
Jij durft geen semi gok te wagen. Net als Van Geel. Hunnie en pisvee doen dan wel. 10 mil investeren om er 30 voor twrug te krijgen.
Ik durf wel een gok te wagen maar niet voor iemand die 1 jaar geblesseerd is geweest en daarvoor 3 leuke wedstrijden gespeeld heeft of voor iemand die 2 wedstrijden in de Eerste divisie gespeeld heeft bij Sparta.

Lozano had competitiewedstrijden in Mexico in de benen en had al interlands achter zijn naam voor Mexico. Totaal anders dan bovenstaande 2.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 augustus 2018 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 14:03 schreef johan mansveld het volgende:
Jij durft geen semi gok te wagen. Net als Van Geel. Hunnie en pisvee doen dan wel. 10 mil investeren om er 30 voor twrug te krijgen.
Wij hebben vaak genoeg gegok
Altijd verkeerd.
Er is bijna geen aankoop te noemen in 110 jaar die met dikke winst verkocht is
Milo
 Milo - donderdag 30 augustus 2018 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 14:22 schreef Stylzz het volgende:
Van Geel gezien op t vliegveld
Is aan t inchecken
Op weg naar......frankrijk.....of engeland???
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 augustus 2018 - 16:26   quote  deeplink  
De zon
johan mansveld
 johan mansveld - donderdag 30 augustus 2018 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 14:22 schreef Stylzz het volgende:
Van Geel gezien op t vliegveld
Is aan t inchecken
Gaat op vakantie neem ik aan? Haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 augustus 2018 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 14:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik durf wel een gok te wagen maar niet voor iemand die 1 jaar geblesseerd is geweest en daarvoor 3 leuke wedstrijden gespeeld heeft of voor iemand die 2 wedstrijden in de Eerste divisie gespeeld heeft bij Sparta.

Lozano had competitiewedstrijden in Mexico in de benen en had al interlands achter zijn naam voor Mexico. Totaal anders dan bovenstaande 2.
Nee wij halen ze gezond en zien ze 3 wedstrijden spelen in een seizoen.
Het zegt allemaal niks natuurlijk..
Zo is Strengs overigens een talent die je toch wel het Wijnaldum status mag geven.

Til is nog zo jong.Jij kijkt naar Ziyech maar helaas de kans is verkeken.
Ramselaar concurent Vilhena.
Wie hadden we nog meer ?
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2018 - 08:40   quote  deeplink  
Al wakker Mart?
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2018 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 19:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee wij halen ze gezond en zien ze 3 wedstrijden spelen in een seizoen.
Het zegt allemaal niks natuurlijk..
Zo is Strengs overigens een talent die je toch wel het Wijnaldum status mag geven.

Til is nog zo jong.Jij kijkt naar Ziyech maar helaas de kans is verkeken.
Ramselaar concurent Vilhena.
Wie hadden we nog meer ?
Ik vind die Til wat overhyped als ik eerlijk ben. Ramselaar is middelmaat, als hij PSV niet beter maakt waarom ons dan wel?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 augustus 2018 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 08:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik vind die Til wat overhyped als ik eerlijk ben. Ramselaar is middelmaat, als hij PSV niet beter maakt waarom ons dan wel?
Dat ben ik wel met jou eens maar je ziet wel de potentie in mentaliteit.
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2018 - 12:33   quote  deeplink  
30lkinc.jpg

Druk, druk, druk
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2018 - 14:51   quote  deeplink  
Er komt niets mee bij. Mooi moment op per direct afscheid te nemen.

Wat een SCHANDALIG slechte transferperiode heeft deze man afgeleverd.
Milo
 Milo - vrijdag 31 augustus 2018 - 15:00   quote  deeplink  
On eens, dille is erbij gekomen, wat een aanwinst....
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 31 augustus 2018 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 14:51 schreef MMM het volgende:
Er komt niets mee bij. Mooi moment op per direct afscheid te nemen.

