BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - maandag 20 augustus 2018 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2018 - 21:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Toornstra poogt nog druk te zetten. Maar alleen is maar alleen...
Daar heb je een punt....Berghuis, v Persie en Larsson zetten 0,0 druk op de tegenstander. Dat was een onderschatte kwaliteit van Kuijt. Toornstra loopt inderdaad verloren rond en ziet er aardoor extra sneu uit. Neemt niet weg dat hij technisch echt ondermaats is en qua snelheid ook.
netsurfer
 netsurfer - zondag 26 augustus 2018 - 16:55   quote  deeplink  
Bijna terug op niveau. Prima pot.
ar
 ar - zondag 26 augustus 2018 - 17:00   quote  deeplink  
En dat binnen een week hé
Ongelooflijk na al bijna weer verguisd te zijn
igor korneev
 igor korneev - zondag 26 augustus 2018 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2018 - 17:00 schreef ar het volgende:
En dat binnen een week hé
Ongelooflijk na al bijna weer verguisd te zijn
voetbal discussies gaan vaak gepaard met een soort van dementie.

resultaat is de ene week ben je een eeuwige held, een week later mag je opzouten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2018 door igor korneev --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2018 - 19:07   quote  deeplink  
Clasie//held!!
Milo
 Milo - maandag 27 augustus 2018 - 00:26   quote  deeplink  
Hij speelde een prima pot vandaag
Frstu
 Frstu - maandag 03 september 2018 - 19:28   quote  deeplink  
Ik vond hem zondag niet best. Onzichtbaar in opbouwend opzicht (= normaal gesproken zijn sterkste punt) en in aanvallend opzicht nog veel minder (= ook niet zijn sterkste punt, hij maakt gemiddeld één goal per jaar en geeft 6 assists).

Het zal ongetwijfeld voor veel mensen een heilig huisje zijn, maar maakt een 27-jarige Clasie Feyenoord ooit nog beter? Wetende dat voetbalspelers na hun 27e alleen maar minder worden. Enkele uitzonderingen daar gelaten.
kenny
 kenny - maandag 03 september 2018 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2018 - 19:28 schreef Frstu het volgende:
Ik vond hem zondag niet best. Onzichtbaar in opbouwend opzicht (= normaal gesproken zijn sterkste punt) en in aanvallend opzicht nog veel minder (= ook niet zijn sterkste punt, hij maakt gemiddeld één goal per jaar en geeft 6 assists).

Het zal ongetwijfeld voor veel mensen een heilig huisje zijn, maar maakt een 27-jarige Clasie Feyenoord ooit nog beter? Wetende dat voetbalspelers na hun 27e alleen maar minder worden. Enkele uitzonderingen daar gelaten.
ik heb het al eerder gezegd onbegrijpelijke zet om hem te huren , voegt niks toe , ik denk dat hij wel beter rendeert als je met 2 verdedigende middenvelders voor de verdediging gaat spelen , tony doet dat op papier ook maar die hobbelt teveel naar voren , clasie speelde op zijn best naast el ahmadi
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 04 september 2018 - 19:29   quote  deeplink  
Laten we het even een aantal maanden afwachten. Gezien wat hij kan en zie in zijn eerste wedstrijden wel wat progressie
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2018 - 19:40   quote  deeplink  
Stijgende lijn is er ja maar mag wel wat meer aanwezig zijn..
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 04 september 2018 - 20:08   quote  deeplink  
Speelt lekker simpel, is aanspeelbaar, zoekt de oplossing naar voren. Alles gaat wel in hetzelfde tempo (net zo als bij Pirlo). Ik vind het een verbetering en hij wordt ook nog beter als hij zijn draai heeft gewonnen. Hij is zo'n jongen die in het buitenland niet gedijt, maar in zijn vertrouwde omgeving een acceptabel niveau kan halen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 september 2018 - 22:10   quote  deeplink  
Dat denk ik ook
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 september 2018 - 07:09   quote  deeplink  
T is af en toe lastig te zien welke middenvelder welke rol heeft vind ik. Hoop dat er meer balans in komt (dan mis je el toch enorm...)

