BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie heeft dit jaar de beste aankopen gedaan PSV?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 04 juli 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:51 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jibberjap maybe
Nee, laat dan maar :P
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 04 juli 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 14:51 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Anita is zeker een bruikbare speler hoor..
En ben je mensen vergeten zoals Sneijder, van der Vaart, Heitinga, Stekelenburg etc. etc..
En nu hebben we dat ook in de jeugd: Rodney Sneijder, Bouy, Klaassen, Lukoki, de Sa, Ligeon etc. etc.
En nu al in het eerste: Van der Wiel, Alderweireld, Blind, Siem de Jong, Özbliz, Ebecilio en ook Anita etc.
de eenigste die is geslaagt is snijder
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 04 juli 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 23:16 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

de eenigste die is geslaagt is snijder
Wil er best meer op noemen hoor..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 04 juli 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 23:24 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wil er best meer op noemen hoor..
ja je noemt namen op die niks zijn zoals ik al zij alleen snijder die groot is geworden verder helemaal niks
john doe
 john doe - dinsdag 05 juli 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 15:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Stekelenburg, V/d Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, Blind, Anita, Urby, De Jong, Eriksen, Ozbiliz, Ebecilio, Vermeer, Verhoeven, Ooijer.

Allemaal spelers uit de jeugdopleiding van Ajax die afgelopen seizoen in actie zijn gekomen voor het eerste, en volgens mij maakten deze jongens Ajax kampioen..
Alderweireld, Vertonghen, eriksen is niet eigen jeugd maar gekocht en verhoeven is nou niet egt een top talent he
T-tim
 T-tim - dinsdag 05 juli 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 15:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax had die spelers met het grootste gemak kunnen kopen, maar weigert terecht tegenwoordig nog zoveel geld voor spelers uit te geven. Dat is bij ons ook weleens anders geweest, maar zit dat gelukkig weer prima in elkaar.
nu geven jullie al het geld uit aan het salaris van spelers die jullie niet gebruiken. dat compenseert.
john doe
 john doe - dinsdag 05 juli 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 21:04 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
wie o wie ik denk psv
REAL MADRID
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 05 juli 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 11:27 schreef john doe het volgende:

[..]

Alderweireld, Vertonghen, eriksen is niet eigen jeugd maar gekocht en verhoeven is nou niet egt een top talent he
Zegtie toch ook niet he?
john doe
 john doe - woensdag 06 juli 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 19:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Zegtie toch ook niet he?
hij zegt tog duidelijk dat de eerst genoemde spelers uit eigen jeugd komen en dat is niet zo verder zegt hij deze spelers ajax kamipoen hebben gemaakt nou ik zie niet in wrm dik trom ajax kampioen heeft gemaakt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door john doe --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 06 juli 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 18:44 schreef john doe het volgende:

[..]

hij zegt tog duidelijk dat de eerst genoemde spelers uit eigen jeugd komen en dat is niet zo verder zegt hij deze spelers ajax kamipoen hebben gemaakt nou ik zie niet in wrm dik trom ajax kampioen heeft gemaakt
Vertonghen zit al 8 jaar bij Ajax, Alderweireld al 7.. Eriksen Wat later idd..
En Verhoeven stond er toen Stekelenburg en Vermeer geblesseerd waren en heeft het gewoon prima gedaan..
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 06 juli 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 18:44 schreef john doe het volgende:

[..]

hij zegt tog duidelijk dat de eerst genoemde spelers uit eigen jeugd komen en dat is niet zo verder zegt hij deze spelers ajax kamipoen hebben gemaakt nou ik zie niet in wrm dik trom ajax kampioen heeft gemaakt
En toen ik zei met 'Dat zegt hij toch niet', bedoelde ik dat jij zei dat Verhoeven niet echt een toptalent is. En dat zegt Remco niet..
john doe
 john doe - woensdag 06 juli 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 18:51 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En toen ik zei met 'Dat zegt hij toch niet', bedoelde ik dat jij zei dat Verhoeven niet echt een toptalent is. En dat zegt Remco niet..
dat klopt maar hij zegt wel dat het een talent van ajax was die ajax mede kampioen heeft gemaakt en ik bedoelde dan ook dat verhoeven ajax geen kampioen heeft gemaakt (vind hem geen goede doelman)
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 06 juli 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 18:58 schreef john doe het volgende:

