BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Deel Grolsche Veste ingestort

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 07 juli 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 14:20 schreef Groningen050 het volgende:
Wat een gekut allemaal ja.. okal is de haat naar Twente groot dit had niet mogen gebeuren! wij leven mee met de nabestaande! gr Groningen!
De voetbalclub twente en de ramp staat even los van elkaar denk ik!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door AFCAMylife --
R!ck
 R!ck - donderdag 07 juli 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 14:19 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dit is wel een echt drama..
Verschrikkelijk natuurlijk voor nabestaanden..
R!ck
 R!ck - donderdag 07 juli 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 14:20 schreef Groningen050 het volgende:
Wat een gekut allemaal ja.. okal is de haat naar Twente groot dit had niet mogen gebeuren! wij leven mee met de nabestaande! gr Groningen!
Ja, het begint niet meer menselijk te lijken sommige mensen...
Gelukkig zijn er ook nog mensen zoals jullie! Is ook niet meer dan menselijk, dit heeft niks met voetbal te maken, toch?
BJK
 BJK - donderdag 07 juli 2011 - 14:25   quote  deeplink  
Sneu dit! Ben erg nieuwsgierig naar de aanleiding van deze tragische gebeurtenis.
R!ck
 R!ck - donderdag 07 juli 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 14:23 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

De voetbalclub twente en de ramp staat even los van elkaar denk ik!
Inderdaad, het gaat nu niet over voetbal in Enschede, maar over de mensen die daar onder het puin liggen/lagen!
BJK
 BJK - donderdag 07 juli 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 14:25 schreef R!ck het volgende:

[..]

Ja, het begint niet meer menselijk te lijken sommige mensen...
Gelukkig zijn er ook nog mensen zoals jullie! Is ook niet meer dan menselijk, dit heeft niks met voetbal te maken, toch?
Ken jij de vereniging FC Voortman Staalbouw? Ik niet dus heeft ook echt niks met Voetbal te maken. Het is nog niet bevestigd maar ik denk dat er geen personeel van Twente zich tussen de slachtoffers scharen.

Dit is gewoon een ramp! Ik als Ajacied zijnde zou dit mijn ergste rivalen ook niet toewensen en al helemaal de werklieden van Voortman niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door BJK --
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 07 juli 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 14:28 schreef BJK het volgende:

[..]

Ken jij de vereniging FC Voortman Staalbouw? Ik niet dus heeft ook echt niks met Voetbal te maken. Het is nog niet bevestigd maar ik denk dat er geen personeel van Twente zich tussen de slachtoffers scharen.

Dit is gewoon een ramp! Ik als Ajacied zijnde zou dit mijn ergste rivalen ook niet toewensen en al helemaal de werklieden van Voortman niet.
of er nou wel of geen personeel van twente onderligt maakt het natuurlijk niet anders of minder erg lijkt me!
remco k
 remco k - donderdag 07 juli 2011 - 14:30   quote  deeplink  
Een verschrikkelijk bedrijfongeval dat ieder weldenkend mens zijn ergste vijand nog niet gunt, het staat ook compleet los van de voetbalvereniging FC Twente.

Veel succes in de komende uren en dagen.
R!ck
 R!ck - donderdag 07 juli 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 14:25 schreef BJK het volgende:
Sneu dit! Ben erg nieuwsgierig naar de aanleiding van deze tragische gebeurtenis.
Zo direct is er een persconferentie van de burgemeester en dan word er hopelijk meer bekend..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door R!ck --
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 07 juli 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 14:31 schreef R!ck het volgende:

[..]

Zo direct is er een persconferentie van de burgemeester en dan word er hepelijk meer bekend..
Ik hoorde 't op rtvoost! hopen dat ie niet aankomt met nog meer overledene!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 07 juli 2011 - 14:48   quote  deeplink  
gecondoleerd voor alle betrokkene
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 07 juli 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Burgemeester van enschede had niks toevoegends te zeggen. ook hij bevestigde de eerste dode en twee zwaar gewonden! maar over de oorzaak is nog niks bekend!
R!ck
 R!ck - donderdag 07 juli 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Kort samengevat uit de persconferentie:

