BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Twente moet Fer halen ongeacht het bedrag!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
plannetje
 plannetje - donderdag 21 juli 2011 - 09:54   quote  deeplink  
Het is een goeie speler voor Twente!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 21 juli 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Haha, jullie willen wel heel erg graag van hem.. :P
plannetje
 plannetje - donderdag 21 juli 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 11:42 schreef Hasjkoph het volgende:
Haha, jullie willen wel heel erg graag van hem.. :P
hehe :P opzouten met die gozer! ;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 21 juli 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 13:10 schreef plannetje het volgende:

[..]

hehe :P opzouten met die gozer! ;)
Mij maakt het niet uit.. Ben toch geen Tukker :P
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - donderdag 21 juli 2011 - 21:09   quote  deeplink  
als ze hem zo graag willen gewoon 5 milj. bieden
jullie blij wij blij
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 22 juli 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Hij maakt jullie kampioen... Misschien lukt het jullie ook wel zonder hem, maar met hem beheersen jullie tegen dat volk uit 020 en pisvee het middenveld!! Nou, dan kunnen jullie ook best meer dan 5 mln. bieden... (zie het als vriendendienst, haha..., wij lieten jullie ook kampioen worden een tijdje geleden!!)
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 12:11 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hij maakt jullie kampioen... Misschien lukt het jullie ook wel zonder hem, maar met hem beheersen jullie tegen dat volk uit 020 en pisvee het middenveld!! Nou, dan kunnen jullie ook best meer dan 5 mln. bieden... (zie het als vriendendienst, haha..., wij lieten jullie ook kampioen worden een tijdje geleden!!)
Jullie speelden degradatievoetbal man, doe niet alsof jullie uberhaubt ook maar enige betekenis hebben gespeeld in welke landstitel dan ook.
De Pater
 De Pater - vrijdag 22 juli 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Jullie speelden degradatievoetbal man, doe niet alsof jullie uberhaubt ook maar enige betekenis hebben gespeeld in welke landstitel dan ook.
http://www.youtube.com/watch?v=EK1LFeIIki4
goalgetter
 goalgetter - vrijdag 22 juli 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Jullie speelden degradatievoetbal man, doe niet alsof jullie uberhaubt ook maar enige betekenis hebben gespeeld in welke landstitel dan ook.
Jij was er niet bij, bij die wedstrijd. Was heel gezellig die dag. 2-0 maken we wel goed met Feyenoord
fctod
 fctod - zaterdag 23 juli 2011 - 11:58   quote  deeplink  
Het is heel simpel, wij willen hem graag, jullie willen er van af. Dus ik zeg: 4 miljoen is een mooie prijs voor een speler die over een jaar voor niets de deur uit loopt. En hij kan zeggen wat hij wil maar na een paar fluitconcerten van de tribune ga je echt minder je best doen. Verpatsen dus
ted
 ted - zaterdag 23 juli 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Valt dus wel mee he! gisteren man off the match . Ik moet het nog zien of tie weg gaat en gaat tie ;dan voor een goede prijs ! laat dat maar aan van Geel over .
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zaterdag 23 juli 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 11:58 schreef fctod het volgende:
Het is heel simpel, wij willen hem graag, jullie willen er van af. Dus ik zeg: 4 miljoen is een mooie prijs voor een speler die over een jaar voor niets de deur uit loopt. En hij kan zeggen wat hij wil maar na een paar fluitconcerten van de tribune ga je echt minder je best doen. Verpatsen dus
eens maar dan wel met een doorvekoop percentage van 20 procent komen we over de 5 milj.
goalgetter
 goalgetter - zaterdag 23 juli 2011 - 21:20   quote  deeplink  
3 miljoen is helemaal genoeg. Dat Feyenoord het moeilijk heeft kan Twente niets aan doen. Anders een buitenlander erbij voor fer
ted
 ted - zondag 24 juli 2011 - 08:55   quote  deeplink  
Neem dan lekker die buitenlander.
goalgetter
 goalgetter - zondag 24 juli 2011 - 11:26   quote  deeplink  
Feyenoord komt wel. Ze hebben geld nodig en nog een jaar met Fer kan niet. Dat zou geldverspilling zijn. Hij wil graag naar Twente, dus geduld is een schone zaak.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 24 juli 2011 - 22:44   quote  deeplink  
voegt niets toe aan twente
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 24 juli 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
lol
goalgetter
 goalgetter - zondag 24 juli 2011 - 23:03   quote  deeplink  
In het verleden behaalde resultaten geven geen garante voor de toekomtst
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 22:58 schreef goalgetter het volgende:

