BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Waar blijft Jordania toch?

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
HWe Twello
 HWe Twello - vrijdag 15 juli 2011 - 07:03   quote  deeplink  
Waar blijft Jordania toch?? Zou hij druk zijn geweest met de KNVB en heeft hij "hen vriendelijk verzocht" om Vitesse terug te plaatsen in cat.2? Ik vind het vreemd dat op 14 juli ineens bekend wordt dat per 15 juni Vitesse weer zelf mag beslissen over oa de aankopen. Betekent dus dat nu ook de aankopen Ibarra en Meerits zonder bemoeienis van de KNVB binnen zijn. Ik verwacht dat mogelijk de KNVB in eerste instantie nieuwe aankopen heeft tegengehouden en dat Merab de afgelopen dagen heel druk is geweest om van die bemoeienissen af te komen. Nu het zover is kan hij eindelijk beginnen met het uitgeven van geld. Let op: binnen enkele dagen zijn er nieuwe spelers, waaronder Petrovic ;-).
pakak
 pakak - vrijdag 15 juli 2011 - 12:16   quote  deeplink  
Hier word ik nu helemaal vrolijk van.Als alles op waarheid berust gaan we nog een mooie toekomst tegemoet.En laat ze anders maar lekker lullen want die hebben de hele dag niets anders te doen wat een jaloezie ik word er misselijk van.Maar in hun achterhoofd denken ze waarom is hij niet bij ons gekomen maar jullie zijn stout geweest en dan komt sinterklaas niet bij jullie aan de deur.gr pakak
ForzaVitesse
 ForzaVitesse - vrijdag 15 juli 2011 - 19:02   quote  deeplink  
Frustrerend... Je hoort al dagen niks nieuws vanuit de club, via officiele bronnen... Alleen de verplaatsing van cat. 1 naar 2 dan, wat overigens goed nieuws is ! Op diverse forums komen er allerlei namen voorbij, Boulahrouz, Arnoutovic, Derijck, Toornstra en zelfs Drente las ik ergens... Allemaal spelers die ik niet zie komen !
v1nc3nt026
 v1nc3nt026 - vrijdag 15 juli 2011 - 20:22   quote  deeplink  
drenthe heeft te kennen gegeven wel terug naar nederlands te willen, dus het kan wel.
ForzaVitesse
 ForzaVitesse - zaterdag 16 juli 2011 - 19:29   quote  deeplink  
Jordania was aanwezig bij de oefenpot tegen Regensburg... Vitesse wint met 4 - 0, doelpunten: Gio, Bony, Buttner en Pedersen. V.d Struijk mogelijk zwaar geblesseerd !
Na de wedstrijd staat er een gesprek gepland met Jordania, v.d Brom, van Leeuwen en v.d Kraan ! Kan nu echt niet lang meer duren tot de volgende aankopen gedaan gaan worden lijkt me...
hendriksie
 hendriksie - zaterdag 16 juli 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 19:29 schreef ForzaVitesse het volgende:
Jordania was aanwezig bij de oefenpot tegen Regensburg... Vitesse wint met 4 - 0, doelpunten: Gio, Bony, Buttner en Pedersen. V.d Struijk mogelijk zwaar geblesseerd !
Na de wedstrijd staat er een gesprek gepland met Jordania, v.d Brom, van Leeuwen en v.d Kraan ! Kan nu echt niet lang meer duren tot de volgende aankopen gedaan gaan worden lijkt me...
Mooi dat ze gewonnen hebben!!
Nu op de transfermarkt nog ff winnen;)
ForzaVitesse
 ForzaVitesse - zaterdag 16 juli 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 19:37 schreef hendriksie het volgende:

[..]

Mooi dat ze gewonnen hebben!!
Nu op de transfermarkt nog ff winnen;)
Ja, dat wordt zeker tijd nu...
Tja Pro
 Tja Pro - zondag 17 juli 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Of ju nu blij moet zijn met Jordania zal de toekomst leren, het is riskant een buitenstaander de volledige leiding te geven mbt het spelers/trainers beleid. Het ziet er naar uit dat het een handelshuis gaat worden. jonge spelers met contract van 5 jaar, na 2 tot 5 jaar cashen en dan???Sta je met lege handen met een C selectie. Jammer dat zo'n mooie club verkwanseld is aan zo'n gelukzoeker.Niemand stopt zomaar miljoenen in een voor hem onbekende club, daar zit altijd iets achter.
tomte
 tomte - zondag 17 juli 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 15:40 schreef Tja Pro het volgende:
Of ju nu blij moet zijn met Jordania zal de toekomst leren, het is riskant een buitenstaander de volledige leiding te geven mbt het spelers/trainers beleid. Het ziet er naar uit dat het een handelshuis gaat worden. jonge spelers met contract van 5 jaar, na 2 tot 5 jaar cashen en dan???Sta je met lege handen met een C selectie. Jammer dat zo'n mooie club verkwanseld is aan zo'n gelukzoeker.Niemand stopt zomaar miljoenen in een voor hem onbekende club, daar zit altijd iets achter.
soms heb je geeen andere keuze door financiele mogelijkheden. en het is dan makkelijk om te zeggen lieveer failliet dan in rijke handen. maar zodra puntje bij paaltje komt kiest niemand daarvoor.

de mogelijkheid deed zich aan om vitesse in de toekomst omhoog te brengen naar een stabielere hoge middenmoter. waarom zou je die kans niet grijpen.

bij fc utrecht zit er van zeumeren ook een man met geld. en zo hebben feyenoord en ajax ook allemaal mensne achter de schermen met extra zakjes geld het is nua lleen bij vitesse dat er 1 man uit georgie naar voren is gekomen die in zijn eentje een zak geld neer legt er voor de toekomst wil gaan. en ja een handels huis zijn we allemaal want elke speler wil nog steeds naar het buiten land. anders konden andere clubs hun talenten ook wel behouden. dus waarom zou je daar geen gebruik van maken .
arnhem naar de top
 arnhem naar de top - donderdag 21 juli 2011 - 23:02   quote  deeplink  
als ik jordania was zou ik ook nog ff in frankrijk blijven wat een tyfus weer is het hier zeg !!!
HWe Twello
 HWe Twello - woensdag 03 augustus 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Mijn Vitesse tweet vandaag:
Clubeigenaar Merab Jordania was vandaag en gister weer werkzaam bij #Vitesse in GelreDome

Dat is heeeeeeeel goed nieuws. Nu spijkers met koppen slaan en Petrovic binnen halen. Dit is sowieso een goede investering!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Waar blijft Jordania toch?









0.0052669