BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Positivo
 Positivo - dinsdag 18 juni 2019 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 22:09 schreef MMM het volgende:
Martin weer eens aan een speler beloofd dat ie weg mag bij een bepaald bedrag. Dus niet de hoofdprijs.

Tobsportklimaat
Tony is onder voorwaarden en een enorm trieste gebeurtenis in zijn leven gebleven. Gek dat nu dit ook op van Geel terug slaat iets menselijks. Of het netjes is wat wij nu doen weet ik niet een woord een woord, maar we kunnen niet anders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juni 2019 door Positivo --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 juni 2019 - 22:51   quote  deeplink  
Its a guessing game.
En Vilhena heeft ook een zaakwaarnemer he.
MMM
 MMM - zondag 30 juni 2019 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juni 2019 - 14:56 schreef van geil het volgende:
1 juli , helaas.
Laatste dag in dienst vandaag. Mooi.
van geil
 van geil - zondag 30 juni 2019 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2019 - 15:22 schreef MMM het volgende:

[..]

Laatste dag in dienst vandaag. Mooi.
Morgen starten met acties op de markt :)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 juni 2019 - 17:51   quote  deeplink  
Martin bedankt.
Over twee jaar wil iedereen je weer terug, maar zeggen het niet.
igor korneev
 igor korneev - zondag 30 juni 2019 - 17:55   quote  deeplink  
hahah
de verassing uit de helicopter over 2 jaar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 juni 2019 - 18:04   quote  deeplink  
Ik denk zijn vrouw
van geil
 van geil - zondag 30 juni 2019 - 19:06   quote  deeplink  
Als dank een paar grote eikenbomen om zijn huis gezet.
igor korneev
 igor korneev - zondag 30 juni 2019 - 22:53   quote  deeplink  
Je moet hem dan wel hoog hebben zitten om met de huidige eikelinfectierups plaag met je blote handen dat bij hem aan te leggen.
Hopelijk heb je niet al te veel last ;p
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 juni 2019 - 23:07   quote  deeplink  
Processierupsen. Echt weer iets voor katholieke braboos.
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2019 - 17:51 schreef FR-Henk het volgende:
Martin bedankt.
Over twee jaar wil iedereen je weer terug, maar zeggen het niet.
Precies, daarom stonden de topclubs voor hem in de rij toen hij vertrok.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 juli 2019 - 09:48   quote  deeplink  
En hij heeft ze allemaal afgewezen!
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 09:48 schreef FR-Henk het volgende:
En hij heeft ze allemaal afgewezen!
Blijkbaar, want gaat naar WillemII

Gewoon niet goed genoeg voor een topclub.
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 juli 2019 - 11:37   quote  deeplink  
eerst dacht ik dat Martin al een dag na vertrek een nieuwe baan zou krijgen.
Zat ik naast een maand voor vertrek.
Leuke uitdaging voor Martin Willem 2.
Hij is op zijn best bij clubs zonder geld.
Wij hebben er maar mooi 50 miljoen en een kampioenschap aan over gehouden.
kenny
 kenny - maandag 01 juli 2019 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 11:37 schreef igor korneev het volgende:
eerst dacht ik dat Martin al een dag na vertrek een nieuwe baan zou krijgen.
Zat ik naast een maand voor vertrek.
Leuke uitdaging voor Martin Willem 2.
Hij is op zijn best bij clubs zonder geld.
Wij hebben er maar mooi 50 miljoen en een kampioenschap aan over gehouden.
ben het eindelijk met je eens , martin op zijn best bij club zonder geld , dat is ook het best voor martin kan hij geen miskopen doen ook
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 juli 2019 - 12:07   quote  deeplink  
Iedereen doet miskopen met dat budget kenny
We hebben een subtop budget gehanteerd voor aankopen en toch laten we alle subtoppers onder ons.
Dus dan doe je wel degelijk ook wat goed.
Vergeet niet dat er de nodige spelers die hij gekocht heeft nog steeds in t eerste zitten en alle sprokkel miljoen koopjes spelers die t niet gehaald hebben t verlies van tafel veegt. Jorgenson en Berghuis zijn alleen al voldoende om die koopjes kelder spelers te compenseren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2019 door igor korneev --
MMM
 MMM - maandag 01 juli 2019 - 12:09   quote  deeplink  
Noem 30 miljoen maar een subtop budget haha
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 juli 2019 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 12:09 schreef MMM het volgende:
Noem 30 miljoen maar een subtop budget haha
Ehm ja als je dat niet weet.
Volgens mij snap je echt niks van bedrijfs voering
En komt ie weer met z'n 30.
Laatst toch al uitgezocht dat dat bedrag niet volledig aan spelers is opgemaakt.