[..]

Jij was er niet bij, bij die wedstrijd. Was heel gezellig die dag. 2-0 maken we wel goed met Feyenoord
Alof Feyenoord die wedstrijd uberhaunt had kunnen winnen. e doet net alsof Feyenoord de laatste 5 jaar alles tegen jullie gewonnen hebben.
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
60096_fullimage_1157030180421-beker_012_500.jpg
freakie
 freakie - dinsdag 26 juli 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lekkerrrrrrr... Die mooie rijtjes bij die bekers ook!:P
De Trainer
 De Trainer - dinsdag 26 juli 2011 - 09:14   quote  deeplink  
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat een speler als Fer naar Twente wilt?
Dat noemen ze nu supporters daar?
Wie gaat er mee Fc Twente steunen in hun thuiswedstrijd in de Gelredome?
Er zijn maar 10000 kaarten verkocht.
DAT NOEMEN ZICH SUPPORTERS.
Nog 1 tot 2 jaar en het sprookje in tukkerland is over. Kijk naar AZ, idem dito
dntjl
 dntjl - dinsdag 26 juli 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Volgend jaar Fer waarschijnlijk transfervrij. Benieuwd of ie dan nog naar Twente wil met de clubs voor het uitkiezen. Dat weten Munstermann en v Geel ook wel. Waarschijnlijk pissen Feyenoord en Twente allebei naast de pot. Fer transfervrij weg,Twente geen Fer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door dntjl --
fredje
 fredje - dinsdag 26 juli 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
KIPPEVEL!!!
plannetje
 plannetje - dinsdag 26 juli 2011 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 14:46 schreef fredje het volgende:

[..]

KIPPEVEL!!!
zekers!!! HEERLIJK!!! MOET SNEL WEER BEUREN;)
goalgetter
 goalgetter - woensdag 27 juli 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 22:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Alof Feyenoord die wedstrijd uberhaunt had kunnen winnen. e doet net alsof Feyenoord de laatste 5 jaar alles tegen jullie gewonnen hebben.
Ik zei toch je was er niet bij. oordeel dan niet. Komt een beetje dom over Remco
goalgetter
 goalgetter - woensdag 27 juli 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zet die plaatjes even op je eigen forum en masturbeer er lekker op los. Heeft volgens mij niets met het Topic te maken. Maar ja zo zijn jullie ajacieden grote bek en voor de rest lucht. O ja en neem freakie aan de hand ook even mee want die weet niet meer wat hij schrijft. De ene keer is hij het met me eens en dan verwijdert hij snel de tekst. wat een flinke jongen.
goalgetter
 goalgetter - woensdag 27 juli 2011 - 11:29   quote  deeplink  
remco k - maandag 11 juli 2011 - 20:23 quote deeplink

Stiekem hoop ik dat Messi aangeeft bij Barcelona dat hij graag naar Ajax wil en dat Barcelona dan zegt "ga maar jongen, veel plezier in Amsterdam"

Voorbeeldje van zelfoverschatting. dream on in 020
zullen we weer even ons richten op de topic
Twente moet Fer halen ongeacht het bedrag
freakie
 freakie - woensdag 27 juli 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:21 schreef goalgetter het volgende:

[..]

