BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - maandag 27 mei 2019 - 11:37   quote  deeplink  
jorgensen schiet er minimaal 15 in per jaar in de eredivisie.
VVout
 VVout - maandag 27 mei 2019 - 11:41   quote  deeplink  
Jorgensen 16/17 topscorer, wie zegt dat ie het niet nog eens kan dan?
MMM
 MMM - maandag 27 mei 2019 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2019 - 11:41 schreef VVout het volgende:
Jorgensen 16/17 topscorer, wie zegt dat ie het niet nog eens kan dan?
Iets meer bescheidenheid zou wel mogen bij een spits die al 2 seizoenen geen bal raakt
MMM
 MMM - maandag 27 mei 2019 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2019 - 11:37 schreef CobusIII het volgende:
jorgensen schiet er minimaal 15 in per jaar in de eredivisie.
17/18 Eredivisie 26 10
18/19 Eredivisie 24 7
MMM
 MMM - maandag 27 mei 2019 - 12:41   quote  deeplink  
De Jorgensen in het kampioensjaar was fenomenaal goed maar dat is geen garantie na 2 zwakke seizoenen dat hij dat nog kan presteren.
VVout
 VVout - maandag 27 mei 2019 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2019 - 12:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Iets meer bescheidenheid zou wel mogen bij een spits die al 2 seizoenen geen bal raakt
Kan er weer tegenaan nu die grijze dakduif met pensioen is.
De Bestlander
 De Bestlander - maandag 27 mei 2019 - 13:00   quote  deeplink  
Ik verwacht dat Jorgensen weer terug komt op zijn oude niveau.
Hij is nu de spits, dat betekend wat voor hem, ik geloof dat hij ze gewoon weer gaat maken.
Wij hebben kunnen zien dat hij het kan, dat gaat goed komen!
Milo
 Milo - maandag 27 mei 2019 - 13:08   quote  deeplink  
Kampioen en Nicolai wordt topscoorder met 29 goals ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 mei 2019 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2019 - 13:08 schreef Milo het volgende:
Kampioen en Nicolai wordt topscoorder met 29 goals ;)
Hoppaaaaaaa

drake_happy_gif.gif
VVout
 VVout - maandag 27 mei 2019 - 14:33   quote  deeplink  
source.gif
CobusIII
 CobusIII - maandag 27 mei 2019 - 14:54   quote  deeplink  
V Persie heeft jorgensen geen goed gedaan....en ga nou niet zeggen dat hij die strijd aan had moeten gaan, want dat was kansloos. v Persie is/was wereldspits met heel veel credits bij het legioen. Gio heeft Jorgensen niet het vertrouwen gegeven die hij nodig heeft. Jorgensen is gewoon één van de betere eredivisie spitsen, maar zeker geen Europese topper. Voor de balans in het elftal vind ik hem overigens beter passen dan v persie....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 mei 2019 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2019 - 10:57 schreef Stylzz het volgende:
Ik. Want zo veel goals waren t niet voor een spits
Ik ga hier in mee.
Wel moet hij nu eens voor een langere tijd heel blijven.
van geil
 van geil - maandag 27 mei 2019 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2019 - 19:59 schreef van geil het volgende:

[..]

Er komen nog genoeg lijken uit de kast om aan hem terug te denken.
..
R()b
 R()b - maandag 27 mei 2019 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2019 - 13:00 schreef De Bestlander het volgende:
Ik verwacht dat Jorgensen weer terug komt op zijn oude niveau.
Hij is nu de spits, dat betekend wat voor hem, ik geloof dat hij ze gewoon weer gaat maken.
Wij hebben kunnen zien dat hij het kan, dat gaat goed komen!
Jorgensen moet het gevoel hebben belangrijk te zijn, anders gaat het niet zo goed met hem volgens mij.
Prima eerste spits voor Feyenoord.
MMM
 MMM - dinsdag 28 mei 2019 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 12:43 schreef MMM het volgende:
Logisch dat niemand wil.