1 dodelijke gewonde
14 personen gewond
10 personen behandelt in ziekenhuis

oorzaak zoals AFCAMylife zei: nogsteeds niks bekend.
Ajx
 Ajx - donderdag 07 juli 2011 - 14:53   quote  deeplink  
Ik heb het nog niet zien staan, maar het is nu al duidelijk dat er 1 dode is en 13 gewonden. Ik wil, ook al ben ik een ajacied, iedereen die er mee te maken heeft veel sterkte toewensen. Ook wil ik de nabestaanden van de dode condoleren.
Nu is het even niet belangrijk dat ik de club geen mooie vind, maar het is gewoon verschrikkelijk voor al die mensen. Weet iemand trouwens al hoe het precies is gebeurt? Ik las iets van een kraan, maar ook wat met steunbalken die waren ingestort.
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 07 juli 2011 - 14:55   quote  deeplink  
ook zoals de burgemeester van enschede al zei: van de oorzaak is nog niks bekend. dat zijn 2/10 verhalen!
brutesd
 brutesd - donderdag 07 juli 2011 - 15:15   quote  deeplink  
Verschrikkelijk wat hier gebeurd is ik wens iedereen die hierbij betrokken is veel sterkte toe
BJK
 BJK - donderdag 07 juli 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 14:30 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

of er nou wel of geen personeel van twente onderligt maakt het natuurlijk niet anders of minder erg lijkt me!
Tuurlijk je hebt volkomen gelijk!
el triste
 el triste - donderdag 07 juli 2011 - 15:27   quote  deeplink  
Sterkte aan alle nabestaanden, familie, vrienden en kennissen!!!!
Beelden en foto's zijn verschrikkelijk om te zien...
Gr een feyenoorder
R!ck
 R!ck - donderdag 07 juli 2011 - 15:27   quote  deeplink  
Vriendschappelijk wedstrijd tegen Zeeuwse selectie is afgelast wegens de omstandigheden, of het trainingskamp eerder word afgebroken is nog onbekend.
Stormpie-010
 Stormpie-010 - donderdag 07 juli 2011 - 15:33   quote  deeplink  
Diep en diep triest..
Zeker voor de bouwvakkers!
Hopelijk is het niet de schuld van meneer Munsterman, die de verbouwing zo goedkoop mogelijk wilde laten gebeuren, aangezien hij overal voor een duppie op de 1e rij wilt zitten..
sterkte voor nabestaanden!
dit wens je overigens niemand toe.
R!ck
 R!ck - donderdag 07 juli 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:33 schreef Stormpie-010 het volgende:
Diep en diep triest..
Zeker voor de bouwvakkers!
Hopelijk is het niet de schuld van meneer Munsterman, die de verbouwing zo goedkoop mogelijk wilde laten gebeuren, aangezien hij overal voor een duppie op de 1e rij wilt zitten..
sterkte voor nabestaanden!
dit wens je overigens niemand toe.
Oorzaak is nogsteeds onbekend, het lijkt me trouwens erg onwaarschijnlijk dat het komt omdat Twente geld wou besparen, het is gewoon bijzaak nu, het gaat om de mensen op dit moment.

Over een tijdje word alles bekend, het is nu wel erg vroeg om op Munsterman af te geven, terwijl hij er op zich niks mee te maken heeft..
Stormpie-010
 Stormpie-010 - donderdag 07 juli 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:36 schreef R!ck het volgende:

[..]

Oorzaak is nogsteeds onbekend, het lijkt me trouwens erg onwaarschijnlijk dat het komt omdat Twente geld wou besparen, het is gewoon bijzaak nu, het gaat om de mensen op dit moment.

Over een tijdje word alles bekend, het is nu wel erg vroeg om op Munsterman af te geven, terwijl hij er op zich niks mee te maken heeft..
Dat is waar, maar het was niet serieus bedoeld. Eerder ironisch, aangezien hij ook Fer voor 1miljoen en niet meer wilt halen. Overigens heeft dit er niet mee te maken, dat ik het niet erg vind, vind het namelijk vreselijk! Zou dit zelfs 020 niet willen aandoen en dat zegt veel. Ik denk zeg het maar duidelijk, anders krijg je weer van die hatelijke reacties.

Op nos-teletekst staat het volgende;
'Volgens getuigen heeft een hijskraan bij het takelen een draagarm van het dak van de tribune geraakt.'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door Stormpie-010 --
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 07 juli 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:27 schreef el triste het volgende:
Sterkte aan alle nabestaanden, familie, vrienden en kennissen!!!!
Beelden en foto's zijn verschrikkelijk om te zien...
Gr een feyenoorder
Een van de weinige die normaal reageert. Zo kan het dus ook mensen!
R!ck
 R!ck - donderdag 07 juli 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:40 schreef Stormpie-010 het volgende:

[..]

