BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 15:35 schreef Bosifyable het volgende:
Ik vond je leuker toen je zei dat je er klaar mee was en het erbij zou laten.

Maar goed, geen frustratie dus, totaal niet. Alleen maar omdat ik het onzin vindt en de bullshit kaart trek? Geile, je verveelt je volgens mij op de maandag, zoek ff wat anders.

Edit: overigens staan er eigenlijk nooit uitspraken in van spelers die twijfelen aan de directie van hun club, en of ze hem wel willen behouden. Dit lees ik voor het eerst. Als jij het wekelijks kan terugvinden, zie ik dat graag.
Het laatste voorbeeld is die van Darley Blind bij 020....
Uitspraken over en weer...uiteindelijk toch getekend voor 1,3 miljoen per jaar.

Voor een bod van rond de miljoen hadden we verder kunnen bouwen met Clasie
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 april 2013 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 15:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het laatste voorbeeld is die van Darley Blind bij 020....
Uitspraken over en weer...uiteindelijk toch getekend voor 1,3 miljoen per jaar.

Voor een bod van rond de miljoen hadden we verder kunnen bouwen met Clasie
t is nog niet af he...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 april 2013 - 15:57   quote  deeplink  
Er kan niets over salariseisen of het aanbod gezegd worden zolang er geen cijfers naar buiten komen. Is alleen maar gissen. Van beide partijen wellicht ongelukkig gecommuniceerd naar de buitenwereld, dus geen van beide schuld. Of juist allebei, whatever. Desondanks krijg je de reactie van Van Geel op (ietwat) gewaagde uitspraken van Clasie. Zonde.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 april 2013 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 15:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het laatste voorbeeld is die van Darley Blind bij 020....
Uitspraken over en weer...uiteindelijk toch getekend voor 1,3 miljoen per jaar.

Voor een bod van rond de miljoen hadden we verder kunnen bouwen met Clasie
Ik ging automatisch van de Feyenoorders uit, vandaar mijn uitspraak. Wat er bij die snavels gebeurt, let ik niet op (: Niets van meegekregen, dat gezeik met Blind.
van geil
 van geil - maandag 15 april 2013 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 15:59 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik ging automatisch van de Feyenoorders uit, vandaar mijn uitspraak. Wat er bij die snavels gebeurt, let ik niet op (: Niets van meegekregen, dat gezeik met Blind.
nee natuurlijk niet alleen Feyenoorders..t is n weekblad.
met meerdere interviews per week.
vorige week bv Bony.die schijt op de directie van Vitesse.

enne geen woord van van Leeuwen of Jordania...
naar buiten toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 april 2013 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 15:57 schreef Bosifyable het volgende:
Er kan niets over salariseisen of het aanbod gezegd worden zolang er geen cijfers naar buiten komen. Is alleen maar gissen. Van beide partijen wellicht ongelukkig gecommuniceerd naar de buitenwereld, dus geen van beide schuld. Of juist allebei, whatever. Desondanks krijg je de reactie van Van Geel op (ietwat) gewaagde uitspraken van Clasie. Zonde.
Zeker zonde dat van Geel reageerd,nu kunnen we onze eigen gevoelsmatige conclusies trekken.
Helaas in van Geil zijn geval maar ook in mijn geval pakt het niet goed uit vor van Geel,of wel bestuur.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 15:59 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik ging automatisch van de Feyenoorders uit, vandaar mijn uitspraak. Wat er bij die snavels gebeurt, let ik niet op (: Niets van meegekregen, dat gezeik met Blind.
De Guzman Fer Wijnaldum Cabral Luc Clasie Indi de Vrij

Zijn dat er genoeg?
van geil
 van geil - maandag 15 april 2013 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 16:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De Guzman Fer Wijnaldum Cabral Luc Clasie Indi de Vrij

Zijn dat er genoeg?
De Vrij...is n goeie..

was n paar weken ervoor...

zegt hetzelfde als Clasie....niemand over gehoord.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 april 2013 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 16:01 schreef van geil het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet alleen Feyenoorders..t is n weekblad.
met meerdere interviews per week.
vorige week bv Bony.die schijt op de directie van Vitesse.

enne geen woord van van Leeuwen of Jordania...
naar buiten toe.
Goh, nooit zo naar de VI gekeken. Een weekblad zeg je?