Wat een SCHANDALIG slechte transferperiode heeft deze man afgeleverd.
Petje af hoor! Hij heeft al onze toppers binnen boord weten te houden. Zijn niet veel clubs die dat kunnen.
VVout
 VVout - vrijdag 31 augustus 2018 - 16:24   quote  deeplink  
Lijkt wel of er wat te winnen valt met die onruststokerij.
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2018 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 16:24 schreef VVout het volgende:
Lijkt wel of er wat te winnen valt met die onruststokerij.
Nee zoals jij alles maar accepteren en 0 kritiek uiten daar komen we verder mee. Misschien nog een vacature in het Maasgebouw..
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 31 augustus 2018 - 16:29   quote  deeplink  
We hebben een heel leuke selectie zo...van het centrale duo ben ik niet zo kapot, maar we moeten het ermee doen. Als Gio er een beetje voetbal in krijgt, is zelfs een 2e plek mogelijk. Ben benieuwd of dat gaat lukken. Hij zou mij er positief mee verrassen.
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2018 - 16:30   quote  deeplink  
Plus wat valt er te winnen met geen kritiek en het maar weer rustig houden? Weer een jaar waarin we geen rol spelen in de titelrace.

Hopen op een bekertje pfffff
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2018 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 16:29 schreef CobusIII het volgende:
We hebben een heel leuke selectie zo...van het centrale duo ben ik niet zo kapot, maar we moeten het ermee doen. Als Gio er een beetje voetbal in krijgt, is zelfs een 2e plek mogelijk. Ben benieuwd of dat gaat lukken. Hij zou mij er positief mee verrassen.
St. Juste is geen back. Kijk Heerenveen uit eens terug naar hoe hij positir kiest. Centrale duo eens.

Verder hopen op van Persie en Berghuis. Je moet er niet aan denken dat ze geblesseerd raken want dan ben je helemaal weg
VVout
 VVout - vrijdag 31 augustus 2018 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 16:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee zoals jij alles maar accepteren en 0 kritiek uiten daar komen we verder mee. Misschien nog een vacature in het Maasgebouw..
Kritiek was er vooraf aan het seizoen, nu in de eerste fase van het seizoen ga je er Feyenoord niet mee helpen. Heb ik al vaker gezegd, als er iets moet veranderen dan tegen het einde van het seizoen als die daadwerkelijk verkloot zou zijn en niet omdat je nu denkt dat het zo gaat zijn. Blijf tot die tijd gewoon achter je club staan en probeer er samen het beste van te maken.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 31 augustus 2018 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 16:31 schreef MMM het volgende:

[..]

St. Juste is geen back. Kijk Heerenveen uit eens terug naar hoe hij positir kiest. Centrale duo eens.

Verder hopen op van Persie en Berghuis. Je moet er niet aan denken dat ze geblesseerd raken want dan ben je helemaal weg
We hebben genoeg in de selectie zitten om één en ander op te vangen of om op andere posities uit te proberen. De vraag is of Gio het lef en creativiteit heeft om dat te doen.
Op de LB positie kan Nieuwkoop ook spelen, moet vertrouwen krijgen. In de voorhoede hebben we geen klagen met Berghuis, v Persie, Larsson, Jorgensen, Vente, Sinistera. Ook het middenveld is goed bezet: Clasie, Ayoub, Toornstra, Tapia, Vilhena, Burger.
Eens, je wordt er waarschijnlijk geen kampioen mee, maar er is meer uit te halen speltechnisch dan dat we nu laten zien.
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2018 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 16:44 schreef VVout het volgende:

[..]

Kritiek was er vooraf aan het seizoen, nu in de eerste fase van het seizoen ga je er Feyenoord niet mee helpen. Heb ik al vaker gezegd, als er iets moet veranderen dan tegen het einde van het seizoen als die daadwerkelijk verkloot zou zijn en niet omdat je nu denkt dat het zo gaat zijn. Blijf tot die tijd gewoon achter je club staan en probeer er samen het beste van te maken.
Hoezo help je er Feyenoord niet mee? Als Gio zegt dat hij trots is nadat je over 2 wedstrijden met 5-1 verloren hebt van Trencin help dat wel?