Dat is waar, maar het was niet serieus bedoeld. Eerder ironisch, aangezien hij ook Fer voor 1miljoen en niet meer wilt halen. Overigens heeft dit er niet mee te maken, dat ik het niet erg vind, vind het namelijk vreselijk! Zou dit zelfs 020 niet willen aandoen en dat zegt veel. Ik denk zeg het maar duidelijk, anders krijg je weer van die hatelijke reacties.

Op nos-teletekst staat het volgende;
'Volgens getuigen heeft een hijskraan bij het takelen een draagarm van het dak van de tribune geraakt.'
Ik snap je hoor ;-)

Maar de oorzaak is nogsteeds onbekend, er zijn meer dan 10 verhalen zij de burgemeester van Enschede en dat is 1 van de 10 verhalen. Voorlopig is het voor iedereen nogsteeds een raadsel wat er precies is gebeurd...
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 07 juli 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:40 schreef Stormpie-010 het volgende:

[..]

Dat is waar, maar het was niet serieus bedoeld. Eerder ironisch, aangezien hij ook Fer voor 1miljoen en niet meer wilt halen. Overigens heeft dit er niet mee te maken, dat ik het niet erg vind, vind het namelijk vreselijk! Zou dit zelfs 020 niet willen aandoen en dat zegt veel. Ik denk zeg het maar duidelijk, anders krijg je weer van die hatelijke reacties.

Op nos-teletekst staat trouwens dat het waarschijnlijk komt door een hijskraan die een dakdrager heeft geraakt!
Dit ongeval en Twente staan toch echt los van elkaar. Buiten het feit dat de verbouwing vertraging oploopt, en misschien meer gaat kosten.

Het zijn toch echt de bouwvakkers die hun kinderen niet meer kunnen zien, of voor een nog onbepaalde tijd in het ziekenhuis moeten doorbrengen.

Rivaliteit binnen het voetbal is goed, maar er zijn momenten waarop je dat soort dingen moet kunnen scheiden van elkaar. Dit is er een van.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 07 juli 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:33 schreef Stormpie-010 het volgende:
Diep en diep triest..
Zeker voor de bouwvakkers!
Hopelijk is het niet de schuld van meneer Munsterman, die de verbouwing zo goedkoop mogelijk wilde laten gebeuren, aangezien hij overal voor een duppie op de 1e rij wilt zitten..
sterkte voor nabestaanden!
dit wens je overigens niemand toe.
eens!!
Stormpie-010
 Stormpie-010 - donderdag 07 juli 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Okee dan. Voorlopig is het afwachten en hopen dat er niet meer bouwvakkers heen gaan!!
Stormpie-010
 Stormpie-010 - donderdag 07 juli 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:43 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Dit ongeval en Twente staan toch echt los van elkaar. Buiten het feit dat de verbouwing vertraging oploopt, en misschien meer gaat kosten.

Het zijn toch echt de bouwvakkers die hun kinderen niet meer kunnen zien, of voor een nog onbepaalde tijd in het ziekenhuis moeten doorbrengen.

Rivaliteit binnen het voetbal is goed, maar er zijn momenten waarop je dat soort dingen moet kunnen scheiden van elkaar. Dit is er een van.
Als jij het bericht goed had gelezen, dan had je mij gesnapt. Maar laat ik het er maar op houden, dat je daar overheen hebt gelezen.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 07 juli 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:43 schreef R!ck het volgende:

[..]

Ik snap je hoor ;-)

Maar de oorzaak is nogsteeds onbekend, er zijn meer dan 10 verhalen zij de burgemeester van Enschede en dat is 1 van de 10 verhalen. Voorlopig is het voor iedereen nogsteeds een raadsel wat er precies is gebeurd...
Er zal dan ook snel een onderzoek volgen.

Na het onderzoek moet de zijde waar het gebeurt is, weer opnieuw geinspecteerd worden op eventueel scheuren en dergelijken. Is de zijde goedgekeurd, moet men de constructie van het dak nog eens goed doornemen, en kan men de verbouwing hervatten.

In het ergste geval wordt die zijde de komende tijd gesloten. Met de naderende voorronde CL kan dat wel eens nare gevolgen hebben. Niet alleen voor Twente die heel wat inkomsten mist, maar ook voor de supporters die naast de pot zullen pissen.