Zet die plaatjes even op je eigen forum en masturbeer er lekker op los. Heeft volgens mij niets met het Topic te maken. Maar ja zo zijn jullie ajacieden grote bek en voor de rest lucht. O ja en neem freakie aan de hand ook even mee want die weet niet meer wat hij schrijft. De ene keer is hij het met me eens en dan verwijdert hij snel de tekst. wat een flinke jongen.
Hahaha verwijderd zijn tekst.. Heb jij ooit een verwijder knop gezien? En een edit knop is er wel maar ik heb dat nooit gedaan.. Je kan wel weer beginnen.. Maar je zal er toch niet op reageren.. Je bent een klein rot jochie.. Gelukkig ben ik het nooit met je eens.. Alleen als je zegt dat ajax een geweldige ploeg is... Je moet eens in de spiegel kijken eens bedenken dat je met dat provoceren en dat zwart maken van mij geen zin heeft.. Iedere drol weet dat er geen enkel bericht is veranderd.. Je kan dat dus wel blijven aangeven maar dat is dus werkelijk waar onzin..

Net als dat je in het topic bij ons zei dat ik dom zat te lullen op jullie forum.. Op het moment dat je dat schreef had ik 1 bericht geplaatst bij jullie..

Dus nog 1 keer voor jou klein rotjochie.. Kap met dat provoceren en zwart maken.. Want ik ben er echt niet van gediend jongen en als je niet durft te zeggen waarom je mij moet hebben, plaats dan gewoon een PB.. Misschien durf je daar wel te zeggen dat JIJ fout zit.. Of misschien wil je wat anders zeggen over mij maar doe dat dan ff via PB..

Je zou waarschijnlijk weer niet reageren.. Het is lastig voor je om toe te geven en er inhoudelijk op te reageren.. Ag dat heb je vaak als je basisschool of middelbaar onderwijs doet.. Zelfreflectie is dan nog niet al te hoog..
freakie
 freakie - woensdag 27 juli 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:29 schreef goalgetter het volgende:
remco k - maandag 11 juli 2011 - 20:23 quote deeplink

Stiekem hoop ik dat Messi aangeeft bij Barcelona dat hij graag naar Ajax wil en dat Barcelona dan zegt "ga maar jongen, veel plezier in Amsterdam"

Voorbeeldje van zelfoverschatting. dream on in 020
zullen we weer even ons richten op de topic
Twente moet Fer halen ongeacht het bedrag
Moet je ff aangeven, in welke context dat gezet is.. Want ook dit was weer een duidelijk, hij reageerde op een jongen die allemaal transfers aangaf..
goalgetter
 goalgetter - woensdag 27 juli 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 15:06 schreef freakie het volgende:

[..]

Hahaha verwijderd zijn tekst.. Heb jij ooit een verwijder knop gezien? En een edit knop is er wel maar ik heb dat nooit gedaan.. Je kan wel weer beginnen.. Maar je zal er toch niet op reageren.. Je bent een klein rot jochie.. Gelukkig ben ik het nooit met je eens.. Alleen als je zegt dat ajax een geweldige ploeg is... Je moet eens in de spiegel kijken eens bedenken dat je met dat provoceren en dat zwart maken van mij geen zin heeft.. Iedere drol weet dat er geen enkel bericht is veranderd.. Je kan dat dus wel blijven aangeven maar dat is dus werkelijk waar onzin..

Net als dat je in het topic bij ons zei dat ik dom zat te lullen op jullie forum.. Op het moment dat je dat schreef had ik 1 bericht geplaatst bij jullie..

Dus nog 1 keer voor jou klein rotjochie.. Kap met dat provoceren en zwart maken.. Want ik ben er echt niet van gediend jongen en als je niet durft te zeggen waarom je mij moet hebben, plaats dan gewoon een PB.. Misschien durf je daar wel te zeggen dat JIJ fout zit.. Of misschien wil je wat anders zeggen over mij maar doe dat dan ff via PB..

