BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - woensdag 27 juni 2018 - 22:10   quote  deeplink  
Voor eredivisie begrippen natuurlijk top.
Speelt vooruit en speelt diep in.
Een echte 6,en misschien wel met de meeste kwaliteit dan.
Maar beetje dubbelgevoel.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 juni 2018 - 22:53   quote  deeplink  
Nou vooruit, nog 2 jarig contract bij Southampton.
Huur hem een seizoen en evt. Optie tot koop.
van geil
 van geil - woensdag 27 juni 2018 - 22:54   quote  deeplink  
Zou echt bizar zijn , dat leg je een bom onder je eigen transfer beleid.
van geil
 van geil - woensdag 27 juni 2018 - 23:05   quote  deeplink  
Vejinovic, Tapia Ayoub zijn al voor die positie gehaald, in mindere mate ook Amrabat .
We hadden een jeugdspeler die daar prima paste (Hamer) , en we hebben er nog een , Wehrmann .
En de beste optie op die plek Jan Arie ( in mijn ogen)kan er ook nog bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2018 door van geil --
JanM
 JanM - woensdag 27 juni 2018 - 23:19   quote  deeplink  
Welkom terug Jordy!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 juni 2018 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 23:05 schreef van geil het volgende:
Vejinovic, Tapia Ayoub zijn al voor die positie gehaald, in mindere mate ook Amrabat .
We hadden een jeugdspeler die daar prima paste (Hamer) , en we hebben er nog een , Wehrmann .
En de beste optie op die plek Jan Arie ( in mijn ogen)kan er ook nog bij.
Vejinovic is historie. Clasie/Tapia elkaars concullega, Amrabat/Vilhena ook, Jan-Arie heeft al eerder aangetoond dat dat z'n plek niet is, in 2015.
En....Blijft Tapia wel. En Vilhena.
Milo
 Milo - donderdag 28 juni 2018 - 08:59   quote  deeplink  
Jullie mogen kiezen. Clasie of de Jong? Welkom terug!
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 28 juni 2018 - 09:26   quote  deeplink  
De Jong
windoweyes
 windoweyes - donderdag 28 juni 2018 - 10:01   quote  deeplink  
De Jong wordt bij aanvang van het seizoen 34, doe mij Clasie dan maar.
MMM
 MMM - donderdag 28 juni 2018 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 21:37 schreef van geil het volgende:
Ayoub Tapia en Amrabat zijn gehaald , dus Clasie ?
Laat ze het maar laten zien dan , ik heb er geen vertrouwen in, maar dan hebben we dat maar gehad.
Tapia zullen we toch wel lozen mag ik hopen. Amrabat mag eerst op de training eens 5 keer achter elkaar iemand met hetzelfde hesje aanspelen.

Bijna het hele elftal moet totaal gerenoveerd worden door het waardeloze aankoopbeleid van van Geel.

Haps, Berghuis en van Persie zijn de enige die ik als eerste op het formulier zou zetten. Jorgensen gaat weg. St. Juste moet zich gaan ontwikkelen, die zou ik als CV wel het vertrouwen geven.
VVout
 VVout - donderdag 28 juni 2018 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 10:01 schreef windoweyes het volgende:
De Jong wordt bij aanvang van het seizoen 34, doe mij Clasie dan maar.
34 en buiten dat, maar ook Clasie heb ik mijn vraagtekens bij. Die zit er aardig doorheen volgens mij, gaat die daar weer uit komen.
Joeyyy
 Joeyyy - donderdag 28 juni 2018 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 23:05 schreef van geil het volgende:
Vejinovic, Tapia Ayoub zijn al voor die positie gehaald, in mindere mate ook Amrabat .
We hadden een jeugdspeler die daar prima paste (Hamer) , en we hebben er nog een , Wehrmann .
En de beste optie op die plek Jan Arie ( in mijn ogen)kan er ook nog bij.
Vergeet Bartje Nieuwkoop niet
Joeyyy
 Joeyyy - donderdag 28 juni 2018 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 10:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Tapia zullen we toch wel lozen mag ik hopen. Amrabat mag eerst op de training eens 5 keer achter elkaar iemand met hetzelfde hesje aanspelen.