Wat een puinzooi heeft deze eikel achtergelaten straks zeg.
EIKEL
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 mei 2019 - 09:33   quote  deeplink  
Mooi jeugdcomplex
VVout
 VVout - dinsdag 28 mei 2019 - 09:44   quote  deeplink  
Gaat langer mee als Fer & Co.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 28 mei 2019 - 11:32   quote  deeplink  
Houd zich aan zijn woord.
Netjes aan het afronden en nog met passie ook
MMM
 MMM - dinsdag 28 mei 2019 - 14:10   quote  deeplink  
Welke passie?
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 28 mei 2019 - 14:27   quote  deeplink  
Ofwel actief bezig zijn, zonder achterover te leunen
MMM
 MMM - dinsdag 28 mei 2019 - 14:39   quote  deeplink  
Ik heb liever dat hij niets meer doet, zou een hoop ellende schelen.
MMM
 MMM - dinsdag 28 mei 2019 - 15:39   quote  deeplink  
Steven van der Sloot is per direct vertrokken bij Feyenoord. De aanvoerder van o17 zou al na dit seizoen vertrekken, waarschijnlijk naar Ajax of PSV maar er is ook buitenlandse interesse, omdat hij ontevreden is over het niveau van de opleiding. De bekerfinale zaterdag mist hij.

Klasse Mart
Leuv
 Leuv - dinsdag 28 mei 2019 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2019 - 14:39 schreef MMM het volgende:
Ik heb liever dat hij niets meer doet, zou een hoop ellende schelen.
+1
van geil
 van geil - dinsdag 28 mei 2019 - 18:07   quote  deeplink  
De lijken vallen uit de kast
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 mei 2019 - 18:12   quote  deeplink  
Met de achternaam van der Sloot is de kans groot.
van geil
 van geil - dinsdag 28 mei 2019 - 18:13   quote  deeplink  
:)
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 28 mei 2019 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2019 - 15:39 schreef MMM het volgende:
Steven van der Sloot is per direct vertrokken bij Feyenoord. De aanvoerder van o17 zou al na dit seizoen vertrekken, waarschijnlijk naar Ajax of PSV maar er is ook buitenlandse interesse, omdat hij ontevreden is over het niveau van de opleiding. De bekerfinale zaterdag mist hij.

Klasse Mart
vraag mij af wat het waarheidsgehalte is van dit soort teksten. Zo'n gast krijgt aanbiedingen, zijn hoofd slaat op hol, ziet geld en daarna moet hij zijn vertrek verklaren. Dan ga je het hebben over kansen, niveau blablabla... Zo'n gast kiest gewoon voor geld. Niks mis mee, maar niet zo lullen...van der Sloot hoor je niks meer van...
van geil
 van geil - dinsdag 28 mei 2019 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2019 - 18:26 schreef van geil het volgende:
De puinhopen van van Geel .
Over 10 jaar in de schappen .
Ik denk inmiddels binnen 2 jaar.
De Bestlander
 De Bestlander - dinsdag 28 mei 2019 - 19:18   quote  deeplink  
Het is een zooitje bij Feyenoord, de ene jonge speler na de andere gaat weg, en nu berghuis ook naar psv of ajax. Had ik nooit verwacht, wat hebben wij toch een rot club elk jaar bijna dezelfde ellende.
kenny
 kenny - dinsdag 28 mei 2019 - 19:30   quote  deeplink  
het nrc had al geschreven dat het een zooitje is op varkenoord , al moet je ook alles niet geloven maar toch is een groot gedeelte de waarheid , de meeste grote talenten vertrekken uit onvrede naar de concurrent ook dienen de laatste jaren de grote talenten zich niet aan en dat zijn de feiten jammer genoeg
Frstu
 Frstu - dinsdag 28 mei 2019 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2019 - 19:30 schreef kenny het volgende:
het nrc had al geschreven dat het een zooitje is op varkenoord , al moet je ook alles niet geloven maar toch is een groot gedeelte de waarheid , de meeste grote talenten vertrekken uit onvrede naar de concurrent ook dienen de laatste jaren de grote talenten zich niet aan en dat zijn de feiten jammer genoeg
Van die spelers die nu vertrokken zijn lig ik niet wakker. Veel succes zou ik zeggen.