Je zou waarschijnlijk weer niet reageren.. Het is lastig voor je om toe te geven en er inhoudelijk op te reageren.. Ag dat heb je vaak als je basisschool of middelbaar onderwijs doet.. Zelfreflectie is dan nog niet al te hoog..
freakie; ag bestaat, niet je bedoeld ach. Ken je taal!! Hoezo basisschool. Als je er niet tegen kritiek kunt moet je niet op het forum komen van een topclub.
goalgetter
 goalgetter - woensdag 27 juli 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 15:08 schreef freakie het volgende:

[..]

Moet je ff aangeven, in welke context dat gezet is.. Want ook dit was weer een duidelijk, hij reageerde op een jongen die allemaal transfers aangaf..
Waarom moet ik dat. Ik hoef toch niet te reageren op zoiets onbenulligs
goalgetter
 goalgetter - woensdag 27 juli 2011 - 22:06   quote  deeplink  
reageren opde topic en anders oprotten
goalgetter
 goalgetter - woensdag 27 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 09:14 schreef De Trainer het volgende:
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat een speler als Fer naar Twente wilt?
Dat noemen ze nu supporters daar?
Wie gaat er mee Fc Twente steunen in hun thuiswedstrijd in de Gelredome?
Er zijn maar 10000 kaarten verkocht.
DAT NOEMEN ZICH SUPPORTERS.
Nog 1 tot 2 jaar en het sprookje in tukkerland is over. Kijk naar AZ, idem dito
wij zijn geen AZ trainer. thuiswedstrijd in Gelredome?? Hallo wordt wakker man en ook nog
vakantietijd. Stel je niet zo aan. 40000 supporters gaan voor degradatievoebal.
Fer Welkom. Van Harte Welkom. Lekker in de top meedraaien
freakie
 freakie - woensdag 27 juli 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 22:05 schreef goalgetter het volgende:

[..]

Waarom moet ik dat. Ik hoef toch niet te reageren op zoiets onbenulligs
Nee jij hoeft niks.. Maar je geeft aan dat remco normaal moet doen... alleen hij reageerde op een jonge die wat heel raars zei.. Daarnaast maar je mij zwart dus.. Reageer jij lekker op het topic van een topclub.. Dan zit je toch echt helemaal verkeerd.. Je kan wel rare dingen gaan noemen.. Maar ben lekker bezig met je eigen club dan zo raar te provoceren.. Je schiet er niks mee op..

En het is ach of ag.. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt.. Eigenlijk is het geen nederlandse taal.. Je bent goed in verbeteren.. Maar ik denk dat je elke keer met je provoceren de plank misslaat.. Daarnaast Quote je ook niks dus niemand kan het controleren.. Dat maakt je al verdacht.. Er komen nu dus ook steeds meer dingen bij die bij jou nergens op slaan.. Maar het is leuk dat je jezelf geloofd.. Blijf er maar in geloven.. Inhoudelijk reageren zal je toch niet.. Dat doe je nooit.. Dat maakt je zo'n zwakke jongen.. Maar ook een jongen die zo verschrikkelijk irritant is omdat hij niks uit de wereld wil helpen.. En gewoon telkens blijft volhouden dat je dingen heb gezien..

Zoals altijd zal je niet reageren of niet inhoudelijk.. Daar ben je goed in.. Beetje jammer maar ja zou je wel doen met een reden..
freakie
 freakie - woensdag 27 juli 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 22:04 schreef goalgetter het volgende:

[..]

freakie; ag bestaat, niet je bedoeld ach. Ken je taal!! Hoezo basisschool. Als je er niet tegen kritiek kunt moet je niet op het forum komen van een topclub.
tegen welke kritiek moet ik kunnen dan? Jij kan er niet tegen en reageert niet op wat ik schreef..
goalgetter
 goalgetter - woensdag 27 juli 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 22:21 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee jij hoeft niks.. Maar je geeft aan dat remco normaal moet doen... alleen hij reageerde op een jonge die wat heel raars zei.. Daarnaast maar je mij zwart dus.. Reageer jij lekker op het topic van een topclub.. Dan zit je toch echt helemaal verkeerd.. Je kan wel rare dingen gaan noemen.. Maar ben lekker bezig met je eigen club dan zo raar te provoceren.. Je schiet er niks mee op..