En waar maak je je druk om als die miljoenen gewoon op t veld staan.

Je bent gewoon een trol , ik schrijf net dat je lieve Berghuis en jorgenson dat bedrag al wegpoetsen. Dus dan is alles wat er nu nog staat overwaarde.ayoub, Larsson, sinestera,tapia, zijn echt meer waard dan 0.
Zie boetius die hij voor 4,5 verkocht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2019 door igor korneev --
kenny
 kenny - maandag 01 juli 2019 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 12:07 schreef igor korneev het volgende:
Iedereen doet miskopen met dat budget kenny
We hebben een subtop budget gehanteerd voor aankopen en toch laten we alle subtoppers onder ons.
Dus dan doe je wel degelijk ook wat goed.
Vergeet niet dat er de nodige spelers die hij gekocht heeft nog steeds in t eerste zitten en alle sprokkel miljoen koopjes spelers die t niet gehaald hebben t verlies van tafel veegt. Jorgenson en Berghuis zijn alleen al voldoende om die koopjes kelder spelers te compenseren
ok geen geld dan , maar leg mij eens uit waarom allemaal b keus halen die niks toevoegen ?? gooi dan de jeugd erin , voer beleid en visie met de jeugd die je zo weer kan verkopen , mooiste voorbeeld is 020 die zo'n beleid voeren
een voorbeeld ; waarom martina halen terwijl je Geertruida heb lopen ? hoe verkoopt je dit naar zo'n jongen en welk signaal geef je naar de rest van je jeugd ? kijk zou die martina nou een topper geweest zijn kan je het nog begrijpen maar die gozer kan er geen klote van en blijft nog basis staan ook
en dan gek vinden dat de grote talenten op varkenoord overstappen naar 020 of psv

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2019 door kenny --
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 juli 2019 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 12:28 schreef kenny het volgende:

[..]

ok geen geld dan , maar leg mij eens uit waarom allemaal b keus halen die niks toevoegen ?? gooi dan de jeugd erin , voer beleid en visie met de jeugd die je zo weer kan verkopen , mooiste voorbeeld is 020 die zo'n beleid voeren
een voorbeeld ; waarom martina halen terwijl je Geertruida heb lopen ? hoe verkoopt je dit naar zo'n jongen en welk signaal geef je naar de rest van je jeugd ? kijk zou die martina nou een topper geweest zijn kan je het nog begrijpen maar die gozer kan er geen klote van en blijft nog basis staan ook
en dan gek vinden dat de grote talenten op varkenoord overstappen naar 020 of psv
Omdat A keus niet te betalen is en ook niet iedereen automatisch bij Feyenoord wil spelen.
Martina helemaal mee eens, maar je moet gewoon een buffer hebben voor td,s bij arme clubs.
Je weet gewoon dat niet alles wat is, soms zelfs een afgang.
In deze situatie beoordeel ik een td op het werk onderaan de streep.
Maken we winst, behalen we prijzen?
Dat is ja en het lijkt mij dat een grote maar arme club als Feyenoord daar ook gewoon naar moet kijken en hem dankbaar voor zijn.
Had net zo goed Glasgow of Twente scenario kunnen zijn