[..]

dat klopt maar hij zegt wel dat het een talent van ajax was die ajax mede kampioen heeft gemaakt en ik bedoelde dan ook dat verhoeven ajax geen kampioen heeft gemaakt (vind hem geen goede doelman)
Hoewel hij niet geweldig is, heeft hij Ajax toch wel degelijk kampioen gemaakt. Hij stond er inde wedstrijden waar het nodig was. Als hij die punten die hij pakte niet had gepakt, was Ajax nu geen kampioen.
amsterdam123
 amsterdam123 - zaterdag 09 juli 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 00:11 schreef infamous psv het volgende:

[..]

En laten we eerlijk zijn , wij staan ook niet bekend om onze jeugdopleiding mr meestal om ons slimme aankoopbeleid
hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaha jij kan goeden grapen vertellen
amsterdam123
 amsterdam123 - zaterdag 09 juli 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 23:34 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

tststs triest geval
jij weet gewoon dat ik gelijk heb
amsterdam123
 amsterdam123 - zaterdag 09 juli 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 21:28 schreef infamous psv het volgende:
Snap de ophef wel mr elke club zou Strootman en Mertens wel willen en aan t eind van de rit blijkt wel wie t best gekocht heeft
nee sorry ik wil geen speller die un kop stoot uit deelt 2 westrijden agter elkaar en strootman moet het eerst nog maar is laate zien of hy het wel kan
amsterdam123
 amsterdam123 - zaterdag 09 juli 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 16:07 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Wat zie jij eigenlijk als jeugd? Ook spelers die op hun 17de of 18de gekocht worden?

Verder lijkt het me duidelijk dat Ajax grote spelers heeft voorgebracht. Het nadeel is dat jullie óók veel hebben gekocht. Als ik aan Ajax jeugd denk, dan denk ik ook niet aan het huidige elftal. Maar aan het elftal van 95/96. Dat was uniek. Er zijn op dit moment maar weinig jeugdspelers waarvan ik echt onder de indruk ben. Sneijder was de laatste wereldtopper. De klasse droop van die jongen af.
man jij moet die stront is uit je oogen hallen allen spellers die hy nu op noemt is gewoon ajax jeugd en jij bent gewoon jarloes dat ajax goeden jeugd heb en er veel geld aan verdient heeft en aan vedienen gaat en psv moet het doen met die luligen 4 mil van apel vlaai
PSVmatt
 PSVmatt - zaterdag 09 juli 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Waarom zitten al die kutjoden alleen maar op de forums van psv te posten?????!!!!??!!
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 09 juli 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 21:20 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

man jij moet die stront is uit je oogen hallen allen spellers die hy nu op noemt is gewoon ajax jeugd en jij bent gewoon jarloes dat ajax goeden jeugd heb en er veel geld aan verdient heeft en aan vedienen gaat en psv moet het doen met die luligen 4 mil van apel vlaai
Ik reageer niet meer op reacties die ik eerst moet ontcijferen. Heb daar geen tijd voor. Bespaar je de moeite.

quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 21:36 schreef PSVmatt het volgende:
Waarom zitten al die kutjoden alleen maar op de forums van psv te posten?????!!!!??!!
Het is een open forum. Iedereen mag hier reageren. Als je iets ziet wat in jouw ogen een provocatie is, dan moet je daar maar een melding van maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door PSVMocro --
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 09 juli 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 21:16 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