Zonder gekkigheid, ik nam je opmerking in eerste instantie op alsof je het over artikelen op het internet had, niet specifiek de VI.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 april 2013 door Bosifyable --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 april 2013 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 16:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De Guzman Fer Wijnaldum Cabral Luc Clasie Indi de Vrij

Zijn dat er genoeg?
Dat zijn spelers die weggegaan zijn. Hebben nooit een woord over salaris gesproken, maar meer over toekomstbeeld en ambities. Met uitzondering van Clasie dan.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 april 2013 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 16:09 schreef van geil het volgende:

[..]

De Vrij...is n goeie..

was n paar weken ervoor...

zegt hetzelfde als Clasie....niemand over gehoord.
De Vrij heeft het toch niet over salarissen gehad? Niets van gelezen. Of lees jij dat in zijn uitspraken over hoe het team er volgend jaar uit ziet? Even het woordje 'team' vervangen met 'bankrekening' en daar heb je je mening.
van geil
 van geil - maandag 15 april 2013 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 16:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

De Vrij heeft het toch niet over salarissen gehad? Niets van gelezen. Of lees jij dat in zijn uitspraken over hoe het team er volgend jaar uit ziet? Even het woordje 'team' vervangen met 'bankrekening' en daar heb je je mening.
je suggereerd nu weer duim zuigen
dus dag hoor.lul maar tegen n ander.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 april 2013 - 16:23   quote  deeplink  
Lekker makkelijk. Wel zeggen dat De Vrij zo'n goed voorbeeld is, maar wederom niet aan kunnen tonen dat hij erover gesproken heeft. Heeft in geen enkel artikel over salarissen gesproken, en ook niet in verborgen geheime codes of zo. Dus inderdaad, duimzuigen.

Kom maar terug met voorbeelden als je stemming makerij blijkt te falen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 april 2013 - 16:24   quote  deeplink  
Zonde van m'n tijd, opnieuw zelfde discussie.
herhaling-herhaling-herhaling.

Van Geel heeft altijd gelijk. En als je dat niet vindt ben je een Maasgebouw bestormer.
van geil
 van geil - maandag 15 april 2013 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 16:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

De Vrij heeft het toch niet over salarissen gehad? Niets van gelezen. Of lees jij dat in zijn uitspraken over hoe het team er volgend jaar uit ziet? Even het woordje 'team' vervangen met 'bankrekening' en daar heb je je mening.
mensen die zo n discussie in gaan ervaar ik als negatieve energie.
de moeite niet waard om eea toe te lichten.
je hebt je mening al gevormd gezien bovenstaande uitspraak dus je zoekt conflict.
geen zin in.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 april 2013 - 16:30   quote  deeplink  
Wanneer er van alles geroepen wordt, zonder dat dit met quotes of cijfers kan worden onderbouwd, is er niet eens een discussie mogelijk. Krijg je eerder het tot een halt roepen van gebakken lucht posten.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 april 2013 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 16:28 schreef van geil het volgende:

[..]

mensen die zo n discussie in gaan ervaar ik als negatieve energie.
de moeite niet waard om eea toe te lichten.
je hebt je mening al gevormd gezien bovenstaande uitspraak dus je zoekt conflict.
geen zin in.
Ook leuk, als de conclusies voor mij getrokken worden. En het spijt me dat ik je chi naar de klote help. Maar ik heb geen enkele mening gevormd, ik vind het gewoon pure onzin om van alles te posten, en wanneer er om duidelijk gevraagd wordt, te zeggen dat dat zelf maar opgezocht moet worden. En dat ik wat directer ben in de communicatie, met een geintje erbij, soit.

Ik heb het laatste half uur van alles over De Vrij gelezen, en over Clasie, slechts als herhaling van wat ik eerder gelezen heb, en geen woord bij De Vrij over salaris. Dus, verrijk de forumgangers met jouw kennis. Zodra er een quote kan komen ben ik de eerste die zijn ongelijk toegeeft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 16:23 schreef Bosifyable het volgende:
Lekker makkelijk. Wel zeggen dat De Vrij zo'n goed voorbeeld is, maar wederom niet aan kunnen tonen dat hij erover gesproken heeft. Heeft in geen enkel artikel over salarissen gesproken, en ook niet in verborgen geheime codes of zo. Dus inderdaad, duimzuigen.