Bijna het hele elftal moet totaal gerenoveerd worden door het waardeloze aankoopbeleid van van Geel.

Haps, Berghuis en van Persie zijn de enige die ik als eerste op het formulier zou zetten. Jorgensen gaat weg. St. Juste moet zich gaan ontwikkelen, die zou ik als CV wel het vertrouwen geven.
Vergeet Sven van Beek niet
netsurfer
 netsurfer - donderdag 28 juni 2018 - 13:07   quote  deeplink  
Is wat mij betreft zeker welkom. Brengt wat meer voetbal op het middenveld. Speelt meer vooruit dan bijvoorbeeld El Ahmadi. Hopelijk stelt Southampton zich coulant op en kunnen we hem voor een niet al te hoog bedrag overnemen.
windoweyes
 windoweyes - donderdag 28 juni 2018 - 13:15   quote  deeplink  
Dat wordt dan wel gezichtsverlies voor Southhampton. Ze kopen een speler voor 15 mln van ons, en dan zouden ze die (bijvoorbeeld) weer voor 3 mln terug moeten verkopen? Inclusief afdracht van een bedongen doorverkoop percentage? Hier wordt het woord wanbeleid regelmatig in de mond genomen, ik vraag me af hoe de supporters in Engeland daar over zullen denken.
MMM
 MMM - donderdag 28 juni 2018 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 13:01 schreef Joeyyy het volgende:

[..]

Vergeet Sven van Beek niet
Middelmaat
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 juni 2018 - 13:36   quote  deeplink  
Stoppen met dwergen
van geil
 van geil - donderdag 28 juni 2018 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 10:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Tapia zullen we toch wel lozen mag ik hopen. Amrabat mag eerst op de training eens 5 keer achter elkaar iemand met hetzelfde hesje aanspelen.

Bijna het hele elftal moet totaal gerenoveerd worden door het waardeloze aankoopbeleid van van Geel.

Haps, Berghuis en van Persie zijn de enige die ik als eerste op het formulier zou zetten. Jorgensen gaat weg. St. Juste moet zich gaan ontwikkelen, die zou ik als CV wel het vertrouwen geven.
Eens hoor, maar laat ze het maar laten zien dan, is het gelijk duidelijk.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 28 juni 2018 - 15:51   quote  deeplink  
zeker een om te overwegen, tactisch mannetje.
maar geen 10 miljoen iig.
hij is in staat het spel open te breken met zijn passes.
En dit topic bestaat toch niet voor niets?
JanM
 JanM - donderdag 28 juni 2018 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 10:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Tapia zullen we toch wel lozen mag ik hopen. Amrabat mag eerst op de training eens 5 keer achter elkaar iemand met hetzelfde hesje aanspelen.

Bijna het hele elftal moet totaal gerenoveerd worden door het waardeloze aankoopbeleid van van Geel.

Haps, Berghuis en van Persie zijn de enige die ik als eerste op het formulier zou zetten. Jorgensen gaat weg. St. Juste moet zich gaan ontwikkelen, die zou ik als CV wel het vertrouwen geven.
Mocht Tapia (gekocht voor 1,5 mln) verkocht worden, dan ga je daar een paar miljoen winst op maken! Geldt ook voor El Ahmadi (gekocht voor 700K) en hopelijk Vermeer (gekocht voor 1 mln) en misschien zelfs Jones.

Op Gustafson (500K verlies), Bilal (2,5 mln verlies) en Vejinovic (gekocht voor 3,5 mln) maak je verlies.

Amrabat, Larsson en St. Juste mag en kun je m.i. nog niet afschrijven.

Toonstra, Botteghin en Haps zijn prima aankopen gebleken, Boëtius had 'ie achteraf niet moeten terughalen al begon hij hoopvol.