Van Zirkzee en Chong lag ik toendertijd spreekwoordelijk wel wakker.
De Bestlander
 De Bestlander - dinsdag 28 mei 2019 - 21:18   quote  deeplink  
Ik vind het jammer dat spelers vertrekken en nar ajax of psv gaan dat is niet voor niets.
Je zou ze toch, voelen mensen zich zo belangrijk dat hun visie belangrijker is dan de club.
Wat is er toch aan de hand, is er niemand die knopen kan doorhakken, Brard had ik veel vertrouwen in maar ik zie daar op dit moment niets van terug. In 1979 zat ik al in het stadion de glorietijd was voorbij, het is van toen nooit meer echt constand goed gegaan bij Feyenoord met uitzondering van één seizoen.
Frstu
 Frstu - dinsdag 28 mei 2019 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2019 - 21:18 schreef De Bestlander het volgende:
Wat is er toch aan de hand, is er niemand die knopen kan doorhakken, Brard had ik veel vertrouwen in maar ik zie daar op dit moment niets van terug.
Hoe bedoel je dat? Hij heeft toch nog niets kunnen presteren? Hij is er immers nog maar net. Of bedoel je dat hij zich achter de andere "vaste kliek" schaart?

Vooralsnog verdienen Brard (maar ook Troost) het vertrouwen.

Alhoewel het bij Troost zeer gek was hoe hij zich presenteerde. Zo van: we konden niemand vinden, dus nu doe ik het maar. En als het fout gaat dan mag niemand me er op afrekenen. Dan lijkt het wel of hij er zelf geen vertrouwen heeft!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 mei 2019 door Frstu --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 mei 2019 - 22:52   quote  deeplink  
We zullen het komende maanden weer meemaken.
Alles is wat mij betreft wel een keer gezegd.
van geil
 van geil - dinsdag 28 mei 2019 - 22:58   quote  deeplink  
Das mooi Henk , dan kun je uitloggen .
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 mei 2019 - 23:00   quote  deeplink  
Nee, rest nog een potje kutten en vervelend zijn.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 29 mei 2019 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2019 - 22:37 schreef Frstu het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Hij heeft toch nog niets kunnen presteren? Hij is er immers nog maar net. Of bedoel je dat hij zich achter de andere "vaste kliek" schaart?

Vooralsnog verdienen Brard (maar ook Troost) het vertrouwen.