Dat Clasie kan ballen en inzicht heeft is een feit, moet ie wel goed gebruikt worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 september 2018 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 07:09 schreef MightyAce het volgende:
T is af en toe lastig te zien welke middenvelder welke rol heeft vind ik. Hoop dat er meer balans in komt (dan mis je el toch enorm...)

Dat Clasie kan ballen en inzicht heeft is een feit, moet ie wel goed gebruikt worden.
Vind het ook lastig om te zien .
Tegen Heerenveen viel wel op dat toen Clasie gewisseld werd ,Botteghin
bijna panisch ging voetballen.
kenny
 kenny - woensdag 05 september 2018 - 10:32   quote  deeplink  
alles leuk en wel maar vinden jullie het een verbetering ?? ik niet namelijk voegt niks toe hobbelt een beetje mee , waarom wordt zo'n jongen gehaald dan ?? een normale TD zorgt dat er een betere zoniet gelijkwaardige speler komt als el ahmadi , niet een speler die mislukt is en 2 jaar niet heeft gespeeld heeft en dan door ons gehuurd wordt om fit te worden wat schieten wij hier mee op ? voorlopig niks hij heeft al een aantal wedstrijden gespeeld maar heeft nog steeds niks laten zien
kenny
 kenny - woensdag 05 september 2018 - 10:36   quote  deeplink  
ik heb overigens niks tegen clasie wel het beleid wat gevoerd wordt , we zijn gewoon weer slechter als vorig jaar , ja er zijn 2 aankopen gedaan maar dit zijn ook weer aankopen die ons niet sterker maken voorlopig
Leuv
 Leuv - woensdag 05 september 2018 - 10:53   quote  deeplink  
Eens. Niet met de typo's overigens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2018 door Leuv --
VVout
 VVout - woensdag 05 september 2018 - 11:05   quote  deeplink  
Clasie wordt gewoon de Iniesta van Feyenoord, gaan we die nou ook al afsabelen. Ongelofelijk hoe het "Legioen" het jaar in weer jaar uit voor elkaar krijgt, zal vast een plaatje bij hem in de tuin gaan reserveren als ik ...... was.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 05 september 2018 - 11:09   quote  deeplink  
Oneens. Een aantal wedstrijden, wat is dat nou?
Welke topper zou jij halen voor een grijpstuiver dan? Er is weinig geld door dat dat 10 jaar geleden allemaal de deur uitgevlogen is omdat er toen ook gedacht werd aan een klasse hoger in te kopen.
Een speler die nu bij ADO of iets dergelijks rendeerd is zeker geen garantie dat die bij Feyenoord rendeert. Zie Larsson. Clasie kennen we toch? Zo niet begin bij blz 1. Zal vilhenna niet meer missen dan Clasie
kenny
 kenny - woensdag 05 september 2018 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 11:09 schreef igor korneev het volgende:
Oneens. Een aantal wedstrijden, wat is dat nou?
Welke topper zou jij halen voor een grijpstuiver dan? Er is weinig geld door dat dat 10 jaar geleden allemaal de deur uitgevlogen is omdat er toen ook gedacht werd aan een klasse hoger in te kopen.
Een speler die nu bij ADO of iets dergelijks rendeerd is zeker geen garantie dat die bij Feyenoord rendeert. Zie Larsson. Clasie kennen we toch? Zo niet begin bij blz 1. Zal vilhenna niet meer missen dan Clasie
je kan beter zeggen dat het vorig jaar de deur uitgevlogen is 26 milj alleen st juste voldoet en haps misschien
als er geen geld is om te investeren is begrijpelijk maar haal dan geen middelmaat binnen die ons niet beter maken ga dan met de jeugd aan de slag
kenny
 kenny - woensdag 05 september 2018 - 11:45   quote  deeplink  
vind het gewoon jammer dat onze club weer achteruit loopt terwijl je de lat hoger hoort te leggen om vast bij de top 3 te horen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 september 2018 - 11:47   quote  deeplink  
Elke nieuwe speler moet gegaranderd beter zijn dan de vorige?
Dat kan.
Wel eerst minimaal 50 miljoen doneren aan de club.
Je berust in de realiteit van nu of blijft altijd in frustratie zwemmen.
kenny
 kenny - woensdag 05 september 2018 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 11:47 schreef FR-Henk het volgende:
Elke nieuwe speler moet gegaranderd beter zijn dan de vorige?
Dat kan.
Wel eerst minimaal 50 miljoen doneren aan de club.
Je berust in de realiteit van nu of blijft altijd in frustratie zwemmen.
zal het zo gelijk even overmaken , normaal koop je toch een speler om het elftal te versterken ?? of koop jij ook om het kopen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 september 2018 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 11:53 schreef kenny het volgende:

[..]

zal het zo gelijk even overmaken , normaal koop je toch een speler om het elftal te versterken ?? of koop jij ook om het kopen
Versterken doe je met spelers waar zeker van weet dat ze het niveau aan kunnen.
Feyenoord moet uit een vijver vissen waar je die spelers niet hebt. Maar wel te betalen zijn.
Risico groter.

Maak dat geld over, komen er 5 betere spelers, heb je er nog geen reet aan als de trainer ruk blijkt te zijn.

Feyenoord is aan het handhaven, even geen doorgroei.
Noodgedwongen.
Leuv
 Leuv - woensdag 05 september 2018 - 13:28   quote  deeplink  
Oneens FR-Henk.

Kenny heeft duidelijk een punt dat er al jaren een wanbeleid is in het aantrekken van spelers.
En nu met de huur van deze heikneuter, waardoor anderen terecht of onterecht op de bank moeten plaatsnemen, maken we weer geen stappen.
Deze heikneuter kan het niveau niet aan. Hij kan feitelijk alleen met de punt naar achter spelen en volgens mij spelen wij dit systeem niet.
Wij spelen 433 (punt naar voren) en geen 532 of 433 (punt naar achter)

Onbegrijpelijk dat hij wekelijks zijn onkunde mag aantonen en dat wij spelers voor andere clubs bij ons ritme laten opdoen ten koste van onze eigen spelers.

Volkomen wanbeleid al jaren !!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 september 2018 - 13:44   quote  deeplink  
In feite zeg je dat de trainer hem verkeerd inzet ofwel het systeem niet aanpast.
Clasie is geen heikneuter. Een heikneuter wordt niet door Southampton gekocht.

In de jaren van Koeman een vaste, waardevolle speler.

Wil graag terug en waarom zou hij niet aan kunnen pikken? Of is snel afbranden na 6 wedstrijden, waaronder enkele goede, het nieuwe populisme.

Heikneuter...
Weet wat je schrijft joh.
Leuv
 Leuv - woensdag 05 september 2018 - 13:53   quote  deeplink  
Nogmaals....Koeman speelde een ander systeem.
Clasie is absoluut een heikneuter en volkomen mislukt bij Southampton en Brugge.

Ik zeg juist dat hij nooit gehuurd had moeten worden en nu hij gehuurd is hij nooit een plek van een eigen vaste kracht mag innemen.

Eigen spelers eerst !!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 september 2018 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 13:53 schreef Leuv het volgende:
Nogmaals....Koeman speelde een ander systeem.
Clasie is absoluut een heikneuter en volkomen mislukt bij Southampton en Brugge.

Ik zeg juist dat hij nooit gehuurd had moeten worden en nu hij gehuurd is hij nooit een plek van een eigen vaste kracht mag innemen.

Eigen spelers eerst !!!
Ik snap de huur dan wel. Eigen spelers eerst, maar zo'n motto is luchtfietsen als die jongens er nog niet meteen kunnen staan. Zeker ook niet als je (toen) ook op Europees front moet strijden.

Dan vind ik een vertrouwde kracht wel weer begrijpelijk. En de huur dus ook.
Leuv
 Leuv - woensdag 05 september 2018 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 13:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik snap de huur dan wel. Eigen spelers eerst, maar zo'n motto is luchtfietsen als die jongens er nog niet meteen kunnen staan. Zeker ook niet als je (toen) ook op Europees front moet strijden.

