BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Roemeense CL-opponent lijkt haalbare kaart voor FC Twente

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 15 juli 2011 - 12:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Roemeense CL-opponent lijkt haalbare kaart voor FC Twente (VoetbalZone)

Thomas
 Thomas - vrijdag 15 juli 2011 - 13:06   quote  deeplink  
FC Twente heeft het er goed vanaf gebracht tijdens de loting voor de derde voorronde van de Champions League. De Enschedeërs werden in het Zwitserse Nyon gekoppeld aan FC Vaslui, dat afgelopen seizoen derde werd in Roemenië. Op papier zwaardere tegenstanders als Rubin Kazan en Trabzonspor werden daarmee ontlopen.

Het thuisduel met de Oost-Europeanen, die de CL-plek van het niet meer gelicenceerde FC Timisoara overnemen, zal worden afgewerkt op 26 of 27 juli, waarna een week later (2 of 3 augustus) de return volgt in Roemenië. Mocht FC Twente de schifting overleven, dan plaatst het zich voor de play-off ronde. De winnaars van die duels mogen zich in september melden in het hoofdtoernooi van de Champions League.

Het is nog altijd onduidelijk waar FC Twente het duel van eind juli zal afwerken. De Tukkers lieten eerder al weten niet in de eigen Grolsch Veste aan te zullen treden. Het stadion is nog niet hersteld nadat een week geleden het dak instortte. Waarschijnlijk wijkt de nummer twee van de Eredivisie van het afgelopen seizoen uit naar Gelsenkirchen.
ajax degradeert n
 ajax degradeert n - vrijdag 15 juli 2011 - 16:20   quote  deeplink  
.
freakie
 freakie - vrijdag 15 juli 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 16:20 schreef ajax degradeert n het volgende:
.
Goede reactie;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 juli 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 17:39 schreef freakie het volgende:

[..]

Goede reactie;)
Dacht ik ook al ja..
goalgetter
 goalgetter - maandag 18 juli 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 16:20 schreef ajax degradeert n het volgende:
.
De naam zegt genoeg. hé hasjkopje en freakie jullie hier!!!!
Ik mag van jullie toch niet meer op het ajaxforum. Of willen jullie nu meepraten met een echte club?
heel verstandig welkom.
goalgetter
 goalgetter - maandag 18 juli 2011 - 15:15   quote  deeplink  
leuke topic bij Ajax.headliner. wie heeft de sterkste selectie ????
freakie
 freakie - maandag 18 juli 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 15:10 schreef goalgetter het volgende:

[..]

