BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV moet een spits uit het buitenland halen

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PSVmatt
 PSVmatt - woensdag 06 juli 2011 - 14:26   quote  deeplink  
namen?
john doe
 john doe - woensdag 06 juli 2011 - 14:57   quote  deeplink  
david villa, floran, rooney of aguero
klopt
 klopt - woensdag 06 juli 2011 - 15:03   quote  deeplink  
andy najar speelt bij DC united in Amerika..
was daar geloof ik talent van het jaar:D

ik vind trouwens ook dat psv met Manco een ENORM talent heeft laten lopen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door klopt --
elvisforever37
 elvisforever37 - woensdag 06 juli 2011 - 16:43   quote  deeplink  
el hamdoui is genoeg, zeker 20 a 25 doelpunten per seizoen, dus kost ook niet veel, denk dat psv hem kan krijgen voor 2 a 3 miljoen van ajax
infamous psv
 infamous psv - woensdag 06 juli 2011 - 21:19   quote  deeplink  
Zeefuik vertrouwen geven en Depay bij selectie halen. Lopen zat goeie spelers omheen om ze in scoringspositie te krijgen ipv weer duurbetaalde buitenlanders te halen
freakie
 freakie - woensdag 06 juli 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 16:43 schreef elvisforever37 het volgende:
el hamdoui is genoeg, zeker 20 a 25 doelpunten per seizoen, dus kost ook niet veel, denk dat psv hem kan krijgen voor 2 a 3 miljoen van ajax
Als dat maar goed gaat.. Voor 1 mil mag je m zelfs overnemen!
PSVmatt
 PSVmatt - vrijdag 08 juli 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 21:19 schreef infamous psv het volgende:
Zeefuik vertrouwen geven en Depay bij selectie halen. Lopen zat goeie spelers omheen om ze in scoringspositie te krijgen ipv weer duurbetaalde buitenlanders te halen
mee eens, zeefuik is een groot talent! is een fysiek sterke en snelle jongen met een neusje voor de goal. in de voorbereiding al 6x gescoord! die kans moeten ze hem geven! ;D
PSV LIMBURG
 PSV LIMBURG - vrijdag 08 juli 2011 - 23:05   quote  deeplink  
Bulyikin of Dost geen optie?
zijn toch ook niet zo duur?
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 08 juli 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 14:12 schreef PSVmatt het volgende:

[..]

mee eens, zeefuik is een groot talent! is een fysiek sterke en snelle jongen met een neusje voor de goal. in de voorbereiding al 6x gescoord! die kans moeten ze hem geven! ;D
Tegen amateurs. Tegen die ploegen zie ik er ook uit als (de échte) Ronaldo. :) Zeefuik is nog niet toe om de nr1 spits van PSV te zijn, daarvoor moet hij echt nog stappen maken.

quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 23:05 schreef PSV LIMBURG het volgende:
Bulyikin of Dost geen optie?
zijn toch ook niet zo duur?
Volgens mij is Bulyikin wel prijzig, aangezien Russische clubs hem ook willen. Daar kun je haast niet tegen concurreren. Bovendien hebben wij geen type Verhoek die de ballen steeds perfect voor de goal kan slingeren. Wij hebben dribbelaars op de flanken, die vaker binnendoor zullen gaan en de combinatie met de spits gaan zoeken.

Dost is misschien niet duur, maar wat heeft hij laten zien? Zowel op als naast het veld. 1 week bij Heerenveen en meteen een arbitragezaak toen Ajax even een scheet liet. Dat getuigt niet echt van een sterke mentaliteit. Je kan hem zijn gebrek aan loyaliteit nog vergeven als hij op het veld de ene na de andere goal maakte, maar zelf dat liet hij na. Dan is het dubbel misplaatst. Ik zit niet op Dost te wachten in ieder geval.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 09 juli 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Vossen van Genk.
freakie
 freakie - maandag 11 juli 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 11:27 schreef infamous psv het volgende:
Vossen van Genk.
Is jonge speler toch?
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 juli 2011 - 22:52   quote  deeplink  
Ja 22 jaar.. beweegelijk en snel en hoop groeipotentie. En waarschijnlijk niet eens zo gek duur.
Briantje
 Briantje - dinsdag 12 juli 2011 - 00:32   quote  deeplink  
Nee PSV hoeft niet in het buitenland te zoeken. Gewoon El Hamdaoui kopen voor 3 miljoen
danniepsv
 danniepsv - dinsdag 12 juli 2011 - 09:08   quote  deeplink  
voor 1,5 kunnen ze hem denk ik al halen
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 12 juli 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 09:08 schreef danniepsv het volgende:
voor 1,5 kunnen ze hem denk ik al halen
Daar gaat Ajax natuurlijk niet aan meewerken.
PSVmatt
 PSVmatt - dinsdag 12 juli 2011 - 14:05   quote  deeplink  
ik vind echt dat ze verder moeten kijken dan el hamdaoui. bijv iets van FC Barcelona B die kosten ook allemaal maar 3 miljoen ofzo en dat zijn wel écht goede voetballers die voor speeltijd gaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door PSVmatt --
Briantje
 Briantje - dinsdag 12 juli 2011 - 16:53   quote  deeplink  
maar bij zo'n speler van barcelona 2 is het nog maar afwachten wat je krijgt en van el hamdaoui weet je dat hij in de eredivisie en in europa garant staat voor doelpunten
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 16:53 schreef Briantje het volgende:
maar bij zo'n speler van barcelona 2 is het nog maar afwachten wat je krijgt en van el hamdaoui weet je dat hij in de eredivisie en in europa garant staat voor doelpunten
Weet je dat wel zeker? Hij is namelijk heel lastig en als je spelers die jullie gekocht hebben ook daarbij willen zetten is het een giga kapitaals vernietiging..
Briantje
 Briantje - dinsdag 12 juli 2011 - 20:30   quote  deeplink  
El Hamdaoui past gewoon niet bij dat arrogante ajax. PSV is een warme club en we hebben meet voetballers van marokkaanse afkomst en daarmee hebben we geen enkel probleem. El Hamdaoui heeft vorig jaar de verkeerde keuze gemaakt om naar Ajax te gaan, maar die jongen heeft kwaliteit
freakie
 freakie - dinsdag 12 juli 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:30 schreef Briantje het volgende:
El Hamdaoui past gewoon niet bij dat arrogante ajax. PSV is een warme club en we hebben meet voetballers van marokkaanse afkomst en daarmee hebben we geen enkel probleem. El Hamdaoui heeft vorig jaar de verkeerde keuze gemaakt om naar Ajax te gaan, maar die jongen heeft kwaliteit
haha nee is ook niet erg.. Neem hem maar over hoor.. echte spits die je kan aanspelen en de spelers erom heen laat voetballen.. Geweldige speler voor psv.. Echt een aanspeel punt voor wijnaldum.. Gaat hij ook beter van vetballen denk ik..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 juli 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:30 schreef Briantje het volgende:
El Hamdaoui past gewoon niet bij dat arrogante ajax. PSV is een warme club en we hebben meet voetballers van marokkaanse afkomst en daarmee hebben we geen enkel probleem. El Hamdaoui heeft vorig jaar de verkeerde keuze gemaakt om naar Ajax te gaan, maar die jongen heeft kwaliteit
Maar hoeft niet te komen..we hebben Zeefuik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV moet een spits uit het buitenland halen









0.0098009