Dan vind ik een vertrouwde kracht wel weer begrijpelijk. En de huur dus ook.
Onbegrijpelijk hoe je dit beleid verdedigd.
Je had het goedkoper en beleidsmatiger opgelost door Hansson voor 10 te houden en (Amrabat), Toornsta, Tapia of Wehrmann op 6 te zetten.
Keuze genoeg lijkt me en dan pas voer je beleid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2018 door Leuv --
Leuv
 Leuv - woensdag 05 september 2018 - 14:17   quote  deeplink  
Het is dat je de liefde voor je club niet kunt kiezen want anders had ik al lang wat anders gekozen.
Ik huil me al decennia de tranen in de broek.
ar
 ar - woensdag 05 september 2018 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 13:53 schreef Leuv het volgende:
Nogmaals....Koeman speelde een ander systeem.
Clasie is absoluut een heikneuter en volkomen mislukt bij Southampton en Brugge.

Ik zeg juist dat hij nooit gehuurd had moeten worden en nu hij gehuurd is hij nooit een plek van een eigen vaste kracht mag innemen.

Eigen spelers eerst !!!
Als die "heikneuter" belangrijk gaat worden, wil ik jou niet horen vriend.
Dat zeg je niet over een speler die eerder zijn waarde heeft bewezen bij Feyenoord.
ar
 ar - woensdag 05 september 2018 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 14:17 schreef Leuv het volgende:
Het is dat je de liefde voor je club niet kunt kiezen want anders had ik al lang wat anders gekozen.
Ik huil me al decennia de tranen in de broek.
Eens moet de eerste keer zijn
VVout
 VVout - woensdag 05 september 2018 - 14:59   quote  deeplink  
Ja ar, ze zijn diepgezonken.
Leuv
 Leuv - woensdag 05 september 2018 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 14:54 schreef ar het volgende:

[..]

Als die "heikneuter" belangrijk gaat worden, wil ik jou niet horen vriend.
Dat zeg je niet over een speler die eerder zijn waarde heeft bewezen bij Feyenoord.
Het is mijn type speler niet dus zal je me zeker niet horen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 september 2018 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 14:09 schreef Leuv het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk hoe je dit beleid verdedigd.
Je had het goedkoper en beleidsmatiger opgelost door Hansson voor 10 te houden en (Amrabat), Toornsta, Tapia of Wehrmann op 6 te zetten.
Keuze genoeg lijkt me en dan pas voer je beleid.
Onbegrijpelijk dat je dit wanbeleid noemt.
En van wie?
Tapia op 6 is riskant (aangetoond), Toornstra op 6 is de linkerzijde vacant maken, Wehrmann zou kunnen, maar ik snap in deze de trainer niet. En is nog jong, te jong om op zo'n essentiële positie in te zetten, zonder enige ervaren back-up.

Ik ben geen fan van de trainer, integendeel, ik vind hem conservatief en weinig durf tonen.
Geen fan van van Geel, maar kan veel aankopen van hem wel verklaren.

Clasie als heikneuter neerzetten, na deze wedstrijden. Nu al.
Dat vind ik onbegrijpelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 september 2018 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 15:00 schreef Leuv het volgende:

[..]

Het is mijn type speler niet dus zal je me zeker niet horen.
Ridicuul.
Als Jordy dus wedstrijden aaneen belangrijk wordt blijft het een heikneuter?
kenny
 kenny - woensdag 05 september 2018 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 15:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat je dit wanbeleid noemt.
En van wie?
Tapia op 6 is riskant (aangetoond), Toornstra op 6 is de linkerzijde vacant maken, Wehrmann zou kunnen, maar ik snap in deze de trainer niet. En is nog jong, te jong om op zo'n essentiële positie in te zetten, zonder enige ervaren back-up.

Ik ben geen fan van de trainer, integendeel, ik vind hem conservatief en weinig durf tonen.
Geen fan van van Geel, maar kan veel aankopen van hem wel verklaren.