nee sorry ik wil geen speller die un kop stoot uit deelt 2 westrijden agter elkaar en strootman moet het eerst nog maar is laate zien of hy het wel kan
je hoef geen sorry te zeggen maak cursus mr af
cor33
 cor33 - zondag 10 juli 2011 - 13:27   quote  deeplink  
Sneijder, van der Vaart, Heitinga, Stekelenburg etc. etc..
En nu hebben we dat ook in de jeugd: Rodney Sneijder, Bouy, Klaassen, Lukoki, de Sa, Ligeon etc. etc.
En nu al in het eerste: Van der Wiel, Alderweireld, Blind, Siem de Jong, Özbliz, Ebecilio en ook A
dit is ook geen eigen kweek zijn als jeugd spelers ook weggekocht
gringo
 gringo - zondag 10 juli 2011 - 17:18   quote  deeplink  
HET IS ER MAAR EEN IN NEDERLAND PSV
EN NU NOG WAARMAKEN
ANDERS MAAR EEN NIEUWE TRAINER
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 10 juli 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 17:18 schreef gringo het volgende:
HET IS ER MAAR EEN IN NEDERLAND PSV
EN NU NOG WAARMAKEN
ANDERS MAAR EEN NIEUWE TRAINER
Nederland PSV.. Is dat een nieuw land ofzo?
infamous psv
 infamous psv - zondag 10 juli 2011 - 17:27   quote  deeplink  
Dat klopt , van elke club is er mr 1
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 10 juli 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 17:27 schreef infamous psv het volgende:
Dat klopt , van elke club is er mr 1
Is de reactie tegen mij?
Zo ja, ik snap het dan niet? :P
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 10 juli 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 21:36 schreef PSVmatt het volgende:
Waarom zitten al die kutjoden alleen maar op de forums van psv te posten?????!!!!??!!
oooo nu krijgen wu weer zo 1 die weet ook dat ik gelijk heb en gaat dan muteen als un kleine huilbaby reageren
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 10 juli 2011 - 18:12   quote  deeplink  
PSVMocro hahahahahahah ik vind jou echt grapig met je mongooliese uit leg over dat de gemeente het niks kost want het is gewoon gelul de gemeente gaat gewoon nog meer de gewoone mensen er voor laate boete voor het wan belijd van psv en als het dit jaar weer gebeurt komt te gemeete weer want ja je kan tog nie al die miloene weg laate gaan
infamous psv
 infamous psv - zondag 10 juli 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 17:32 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Is de reactie tegen mij?
Zo ja, ik snap het dan niet? :P
Nee niet tegen jou
infamous psv
 infamous psv - zondag 10 juli 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 18:12 schreef amsterdam123 het volgende:
PSVMocro hahahahahahah ik vind jou echt grapig met je mongooliese uit leg over dat de gemeente het niks kost want het is gewoon gelul de gemeente gaat gewoon nog meer de gewoone mensen er voor laate boete voor het wan belijd van psv en als het dit jaar weer gebeurt komt te gemeete weer want ja je kan tog nie al die miloene weg laate gaan
Relax jonguh maak je niet druk
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 10 juli 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 18:32 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Nee niet tegen jou
Ok..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 10 juli 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 18:12 schreef amsterdam123 het volgende:
PSVMocro hahahahahahah ik vind jou echt grapig met je mongooliese uit leg over dat de gemeente het niks kost want het is gewoon gelul de gemeente gaat gewoon nog meer de gewoone mensen er voor laate boete voor het wan belijd van psv en als het dit jaar weer gebeurt komt te gemeete weer want ja je kan tog nie al die miloene weg laate gaan
Ik denk dat ik ouder ben dan jij.. En dat zegt wel wat.
Overigens heb ik je tot nu toe alleen op het PSVforum gezien en geen enkele keer op het Ajaxforum. Dus het enige wat je doet op dit hele forum is provoceren?
infamous psv
 infamous psv - zondag 10 juli 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 19:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ouder ben dan jij.. En dat zegt wel wat.
Overigens heb ik je tot nu toe alleen op het PSVforum gezien en geen enkele keer op het Ajaxforum. Dus het enige wat je doet op dit hele forum is provoceren?
Mooi gesproken , amen
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 10 juli 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 19:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ouder ben dan jij.. En dat zegt wel wat.
Overigens heb ik je tot nu toe alleen op het PSVforum gezien en geen enkele keer op het Ajaxforum. Dus het enige wat je doet op dit hele forum is provoceren?
nee dat doe ik nie maar ik word er un beetje heel erg moe van dat hier mensen allus zite goed te praate dat psv nu 194 mil heeft gehat en feyenoord heeft un schuld van 40 mil en die moet allus op allus zete om het weer goed en nee ik provocer nie ik zeg allen de waarheid waar heel veel van die kleine psv kindjes nie tegen kune
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 juli 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 23:57 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