Over Berghuis, Jørgensen en RvP zijn we het gelukkig eens (kan ook soms ;-P)

En verder zal ik het rijtje nog even opsommen (exclusief alle transfervrij gehaalde en weer transfervrij vertrokken of gehuurde spelers en Guidetti en Kuyt natuurlijk):

- Singh 600K verlies
- Te Vrede 500K winst
- Immers 1,5 mln winst
- Janmaat 6 mln winst
- Pellè 8 mln winst
- Hahn 500K winst
- Elia 1,1 mln winst
- Kramer 1,5 mln verlies

Al met al dus exclusief alle verkochte jeugdspelers 6 spelers waar we (tranfer)geld aan overgehouden hebben tegenover 5 die (tranfer)geld gekost hebben. Per saldo een plusje van 9 mln als ze Vejinovic uit zijn contract laten lopen, wat ik niet hoop!

Tapia, El Ahmadi, Vermeer, Jones?, St. Juste, Toornstra, Botteghin?, Berghuis en Jørgensen leveren bij een eventuele verkoop nu ook (aanzienlijk) meer op dan ze gekost hebben. En daar mag je Ayoub sowieso ook al bij zetten.

Hou je Amrabat, Larsson en Boëtius over. Bij Amrabat heb ik ook mijn twijfels, Larsson zie ik komend seizoen nog wel opbloeien en Boëtius heeft weliswaar bij terugkomst 1,5 mln gekost, maar die hadden we eerder voor 2 mln verkocht dus zelfs als je zijn contract zou ontbinden heeft dat qua transfergeld niets gekost!

Jones, Botteghin en Boëtius buiten beschouwing gelaten en Amrabat bij de mislukte spelers en Larsson bij de geslaagde spelers opgeteld is de balans dus op dit moment:

mislukt: 5 + Amrabat = 6 spelers
geslaagd: 6 + Larsson + Ayoub + Tapia + El Ahmadi + Vermeer + St. Juste + Toornstra + Berghuis + Jørgensen = 15 spelers

Ik heb geen zin en tijd om dit af te zetten tegen de scores van andere TD's, maar om dit te bestempelen als waardeloos gaat mij echt te ver. Verrassend hè?

Neemt niet weg dat MvG nu wel voor een enorme uitdaging staat en moet laten zien dat hij ook die aankan. Geen idee of dat lukt moet ik bekennen, zeker niet nu het zo ongelooflijk stil is.

Clasie terughalen is natuurlijk direct weer koren op de molen van de Van Geel - haters (haalt alleen maar bekenden / heeft geen netwerk / etc), maar ik zou er een voorstander van zijn voor een bedrag van maximaal 5 mln. Ben reuze benieuwd wat er komende zomer nog allemaal gaat gebeuren !!!
VVout
 VVout - donderdag 28 juni 2018 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 15:54 schreef JanM het volgende:
Neemt niet weg dat MvG nu wel voor een enorme uitdaging staat en moet laten zien dat hij ook die aankan. Geen idee of dat lukt moet ik bekennen, zeker niet nu het zo ongelooflijk stil is.
Geen woorden maar daden toch, verras ons maar voor komend seizoen. Laten we vooral onze jeugd niet vergeten maar daar staat onze pas gekapte Jan ook helemaal achter en zal dat iedereen nog wel eens influisteren mag ik hopen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 juni 2018 - 20:07   quote  deeplink  
Ik ben ook voor eigen jeugd maar dan moeten we incalculeren dat wij niet mee gaan doen voor plaats 1 ,2, 3 en in de eertse ronde er uitgaan. Pikt het legioen dat ?
van geil
 van geil - donderdag 28 juni 2018 - 20:19   quote  deeplink  
Je koopt een speler voor 1 miljoen .
Een verkoop na drie jaar voor 2,5 miljoen.
Is dat 1,5 miljoen winst ???????