En het is ach of ag.. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt.. Eigenlijk is het geen nederlandse taal.. Je bent goed in verbeteren.. Maar ik denk dat je elke keer met je provoceren de plank misslaat.. Daarnaast Quote je ook niks dus niemand kan het controleren.. Dat maakt je al verdacht.. Er komen nu dus ook steeds meer dingen bij die bij jou nergens op slaan.. Maar het is leuk dat je jezelf geloofd.. Blijf er maar in geloven.. Inhoudelijk reageren zal je toch niet.. Dat doe je nooit.. Dat maakt je zo'n zwakke jongen.. Maar ook een jongen die zo verschrikkelijk irritant is omdat hij niks uit de wereld wil helpen.. En gewoon telkens blijft volhouden dat je dingen heb gezien..

Zoals altijd zal je niet reageren of niet inhoudelijk.. Daar ben je goed in.. Beetje jammer maar ja zou je wel doen met een reden..
he he he. Je moet psychiater worden,maar dan wel in A'dam. Wat doe je hier dan? Reageer nou eens op de topic !! en anders wegwezen.
goalgetter
 goalgetter - woensdag 27 juli 2011 - 22:56   quote  deeplink  
Ik denk dat je met Fer erbij Twente een completer elftal maakt, alhoewel mij het gisteren zeker niet tegen viel.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 29 juli 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 22:04 schreef goalgetter het volgende:

[..]

freakie; ag bestaat, niet je bedoeld ach. Ken je taal!! Hoezo basisschool. Als je er niet tegen kritiek kunt moet je niet op het forum komen van een topclub.
Jaja, dat zegt iemand die "je bedoelt" met een d schrijft? Ook terug naar de basisschool, haha...

Trouwens, Freakie heeft hier niets te zoeken... Laat hem maar lekker verrotten in 020...
R!ck
 R!ck - vrijdag 29 juli 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Zeg goalgetter, eerstens de Ajacieden hebben geen enkel probleem met Fc Twente volgens mij, ten tweede als Fer niet komt, wat maakt het uit? We hebben Chadli, Janssen, Brama, Leugers en Berghuis?

En over dat halve stadion in de Gelredome, vind je 't gek? Het is vakantieperiode, mensen zijn op vakantie met hun kids en familie.

En goalgetter, behandel de Ajacieden met respect en de Feyenoorders ook, ik kan zat leuke gesprekken hebben met veel Ajacieden, met Feyenoorders laatste tijd niet veel maarja, kan zo maar weer is veranderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2011 door R!ck --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 29 juli 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 22:21 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee jij hoeft niks.. Maar je geeft aan dat remco normaal moet doen... alleen hij reageerde op een jonge die wat heel raars zei.. Daarnaast maar je mij zwart dus.. Reageer jij lekker op het topic van een topclub.. Dan zit je toch echt helemaal verkeerd.. Je kan wel rare dingen gaan noemen.. Maar ben lekker bezig met je eigen club dan zo raar te provoceren.. Je schiet er niks mee op..

En het is ach of ag.. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt.. Eigenlijk is het geen nederlandse taal.. Je bent goed in verbeteren.. Maar ik denk dat je elke keer met je provoceren de plank misslaat.. Daarnaast Quote je ook niks dus niemand kan het controleren.. Dat maakt je al verdacht.. Er komen nu dus ook steeds meer dingen bij die bij jou nergens op slaan.. Maar het is leuk dat je jezelf geloofd.. Blijf er maar in geloven.. Inhoudelijk reageren zal je toch niet.. Dat doe je nooit.. Dat maakt je zo'n zwakke jongen.. Maar ook een jongen die zo verschrikkelijk irritant is omdat hij niks uit de wereld wil helpen.. En gewoon telkens blijft volhouden dat je dingen heb gezien..