Clasie als heikneuter neerzetten, na deze wedstrijden. Nu al.
Dat vind ik onbegrijpelijk.
clasie is helemaal niet zo goed als sommigen hier denken , hij heeft een goed jaar gespeeld naast elahmadi , die deed meer het verdedigende en kon hij meer de balletjes geven en dat verbloemde veel

v geel voert al jaren geen beleid , vorig jaar heeft hij al teveel net niet voetballers binnengehaald en als je dan zegt er is niet genoeg geld om betere spelers te halen is complete bullshit , als er geen geld is om goede spelers te halen is dat geen oplossing om b keus spelers aan te trekken kies dan gewoon voor de jeugd , afgelopen jaren heeft hij veelste veel net niet spelers binnengehaald , pure geld verspilling geweest , kies dan ipv 8 net niet spelers dan voor 2 , 3 of 4 goede kwaliteits spelers en vul de rest dan aan met jeugd
Leuv
 Leuv - woensdag 05 september 2018 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 16:01 schreef kenny het volgende:

[..]

clasie is helemaal niet zo goed als sommigen hier denken , hij heeft een goed jaar gespeeld naast elahmadi , die deed meer het verdedigende en kon hij meer de balletjes geven en dat verbloemde veel

v geel voert al jaren geen beleid , vorig jaar heeft hij al teveel net niet voetballers binnengehaald en als je dan zegt er is niet genoeg geld om betere spelers te halen is complete bullshit , als er geen geld is om goede spelers te halen is dat geen oplossing om b keus spelers aan te trekken kies dan gewoon voor de jeugd , afgelopen jaren heeft hij veelste veel net niet spelers binnengehaald , pure geld verspilling geweest , kies dan ipv 8 net niet spelers dan voor 2 , 3 of 4 goede kwaliteits spelers en vul de rest dan aan met jeugd
Volkomen mee eens.
Leuv
 Leuv - woensdag 05 september 2018 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 15:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat je dit wanbeleid noemt.
En van wie?
Tapia op 6 is riskant (aangetoond), Toornstra op 6 is de linkerzijde vacant maken, Wehrmann zou kunnen, maar ik snap in deze de trainer niet. En is nog jong, te jong om op zo'n essentiële positie in te zetten, zonder enige ervaren back-up.

Ik ben geen fan van de trainer, integendeel, ik vind hem conservatief en weinig durf tonen.
Geen fan van van Geel, maar kan veel aankopen van hem wel verklaren.

Clasie als heikneuter neerzetten, na deze wedstrijden. Nu al.
Dat vind ik onbegrijpelijk.
Tapia heeft nog NOOIT op 6 (met de punt naar voren) bij ons gespeeld dus ik begrijp niet waar je dit vandaan haalt.
Toornstra op 6 is de linkerzijde vacant maken ??? Dit moet je me dan even uitleggen. Of moet ik jou de rugnummers uitleggen in meerdere systemen ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2018 door Leuv --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 september 2018 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 16:10 schreef Leuv het volgende:

[..]

Tapia heeft nog NOOIT op 6 (met de punt naar voren) bij ons gespeeld dus ik begrijp niet waar je dit vandaan haalt.
Toornstra op 6 is de linkerzijde vacant maken ??? Dit moet je me dan even uitleggen. Of moet ik jou de rugnummers uitleggen in meerdere systemen ?
Toornstra rendeert aan rechterzijde, drukfout mijnerzijds. Op 6 is maar de vraag.
Tapia op 6 met punt naar voren is niet gebeurd nee. Maar wel punt naar achteren. Heeft Gio dus zeker wel ook toegepast.
Kortom, op dit vlak eens.
Leuv
 Leuv - woensdag 05 september 2018 - 16:52   quote  deeplink  
Kortom, je hebt dus meerdere spelers die 6 als hun favoriete positie hebben maar je hebt ze er nog nooit uitgeprobeerd en dan huur je een 1.69m heikneuter die al 2 jaar nauwelijks gevoetbald heeft.

Waanzinnig...
kenny
 kenny - woensdag 05 september 2018 - 16:57   quote  deeplink  
inderdaad onbegrijpelijke keuze , het ergste is dat we er geen klote mee opschieten , er is geen geld meer in kas en op het veld staat ook geen waarde meer , dan heb je het als TD toch zwaar waardeloos gedaan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 september 2018 - 17:07   quote  deeplink  
1.69 cm pure klasse ...Clasie///6//Held!!met de punt naar voren!!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 september 2018 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 16:52 schreef Leuv het volgende:
Kortom, je hebt dus meerdere spelers die 6 als hun favoriete positie hebben maar je hebt ze er nog nooit uitgeprobeerd en dan huur je een 1.69m heikneuter die al 2 jaar nauwelijks gevoetbald heeft.