Nee, natuurlijk niet.
Ben overigens ook wel benieuwd wat die Kazim bijvoorbeeld in totaal de club gekost heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2018 door van geil --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 juni 2018 - 20:28   quote  deeplink  
Is er dan geen openheid van zaken ? Dat is toch meestal zo bij de jaarvergaderingen ?
van geil
 van geil - donderdag 28 juni 2018 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 20:07 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben ook voor eigen jeugd maar dan moeten we incalculeren dat wij niet mee gaan doen voor plaats 1 ,2, 3 en in de eertse ronde er uitgaan. Pikt het legioen dat ?
Ik denk dat de eigen jeugd het zeker niet slechter doet dan al die Eredivisie aankopen.
van geil
 van geil - donderdag 28 juni 2018 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 20:28 schreef piet de paler het volgende:
Is er dan geen openheid van zaken ? Dat is toch meestal zo bij de jaarvergaderingen ?
Meestal de totale posten , niet per individu , zal denk bij Feyenoord niet anders zijn.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 juni 2018 - 20:49   quote  deeplink  
Is gewoon na te zoeken
Stukken zijn openbaar
van geil
 van geil - donderdag 28 juni 2018 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 20:49 schreef Stylzz het volgende:
Is gewoon na te zoeken
Stukken zijn openbaar
Ook salarissen ?
Lijkt me niet toch , privacy.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2018 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 juni 2018 - 21:07   quote  deeplink  
Totaal bedoel ik
Jaarverslag
van geil
 van geil - donderdag 28 juni 2018 - 21:07   quote  deeplink  
Ja zei ik, posten , maar daar kun je vrijwel niets uithalen.
MMM
 MMM - vrijdag 29 juni 2018 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 15:54 schreef JanM het volgende:

[..]

Mocht Tapia (gekocht voor 1,5 mln) verkocht worden, dan ga je daar een paar miljoen winst op maken! Geldt ook voor El Ahmadi (gekocht voor 700K) en hopelijk Vermeer (gekocht voor 1 mln) en misschien zelfs Jones.

Op Gustafson (500K verlies), Bilal (2,5 mln verlies) en Vejinovic (gekocht voor 3,5 mln) maak je verlies.

Amrabat, Larsson en St. Juste mag en kun je m.i. nog niet afschrijven.

Toonstra, Botteghin en Haps zijn prima aankopen gebleken, Boëtius had 'ie achteraf niet moeten terughalen al begon hij hoopvol.

Over Berghuis, Jørgensen en RvP zijn we het gelukkig eens (kan ook soms ;-P)

En verder zal ik het rijtje nog even opsommen (exclusief alle transfervrij gehaalde en weer transfervrij vertrokken of gehuurde spelers en Guidetti en Kuyt natuurlijk):

- Singh 600K verlies
- Te Vrede 500K winst
- Immers 1,5 mln winst
- Janmaat 6 mln winst
- Pellè 8 mln winst
- Hahn 500K winst
- Elia 1,1 mln winst
- Kramer 1,5 mln verlies

Al met al dus exclusief alle verkochte jeugdspelers 6 spelers waar we (tranfer)geld aan overgehouden hebben tegenover 5 die (tranfer)geld gekost hebben. Per saldo een plusje van 9 mln als ze Vejinovic uit zijn contract laten lopen, wat ik niet hoop!

Tapia, El Ahmadi, Vermeer, Jones?, St. Juste, Toornstra, Botteghin?, Berghuis en Jørgensen leveren bij een eventuele verkoop nu ook (aanzienlijk) meer op dan ze gekost hebben. En daar mag je Ayoub sowieso ook al bij zetten.

Hou je Amrabat, Larsson en Boëtius over. Bij Amrabat heb ik ook mijn twijfels, Larsson zie ik komend seizoen nog wel opbloeien en Boëtius heeft weliswaar bij terugkomst 1,5 mln gekost, maar die hadden we eerder voor 2 mln verkocht dus zelfs als je zijn contract zou ontbinden heeft dat qua transfergeld niets gekost!

Jones, Botteghin en Boëtius buiten beschouwing gelaten en Amrabat bij de mislukte spelers en Larsson bij de geslaagde spelers opgeteld is de balans dus op dit moment:

mislukt: 5 + Amrabat = 6 spelers
geslaagd: 6 + Larsson + Ayoub + Tapia + El Ahmadi + Vermeer + St. Juste + Toornstra + Berghuis + Jørgensen = 15 spelers

Ik heb geen zin en tijd om dit af te zetten tegen de scores van andere TD's, maar om dit te bestempelen als waardeloos gaat mij echt te ver. Verrassend hè?