De talenten die overstappen hebben waarschijnlijk geen toekomst bij de top of in een zeldzaam geval loopt er wel een topper weg.
Gebeurd bij alle clubs.
Zeker nu alle voetbal teams kinderen fabriekjes hebben met honderden beloftes.
Er kunnen er maar een fractie van het eerste halen.
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 12:07 schreef igor korneev het volgende:
Iedereen doet miskopen met dat budget kenny
We hebben een subtop budget gehanteerd voor aankopen en toch laten we alle subtoppers onder ons.
Dus dan doe je wel degelijk ook wat goed.
Vergeet niet dat er de nodige spelers die hij gekocht heeft nog steeds in t eerste zitten en alle sprokkel miljoen koopjes spelers die t niet gehaald hebben t verlies van tafel veegt. Jorgenson en Berghuis zijn alleen al voldoende om die koopjes kelder spelers te compenseren
Er zijn zat clubs die het met weinig geld veel beter hebben gedaan, Porto en Monaco zijn mooie voorbeelden. Maar ook bijvoorbeeld Heerenveen en Groningen slagen er regelmatig in goedkoop toppers te halen en goed te verkopen.
kenny
 kenny - maandag 01 juli 2019 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 12:37 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Omdat A keus niet te betalen is en ook niet iedereen automatisch bij Feyenoord wil spelen.
Martina helemaal mee eens, maar je moet gewoon een buffer hebben voor td,s bij arme clubs.
Je weet gewoon dat niet alles wat is, soms zelfs een afgang.
In deze situatie beoordeel ik een td op het werk onderaan de streep.
Maken we winst, behalen we prijzen?
Dat is ja en het lijkt mij dat een grote maar arme club als Feyenoord daar ook gewoon naar moet kijken en hem dankbaar voor zijn.
Had net zo goed Glasgow of Twente scenario kunnen zijn

De talenten die overstappen hebben waarschijnlijk geen toekomst bij de top of in een zeldzaam geval loopt er wel een topper weg.
Gebeurd bij alle clubs.
Zeker nu alle voetbal teams kinderen fabriekjes hebben met honderden beloftes.
Er kunnen er maar een fractie van het eerste halen.
je hebt werkelijk geen notie wat er speelt onder de jeugd in de regio rotterdam of varkenoord , die dromen om bij 020 in de jeugd te spelen en waarom ? omdat daar de jeugdopleiding op een hoger niveau staat en er meer kansen zijn om te ontwikkelen en het te halen
op varkenoord zijn geen vernieuwingen doorgevoerd en zitten een stel ouwe trouwe trainers die het lekker zo willen houden , daarbij is het niet toe treden tot de voetbal piramide ook een mega misser van onze martin , nu worden ze bij dordrecht gedropt wat een trieste hekkensluiter is , niet het ideale vervolg plan voor een talent
en de talenten die afgelopen maanden overstapten naar 020 en psv waren WEL toptalenten en daat heeft varkenoord WEL degelijk pijn van in de buik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2019 door kenny --
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 12:51 schreef kenny het volgende:

[..]

je hebt werkelijk geen notie wat er speelt onder de jeugd in de regio rotterdam of varkenoord , die dromen om bij 020 in de jeugd te spelen en waarom ? omdat daar de jeugdopleiding op een hoger niveau staat en er meer kansen zijn om te ontwikkelen en het te halen
op varkenoord zijn geen vernieuwingen doorgevoerd en zitten een stel ouwe trouwe trainers die het lekker zo willen houden , daarbij is het niet toe treden tot de voetbal piramide ook een mega misser van onze martin , nu worden ze bij dordrecht gedropt wat een trieste hekkensluiter is , niet het ideale vervolg plan voor een talent
en de talenten die afgelopen maanden overstapten naar 020 en psv waren WEL toptalenten en daat heeft varkenoord WEL degelijk pijn van in de buik
Dromen is overdreven maar het is duidelijk dat de doorstroom bij Ajax beter is.

Zo'n Toure, Bouchatoui, Azarkan, Vente noem ze allemaal maar op moeten zorgen dat ze nu aanhaken bij het eerste elftal, alleen dan hebben ze perspectief. Blijf je niet bij de eerste 23-25 selectie spelers dan val je in een gat en dat is waar het verschil zit met Ajax en PSV.

Een Toure (bijv.) zou bij Ajax/PSV de garantie krijgen dat hij een kans krijgt zich te bewijzen in de voorbereiding, en als hij buiten de boot valt dat er 30+ 1e divisie wedstrijden op hem wachten. Alle kans voor ontwikkeling, en je kan ieder moment weer bij de selectie gehaald worden. (gigantisch verschil met verhuur) Je blijft nml. gewoon met het eerste trainen, en als er een blessure is heb je al wedstrijdritme om je kans te grijpen. win-win-win-win-win aan alle kanten.