nee dat doe ik nie maar ik word er un beetje heel erg moe van dat hier mensen allus zite goed te praate dat psv nu 194 mil heeft gehat en feyenoord heeft un schuld van 40 mil en die moet allus op allus zete om het weer goed en nee ik provocer nie ik zeg allen de waarheid waar heel veel van die kleine psv kindjes nie tegen kune
Wat denk je van de LOI
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 11 juli 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 00:10 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Wat denk je van de LOI
Ik denk niet dat hij een cursus kan volgen, zolang psychiaters hem in het Pieter Baan centrum ter observatie hebben. Het verbaast me eigenlijk dat die patiënten blijkbaar veel Internetprivileges hebben. Ik heb door de jaren heen veel discussies op het Internet gevoerd. Over politiek, sport, noem maar op. Ik ben nooit, maar dan ook echt nooit iemand tegengekomen die zo ziekelijk slecht post als deze gast. Dan heb ik het niet eens over zijn spelling en grammatica, maar puur inhoudelijk ook. Best een knappe prestatie om zolang onzin vast te houden en te blijven herhalen. Vandaar dat ik met mijn eerste zin er niet eens zo heel ver naast zal zitten.
freakie
 freakie - maandag 11 juli 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 00:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij een cursus kan volgen, zolang psychiaters hem in het Pieter Baan centrum ter observatie hebben. Het verbaast me eigenlijk dat die patiënten blijkbaar veel Internetprivileges hebben. Ik heb door de jaren heen veel discussies op het Internet gevoerd. Over politiek, sport, noem maar op. Ik ben nooit, maar dan ook echt nooit iemand tegengekomen die zo ziekelijk slecht post als deze gast. Dan heb ik het niet eens over zijn spelling en grammatica, maar puur inhoudelijk ook. Best een knappe prestatie om zolang onzin vast te houden en te blijven herhalen. Vandaar dat ik met mijn eerste zin er niet eens zo heel ver naast zal zitten.
hahaahaaaa zowiezo wel:P ik ken der 1 maar ben zijn naam kwijt.. oo adriu.. Het zou hem zomaar eens kunnen zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door freakie --
de realist
 de realist - maandag 11 juli 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 00:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij een cursus kan volgen, zolang psychiaters hem in het Pieter Baan centrum ter observatie hebben. Het verbaast me eigenlijk dat die patiënten blijkbaar veel Internetprivileges hebben. Ik heb door de jaren heen veel discussies op het Internet gevoerd. Over politiek, sport, noem maar op. Ik ben nooit, maar dan ook echt nooit iemand tegengekomen die zo ziekelijk slecht post als deze gast. Dan heb ik het niet eens over zijn spelling en grammatica, maar puur inhoudelijk ook. Best een knappe prestatie om zolang onzin vast te houden en te blijven herhalen. Vandaar dat ik met mijn eerste zin er niet eens zo heel ver naast zal zitten.
Hulde aan je observatie vermogen .Het is jammer dat er in een gezonde discussie dit soort mensen zijn die alleen het doel hebben om de boel te lopen verzieken. Jammer dat blijkt dat dat toch heel dicht bij Amsterdam vandaan komt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 11 juli 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:50 schreef de realist het volgende:

[..]

Hulde aan je observatie vermogen .Het is jammer dat er in een gezonde discussie dit soort mensen zijn die alleen het doel hebben om de boel te lopen verzieken. Jammer dat blijkt dat dat toch heel dicht bij Amsterdam vandaan komt.
Niet alles over één kam scheren he?
Alleen Amsterdam123 doet dat, en die spoort idd niet..
de realist
 de realist - maandag 11 juli 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Niet alles over één kam scheren he?
Alleen Amsterdam123 doet dat, en die spoort idd niet..
Mijn welgemeende excuses ,daar heb je helemaal gelijk .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie heeft dit jaar de beste aankopen gedaan PSV?









0.0104010