Kom maar terug met voorbeelden als je stemming makerij blijkt te falen.
Ambitie = geld...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 april 2013 - 16:52   quote  deeplink  
Zou Clasie dan de enige zijn die het gewoon durft te zeggen? Ik verdien niet genoeg, dus komen we er niet uit? Geloof er niks van. De Vrij speelt nu al een aantal seizoenen in Feyenoord 1, niet altijd even sterk, maar vrijwel altijd (ruim) voldoende. Logisch dat hij nu als aanvoerder wil zien wie, wat en waar, voor hij zijn contract verlengt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 16:52 schreef Bosifyable het volgende:
Zou Clasie dan de enige zijn die het gewoon durft te zeggen? Ik verdien niet genoeg, dus komen we er niet uit? Geloof er niks van. De Vrij speelt nu al een aantal seizoenen in Feyenoord 1, niet altijd even sterk, maar vrijwel altijd (ruim) voldoende. Logisch dat hij nu als aanvoerder wil zien wie, wat en waar, voor hij zijn contract verlengt.
De Vrij zat net als Dirk elke zondag 2x in de kerk maar vanwegen de ambitie gingen ze opeens zondags voetballen?
Clasie zegt ,het liefst blijf ik bij Feyenoord,mooi stadion en geweldig publiek!
Maar Feyenoord bied niet voldoende...1 miljoen wat ee n rechtvaardig bedrag is dan blijft hij...Is suggeren
maar hij is eerlijk...Ik denk dat zelfs Verhoek nog meer heeft..
Feyenoord wil van zijn schulden af dus het liefst zien ze clubjongens vertrekken...
Indi de Vrij en Clasie staan in de verkoop,en nu want straks worden ze minder en dat risico
durfen ze niet aan....En geloof mij,het liefst hopen ze dat Real weer komt voor Vilhena of Boëtius..
Met de wedstrijd van gisteren zijn er weer wat marktwaardes in elkaar gezakt
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 april 2013 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 13:24 schreef van geil het volgende:

[..]

als van Geel er niet naar buiten toe op gereageerd had.was t nooit n item geworden.
dan had n klein groepje het ter kennisgeving aangenomen.
Van geel heeft olie op t vuur gegooid met de uitspraak grootverdiener zonder dit te onderbouwen.
waardoor alles en iedereen gaat speculeren en zondebokken gaat zoeken.
Neuh, de geest was al uit de fles. Feyenoord heeft juist nadrukkelijk geprobeerd de besprekingen om dit moment geen item gehaald. Clasie gooide de knuppel in het hoenderhok. Van Geel had geen keuze, want zonder reactie zou Clasie's versie voor de waarheid aangezien worden. Linksom of rechtsom, onrust was er gekomen. Met of zonder de reactie van Van Geel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 april 2013 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 15:49 schreef Leon FR1908 het volgende:
Tis simpel,hij krijgt nu 3ton...bij Fiorentina gaat hij vast richting de 1,5 miljoen maar er zijn meer kapers op de kust..
Inprincipe wil hij nog blijven maar heeft waarschijnlijk een bod gehad van rond de 5 ton...
Ja dan kan er niet anders geconcludeerd worden dat Feyenoord liever wil cashen..
Clasie///held!!!
Maar nu nog even op basis van gisteren ...klootzak want wat kan het legioen er aan doen?
Met 5 ton zou hij geen grootverdienen zijn Leon. Kom aan, dat aanbod kreeg Leerdam al. (die zou naar dat bedrag toegroeien).
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 april 2013 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 15:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het laatste voorbeeld is die van Darley Blind bij 020....
Uitspraken over en weer...uiteindelijk toch getekend voor 1,3 miljoen per jaar.