Er moet veel kritischer gekeken worden naar Feyenoord, zowel intern als ook door supporters. Ik heb het idee dat na de titel het vuur ook bij veel supporters gedoofd is.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 augustus 2018 - 17:09   quote  deeplink  
Bedankt
VVout
 VVout - vrijdag 31 augustus 2018 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 17:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Hoezo help je er Feyenoord niet mee? Als Gio zegt dat hij trots is nadat je over 2 wedstrijden met 5-1 verloren hebt van Trencin help dat wel?

Er moet veel kritischer gekeken worden naar Feyenoord, zowel intern als ook door supporters. Ik heb het idee dat na de titel het vuur ook bij veel supporters gedoofd is.
Laatste 2 wedstrijden gewonnen en die daarvoor gelijk maar met een zichtbare wending en veel inzet, die uitwedstrijd in Trencin heeft ie nooit gezegd trots over te zijn en ook niet over het feit dat ze nu al Europees klaar waren. Waarom word er nu weer een dingetje verdraaid om het in het negatieve te draaien.
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2018 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 16:45 schreef CobusIII het volgende:

[..]

We hebben genoeg in de selectie zitten om één en ander op te vangen of om op andere posities uit te proberen. De vraag is of Gio het lef en creativiteit heeft om dat te doen.
Op de LB positie kan Nieuwkoop ook spelen, moet vertrouwen krijgen. In de voorhoede hebben we geen klagen met Berghuis, v Persie, Larsson, Jorgensen, Vente, Sinistera. Ook het middenveld is goed bezet: Clasie, Ayoub, Toornstra, Tapia, Vilhena, Burger.
Eens, je wordt er waarschijnlijk geen kampioen mee, maar er is meer uit te halen speltechnisch dan dat we nu laten zien.
Nieuwkoop met zn rechterbeen op links?
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2018 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 17:12 schreef VVout het volgende:

[..]

Laatste 2 wedstrijden gewonnen en die daarvoor gelijk maar met een zichtbare wending en veel inzet, die uitwedstrijd in Trencin heeft ie nooit gezegd trots over te zijn en ook niet over het feit dat ze nu al Europees klaar waren. Waarom word er nu weer een dingetje verdraaid om het in het negatieve te draaien.
Hij was trots over de inzet ja. En dan terwijl je 5-1 verliest van Trencin.

Ik verdraai niks.
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2018 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 17:09 schreef Stylzz het volgende:
Bedankt
Graag gedaan.
VVout
 VVout - vrijdag 31 augustus 2018 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 17:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij was trots over de inzet ja. En dan terwijl je 5-1 verliest van Trencin.

Ik verdraai niks.
Dat was op de 1-1 thuis en de mate van inzet. Niet op de uitwedstrijd of het resultaat, je verdraaid wel degelijk iets.
VVout
 VVout - vrijdag 31 augustus 2018 - 18:02   quote  deeplink  
Let op he, hoe we vandaag hebben gespeeld.



En geeft zelf aan dat het helemaal niet gunstig is in vele opzichten dat je Europees klaar bent, maar we moeten wel verder.
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2018 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 17:53 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat was op de 1-1 thuis en de mate van inzet. Niet op de uitwedstrijd of het resultaat, je verdraaid wel degelijk iets.
Hoe kun je trots zijn na een 1-1 tegen een club met de begroting van Helmond Sport. Maar gelukkig was de inzet goed.

Waanzinnig dat dit gezegd mocht worden
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 31 augustus 2018 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 17:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Nieuwkoop met zn rechterbeen op links?
Bedoelde RB....op links hebben we genoeg bezetting..
VVout
 VVout - vrijdag 31 augustus 2018 - 18:32   quote  deeplink  
Als je de diverse kansen optelt had een andere uitslag realistischer geweest dan 1-1, dus ja een uitgangspunt waarvan je positief verder kunt.
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2018 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 18:32 schreef VVout het volgende:
Als je de diverse kansen optelt had een andere uitslag realistischer geweest dan 1-1, dus ja een uitgangspunt waarvan je positief verder kunt.
Dan nog vind ik de term trots beschamend als je uitgeschakeld bent door Trencin
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 augustus 2018 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 17:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Nee Martin, mag nu zijn doos in gaan pakken.
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2018 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 18:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee Martin, mag nu zijn doos in gaan pakken.
Eens!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.1977858