BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Waarom Vorm niet?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
danniepsv
 danniepsv - zondag 24 juli 2011 - 18:53   quote  deeplink  
Waarom haalt Psv vorm niet en verkopen ze issakson
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 24 juli 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Simpel. Omdat er geen interesse in Isaksson is.

En Vorm? Ik weet niet. Ik hou niet van die jankspelers die steeds in de media uitspraken doen over dat ze weg willen. Laatst weer. 'Ik weet niet wat ik nog meer moet doen om een transfer te verdienen'. Ik wel. Je mond houden en bij Utrecht ballen tegenhouden. Zelfs Stekelenburg zeurt niet in de media en hij heeft laten zien aan het buitenland toe te zijn. Vorm is nog vrij wisselvallig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door PSVMocro --
BoerMike
 BoerMike - zondag 24 juli 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Waarom halen ze Velthuizen niet? Die is gratis en wil vast wel komen als je het salaris wat Isaksson krijgt...

Alleen moet inderdaad is die lange plak weg natuurlijk!
Briantje
 Briantje - zondag 24 juli 2011 - 20:10   quote  deeplink  
ja ze moeten velthuizen naar eindhoven halen!
danniepsv
 danniepsv - zondag 24 juli 2011 - 21:11   quote  deeplink  
daar heb ik ook over gedacht, maar dat maakt niet zoveel verschil, velthuizen issakson
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 24 juli 2011 - 22:40   quote  deeplink  
of terwijl toivonen ruilen tegen comes en geld bij
Briantje
 Briantje - zondag 24 juli 2011 - 23:54   quote  deeplink  
Inderdaad laat toivonen maar gaan 10 miljoen+gomes ofzo
danniepsv
 danniepsv - maandag 25 juli 2011 - 08:28   quote  deeplink  
dan moeten er 6 partijen uitkomen
van der werf
 van der werf - maandag 25 juli 2011 - 11:17   quote  deeplink  
ik vind dat psv een slecht aankoopbeleid heeft, heb kromkamp veel in engeland nou veel? ,waardeloos en psv koopt hem. verkoopt te gemakkelijk goede spelers voor te weinig geld en dan staan er voetballers in het veld, die zeggen dat ze aan psv verplicht zijn kampioen te worden en juist die man verpest alles en kost veel geld. dit is mijn opmerking. groet
Briantje
 Briantje - maandag 25 juli 2011 - 14:14   quote  deeplink  
kromkamp dan praat je over 5jaar terug! Bij ajax zijn meer miskopen gedaan als bij psv. Wat dacjt je van luque lodeiro enz.
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 14:14 schreef Briantje het volgende:
kromkamp dan praat je over 5jaar terug! Bij ajax zijn meer miskopen gedaan als bij psv. Wat dacjt je van luque lodeiro enz.
zeker weten.. Maar dit zijn miskopen omdat ze niet bij ajax paste en ook omdat ze veel te veel geld koste.. De spelers die je aangeeft zijn eigenlijk niet helemaal waar.. Luque is transfervrij aan getrokken(wel veel salaris) en lodeiro heeft het wel niet bij ajax waar gemaakt maar staat gewoon in de basis bij uruguay en die hebben de finale gewonnen.. En dus ook van argentinie gewonnen.. Dat is een hele goede prestatie.. Dus lodeiro is door blesures niet ver bij ajax gekomen tot nu toe..

Als je het over miskopen heb dan heb je het over.. Wieleard, oleguer en el hamdoui.. Zelfs sulejmani is geen miskoop, hij doet het nu prima maar hij had nooit voor dat geld gehaald moeten worden.. Maar nu is ajax kampioen geworden met alleen spelers die er langer dan 2 jaar zitten bij ajax..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Waarom Vorm niet?









0.0055329