BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'Rubin Kazan bereidt bod op Twente-aanvaller De Jong voor'

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
el-loco
 el-loco - vrijdag 22 juli 2011 - 16:01   quote  deeplink  
Dan kan Twente eindelijk serieus gaan bieden op Fer! Eindelijk we kunnen tot zaken komen!!
el-loco
 el-loco - vrijdag 22 juli 2011 - 16:01   quote  deeplink  
goeie zaak voor twente,feyenoord en fer!
dekotel
 dekotel - vrijdag 22 juli 2011 - 19:04   quote  deeplink  
nee ik vind dat luuk absoluut niet weg kan ,nu nog niet ,we gaan nog eerst veel plezier van luuk beleven ,fer is nog niet zover als luuk ,anders blijven we maar opleiden zonder dat we er de vruchten van kunnen plukken ,fer komt dan volgend jaar wel ,dus ik zeg niet verkopen
goalgetter
 goalgetter - vrijdag 22 juli 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Een jongen die voor zijn eigen carriere gaat is geen landverrader. 12 jaar bij Feyenoord en wil nu CL spelen. Zou ik ook doen.
Cock Roomberg
 Cock Roomberg - zaterdag 23 juli 2011 - 00:32   quote  deeplink  
die ben je kwijt met die gier van die munsterman
R!ck
 R!ck - zaterdag 23 juli 2011 - 00:48   quote  deeplink  
Dit is dus weer zo'n topic van Feyenoord wil Fer kwijt dus moet Twente gaan bieden....

On: Fer is geen spits, Luuk wel! Dit is iemand van een heel andere positie vergelijken met de spits die net zijn debuut maakte bij HET Nederlandselftal!

Dus om het duidelijk te krijgen, Fer kan op het middenveld alleen uit de voeten, Luuk De Jong in de spits, op de flanken EN het middenveld, Dankuwel!

En ik hoop dat Luuk nog lang bij Fc Twente speelt, geweldige voetballer, volg hem al sinds de jeugd van De Graafschap, net zoals Siem, toen hij nog bij de jeugd van De Graafschap speelde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juli 2011 door R!ck --
goalgetter
 goalgetter - zaterdag 23 juli 2011 - 21:22   quote  deeplink  
helemaal mee eens +1
freakie
 freakie - zaterdag 23 juli 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 23:02 schreef goalgetter het volgende:
Een jongen die voor zijn eigen carriere gaat is geen landverrader. 12 jaar bij Feyenoord en wil nu CL spelen. Zou ik ook doen.
CL? wordt nog afwachten.. De eerste ronde gaat nog.. De 2e ronde is ongelofelijk zwaar.. Ik hoop natuurlijk voor het nederlands voetbal dat twente het lukt om door te komen.. Maar het is bijna onmogelijk.. Als je dan cl voorrondes speelt hou je je spelers nog maar na die periode is het, als je door ben hou je je spelers, als ej niet door ben, gaan er een hele hoop weg(dat gebeurd vaak)
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 24 juli 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 23:02 schreef goalgetter het volgende:
Een jongen die voor zijn eigen carriere gaat is geen landverrader. 12 jaar bij Feyenoord en wil nu CL spelen. Zou ik ook doen.
zorg eerst maar dat je de voorronde doorkomt met je CL
goalgetter
 goalgetter - zondag 24 juli 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Onmogelijk is het niet 2 jaar geleden is het Twente op een haar na niet gelukt om door te komen.De laatste 4 jaar is er elk jaar bijna een half elftal vertrokkken, maar toch presteren ze het weer om elke keer weer een beresterk elftal op de mat te zetten. Onmogelijk is niets bij Twente
freakie
 freakie - zondag 24 juli 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 11:32 schreef goalgetter het volgende:
Onmogelijk is het niet 2 jaar geleden is het Twente op een haar na niet gelukt om door te komen.De laatste 4 jaar is er elk jaar bijna een half elftal vertrokkken, maar toch presteren ze het weer om elke keer weer een beresterk elftal op de mat te zetten. Onmogelijk is niets bij Twente
Nee maar weet je tegen wie je zou moeten als je doorkomt de eerste ronde? Tegen een arsenal, villareal,udinese,Bayern munchen of lyon.. Ik denk dat je hiervan alleen tegen een udinese een kansje maakt.. De rest is veel te groot verschil, als je nagaat dat het in playoffs moet en er dus in 2 wedstrijden gewonnen moet worden.. En het niet om in de groepsfase gaat, dat je 6 wedstrijden heb waar je er 3 van moet winnen en 1 gelijk spelen..
goalgetter
 goalgetter - zondag 24 juli 2011 - 15:56   quote  deeplink  
Ik weet hoe het werkt hoor. Maar het is niet onmogelijk
lereeeen
 lereeeen - zondag 24 juli 2011 - 16:35   quote  deeplink  
heb je een bron dan?
goalgetter
 goalgetter - zondag 24 juli 2011 - 23:06   quote  deeplink  
Twente komt weer met een sterke selectie en zal menigeen versteld staan.
Ik ben ervan overtuigd dat Adriaanse Twente beter kan laten voetballen dan wat Twente ooit heeft gedaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5147
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'Rubin Kazan bereidt bod op Twente-aanvaller De Jong voor'









0.0060667