Voor een bod van rond de miljoen hadden we verder kunnen bouwen met Clasie
Maar dan willen Indi, De Vrij, Vilhena, Boëtius, Janmaat en alle andere doorbrekende talenten dan binnen de kortste keren ook. Onze routiniers Pellè, Schaken, Mathijsen tikken de miljoen al aan, het salarishuis dat jij voorstelt is niet te betalen Leon! De bomen groeien niet meer tot de hemel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 april 2013 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 16:01 schreef van geil het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet alleen Feyenoorders..t is n weekblad.
met meerdere interviews per week.
vorige week bv Bony.die schijt op de directie van Vitesse.

enne geen woord van van Leeuwen of Jordania...
naar buiten toe.
Bony kan alles maken omdat hij de beste speler is. En Vitesse is sowieso een geval apart.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 april 2013 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 16:17 schreef van geil het volgende:

[..]

je suggereerd nu weer duim zuigen
dus dag hoor.lul maar tegen n ander.
Ik vind het niet vreemd dat Bosi je vraagt je uitspraak over De Vrij te ondersteunen met een bron Geile. Ik kan me persoonlijk ook geen interview met Stefan herinneren die iets in de richting van wat jij zegt suggereert.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 april 2013 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 17:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De Vrij zat net als Dirk elke zondag 2x in de kerk maar vanwegen de ambitie gingen ze opeens zondags voetballen?
Clasie zegt ,het liefst blijf ik bij Feyenoord,mooi stadion en geweldig publiek!
Maar Feyenoord bied niet voldoende...1 miljoen wat ee n rechtvaardig bedrag is dan blijft hij...Is suggeren
maar hij is eerlijk...Ik denk dat zelfs Verhoek nog meer heeft..
Feyenoord wil van zijn schulden af dus het liefst zien ze clubjongens vertrekken...
Indi de Vrij en Clasie staan in de verkoop,en nu want straks worden ze minder en dat risico
durfen ze niet aan....En geloof mij,het liefst hopen ze dat Real weer komt voor Vilhena of Boëtius..
Met de wedstrijd van gisteren zijn er weer wat marktwaardes in elkaar gezakt
Hij is inderdaad eerlijk, maar om te herhalen wat er de afgelopen week al is gezegd, als we niet weten wat Clasie voor aanbieding heeft gehad, valt er niets over te zeggen. Stel dat hij nu 3 ton verdient, en hij zou er nu 6 aangeboden hebben gekregen, heeft hij niets te klagen als 21-jarige voetballer die een goed seizoen heeft gedraaid in Feyenoord 1. Dat de omstandigheden zo waren dat hij als sterkhouder van het middenveld werd aangewezen, straalt een hoop vertrouwen uit vanuit Feyenoord, maar tot nu heeft hij niet laten zien die belangrijke rol aan te kunnen. Speelt lang niet zo goed als vorig seizoen, wat ook niet gek is, en ik daardoor ook niet teleurgesteld zou zijn in de speler Clasie. Maar bij een verdubbeling van je huidige salaris, is er niets geks aan de hand. Een miljoen (!) is verdomme veel geld, en zou dus het drievoudige zijn van wat hij nu (naar het schijnt) krijgt. Beetje overdreven in mijn ogen.

Maar goed, geen feiten, en zonder feiten is elke aantijging aan het adres van Clasie of Van Geel onnodig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 17:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Neuh, de geest was al uit de fles. Feyenoord heeft juist nadrukkelijk geprobeerd de besprekingen om dit moment geen item gehaald. Clasie gooide de knuppel in het hoenderhok. Van Geel had geen keuze, want zonder reactie zou Clasie's versie voor de waarheid aangezien worden. Linksom of rechtsom, onrust was er gekomen. Met of zonder de reactie van Van Geel.
Clasie had al eerder aangegeven om pas na de competitie te willen onderhandelen..
Feyenoord had baat bij eerder...Daar is op geantwoord en er is een bieding geweest...
Clasie had dan gewoon moeten zeggen ,ik neem het aanbod in beraad en na de competitie
had hij lekker z'n koffers gepakt en weggegaan...

Jij heb ooit zelf gezegt dat Mathijsen betaald word naar zijn staat van dienst...
Goed het hoogst haalbare is oranje...Mathijsen zit op de bank en Clasie Indi en De Vrij niet..
Ik kies voor Clasie!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 18:14 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Hij is inderdaad eerlijk, maar om te herhalen wat er de afgelopen week al is gezegd, als we niet weten wat Clasie voor aanbieding heeft gehad, valt er niets over te zeggen. Stel dat hij nu 3 ton verdient, en hij zou er nu 6 aangeboden hebben gekregen, heeft hij niets te klagen als 21-jarige voetballer die een goed seizoen heeft gedraaid in Feyenoord 1. Dat de omstandigheden zo waren dat hij als sterkhouder van het middenveld werd aangewezen, straalt een hoop vertrouwen uit vanuit Feyenoord, maar tot nu heeft hij niet laten zien die belangrijke rol aan te kunnen. Speelt lang niet zo goed als vorig seizoen, wat ook niet gek is, en ik daardoor ook niet teleurgesteld zou zijn in de speler Clasie. Maar bij een verdubbeling van je huidige salaris, is er niets geks aan de hand. Een miljoen (!) is verdomme veel geld, en zou dus het drievoudige zijn van wat hij nu (naar het schijnt) krijgt. Beetje overdreven in mijn ogen.

