BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De eerste prijs is binnen

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
john doe
 john doe - donderdag 07 juli 2011 - 20:59   quote  deeplink  
ja ja ja de eerste prijs is binnen.
Het duel tussen PSV - FC Eindhoven eindigde in een 2-1 overwinning voor PSV en daarmee winnen zij de lichtstadcup
mogen er nog vele prijzen volgen.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 07 juli 2011 - 21:02   quote  deeplink  
Ik had het FC Eindhoven wel gegund. Leuk om de nieuwe jongens te zien voetballen.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 juli 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Wow wat een uitslag! Gaat een moeilijk seizoen worden voor Rutten en co
Doedelzak zal nodig gemist gaan worden en die is met geen Mertens, Strootman of Wijnaldum te vervangen. Ik ben benieuwd of PSV wel bij de eerste 8 gaan eindigen.
john doe
 john doe - donderdag 07 juli 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:11 schreef lijdensweg het volgende:
Wow wat een uitslag! Gaat een moeilijk seizoen worden voor Rutten en co
Doedelzak zal nodig gemist gaan worden en die is met geen Mertens, Strootman of Wijnaldum te vervangen. Ik ben benieuwd of PSV wel bij de eerste 8 gaan eindigen.
ik denk niet dat jij de wedstrijd heb gezien maar mertens en wijnaldum speelden vrij goed waren dreigend maakte acties mooi een gevaarlijk die doedelzak was ckr goed maar iedereen is te vervangen
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 07 juli 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:11 schreef lijdensweg het volgende:
Wow wat een uitslag! Gaat een moeilijk seizoen worden voor Rutten en co
Doedelzak zal nodig gemist gaan worden en die is met geen Mertens, Strootman of Wijnaldum te vervangen. Ik ben benieuwd of PSV wel bij de eerste 8 gaan eindigen.
hahahahaha. Bedankt man. Jij hebt echt mijn dag gemaakt. Ik kwam niet meer bij.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 07 juli 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:19 schreef john doe het volgende:

[..]

ik denk niet dat jij de wedstrijd heb gezien maar mertens en wijnaldum speelden vrij goed waren dreigend maakte acties mooi een gevaarlijk die doedelzak was ckr goed maar iedereen is te vervangen
Doedelzak was goed als hij er zin in had mr plaats hem niet op voetstuk , heb ook zat baggerwedstrijden van hem gezien. \jongens die nu zijn gehaald hebben in ieder geval goede mentaliteit , en dat kon je van hongaar niet zeggen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 07 juli 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:11 schreef lijdensweg het volgende:
Wow wat een uitslag! Gaat een moeilijk seizoen worden voor Rutten en co
Doedelzak zal nodig gemist gaan worden en die is met geen Mertens, Strootman of Wijnaldum te vervangen. Ik ben benieuwd of PSV wel bij de eerste 8 gaan eindigen.
waar komt deze jaloerse lul nou weer vandaan?
infamous psv
 infamous psv - donderdag 07 juli 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Kakkerlak die weet wat spelen om prijzen is hahahahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 07 juli 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Ik vraag me af hoe PSV het gaat doen in de Eredivisie met Strootman, Mertens en Wijnaldum..
Verwacht niet dat ze kampioen worden, maar dat ze wel een goede kans maken..
john doe
 john doe - donderdag 07 juli 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Doedelzak was goed als hij er zin in had mr plaats hem niet op voetstuk , heb ook zat baggerwedstrijden van hem gezien. \jongens die nu zijn gehaald hebben in ieder geval goede mentaliteit , en dat kon je van hongaar niet zeggen.
miss moet je mijn stuk is beter lezen dan snap je het miss oftewel ik zei dus dat doedelzak te vervangen is door de spelers die psv heeft gekocht
infamous psv
 infamous psv - donderdag 07 juli 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:30 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik vraag me af hoe PSV het gaat doen in de Eredivisie met Strootman, Mertens en Wijnaldum..
Verwacht niet dat ze kampioen worden, maar dat ze wel een goede kans maken..
Hoop doet leven
infamous psv
 infamous psv - donderdag 07 juli 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:30 schreef john doe het volgende:

[..]

miss moet je mijn stuk is beter lezen dan snap je het miss oftewel ik zei dus dat doedelzak te vervangen is door de spelers die psv heeft gekocht
Heb goed gelezen geef alleen mening , niet boos worden he