Maar goed, het is inderdaad even afwachten op de uitslagen van het onderzoek.
R!ck
 R!ck - donderdag 07 juli 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Drama in Enschede na instorten stadiondak
07 juli 2011 14:20
PSV wil via deze weg haar medeleven tonen aan de slachtoffers van de ramp die zich donderdag in Enschede heeft afgespeeld bij het stadion van FC Twente. Daar stortte een deel van het dak van de nieuwbouw van het stadion in waarbij volgens de eerste berichten een dodelijk slachtoffer is gevallen. PSV spreekt haar innige medeleven uit en wenst de families, betrokkenen en de club FC Twente heel veel sterkte toe.

Psv.nl
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 07 juli 2011 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:45 schreef Stormpie-010 het volgende:

[..]

Als jij het bericht goed had gelezen, dan had je mij gesnapt. Maar laat ik het er maar op houden, dat je daar overheen hebt gelezen.
Mijn excuses, het was dan ook niet als reactie op jouw bericht bedoeld, maar meer in het algemeen. En zeker na het lezen van de berichten op het Feyenoord forum.

Nogmaals mijn excuses.
Stormpie-010
 Stormpie-010 - donderdag 07 juli 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:49 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Mijn excuses, het was dan ook niet als reactie op jouw bericht bedoeld, maar meer in het algemeen. En zeker na het lezen van de berichten op het Feyenoord forum.

Nogmaals mijn excuses.
Maakt niet uit!
Stormpie-010
 Stormpie-010 - donderdag 07 juli 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:46 schreef R!ck het volgende:
Drama in Enschede na instorten stadiondak
07 juli 2011 14:20
PSV wil via deze weg haar medeleven tonen aan de slachtoffers van de ramp die zich donderdag in Enschede heeft afgespeeld bij het stadion van FC Twente. Daar stortte een deel van het dak van de nieuwbouw van het stadion in waarbij volgens de eerste berichten een dodelijk slachtoffer is gevallen. PSV spreekt haar innige medeleven uit en wenst de families, betrokkenen en de club FC Twente heel veel sterkte toe.

Psv.nl
Mooi gebaar!
R!ck
 R!ck - donderdag 07 juli 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:52 schreef Stormpie-010 het volgende:

[..]

Mooi gebaar!
Is inderdaad een mooi gebaar van Psv uit! Zo zie je maar, bij dit soort gevallen is voetbal bijzaak.
R!ck
 R!ck - donderdag 07 juli 2011 - 15:55   quote  deeplink  
Onderzoeksraad naar stadion FC Twente
Twee leden van de Onderzoeksraad voor Veiligheid zijn onderweg naar het stadion van voetbalclub FC Twente, waar donderdag rond het middaguur een deel van het dak instortte.

"We gaan ter plaatse kijken, maar bekijken pas later of wij ook daadwerkelijk een onderzoek uitvoeren", zei een woordvoerder.

De onderzoeksraad doet onderzoek na ongevallen. Zo is de raad betrokken bij de brand bij Chemie-Pack in Moerdijk en deed ze onderzoek naar het ongeval met een vliegtuig van Turkish Airlines nabij Schiphol in februari 2009.

Het nieuws over het ingestorte dak van FC Twente is in zeer korte tijd de wereld overgegaan. Vele honderden websites zoals van het Amerikaanse zender CNN, de Jerusalem Post, BBC en de krant Tucson Citizen meldden de gebeurtenis, met daarbij spectaculaire foto's.

Het Britse The Sun spreekt over 'Stadium Horror'. De Süddeutsche Zeiting meldde op haar site 'dramatische dakinstorting'. In veel andere media zijn de berichten feitelijker.

Voetbalprimeur.nl
R!ck
 R!ck - donderdag 07 juli 2011 - 16:18   quote  deeplink  
De website van de bekendste supportersvereniging van FC Twente, Vak P, is voorlopig niet bereikbaar. ,,Uit respect voor de slachtoffers van het ongeval bij het stadion van Twente staat deze site op zwart'', staat in witte letters op de letterlijk zwarte pagina te lezen.