Neemt niet weg dat MvG nu wel voor een enorme uitdaging staat en moet laten zien dat hij ook die aankan. Geen idee of dat lukt moet ik bekennen, zeker niet nu het zo ongelooflijk stil is.

Clasie terughalen is natuurlijk direct weer koren op de molen van de Van Geel - haters (haalt alleen maar bekenden / heeft geen netwerk / etc), maar ik zou er een voorstander van zijn voor een bedrag van maximaal 5 mln. Ben reuze benieuwd wat er komende zomer nog allemaal gaat gebeuren !!!
9 miljoen winst dankzij eigenlijk maar 1 speler: Pellè. Misschien 2, Janmaat. Vind ik absoluut geen sterk aankoopbeleid.

Jij noemt weer spelers die je met winst verwacht te verkopen. Ik moet dat nog maar zien. Wie gaat meer betalen voor Tapia, Toornstra, Botteghin. Jones loopt volgend jaar gewoon uit z'n contract. Vermeer? Wie gaat meer dan 1 miljoen uitgeven voor een keeper die toch vaak geblesseerd is?

Ayoub, Tapia en Larsson geslaagd? HE???? Wat?? Op basis van wat??

van Geel ziet de uitdaging helemaal niet volgens mij. Die gaat, als ik het zo lees, vrij weinig doen deze zomer. Alleen als er mensen weggaan komen er spelers bij. Dat word dus weer een heel matig seizoen. De selectie moet NU al versterkt worden, nu er niemand vertrokken is.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 juni 2018 - 08:56   quote  deeplink  
Een td neemt besluit, maar beslist nooit alleen.
Teamwork.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 juni 2018 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 20:19 schreef van geil het volgende:
Je koopt een speler voor 1 miljoen .
Een verkoop na drie jaar voor 2,5 miljoen.
Is dat 1,5 miljoen winst ???????

Nee, natuurlijk niet.
Ben overigens ook wel benieuwd wat die Kazim bijvoorbeeld in totaal de club gekost heeft.
Nog even, ja dat is wel winst op het aankoopbedrag.
Een speler heeft natuurlijk in die looptijd wel kosten, salaris, bonus en etc. Maar die moet je niet meetellen, want een speler had je sowieso nodig gehad.

Je mag je wel afvragen of je een speler die je contracteert voor 1 miljoen salaris per jaar, ook niet had op kunnen vangen met 1 die maar een half miljoen per jaar salaris ontvangt, maar dat is in mijn ogen een andere discussie.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 29 juni 2018 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 23:19 schreef JanM het volgende:
Welkom terug Jordy!
Is geen top 3 speler meer
Dus niet halen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2018 door de bluffer --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 29 juni 2018 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 22:53 schreef FR-Henk het volgende:
Nou vooruit, nog 2 jarig contract bij Southampton.
Huur hem een seizoen en evt. Optie tot koop.
Mag van mij. Als het een voltreffer is, heb je hem voor jaren tot je beschikking. Hij blijft dan de rest van zijn carriere bij ons, lekker in zijn eigen Rotjeknor.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 29 juni 2018 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 15:54 schreef JanM het volgende:

[..]

Mocht Tapia (gekocht voor 1,5 mln) verkocht worden, dan ga je daar een paar miljoen winst op maken! Geldt ook voor El Ahmadi (gekocht voor 700K) en hopelijk Vermeer (gekocht voor 1 mln) en misschien zelfs Jones.

Op Gustafson (500K verlies), Bilal (2,5 mln verlies) en Vejinovic (gekocht voor 3,5 mln) maak je verlies.

Amrabat, Larsson en St. Juste mag en kun je m.i. nog niet afschrijven.

Toonstra, Botteghin en Haps zijn prima aankopen gebleken, Boëtius had 'ie achteraf niet moeten terughalen al begon hij hoopvol.