Alhoewel het bij Troost zeer gek was hoe hij zich presenteerde. Zo van: we konden niemand vinden, dus nu doe ik het maar. En als het fout gaat dan mag niemand me er op afrekenen. Dan lijkt het wel of hij er zelf geen vertrouwen heeft!
Liegen heeft geen zin meer, word je in de media gelijk al afgemaakt.
De Bestlander
 De Bestlander - donderdag 30 mei 2019 - 00:21   quote  deeplink  
Brard is er net daar heb je gelijk in, maar als je hoort dat jeugd wegloopt omdat er vaak nog niet eens een compleet elftal kan worden opgesteld en de trainers moeten meespelen, dat kan ik echt niet begrijpen.
Waarom spelen wij nog steeds niet in competitie verband net als ajax, psv, en vele andere clubs. Ik begrijp heel goed dat Feyenoord geen technisch directeur kan vinden, wie wil er bij zo'n club instappen. Er is geen geld, er is verdeeldheid in het bestuur, spelers moeten ze verkopen om nieuwe te halen, wat schiet je daar nu mee op. Laat Feyenoord zijn geld eens goed beheren, nu hebben ze € 30.000000 uitgegeven aan een sportcentrum voor de jeugd, ik snap wel dat dit nodig is maar misschien was het beter dit nog een jaar uit te stellen je moet toch instaat zijn een elftal op te kunnen stellen, en als je het moet doen met een paar ton op de bank als topclub, sorry maar ik vind dit echt niet normaal meer. Er zat en zit al jaren geen echte visie bij Feyenoord, de media weet beter welke spelers ze kunnen halen als Feyenoord zelf denk ik wel eens. het spijt mij dat ik het op dit moment niet kan opbrengen om positief te zijn, maar hoe alles gaat vind ik zo erg, Berghuis gaat bijna zeker naar psv, dat moet niet kunnen het is een van je betere spelers. Die heb je nodig met je spits het komend seizoen. Ik ben zelden zo teleurgesteld als nu, eindelijk had Feyenoord wat spelers verkocht in het verleden, nu is er weer niets, en maar bezig zijn met een mega duur stadion, ik hoop zo dat dit goed gaat komen. Waarom komt Feyenoord met Jaap Stam aan, niet dat ik wat tegen die man heb begrijp mij goed, maar als trainer is hij net zo onervaren als GIO, haalt verdraaid toch een trainer die veel ervaring heb. Ik stop ermee, ik hoop dat jullie supporters positiever kunnen zijn, ik kan het niet meer uit mijn tenen halen, sorry!
R()b
 R()b - donderdag 30 mei 2019 - 00:41   quote  deeplink  
Kan mij wel vinden in je verhaal.
Na dat hele Berghuis gezeik lijkt het positieve gevoel, en de zin in een nieuw seizoen gewoon helemaal weg.
Het enige waar ik een beetje naar uitkeek zijn wat jeugd talenten, Berghuis, Jorgensen. Wat veroudering eruit wat ook makkelijk 20 miljoen gaat opleveren, met dat geld wat nuttigs kopen en lekker gaan voetballen.
Punt is alleen dat het allemaal weer te moeilijk moet in plaats van simpel.

Verdeeldheid is ineens helemaal in, en je beste speler verkopen aan je concurrent voor een knaak en een bos wortels tegenwoordig ook.
Dus goed... dan maar weer de natuur in om te vissen, of een paar saaie smartphone kut verjaardagen afgaan.
En af en toe eens naar Kökçü kijken.
Kaarten kopen voor een wedstrijd gaan wij volgend jaar dus niet doen, eerst die wederzijdse Rotterdamse Feyenoord liefde en trots terug voordat ik ook maar € 1,- uitgeef aan de liefde.
Positivo
 Positivo - donderdag 30 mei 2019 - 10:32   quote  deeplink  
Het valt mij op dat in de media weer hevig aan Feyenoord bashing wordt gedaan mede door kranten uit dat stindorp Abcoude Noord. Goh de jeugdopleiding is niets nee 016 kampioen en O19 ook. Talenten massaal weg de meeste echte talenten liggen vast en die golddiggers zonder schaamhaar opgeruimd staat netjes. Brard is hoofd opleidingen komt wel goed met al die oud-profs die er lopen. Troost met Stam en Kuyt TD is niet goed waarom niet schat aan ervaring en contacten 200 interlands en ik vind dat een trainer mede bepalend mag zijn bij de aankopen hij moet ermee werken. Kuyt kan hem vertellen wie uit de jeugd rijp zijn voor de basis of er tegen aan schurken. Geen geld wat valt er te lopen dan? Middelmaat voor 10 miljoen speel lekker met je jeugd er komt echt wel geld vrij. Het is of Berghuis of Vilhena en niet beide Berghuis houden we wel binnenboord oude tinnef eruit en gericht kopen op posities waar het nodig is achterin dus. Huren kan altijd ze doen net of Kuyt Stam van Persie en al onze mensen volslagen idioot zijn omdat die grafneuzen een keer met enorme investeringen twee prijzen pakken. Nou in de beker zijn wij genaaid door onze vaste Ajakkesfan Blom. Goh drie punten voorsprong op PSV zonder Var niet maar dat zijn we wel gewend van die neuzen. Nou heel Nederland zat te janken om hun prestaties in de CL welke dan Real lekker van die Ramos bovendien hebben die 13 wedstrijden in de competitie verloren dus. Juve miste 4 man in de return oud elftal fantastisch. Tottenham Ooh ze gingen wel weer door tegen get C elftal en daarna het B elftal nee dus. Gevolg een orgasmatische eruptie op de bank Ooh wat voelde dat goed nog beter dan de 6-2 wat ook 10-2 kon zijn. Nu verliezen ze daar hun beste spelers kan je spelers terug kopen die door die dorpsgek met spraakprobleem weer moeten gaan presteren mag lijden dat , dat PROCES helemaal mis gaat. De CL wordt nooit meer wat alle topclubs gaan gigantisch inkopen en daar zit de frustratie. Spelers bij ons wegplukken ouders aanvallen stelletje zielepoten daar in dat grafdorp. Kameraden alles komt goed en laat je niet gek maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 mei 2019 door Positivo --
igor korneev
 igor korneev - donderdag 30 mei 2019 - 11:52   quote  deeplink  
Eens, de media heeft onze ziel onder de arm.
We zouden ons niet gek moeten laten maken.