Verder zegt FC Twente Supportersvereniging Vak P Enschede: ,,Wij wensen alle betrokkenen veel sterkte toe.''
R!ck
 R!ck - donderdag 07 juli 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Voor mensen die hun steun willen betuigen:

http://www.condoleanceregister.com/Drama-FC-Twente-Stadion.html
Pietje
 Pietje - donderdag 07 juli 2011 - 16:45   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: FC TWENTE DAK INGESTORT............

quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:22 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
hier kunnen ze tenminste met respect reageren op de tragedie, is wel wat anders op de 010 forum wat een respectloze honden daar zeg echt niet normaal
Ach... dat is toch niet nieuw?
Daar lopen erg veel respectloze kloothufters rond. Helaas!
BJK
 BJK - donderdag 07 juli 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 16:28 schreef R!ck het volgende:
Voor mensen die hun steun willen betuigen:

http://www.condoleanceregister.com/Drama-FC-Twente-Stadion.html
Geplaatst!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 07 juli 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 13:10 schreef R!ck het volgende:

[..]

Je weet dat er mensen onder het puin liggen? Beetje onsportieve reactie, erg respectloos tegenover de mensen die daar onder het puin liggen en natuurlijk iedereen die Fc Twente een warm hart toedraagt!
Respectloos?

Altijd als de lente komt gooien wij bommen op Rotterdam
Dat is lekker respectvol.
Ik vind erg voor die mensen die daar liggen en voor de familie daarvan
Maar hoeveel dode of gewonden er zijn boeit me totaal niet ik ken ze toch niet
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 07 juli 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 16:47 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]
Maar hoeveel dode of gewonden er zijn boeit me totaal niet ik ken ze toch niet
Juist, dat heet respectloos.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 07 juli 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 16:51 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Juist, dat heet respectloos.
Wat jij wil
Ik Vind vervelend voor hun en hun naaste
Maar ook al zou ik het willen ik kan er niet van wakker liggen
Al waren het 100 doden geweest
Eide
 Eide - donderdag 07 juli 2011 - 16:56   quote  deeplink  
Lui, durf rustig volwassen te zijn op momenten als deze...

Ik wens de slachtoffers, en hun familie het allerbeste, en ik hoop dat FC Twente hier weer goed bovenop komt!

Sterkte!
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 07 juli 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 16:47 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Respectloos?

Altijd als de lente komt gooien wij bommen op Rotterdam
Dat is lekker respectvol.
Ik vind erg voor die mensen die daar liggen en voor de familie daarvan
Maar hoeveel dode of gewonden er zijn boeit me totaal niet ik ken ze toch niet
Een betere wereld begint bij jezelf zeggen ze toch?

Dit heeft niets met Ajax / Feyenoord / Twente of wat dan ook met voetbal te maken.
Het gaat hier om focking vaders met gezinnen. Kinderen zullen vanaf vandaag zonder vader verder moeten.

En maar volhouden met "boeit mij dat, ik ken ze toch niet"..

Hoe kansloos kan je zijn. Je mag blij zijn dat jij gezond bent, en dat je na een zware dag werken naar huis kan en de avond met je familie mag doorbrengen.(als je al zo oud bent, wat ik niet hoop gezien je reacties) Helaas is dat niet voor iedereen weggelegd. Zo zie je maar weer.

En als je het dan helemaal niets boeit, gezien je reacties op het Feyenoord forum en hier, houd het dan lekker voor je, maar wees respectvol richting de slachtoffers.

Het leven draait niet alleen maar om voetbal en rivaliteit......
BJK
 BJK - donderdag 07 juli 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 16:57 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Een betere wereld begint bij jezelf zeggen ze toch?

Dit heeft niets met Ajax / Feyenoord / Twente of wat dan ook met voetbal te maken.
Het gaat hier om focking vaders met gezinnen. Kinderen zullen vanaf vandaag zonder vader verder moeten.

En maar volhouden met "boeit mij dat, ik ken ze toch niet"..

Hoe kansloos kan je zijn. Je mag blij zijn dat jij gezond bent, en dat je na een zware dag werken naar huis kan en de avond met je familie mag doorbrengen.(als je al zo oud bent, wat ik niet hoop gezien je reacties) Helaas is dat niet voor iedereen weggelegd. Zo zie je maar weer.

En als je het dan helemaal niets boeit, gezien je reacties op het Feyenoord forum en hier, houd het dan lekker voor je, maar wees respectvol richting de slachtoffers.