Over Berghuis, Jørgensen en RvP zijn we het gelukkig eens (kan ook soms ;-P)

En verder zal ik het rijtje nog even opsommen (exclusief alle transfervrij gehaalde en weer transfervrij vertrokken of gehuurde spelers en Guidetti en Kuyt natuurlijk):

- Singh 600K verlies
- Te Vrede 500K winst
- Immers 1,5 mln winst
- Janmaat 6 mln winst
- Pellè 8 mln winst
- Hahn 500K winst
- Elia 1,1 mln winst
- Kramer 1,5 mln verlies

Al met al dus exclusief alle verkochte jeugdspelers 6 spelers waar we (tranfer)geld aan overgehouden hebben tegenover 5 die (tranfer)geld gekost hebben. Per saldo een plusje van 9 mln als ze Vejinovic uit zijn contract laten lopen, wat ik niet hoop!

Tapia, El Ahmadi, Vermeer, Jones?, St. Juste, Toornstra, Botteghin?, Berghuis en Jørgensen leveren bij een eventuele verkoop nu ook (aanzienlijk) meer op dan ze gekost hebben. En daar mag je Ayoub sowieso ook al bij zetten.

Hou je Amrabat, Larsson en Boëtius over. Bij Amrabat heb ik ook mijn twijfels, Larsson zie ik komend seizoen nog wel opbloeien en Boëtius heeft weliswaar bij terugkomst 1,5 mln gekost, maar die hadden we eerder voor 2 mln verkocht dus zelfs als je zijn contract zou ontbinden heeft dat qua transfergeld niets gekost!

Jones, Botteghin en Boëtius buiten beschouwing gelaten en Amrabat bij de mislukte spelers en Larsson bij de geslaagde spelers opgeteld is de balans dus op dit moment:

mislukt: 5 + Amrabat = 6 spelers
geslaagd: 6 + Larsson + Ayoub + Tapia + El Ahmadi + Vermeer + St. Juste + Toornstra + Berghuis + Jørgensen = 15 spelers

Ik heb geen zin en tijd om dit af te zetten tegen de scores van andere TD's, maar om dit te bestempelen als waardeloos gaat mij echt te ver. Verrassend hè?

Neemt niet weg dat MvG nu wel voor een enorme uitdaging staat en moet laten zien dat hij ook die aankan. Geen idee of dat lukt moet ik bekennen, zeker niet nu het zo ongelooflijk stil is.

Clasie terughalen is natuurlijk direct weer koren op de molen van de Van Geel - haters (haalt alleen maar bekenden / heeft geen netwerk / etc), maar ik zou er een voorstander van zijn voor een bedrag van maximaal 5 mln. Ben reuze benieuwd wat er komende zomer nog allemaal gaat gebeuren !!!
Mooie cijfertjes, maar die zuig je gewoon uit je duim. Overigens haal je spelers niet op basis van dergelijke cijfers, maar omdat je denkt dat ze je beter maken. Natuurlijk kijk je naar de prijs-kwaliteitverhouding, maar bij evt. verkoop denk je alleen maar aan het bedrag wat je ervoor kunt vangen, wat vervanging je gaat kosten en of je er dan sportief op achteruit gaat en of je het dat waard is met in je achterhoofd dat spelers misschien niet te houden zijn omdat ze zelf wel een keer willen verkassen.
Neem jouw verhaal over Tapia als voorbeeld. Voor die jongen kun je misschien goed geld vangen, maar wanneer El Ahmadi inderdaad vertrekt moet je hem misschien juist houden. Tenzij je Clasie voor een mooi bedrag kunt overnemen. Maar Van Geel weet ongetwijfeld dat een ploeg er niet beter van wordt als je het complete middenveld verkoopt ervan uitgaande dat Vilhena ook nog wel vertrekken zal (ik hoop voor hem op Italië; daar zie ik hem het best tot zijn recht komen plus dat het een schitterend land is [Fiorentina zal wat dat betreft fantastisch kunnen zijn])