Waanzinnig...
Kennis achteraf? Want je zei twee maanden geleden al dat er meer op de 6 kunnen?
En Toornstra heeft toch nooit op de 6 gespeeld? En is dat wel z'n favoplaats?
Tapia mogelijk. Maar nogal riskant als hij als aanvallender 6 nooit eerder is geprobeerd en er is geen backup.
Leuv
 Leuv - woensdag 05 september 2018 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 17:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kennis achteraf? Want je zei twee maanden geleden al dat er meer op de 6 kunnen?
En Toornstra heeft toch nooit op de 6 gespeeld? En is dat wel z'n favoplaats?
Tapia mogelijk. Maar nogal riskant als hij als aanvallender 6 nooit eerder is geprobeerd en er is geen backup.
Toornstra idd is een gok maar ik denk dat hij dit heel goed zou kunnen invullen. Aanvallende 6 ???
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 september 2018 - 18:02   quote  deeplink  
Controlerend in systeem punt naar voren uiteraard. Of we praten langs elkaar heen.
Leuv
 Leuv - woensdag 05 september 2018 - 18:10   quote  deeplink  
Met de punt naar voren is de 6 verdedigend ingesteld.
Plus een naar binnen trekkende Berghuis maakt dit al helemal ideaal voor Tapia.
Grote blunder om Clasie te halen daarme toon je aan dat je je eigen systeem niet begrijpt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2018 door Leuv --
igor korneev
 igor korneev - woensdag 05 september 2018 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 16:57 schreef kenny het volgende:
inderdaad onbegrijpelijke keuze , het ergste is dat we er geen klote mee opschieten , er is geen geld meer in kas en op het veld staat ook geen waarde meer , dan heb je het als TD toch zwaar waardeloos gedaan
Elke TD doet het op headliner slecht. Had van geel maar 2 spelers gekocht voor meer geld en ze presteren wat minder was hij de lul, als hij alleen op jeugd focussed was hij waardeloos en zou hij de club vernietigen. Ongelooflijk dat fans niet tevreden kunnen zijn dat zijn beleid ervoor heeft gezorgd dat een faliesement is afgewend,er weer zwarte cijfers zijn, hij steeds zorgt voor een klasse spits, 3 op de 5 aankopen winst opleveren uit de op is op grabbelbakken, er sinds zijn komst weer successen worden behaald.
Nee hier is hij waardeloos, echt neuzen gedrag, achteraf de mindere zaken belichten is zo goedkoop. Van goudgeel je bent een kanjer! Schuld aflossen, eigen jeugd, goede spitsen voor weinig, investeren in een beter opleidingsniveau klimaat en ook nog eens sportieve successen. Wat wil je nog meer? Deze kerel heeft zat krediet
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 september 2018 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 19:10 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Elke TD doet het op headliner slecht. Had van geel maar 2 spelers gekocht voor meer geld en ze presteren wat minder was hij de lul, als hij alleen op jeugd focussed was hij waardeloos en zou hij de club vernietigen. Ongelooflijk dat fans niet tevreden kunnen zijn dat zijn beleid ervoor heeft gezorgd dat een faliesement is afgewend,er weer zwarte cijfers zijn, hij steeds zorgt voor een klasse spits, 3 op de 5 aankopen winst opleveren uit de op is op grabbelbakken, er sinds zijn komst weer successen worden behaald.
Nee hier is hij waardeloos, echt neuzen gedrag, achteraf de mindere zaken belichten is zo goedkoop. Van goudgeel je bent een kanjer! Schuld aflossen, eigen jeugd, goede spitsen voor weinig, investeren in een beter opleidingsniveau klimaat en ook nog eens sportieve successen. Wat wil je nog meer? Deze kerel heeft zat krediet
Elke regel eens. We snappen elkaar.
VVout
 VVout - woensdag 05 september 2018 - 19:25   quote  deeplink  
Heerlijk om te zien hoe we van domme aankopen afzien en niet een ere divisie kapot maken alleen uit eigenbelang. We zijn weer terug uit de schulden en hebben een visie waar je trots achter kan staan, i.p.v. de ziel van Feyenoord te verkloten. Ik ben oprecht benieuwd wat het ons gaat brengen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0619409