Maar goed, geen feiten, en zonder feiten is elke aantijging aan het adres van Clasie of Van Geel onnodig.
Clasie heeft gen Bakkal om zich heen die altijd slim liep...Clasie heeft geen El Ahmadi om hem heen die puinruimde..
Ik zal het jou nog sterker vertellen,hij is zelfs beter als vorigjaar...Hij moet puinruimen ,de steekpas verzorgen en ook nog eens verdedigen..
En als jij of wij vinden dat hij teveel verdient,geniet dan maar van Vormer volgend jaar..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 april 2013 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 19:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Clasie had al eerder aangegeven om pas na de competitie te willen onderhandelen..
Feyenoord had baat bij eerder...Daar is op geantwoord en er is een bieding geweest...
Clasie had dan gewoon moeten zeggen ,ik neem het aanbod in beraad en na de competitie
had hij lekker z'n koffers gepakt en weggegaan...

Jij heb ooit zelf gezegt dat Mathijsen betaald word naar zijn staat van dienst...
Goed het hoogst haalbare is oranje...Mathijsen zit op de bank en Clasie Indi en De Vrij niet..
Ik kies voor Clasie!
Daar sta ik nog steeds achter. Maar dat gaat niet over geen nacht ijs. Clasie is overigens ook bankzitter.

Bovendien heeft hij niet zoals Mathijsen WK's en EK's gespeeld. Clasie heeft 200 minuten in Oranje gespeeld. Mathijsen 83 interlands. Daar zit dus nog wel wat verschil.

Maar heel ver hoeft het niet uit mekaar te liggen, ook omdat Mathijsen op de weg terug is inderdaad. 7-8 ton voor Clasie en 1 miljoen voor Mathijsen vind ik (binnen de voetbalwereld) goed te verdedigen.
van geil
 van geil - maandag 15 april 2013 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 17:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Neuh, de geest was al uit de fles. Feyenoord heeft juist nadrukkelijk geprobeerd de besprekingen om dit moment geen item gehaald. Clasie gooide de knuppel in het hoenderhok. Van Geel had geen keuze, want zonder reactie zou Clasie's versie voor de waarheid aangezien worden. Linksom of rechtsom, onrust was er gekomen. Met of zonder de reactie van Van Geel.
ik begrijp de tweede zin effe niet?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 april 2013 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 19:53 schreef van geil het volgende:

[..]

ik begrijp de tweede zin effe niet?
Sorry Geile. Ik heb er Chinees van gemaakt geloof ik..

Zo bedoelde ik hem:

--------
Feyenoord heeft juist nadrukkelijk geprobeerd de besprekingen op dit moment geen item te maken (door pas na het seizoen weer het gesprek aan te gaan, als vervolg van de wintergesprekken).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 april 2013 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 19:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Daar sta ik nog steeds achter. Maar dat gaat niet over geen nacht ijs. Clasie is overigens ook bankzitter.

Bovendien heeft hij niet zoals Mathijsen WK's en EK's gespeeld. Clasie heeft 200 minuten in Oranje gespeeld. Mathijsen 83 interlands. Daar zit dus nog wel wat verschil.

Maar heel ver hoeft het niet uit mekaar te liggen, ook omdat Mathijsen op de weg terug is inderdaad. 7-8 ton voor Clasie en 1 miljoen voor Mathijsen vind ik (binnen de voetbalwereld) goed te verdedigen.
Daar kan ik mee leven 8 a 9 ton,ik denk alleen niet dat het hem is geboden..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 april 2013 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 20:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Daar kan ik mee leven 8 a 9 ton,ik denk alleen niet dat het hem is geboden..
Ik weet het niet Leon. Stel hem is 7 ton geboden en Clasie wil 1 miljoen. Dan hebben zowel Van Geel als Clasie gelijk in hun bespiegelingen. Dan zit er nl echt nog een fors gat tussen vraag en aanbod (volgens Clasie), maar is de aanbieding toch zodanig dat Jordy grootverdiener zou worden (zoals Van Geel zegt).
van geil
 van geil - maandag 15 april 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 20:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Sorry Geile. Ik heb er Chinees van gemaakt geloof ik..