Logisch dat talenten kiezen voor een goede doorstroom naar het eerste.
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 juli 2019 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 12:51 schreef kenny het volgende:

[..]

je hebt werkelijk geen notie wat er speelt onder de jeugd in de regio rotterdam of varkenoord , die dromen om bij 020 in de jeugd te spelen en waarom ? omdat daar de jeugdopleiding op een hoger niveau staat en er meer kansen zijn om te ontwikkelen en het te halen
op varkenoord zijn geen vernieuwingen doorgevoerd en zitten een stel ouwe trouwe trainers die het lekker zo willen houden , daarbij is het niet toe treden tot de voetbal piramide ook een mega misser van onze martin , nu worden ze bij dordrecht gedropt wat een trieste hekkensluiter is , niet het ideale vervolg plan voor een talent
en de talenten die afgelopen maanden overstapten naar 020 en psv waren WEL toptalenten en daat heeft varkenoord WEL degelijk pijn van in de buik
Pyramide klopt heb ik 33 keer aangegeven.
We zijn geen Ajax, met dat budget zou Martin het minder gedaan hebben geef ik ook toe
Bij onze situatie heel goed.
En die spookverhalen over leegloop krijg je nachtmerries .
Allemaal gekmakerij die media tegenwoordig
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 juli 2019 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 13:00 schreef moa het volgende:

[..]

Dromen is overdreven maar het is duidelijk dat de doorstroom bij Ajax beter is.

Zo'n Toure, Bouchatoui, Azarkan, Vente noem ze allemaal maar op moeten zorgen dat ze nu aanhaken bij het eerste elftal, alleen dan hebben ze perspectief. Blijf je niet bij de eerste 23-25 selectie spelers dan val je in een gat en dat is waar het verschil zit met Ajax en PSV.

Een Toure (bijv.) zou bij Ajax/PSV de garantie krijgen dat hij een kans krijgt zich te bewijzen in de voorbereiding, en als hij buiten de boot valt dat er 30+ 1e divisie wedstrijden op hem wachten. Alle kans voor ontwikkeling, en je kan ieder moment weer bij de selectie gehaald worden. (gigantisch verschil met verhuur) Je blijft nml. gewoon met het eerste trainen, en als er een blessure is heb je al wedstrijdritme om je kans te grijpen. win-win-win-win-win aan alle kanten.

Logisch dat talenten kiezen voor een goede doorstroom naar het eerste.
Geld is macht.
Jeugd centrum hier ,een daar, een in Zimbabwe een op mars
kenny
 kenny - maandag 01 juli 2019 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 13:00 schreef moa het volgende:

[..]

Dromen is overdreven maar het is duidelijk dat de doorstroom bij Ajax beter is.

Zo'n Toure, Bouchatoui, Azarkan, Vente noem ze allemaal maar op moeten zorgen dat ze nu aanhaken bij het eerste elftal, alleen dan hebben ze perspectief. Blijf je niet bij de eerste 23-25 selectie spelers dan val je in een gat en dat is waar het verschil zit met Ajax en PSV.

Een Toure (bijv.) zou bij Ajax/PSV de garantie krijgen dat hij een kans krijgt zich te bewijzen in de voorbereiding, en als hij buiten de boot valt dat er 30+ 1e divisie wedstrijden op hem wachten. Alle kans voor ontwikkeling, en je kan ieder moment weer bij de selectie gehaald worden. (gigantisch verschil met verhuur) Je blijft nml. gewoon met het eerste trainen, en als er een blessure is heb je al wedstrijdritme om je kans te grijpen. win-win-win-win-win aan alle kanten.

Logisch dat talenten kiezen voor een goede doorstroom naar het eerste.
dromen is misschien niet het juiste woord maar er is wel degelijk een grote gedachte bij talenten , het doet mij ook pijn om te zien dat ze bij 020 ff wat slimmer bezig zijn , neem de samenwerking met sparta , dit is gewoon slim om zo ook de grote talenten in de Rotterdamse regio te strikken en als we niet uitkijken gaat dit ook gebeuren , bij az psv en 020 is de jeugdopleiding gewoon beter ook de kans op doorstroming is beter dat moeten wij maar zeker feyenoord erkennen , talenten opleiden goed beleid met visie is de weg om te proberen weer aan te haken bij de top 2
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 13:10 schreef kenny het volgende:

[..]

dromen is misschien niet het juiste woord maar er is wel degelijk een grote gedachte bij talenten , het doet mij ook pijn om te zien dat ze bij 020 ff wat slimmer bezig zijn , neem de samenwerking met sparta , dit is gewoon slim om zo ook de grote talenten in de Rotterdamse regio te strikken en als we niet uitkijken gaat dit ook gebeuren , bij az psv en 020 is de jeugdopleiding gewoon beter ook de kans op doorstroming is beter dat moeten wij maar zeker feyenoord erkennen , talenten opleiden goed beleid met visie is de weg om te proberen weer aan te haken bij de top 2
Ik denk dat onze jeugdopleiding en de talenten die we hebben en vormen nog steeds prima zijn, het probleem is volgens mij vooral dat de laatste (belangrijkste) stap naar het eerste gewoon niet goed gaat.