Het leven draait niet alleen maar om voetbal en rivaliteit......
Geef het op, hij zal het nooit begrijpen...
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 07 juli 2011 - 16:58   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: FC TWENTE DAK INGESTORT............

quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 16:44 schreef Pietje het volgende:
Wat een verschrikkelijk nieuws is dit! Dit gun je dus niemand. Laten wij supporters, van welke club dan ook, eens relativerend over het spelletje voetbal denken en praten. Doden en gewonden... Hier behoort niemand grapjes of iets dergelijks over te maken. Mensen die dat doen, verdienen niet het predicaat "mens" te zijn! Dat zijn de klootzakken onder ons. Ik wens de club FC Twente en alle betrokkenen heel veel sterkte bij het verwerken van deze ramp en ik hoop dat alle gewonden weer snel hersteld zullen zijn.
Ik begrijp jouw reactie, maar ik vind dat humor en medeleven wel degelijk samen kunnen gaan. Zwarte humor is ook niet voor iedereen weggelegd, omdat het vrijwel altijd ongepast en sociaal onwenselijk is.
Pietje
 Pietje - donderdag 07 juli 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 16:58 schreef PSVMocro het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: FC TWENTE DAK INGESTORT............

[..]

Ik begrijp jouw reactie, maar ik vind dat humor en medeleven wel degelijk samen kunnen gaan. Zwarte humor is ook niet voor iedereen weggelegd, omdat het vrijwel altijd ongepast en sociaal onwenselijk is.
Ik ben het vaak met je eens, zoals je weet. In dit geval echter niet. Er zijn situaties en gebeurtenissen waar je principieel GEEN grapjes over maakt! Ik vind dat namelijk respectloos. Ik denk daarbij ook aan de allereerste wedstrijd na de vuurwerkramp, toevallig ook in Enschede, waarbij Feyenoord-supporters het nodig vonden om "vuurwerk-geluid" te produceren. Ongehoord en respectloos. Of de eerste wedstrijd van Louis van Gaal na het overlijden (aan kanker) van zijn eerste echtgenote, waarbij Feyenoord-fans (ja, alweer die...) daar respectloos aan refereerden in hun "gezang". Triest volk. En ja, het moet gezegd worden, ook Ajax-supporters, die roepen over bommen op Rotterdam, bij een wedstrijd tegen Feyenoord. Klootzakken zijn dat!
Pietje
 Pietje - donderdag 07 juli 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Dit is een kopie van mijn post op mijn eigen Ajaxforum, maar dat topic is gesloten.

Wat een verschrikkelijk nieuws is dit! Dit gun je dus niemand. Laten wij supporters, van welke club dan ook, eens relativerend over het spelletje voetbal denken en praten. Doden en gewonden... Hier behoort niemand grapjes of iets dergelijks over te maken. Mensen die dat doen, verdienen niet het predicaat "mens" te zijn! Dat zijn de klootzakken onder ons. Ik wens de club FC Twente en alle betrokkenen heel veel sterkte bij het verwerken van deze ramp en ik hoop dat alle gewonden weer snel hersteld zullen zijn.
Heracliedje
 Heracliedje - donderdag 07 juli 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Dit is echt heel erg! Ik hoorde het op mijn werk en schrok me rot. Heb net voor het eerst de beelden gezien, heel erg!
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 07 juli 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 17:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het vaak met je eens, zoals je weet. In dit geval echter niet. Er zijn situaties en gebeurtenissen waar je principieel GEEN grapjes over maakt! Ik vind dat namelijk respectloos. Ik denk daarbij ook aan de allereerste wedstrijd na de vuurwerkramp, toevallig ook in Enschede, waarbij Feyenoord-supporters het nodig vonden om "vuurwerk-geluid" te produceren. Ongehoord en respectloos. Of de eerste wedstrijd van Louis van Gaal na het overlijden (aan kanker) van zijn eerste echtgenote, waarbij Feyenoord-fans (ja, alweer die...) daar respectloos aan refereerden in hun "gezang". Triest volk. En ja, het moet gezegd worden, ook Ajax-supporters, die roepen over bommen op Rotterdam, bij een wedstrijd tegen Feyenoord. Klootzakken zijn dat!
Dat is puur om te provoceren, dat vind ik wat anders. Uitschelden oid is geen humor. Je moet sowieso de nabestaanden de ruimte geven om te rouwen. Mijn punt is dat voor velen (zwarte) humor ook iets kan zijn om een nare gebeurtenis te verwerken of te relativeren. Maar goed we verschillen hierin van mening.

Laten we maar hopen dat de slachtoffers er bovenop komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door PSVMocro --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Deel Grolsche Veste ingestort









0.0070610