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door infamous psv --
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 07 juli 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:30 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik vraag me af hoe PSV het gaat doen in de Eredivisie met Strootman, Mertens en Wijnaldum..
Verwacht niet dat ze kampioen worden, maar dat ze wel een goede kans maken..
Ik heb nooit een Ajacied gezien die verwacht dat PSV kampioen wordt. :P Ik vind dat PSV'ers en Ajacieden het aan hun historie verplicht zijn om van een eigen kampioenschap uit te gaan. Eind augustus weten we meer als de selecties definitief zijn. Als PSV er tegen die tijd een spits en verdediger bij heeft, dan laat het seizoen maar beginnen. Bij Ajax zal denk ik veel afhangen van Stekelenburg en vooral Vertonghen. Hij is toch de leider van de defensie en dat vang je niet zomaar op.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 08 juli 2011 - 01:05   quote  deeplink  
Zo'n nipte overwinning op fc eindhoven is misschien wel beter ook. Ik heb liever dat wij als underdog het seizoen in gaan. Het is niet goed als iedereen verwacht dat PSV eventjes kampioen wordt. Zo is het de afgelopen 2 seizoenen ook fout gegaan...
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 08 juli 2011 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 01:05 schreef patrickpsv15 het volgende:
Zo'n nipte overwinning op fc eindhoven is misschien wel beter ook. Ik heb liever dat wij als underdog het seizoen in gaan. Het is niet goed als iedereen verwacht dat PSV eventjes kampioen wordt. Zo is het de afgelopen 2 seizoenen ook fout gegaan...
Waarom is dat niet goed. Je speelt bij PSV, dan moet je altijd voor de titel gaan. Wat de rest van Nederland denkt doet er dan niet toe. De spelers willen zelf.
john doe
 john doe - vrijdag 08 juli 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:35 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Heb goed gelezen geef alleen mening , niet boos worden he
ik ben woest!!:P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 08 juli 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 01:39 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Waarom is dat niet goed. Je speelt bij PSV, dan moet je altijd voor de titel gaan. Wat de rest van Nederland denkt doet er dan niet toe. De spelers willen zelf.
Ik denk dat, doordat de verwachtingen zo hoog zijn en de druk dus hoog is, teams minder goed presteren. Er werd veel seizoenen lang altijd geroepen dat ajax kampioen zou worden. Maar telkens gebeurde het maar (net) niet. De vorige 2 seizoenen verwachtten de meesten dat PSV kampioen zou worden. Blijkbaar kon PSV niet meer met de druk omgaan aan het einde.. Ajax, waarvan niemand het verwachtte(de boer zei een aantal wedstrijden voor het einde zelfs dat ze voor de 2e plaats gingen), werd kampioen. Bovendien kan het publiek al snel rumoerig gaan doen als het even niet mee zit (zoals afgelopen 2 seizoenen vaak voorkwam). Als iedereen maar roept dat PSV kampioen wordt, kan het alleen maar tegen zitten. Er ligt dus een enorme druk op de spelers..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 08 juli 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:45 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik heb nooit een Ajacied gezien die verwacht dat PSV kampioen wordt. :P Ik vind dat PSV'ers en Ajacieden het aan hun historie verplicht zijn om van een eigen kampioenschap uit te gaan. Eind augustus weten we meer als de selecties definitief zijn. Als PSV er tegen die tijd een spits en verdediger bij heeft, dan laat het seizoen maar beginnen. Bij Ajax zal denk ik veel afhangen van Stekelenburg en vooral Vertonghen. Hij is toch de leider van de defensie en dat vang je niet zomaar op.
Ik denk ook, objectief en subjectief gezien, dat Ajax kampioen wordt.
Bij Ajax hangt het meer af van Vertonghen, want Stekelenburg kun je opvangen door Vermeer, die het heel goed heeft gedaan.
Als Vertonghen vertrekt is dar wel zeer klote..
Maar PSV moet idd een goede spits erbij halen.. Maar hoezo is Nijland dan verhuurd?
PSVmatt
 PSVmatt - vrijdag 08 juli 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 17:05 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik denk ook, objectief en subjectief gezien, dat Ajax kampioen wordt.
Bij Ajax hangt het meer af van Vertonghen, want Stekelenburg kun je opvangen door Vermeer, die het heel goed heeft gedaan.
Als Vertonghen vertrekt is dar wel zeer klote..
Maar PSV moet idd een goede spits erbij halen.. Maar hoezo is Nijland dan verhuurd?
Hij is verhuurd aan nec zodat hij meer speeltijd (en ervaring) op kan doen, zodat hij volgend, of over 2 seizoenen er klaar voor is
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 09 juli 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 18:08 schreef PSVmatt het volgende:

[..]

Hij is verhuurd aan nec zodat hij meer speeltijd (en ervaring) op kan doen, zodat hij volgend, of over 2 seizoenen er klaar voor is
Ze hadden hem toen hij gekocht werd gewoon jaartje langer bij Groningen laten blijven. had hij nu verder in ontwikkeling geweest.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De eerste prijs is binnen









0.0076458