Spelers zijn blijkbaar onvoldoende klaargestoomd, daarbij helpt het niet dat je geen KKD team hebt, dat de competities waarin onze jeugd speelt zijn uitgekleed, en dat je en coach had die niemand een kans geeft.

Dat laatste kan onder Stam zomaar weer goedkomen, en Feyenoord moet natuurlijk alles op alles zetten om zo snel mogelijk een team in de KKD te krijgen. Vol op inzetten.
MMM
 MMM - maandag 01 juli 2019 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 12:18 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Ehm ja als je dat niet weet.
Volgens mij snap je echt niks van bedrijfs voering
En komt ie weer met z'n 30.
Laatst toch al uitgezocht dat dat bedrag niet volledig aan spelers is opgemaakt.

En waar maak je je druk om als die miljoenen gewoon op t veld staan.

Je bent gewoon een trol , ik schrijf net dat je lieve Berghuis en jorgenson dat bedrag al wegpoetsen. Dus dan is alles wat er nu nog staat overwaarde.ayoub, Larsson, sinestera,tapia, zijn echt meer waard dan 0.
Zie boetius die hij voor 4,5 verkocht.
Denk jij dat AZ etc. zulke bedragen kunnen investeren? Pleur toch op. Niks subtop budget, een subtop TD die voor de verandering weer eens verkeerde spelers kocht. Net als in zijn 020 tijd, toen werd hij op een gegeven moment er ook maar uitgegooid omdat hij niet met geld om kon gaan.

Hij heeft in de loop der jaren meer dan 30 miljoen uitgegeven. Waarvan 2 jaar geleden 27 miljoen. Zal ik het daar voortaan op houden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2019 door MMM --
MMM
 MMM - maandag 01 juli 2019 - 13:15   quote  deeplink  
/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2019 door MMM --
kenny
 kenny - maandag 01 juli 2019 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 13:04 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Pyramide klopt heb ik 33 keer aangegeven.
We zijn geen Ajax, met dat budget zou Martin het minder gedaan hebben geef ik ook toe
Bij onze situatie heel goed.
En die spookverhalen over leegloop krijg je nachtmerries .
Allemaal gekmakerij die media tegenwoordig
dit zijn gewoon de feiten , waarom weten ze bij 020 elk jaar weer grote talenten af te leveren ? volgens jou heeft het met geld te maken , volgens mij met visie en beleid en vernieuwing en dat is duidelijk achter gebleven onder v geel
kenny
 kenny - maandag 01 juli 2019 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 13:15 schreef moa het volgende:

[..]

Ik denk dat onze jeugdopleiding en de talenten die we hebben en vormen nog steeds prima zijn, het probleem is volgens mij vooral dat de laatste (belangrijkste) stap naar het eerste gewoon niet goed gaat.

Spelers zijn blijkbaar onvoldoende klaargestoomd, daarbij helpt het niet dat je geen KKD team hebt, dat de competities waarin onze jeugd speelt zijn uitgekleed, en dat je en coach had die niemand een kans geeft.

Dat laatste kan onder Stam zomaar weer goedkomen, en Feyenoord moet natuurlijk alles op alles zetten om zo snel mogelijk een team in de KKD te krijgen. Vol op inzetten.
natuurlijk hebben wij ook talenten die grote talenten zouden kunnen worden , toch blijven ze tijdens de opleiding ergens toch iets achter daarbij scheelt het aanzienlijk of ze wel of niet in KKD kunnen doorontwikkelen
toch al kijken we naar de laatste jaren dan blijven de echte grote talenten achterwege in vergelijking met az 020 of psv
ik denk dat daar in de opleiding meer geeist wordt inde de opleiding dat daar de lat gewoon hoger is gelegd
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 juli 2019 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 13:17 schreef kenny het volgende:

[..]