Zoals altijd zal je niet reageren of niet inhoudelijk.. Daar ben je goed in.. Beetje jammer maar ja zou je wel doen met een reden..
Helemaal fucking mee eens!
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 29 juli 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 12:09 schreef R!ck het volgende:
Zeg goalgetter, eerstens de Ajacieden hebben geen enkel probleem met Fc Twente volgens mij, ten tweede als Fer niet komt, wat maakt het uit? We hebben Chadli, Janssen, Brama, Leugers en Berghuis?

En over dat halve stadion in de Gelredome, vind je 't gek? Het is vakantieperiode, mensen zijn op vakantie met hun kids en familie.

En goalgetter, behandel de Ajacieden met respect en de Feyenoorders ook, ik kan zat leuke gesprekken hebben met veel Ajacieden, met Feyenoorders laatste tijd niet veel maarja, kan zo maar weer is veranderen.
Ook helemaal fucking mee eens ;)
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:29 schreef goalgetter het volgende:
remco k - maandag 11 juli 2011 - 20:23 quote deeplink

Stiekem hoop ik dat Messi aangeeft bij Barcelona dat hij graag naar Ajax wil en dat Barcelona dan zegt "ga maar jongen, veel plezier in Amsterdam"

Voorbeeldje van zelfoverschatting. dream on in 020
zullen we weer even ons richten op de topic
Twente moet Fer halen ongeacht het bedrag
Je bent echt heel erg dom he??!! Je kan blijkbaar ook helemaal niet BEGRIJPEND LEZEN..
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:17 schreef goalgetter het volgende:

[..]

Ik zei toch je was er niet bij. oordeel dan niet. Komt een beetje dom over Remco
Dus jij vind dat de mensen die in het stadion aanwezig zijn geweest het beter hebben gezien dan de mensen die het live op TV hebben gezien???

Als je dat serieus meent, dan zegt dat echt heel erg veel over hoe mensen die laatste zin moeten opvatten. Maar goed, wat ik met deze zin bedoel te zeggen zal jij toch wel niet snappen.
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 22:04 schreef goalgetter het volgende:

[..]

freakie; ag bestaat, niet je bedoeld ach. Ken je taal!! Hoezo basisschool. Als je er niet tegen kritiek kunt moet je niet op het forum komen van een topclub.
Een zin begin je met een hoofdletter.
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 22:06 schreef goalgetter het volgende:
reageren opde topic en anders oprotten
opde??
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 12:07 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Jaja, dat zegt iemand die "je bedoelt" met een d schrijft? Ook terug naar de basisschool, haha...

Trouwens, Freakie heeft hier niets te zoeken... Laat hem maar lekker verrotten in 020...
En jij bepaald wie waar mag komen??
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 12:09 schreef R!ck het volgende:
Zeg goalgetter, eerstens de Ajacieden hebben geen enkel probleem met Fc Twente volgens mij, ten tweede als Fer niet komt, wat maakt het uit? We hebben Chadli, Janssen, Brama, Leugers en Berghuis?

En over dat halve stadion in de Gelredome, vind je 't gek? Het is vakantieperiode, mensen zijn op vakantie met hun kids en familie.

En goalgetter, behandel de Ajacieden met respect en de Feyenoorders ook, ik kan zat leuke gesprekken hebben met veel Ajacieden, met Feyenoorders laatste tijd niet veel maarja, kan zo maar weer is veranderen.
EENS..
bobby solo
 bobby solo - vrijdag 05 augustus 2011 - 16:24   quote  deeplink  
niks € 5.000.000.-- de helft voor een eenjarig contract, kan feyenoord die dikke een half jaar betalen
bappie
 bappie - vrijdag 05 augustus 2011 - 22:40   quote  deeplink  
jullie hebben het allemaal over fer dat fc twente die moet halen ongeacht wat hij kost.vormer van roda jc die is veel beter en kost veel minder

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Twente moet Fer halen ongeacht het bedrag!!









0.0069169