Zo bedoelde ik hem:

--------
Feyenoord heeft juist nadrukkelijk geprobeerd de besprekingen op dit moment geen item te maken (door pas na het seizoen weer het gesprek aan te gaan, als vervolg van de wintergesprekken).
ok,,
dat neem ik zo van je aan.
dat geloof ik ook zeker.maar toen is er ook niets gelekt toch?
maar volgens mij doelt Clasie op het gesprek na terugkomst van Oranje.
met van Geel nav de interresse van die Italianen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 april 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 20:16 schreef van geil het volgende:

[..]

ok,,
dat neem ik zo van je aan.
dat geloof ik ook zeker.maar toen is er ook niets gelekt toch?
maar volgens mij doelt Clasie op het gesprek na terugkomst van Oranje.
met van Geel nav de interresse van die Italianen.
Zou kunnen. Maar ik had de indruk dat het twee aparte zaken waren/zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 april 2013 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 20:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Daar kan ik mee leven 8 a 9 ton,ik denk alleen niet dat het hem is geboden..
Jij weet het niet, wij allen weten het niet. Jij denkt dat van Geel de verkeerde keuzes maakt? Prima.
Maar je weet het niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 20:53   quote  deeplink  
Hoppaata Clasie is 5 ton geboden..
Mathijsen 1 miljoen
Pellè 1,3 miljoen we kunnen het schudden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 20:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij weet het niet, wij allen weten het niet. Jij denkt dat van Geel de verkeerde keuzes maakt? Prima.
Maar je weet het niet.
Nu wel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 20:54   quote  deeplink  
Kut beleid!
piet
 piet - maandag 15 april 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 20:53 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hoppaata Clasie is 5 ton geboden..
Mathijsen 1 miljoen
Pellè 1,3 miljoen we kunnen het schudden
Hoe snel zal Salamon/Van Geel reageren dat het niet klopt? ;)
van geil
 van geil - maandag 15 april 2013 - 20:57   quote  deeplink  
ik zei t toch,dat dit gebracht zou worden.
de salarishuishouding is volledig op zn kop gezet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 20:55 schreef piet het volgende:

[..]

Hoe snel zal Salamon/Van Geel reageren dat het niet klopt? ;)
Geen idee,ik ben er wel benieuwd naar..
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 april 2013 - 21:02   quote  deeplink  
Als de cijfers van VI kloppen, wat nogal eens het geval is, is het absurd dat Van Geel gezegd zou hebben dat Clasie grootverdiener zou worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 20:37 schreef Leon FR1908 het volgende:
Feyenoord betaald slecht en ze krijgen straks fooitjes voor Clasie Indi en de Vrij.
Bewust en van Geel maar verbijsterd zijn.
5 pagina's nodig gehad voor mijn gevoel bevestigd werd...

Clasie///held!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 21:10   quote  deeplink  
7 zelfs
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 21:02 schreef Bosifyable het volgende:
Als de cijfers van VI kloppen, wat nogal eens het geval is, is het absurd dat Van Geel gezegd zou hebben dat Clasie grootverdiener zou worden.
Precies ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 april 2013 - 21:44   quote  deeplink  
Zitten er ook heel vaak naast he.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 april 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 21:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

5 pagina's nodig gehad voor mijn gevoel bevestigd werd...

Clasie///held!!!!
Even wachten tot Van Geel gereageerd heeft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 21:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Even wachten tot Van Geel gereageerd heeft.
Ik ben benieuwd...
Maar nu zal hij wel zwijgen en het netjes willen houden..
Of dit soort zaken houden we intern en wij spreken niet
naar buiten toe over bedragen maar nogmaals Clasie heeft
van ons een prima voorstel gehad voor een jongen van zijn klasse..
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 april 2013 - 22:00   quote  deeplink  
VI doet zn werk. Weinig buzz van de Feyenoord supporters op sociale media. Ik vind VI ook niet zo betrouwbaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0185120