dit zijn gewoon de feiten , waarom weten ze bij 020 elk jaar weer grote talenten af te leveren ? volgens jou heeft het met geld te maken , volgens mij met visie en beleid en vernieuwing en dat is duidelijk achter gebleven onder v geel
Visie en beleid heeft ook met geld te maken.
Een half jaar geleden zei ik al, geen hond die td bij ons wil worden zolang de fans het verband tussen geld en kwaliteit niet willen zien.
Een goede td wil geld om zich mee te bewijzen.
Martin durft het zonder
kenny
 kenny - maandag 01 juli 2019 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 13:48 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Visie en beleid heeft ook met geld te maken.
Een half jaar geleden zei ik al, geen hond die td bij ons wil worden zolang de fans het verband tussen geld en kwaliteit niet willen zien.
Een goede td wil geld om zich mee te bewijzen.
Martin durft het zonder
ik geloof echt dat je er geen klote van snapt , visie en beleid heeft niks met geld te maken , ja visie en beleid kunnen geld opleveren , en dat is niet gebeurd onder v geel , er staat 0,0 op de rekening , op varkenoord rommelt het gestaag en er staat een eerste elftal op jurgensen en berghuis na dat alle kwaliteit ontbeerd
kenny
 kenny - maandag 01 juli 2019 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 13:04 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Pyramide klopt heb ik 33 keer aangegeven.
We zijn geen Ajax, met dat budget zou Martin het minder gedaan hebben geef ik ook toe
Bij onze situatie heel goed.
En die spookverhalen over leegloop krijg je nachtmerries .
Allemaal gekmakerij die media tegenwoordig
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=428549&abbr=voetbalprimeur
kenny
 kenny - maandag 01 juli 2019 - 14:24   quote  deeplink  
dit is de situatie op varkenoord en geen spookverhalen
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 juli 2019 - 14:26   quote  deeplink  
Ik ken dat bericht.
Lig er niet wakker van.
Die dingen gebeuren.
Zeker als er een suiker oompje voor die jongens zijn.
Hele jeugd loopt weg is een spookverhaal
Nu snel de misser van van geel recht zetten en jong Feyenoord laten aansluiten.
Evt. Deal met Dordrecht (die wel goed is) erbij behouden.
Betekent nog meer stalplaats

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2019 door igor korneev --
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 13:24 schreef kenny het volgende:

[..]

natuurlijk hebben wij ook talenten die grote talenten zouden kunnen worden , toch blijven ze tijdens de opleiding ergens toch iets achter daarbij scheelt het aanzienlijk of ze wel of niet in KKD kunnen doorontwikkelen
toch al kijken we naar de laatste jaren dan blijven de echte grote talenten achterwege in vergelijking met az 020 of psv
ik denk dat daar in de opleiding meer geeist wordt inde de opleiding dat daar de lat gewoon hoger is gelegd
Vergeet ook niet dat bijvoorbeeld een de Ligt vreselijk heeft geblunderd in het begin bij Ajax en Oranje. Die slippertjes zijn er nog niet helemaal uit maar hij krijgt wel elke week het vertrouwen.

Een Kokcu debuteert bij ons heel goed, laat daarna ook meerdere keren zien een meerwaarde te zijn maar hoeveel vertrouwen krijgt hij?
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 juli 2019 - 14:37   quote  deeplink  
Hij stelt zijn nieuwe doelen
Zoals we incidenteel kampioen zouden kunnen worden.
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Niet echt een nieuw verhaal, dit gaat nog steeds over een paar spelertjes die een maand terug overstapten. Dat is iets van alle tijden en moeten we niet te zwaar aan wegen.

Wél moet je zorgen dat je alle facetten van de jeugdopleiding en de doorstroom continu wilt blijven verbeteren.
kenny
 kenny - maandag 01 juli 2019 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 14:26 schreef igor korneev het volgende:
Ik ken dat bericht.
Lig er niet wakker van.
Die dingen gebeuren.
Zeker als er een suiker oompje voor die jongens zijn.
Hele jeugd loopt weg is een spookverhaal
Nu snel de misser van van geel recht zetten en jong Feyenoord laten aansluiten.
Evt. Deal met Dordrecht (die wel goed is) erbij behouden.
Betekent nog meer stalplaats
ja draai er maar omheen , natuurlijk loopt de hele jeugd niet weg dat is inderdaad een spookverhaal , het gaat om de feiten en dat het een zorgelijke situatie is als de grote talenten overstappen , en natuurlijk gebeurd dit overal en vaker daar gaat het niet om , het gaat erom dat feyenoord momenteel geen top opleiding heeft en dat het gevoel van de grote talenten is dat ze zich bij psv of 020 beter kunnen ontwikkelen en zo proberen over te stappen , geloof me dat dit pijn in de buik is op varkenoord
er zijn er nu een paar overgestapt naar psv of 020 maar geloof me dat er nog meer die stap hadden willen zetten alleen pikken psv en 020 de krenten uit de pap
dit is gewoon slecht voor feyenoord en voor de naam op varkenoord dat is wat er ook leeft onder de jeugd
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 14:34 schreef MMM het volgende:
Van Geel: Willem II kan incidenteel boven Feyenoord eindigen