De naam zegt genoeg. hé hasjkopje en freakie jullie hier!!!!
Ik mag van jullie toch niet meer op het ajaxforum. Of willen jullie nu meepraten met een echte club?
heel verstandig welkom.
Ik heb nooit gezegd dat jij niet mag reageren..Maar jij negeert mijn reactie.. Op dat forum.. En je weet dat ik gewoon dingen vertel die jou niet goed uitkomen.. Het gaat er om, of je normaal kan reageren..
goalgetter
 goalgetter - maandag 18 juli 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Ik heb een discussie proberen te voeren maar blijkbaar wordt een andere mening niet gewenst en beginnen ze allemaal te schelden en te tieren. Te triest voor woorden.
Alleen Remco en Booya4afca gingen er normaal mee om.
Ik vond het eigenlijk wel grappig en ga dit zeker vaker doen
freakie
 freakie - maandag 18 juli 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 22:47 schreef goalgetter het volgende:
Ik heb een discussie proberen te voeren maar blijkbaar wordt een andere mening niet gewenst en beginnen ze allemaal te schelden en te tieren. Te triest voor woorden.
Alleen Remco en Booya4afca gingen er normaal mee om.
Ik vond het eigenlijk wel grappig en ga dit zeker vaker doen
Hey.. Doe normaal man.. Ze verdedigen mij.. (remco reageerd normaal omdat jij hem niks aandoet en booya4afca doet dat ook.. Ze reageren niet op jou onzin.. Daarin tegen zeg jij 2 dingen.. J zegt over mij dat ik mijn posts heb geedit en dat ik dus het niet eens wat met remco en dat ik dom lul op het twente forum? Wat wil je nou bereiken man? Regeer er nou eens op.. Want voor de echt 50ste keer lees je dit niet.. Je mag altijd een discussie starten.. Maar je maakt mij zwart en de meeste mensen kunnen dat niet hebben.. Want ik zoek de dingen wel op mannetje;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juli 2011 - 23:16   quote  deeplink  
Zieltjes winnen..
Triest..
freakie
 freakie - maandag 18 juli 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 23:16 schreef Hasjkoph het volgende:
Zieltjes winnen..
Triest..
Ja beetje wel.. Maar hij heeft niet echt door dat hij niet geloofd word.. Het probleem van hem is ook dat hij de lucht niet wil klaren met mij.. Hij heeft een soort muur voor mij en reageert niet op stukjes die goed onderbouwt zijn.. Jammer want ik zou als hij gewoon sorry echt en zegt dat hij fout was gewoon normaal met hem kunnen praten.. Maar dat wil hij niet..
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - maandag 18 juli 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Hoe oud ben je goalgetter? 7?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Ajax Is The Best --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juli 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 23:20 schreef goalgetter het volgende:
Ik heb het toch echt gelezen maar dan zul je het wel niet geschreven hebben.Het is niet mijn bedoeling om jou zwart te maken. Ik wilde gewoon de discussie op gang brengen. Mijn reactie op het ajax forum dat Twente met twee vingers in de neus kampioen wordt is zeker een provocatie en daar werd ook lekker op gereageerd.
Maar het schelden, heb ik wel om gelachen maar vind het niet kunnen, vandaar dat ik het gemeld heb.
Dat melden zal niet veel nut hebben aangezien jij een Tukker bent en op het Ajaxforum zat..
Freakie heeft 1 bericht ge-edit en dat bericht was dubbelgepost, daarom haalde hij het weg.. En waarom zou hij als Ajacied het er mee eens zijn dat Twente met 2 vingers in de neus kampioen zou worden??
freakie
 freakie - maandag 18 juli 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 23:20 schreef goalgetter het volgende:
Ik heb het toch echt gelezen maar dan zul je het wel niet geschreven hebben.Het is niet mijn bedoeling om jou zwart te maken. Ik wilde gewoon de discussie op gang brengen. Mijn reactie op het ajax forum dat Twente met twee vingers in de neus kampioen wordt is zeker een provocatie en daar werd ook lekker op gereageerd.
Maar het schelden, heb ik wel om gelachen maar vind het niet kunnen, vandaar dat ik het gemeld heb.
Maar provoceren mag ook niet op het forum.. En dat er lekker op gereageerd word komt ook alleen omdat je mij begint zwart te maken.. Je kan het NOOIT gelezen hebben.. Er is namelijk nooit iets geedit tussen de post van remco en die post van jou.. Kan dus ooknooit gereageerd hebben op remco.. Het slaat dus nergens op... En daarna schrijf je net ook nog dat ik dom poste op het twente forum.. Dat heb ik dus ook niet gedaan? Of wel? geef eens voorbeelden?
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - maandag 18 juli 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 23:24 schreef goalgetter het volgende:
Dan had ik al in bed moeten liggen
Maar je bent wel 7 hoor of niet soms?!
freakie
 freakie - maandag 18 juli 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 23:26 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

Maar je bent wel 7 hoor of niet soms?!
Niet doen man;) Hoe vervelend hij ook is.. Reageer hier gewoon normaal.. dit is het twente forum en probeer je hier in te houden..
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - maandag 18 juli 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 23:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Niet doen man;) Hoe vervelend hij ook is.. Reageer hier gewoon normaal.. dit is het twente forum en probeer je hier in te houden..
Oke, maar hij moet echt leren om niet over ons te praten en dan nog eens liegen dat wij dit hebben gedaan dat wij dat hebben gedaan.
freakie
 freakie - maandag 18 juli 2011 - 23:30   quote  deeplink  
Nee moet hijook niet doen dat is stoken..
freakie
 freakie - maandag 18 juli 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 23:29 schreef goalgetter het volgende:
schrijf al aardig Nederlands voor een 7 jarige vind je niet. Dit is ook provoceren

Moet ik van jullie nu ook oprotten van het Twenteforum?
Zie je niet dat ik ook niet wil dat hier geprovoceerd word? Je moet eens reageren op dat van mij.. Ik reageer op je..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juli 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 23:29 schreef goalgetter het volgende:
schrijf al aardig Nederlands voor een 7 jarige vind je niet. Dit is ook provoceren

Moet ik van jullie nu ook oprotten van het Twenteforum?
Als je nou 'es een keer je mond houdt over Freakie en zegt dat het je spijt dat je hem hebt zwart gemaakt, waren we allang klaar geweest. Maar je blijft maar doorgaan.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - maandag 18 juli 2011 - 23:31   quote  deeplink  
goalgetter, ik zeg het nog 1 keer als jij normaal reageert reageren wij ook normaal Simpel.
freakie
 freakie - maandag 18 juli 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 23:33 schreef goalgetter het volgende:
oke

later
Je reageert ook niet op dat het belangrijkst is he;) gek he dat mensen gaan schelden?
kaashaas
 kaashaas - dinsdag 19 juli 2011 - 00:18   quote  deeplink  
je weet het maar nooit tegen zulke tegenstanders
infamous psv
 infamous psv - woensdag 20 juli 2011 - 23:05   quote  deeplink  
Mr tussen al geweld door hoop ik dat TWENTE van de Roemenen wint.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Roemeense CL-opponent lijkt haalbare kaart voor FC Twente









0.0052938