Ik ga gewoon verder met het vertrouwen op de professionals in en naast t veld.
En vertrouw op hun scepter.
Behalve als er een 2010 scenario drijgt
De Bestlander
 De Bestlander - donderdag 30 mei 2019 - 14:42   quote  deeplink  
Je naam geeft het al aan positivo, dat is prachtig in heel veel gevallen ben ik positief!
Maar je moet niet je kop in het zand steken, en soms ook realistisch zijn.
In de begin jaren '70 was Feyenoord de club en ook rijk, dat is bij iedereen bekend.
Na verloop van jaren werd het steeds minder, toen ik eind jaren '70 voor het eerst naar het stadion ging, ik zat toen nog in vak B (bestaat niet meer) toen speelde Sjaak Troost na een paar jaar ook in het elftal, Wijnstekers, Willen.v.H, noem ze maar op als je op Google kijkt moet je eens zien hoeveel keer Feyenoord na 1979 kampioen is geweest, en zet dit is weg tegen ajax en psv. Gaat nu niet de media de schuld geven dit zijn feiten, ik herinner je aan het feit dat Feyenoord zoveel schuld had dat de vrienden van Feyenoord meer dan €40.000000-
aan schuld had, mede door de Directeur die nu bij de KNVB werkt zijn wij met goed beleid zo goed als uit de schuld gekomen. Er is toen een periode geweest dat er veel jeugd opstond en door L. van Gaal in het Nederlands elftal werd opgenomen, daar had Feyenoord veel geluk mee.
Toen heeft Feyenoord aardig wat jonge spelers verkocht en ook de schuld zo goed als kunnen saneren. Al die jaren daarna heeft Feyenoord redelijk gepresteerd maar wij zijn mede door Dirk Kuyt één keer kampioen geworden, en dit jaar met vallen en opstaan met moeite 3e met een groot punten verschil t.o.v.de bovenste twee clubs. In de afgelopen jaren laten ze een sportcentrum neerzetten van ongeveer € 30.000000- naar mijn idéé was het op zich niet verkeerd maar het was verstandiger geweest om daar één of twee jaar mee te wachten. Nu heb de club weer geen 5 of 10 miljoen om te inversteren, en moeten er eerst spelers verkocht worden voor er een speler gekocht kan worden, daar word je pas wijs van, je moet je beste speler verkopen om een ander terug te kopen. Dit is natuurlijk de schuld van de media, en wij moeten vertrouwen op de professionals in en naast het veld. Jaaaaaaa, dat moeten wij doen, dan komt alles weer goed. Ik denk daar ietsje anders over, het is op zijn minst toch al vreemd dat geen TD hier in wil stappen. Mijn excuus voor mijn taalfouten, maar ik hoop dat de positieve supporters helemaal gelijk krijgen maar ik heb mijn hele grote twijfels voor de eerste 10 jaar.
Milo
 Milo - donderdag 30 mei 2019 - 15:41   quote  deeplink  
Je vergeet 1 ding? 2002
Positivo
 Positivo - donderdag 30 mei 2019 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 14:42 schreef De Bestlander het volgende:
Je naam geeft het al aan positivo, dat is prachtig in heel veel gevallen ben ik positief!
Maar je moet niet je kop in het zand steken, en soms ook realistisch zijn.
In de begin jaren '70 was Feyenoord de club en ook rijk, dat is bij iedereen bekend.
Na verloop van jaren werd het steeds minder, toen ik eind jaren '70 voor het eerst naar het stadion ging, ik zat toen nog in vak B (bestaat niet meer) toen speelde Sjaak Troost na een paar jaar ook in het elftal, Wijnstekers, Willen.v.H, noem ze maar op als je op Google kijkt moet je eens zien hoeveel keer Feyenoord na 1979 kampioen is geweest, en zet dit is weg tegen ajax en psv. Gaat nu niet de media de schuld geven dit zijn feiten, ik herinner je aan het feit dat Feyenoord zoveel schuld had dat de vrienden van Feyenoord meer dan €40.000000-