Ja omdat je er zelf een puinzooi van gemaakt hebt eikel. 1 dag weg en dan zo over je oud werkgever praten.

Misselijkmakende man
Mooie teksten, daar kan Jaapie vast wel wat mee. Wanneer staat de wedstrijd met WillemII op het programma?
MMM
 MMM - maandag 01 juli 2019 - 14:58   quote  deeplink  
Eerst de club achterlaten met een lege portemonnee door zijn wanbeleid en dan nog een trap na.

Wat een hele enge man
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 juli 2019 - 15:07   quote  deeplink  
Valt wel mee, als je het artikel leest doelt hij op zijn vorige periode Willem 2
Toen werd hij 2e en werd er championsleague gespeeld
kenny
 kenny - maandag 01 juli 2019 - 15:46   quote  deeplink  
een kwal van een vent hoe die weer zichzelf ophemelt , onder zijn afscheid dinee waren de loftuigingen naar zijn kant weer overweldigent van iedereen pfffff wat een arogante kut kwal , hij zat ook zo bij de tafel van kees een paar maanden geleden , ze waren binnen feyenoord zo vol lof over hem dat hij er zelf ongemakkelijk van werd , 2 weken later word hij de laan uit gestuurd zo vol lof waren ze met v geel
blij dat hij opgerot is , heeft er werkelijk een janboel van gemaakt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2019 door kenny --
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 juli 2019 - 15:49   quote  deeplink  
Klopt ja, bijna iedereen binnen Feyenoord wou hem behouden.
Publiek is hem zat, eer aan zichzelf gehouden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juli 2019 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 15:49 schreef igor korneev het volgende:
Klopt ja, bijna iedereen binnen Feyenoord wou hem behouden.
Publiek is hem zat, eer aan zichzelf gehouden
Hahaha ze gaan vanavond met z'n alle dineren om zijn toekomstige afwezigheid te vieren.
Het schijnt dat zelfs de kromme vloerplinten weer rechttrekken bij de afwezigheid van zijn zure arrogante gezicht.
van geil
 van geil - maandag 01 juli 2019 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 16:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahaha ze gaan vanavond met z'n alle dineren om zijn toekomstige afwezigheid te vieren.
Het schijnt dat zelfs de kromme vloerplinten weer rechttrekken bij de afwezigheid van zijn zure arrogante gezicht.
Bij Barabas in Nijmegen las ik.
MMM
 MMM - maandag 01 juli 2019 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 15:49 schreef igor korneev het volgende:
Klopt ja, bijna iedereen binnen Feyenoord wou hem behouden.
Publiek is hem zat, eer aan zichzelf gehouden
Omdat het een smerig vriendenkliekje is waarbij Jan de Jong 0 voetbalverstand heeft.
MMM
 MMM - maandag 01 juli 2019 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 15:46 schreef kenny het volgende:
een kwal van een vent hoe die weer zichzelf ophemelt , onder zijn afscheid dinee waren de loftuigingen naar zijn kant weer overweldigent van iedereen pfffff wat een arogante kut kwal , hij zat ook zo bij de tafel van kees een paar maanden geleden , ze waren binnen feyenoord zo vol lof over hem dat hij er zelf ongemakkelijk van werd , 2 weken later word hij de laan uit gestuurd zo vol lof waren ze met v geel
blij dat hij opgerot is , heeft er werkelijk een janboel van gemaakt
2 seizoenen met meer dan 20 punten achterstand op de kampioen, fantastisch Martin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2019 door MMM --
ar
 ar - maandag 01 juli 2019 - 17:22   quote  deeplink  
Jooooo bedankt.
Nieuwe koers, mazzel hé
Slot.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.2262899