Wat je over Boëtius schrijft ben ik trouwens wel met je eens (wie niet?), want die heeft het niet. Natuurlijk hoop je er altijd nog op, maar ik zie het niet gebeuren met hem. Haps was op de voorhand een prima aankoop, maar nu Malacia heeft laten zien een geweldig talent te zijn op de rechtsback, vind ik het doodzonde dat deze knul nu op de bank zit te verpieteren, terwijl hij gewoon in de basis hoort te staan. Ik zou wat dit betreft Malacia wel eens op de backpositie willen zien en Haps ervoor. Stijf aan de linkerkant dus, zeg maar als een hangende linksbuiten. Dat zou zomaar een gouden greep kunnen zijn. Berghuis op rechts, Jörgensen in de spits met Van Persie erachter (kan evt. ook andersom). Middenvelders vechten verder maar uit wie er achter Van Persie komen te staan (ik denk Ayoub, Tapia en/of Clasie). Verdediging verder Arie en Botje met op rechts St. Juste. Keeper Bijlow of, indien hij fit is, Vermeer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2018 door Arie.Klooster --
Milo
 Milo - vrijdag 29 juni 2018 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 13:36 schreef Stylzz het volgende:
Stoppen met dwergen
Eikel
R()b
 R()b - vrijdag 29 juni 2018 - 10:47   quote  deeplink  
Overpriced niet doen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 juni 2018 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2018 - 10:18 schreef Milo het volgende:

[..]

Eikel
hahaha
tomson
 tomson - vrijdag 29 juni 2018 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 13:36 schreef Stylzz het volgende:
Stoppen met dwergen
Haha.. en gelijk milo weer op zn zeepkist gejaagd
Milo
 Milo - vrijdag 29 juni 2018 - 14:24   quote  deeplink  
Hahahaha
van geil
 van geil - vrijdag 29 juni 2018 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2018 - 08:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nog even, ja dat is wel winst op het aankoopbedrag.
Een speler heeft natuurlijk in die looptijd wel kosten, salaris, bonus en etc. Maar die moet je niet meetellen, want een speler had je sowieso nodig gehad.

Je mag je wel afvragen of je een speler die je contracteert voor 1 miljoen salaris per jaar, ook niet had op kunnen vangen met 1 die maar een half miljoen per jaar salaris ontvangt, maar dat is in mijn ogen een andere discussie.
Nee,
Dat is het bruto transfer bedrag , exclusief vergoedingen aan oud clubs/ makelaars /onderhandelingskosten / eventuele tekengelden.
Dat gaat er allemaal nog af.
En er bestaat ook nog een overheidsinstantie , de belastingdienst .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2018 door van geil --
van geil
 van geil - vrijdag 29 juni 2018 - 17:10   quote  deeplink  
Het lijstje in/ uit kun je hooguit gebruiken voor bijvoorbeeld een globale vergelijking met andere TD's .
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 juni 2018 - 18:02   quote  deeplink  
Ben ik t niet mee eens, alle andere dingen die je noemt zou je met elke andere aankoop ook hebben. Alleen de waarde fluctueert. Maar goed, agree to disagree.
van geil
 van geil - vrijdag 29 juni 2018 - 18:35   quote  deeplink  
Ja , eens, maar we hadden het over winst .
Dat woord wordt regelmatig genoemd. ( en v geel voor geroemd )
Niet door jou overigens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2018 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 29 juni 2018 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2018 - 16:48 schreef van geil het volgende:

[..]

Nee,
Dat is het bruto transfer bedrag , exclusief vergoedingen aan oud clubs/ makelaars /onderhandelingskosten / eventuele tekengelden.
Dat gaat er allemaal nog af.
En er bestaat ook nog een overheidsinstantie , de belastingdienst .
Daar staat inkomende doorverkoopvergoedingen tegenover...
van geil
 van geil - vrijdag 29 juni 2018 - 18:41   quote  deeplink  
Ja
Maar het gaat mij erom dat er te makkelijk gedacht wordt over geld verdienen.
En over het uit te kunnen geven geld uit en na inkomsten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2018 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 29 juni 2018 - 18:42   quote  deeplink  
Dat probleem heeft mijn vrouw ook....
van geil
 van geil - vrijdag 29 juni 2018 - 18:43   quote  deeplink  
Precies :)
ar
 ar - vrijdag 13 juli 2018 - 07:26   quote  deeplink  
Messi Messi, Clasie komt eraan! Clasie komt eraan, Clasie komt eraan!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5872
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0696501