aan schuld had, mede door de Directeur die nu bij de KNVB werkt zijn wij met goed beleid zo goed als uit de schuld gekomen. Er is toen een periode geweest dat er veel jeugd opstond en door L. van Gaal in het Nederlands elftal werd opgenomen, daar had Feyenoord veel geluk mee.
Toen heeft Feyenoord aardig wat jonge spelers verkocht en ook de schuld zo goed als kunnen saneren. Al die jaren daarna heeft Feyenoord redelijk gepresteerd maar wij zijn mede door Dirk Kuyt één keer kampioen geworden, en dit jaar met vallen en opstaan met moeite 3e met een groot punten verschil t.o.v.de bovenste twee clubs. In de afgelopen jaren laten ze een sportcentrum neerzetten van ongeveer € 30.000000- naar mijn idéé was het op zich niet verkeerd maar het was verstandiger geweest om daar één of twee jaar mee te wachten. Nu heb de club weer geen 5 of 10 miljoen om te inversteren, en moeten er eerst spelers verkocht worden voor er een speler gekocht kan worden, daar word je pas wijs van, je moet je beste speler verkopen om een ander terug te kopen. Dit is natuurlijk de schuld van de media, en wij moeten vertrouwen op de professionals in en naast het veld. Jaaaaaaa, dat moeten wij doen, dan komt alles weer goed. Ik denk daar ietsje anders over, het is op zijn minst toch al vreemd dat geen TD hier in wil stappen. Mijn excuus voor mijn taalfouten, maar ik hoop dat de positieve supporters helemaal gelijk krijgen maar ik heb mijn hele grote twijfels voor de eerste 10 jaar.
Helemaal eens ik ken de historie ook van 020 in de jaren 80 met de fraudezaak onder min voorzitter. Wij zijn de grootste op 1 na grootste stad ter wereld? Er zijn fouten gemaakt ook na 2002 maar we komen eraltujd boven op. Laten wij geen nieuw stadion nemen dat zal ook een grote fout zijn er is geen animo in Nederland en wij doen niet meer mee. Ondanks dat ene incidentje na 20 jaar in Abcoude Noord. Wij moeten jeugd brengen onze opleiding is toch bij de beste van Nederland dat wil ik op het veld zien. Zo dramatisch als de media het maakt is het echt niet. Zonder geld moet je creatief zijn en dat gaat echt wel gebeuren.
Positivo
 Positivo - donderdag 30 mei 2019 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 14:42 schreef De Bestlander het volgende:
Je naam geeft het al aan positivo, dat is prachtig in heel veel gevallen ben ik positief!
Maar je moet niet je kop in het zand steken, en soms ook realistisch zijn.
In de begin jaren '70 was Feyenoord de club en ook rijk, dat is bij iedereen bekend.
Na verloop van jaren werd het steeds minder, toen ik eind jaren '70 voor het eerst naar het stadion ging, ik zat toen nog in vak B (bestaat niet meer) toen speelde Sjaak Troost na een paar jaar ook in het elftal, Wijnstekers, Willen.v.H, noem ze maar op als je op Google kijkt moet je eens zien hoeveel keer Feyenoord na 1979 kampioen is geweest, en zet dit is weg tegen ajax en psv. Gaat nu niet de media de schuld geven dit zijn feiten, ik herinner je aan het feit dat Feyenoord zoveel schuld had dat de vrienden van Feyenoord meer dan €40.000000-
aan schuld had, mede door de Directeur die nu bij de KNVB werkt zijn wij met goed beleid zo goed als uit de schuld gekomen. Er is toen een periode geweest dat er veel jeugd opstond en door L. van Gaal in het Nederlands elftal werd opgenomen, daar had Feyenoord veel geluk mee.
Toen heeft Feyenoord aardig wat jonge spelers verkocht en ook de schuld zo goed als kunnen saneren. Al die jaren daarna heeft Feyenoord redelijk gepresteerd maar wij zijn mede door Dirk Kuyt één keer kampioen geworden, en dit jaar met vallen en opstaan met moeite 3e met een groot punten verschil t.o.v.de bovenste twee clubs. In de afgelopen jaren laten ze een sportcentrum neerzetten van ongeveer € 30.000000- naar mijn idéé was het op zich niet verkeerd maar het was verstandiger geweest om daar één of twee jaar mee te wachten. Nu heb de club weer geen 5 of 10 miljoen om te inversteren, en moeten er eerst spelers verkocht worden voor er een speler gekocht kan worden, daar word je pas wijs van, je moet je beste speler verkopen om een ander terug te kopen. Dit is natuurlijk de schuld van de media, en wij moeten vertrouwen op de professionals in en naast het veld. Jaaaaaaa, dat moeten wij doen, dan komt alles weer goed. Ik denk daar ietsje anders over, het is op zijn minst toch al vreemd dat geen TD hier in wil stappen. Mijn excuus voor mijn taalfouten, maar ik hoop dat de positieve supporters helemaal gelijk krijgen maar ik heb mijn hele grote twijfels voor de eerste 10 jaar.
Helemaal eens ik ken de historie ook van 020 in de jaren 80 met de fraudezaak onder min voorzitter. Wij zijn de grootste op 1 na grootste stad ter wereld? Er zijn fouten gemaakt ook na 2002 maar we komen eraltujd boven op. Laten wij geen nieuw stadion nemen dat zal ook een grote fout zijn er is geen animo in Nederland en wij doen niet meer mee. Ondanks dat ene incidentje na 20 jaar in Abcoude Noord. Wij moeten jeugd brengen onze opleiding is toch bij de beste van Nederland dat wil ik op het veld zien. Zo dramatisch als de media het maakt is het echt niet. Zonder geld moet je creatief zijn en dat gaat echt wel gebeuren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 mei 2019 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2019 - 22:58 schreef van geil het volgende:
Das mooi Henk , dan kun je uitloggen .
Hahahaha
Positivo
 Positivo - donderdag 30 mei 2019 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 16:13 schreef Positivo het volgende:

[..]

Helemaal eens ik ken de historie ook van 020 in de jaren 80 met de fraudezaak onder min voorzitter. Wij zijn de grootste stad in Nederland ? Er zijn fouten gemaakt ook na 2002 maar we komen er altijd boven op. Laten wij geen nieuw stadion bouwen dat zal ook een grote fout zijn.Er
is geen animo in Nederland en wij doen niet meer mee. Ondanks dat ene incidentje na 20 jaar in Abcoude Noord. Wij moeten jeugd brengen onze opleiding is toch bij de beste van Nederland, dat wil ik op het veld zien. Zo dramatisch als de media het maakt is het echt niet. Zonder geld moet je creatief zijn en dat gaat echt wel gebeuren. Vilhena en Berghuis het zijn niet de Kromme en Koentje of Bossie en Kalou.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 mei 2019 door Positivo --
De Bestlander
 De Bestlander - donderdag 30 mei 2019 - 20:20   quote  deeplink  
Positivo, mooi antwoord laten wij maar afwachten, Groet
Positivo
 Positivo - donderdag 30 mei 2019 - 20:23   quote  deeplink  
We wachten het weer af groet!
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 22:17   quote  deeplink  
De Boemerang .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.2169649