BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Vertrek van onze zweed Ola

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ballie
 Ballie - maandag 25 juli 2011 - 17:28   quote  deeplink  
Er zijn flink wat geruchten in de wandelgangen over Ola Toivonnen.
15 mil zou hij moeten kosten?
Voor 15 mil zou ik er een strik om doen en weg doen!
5 mil voor mounir El Hamdoui en dan 3,5 voor de Deen Jorgensen.
Lijkt mij ideaal een goede spits en goede verdediger erbij dan zeg ik de titel moet van ons zijn!
danniepsv
 danniepsv - maandag 25 juli 2011 - 17:53   quote  deeplink  
5 mil is teveel voor el ham daar kan je 2 mil voor vragen en jorgensen komt denk ik toch niet
Briantje
 Briantje - maandag 25 juli 2011 - 18:04   quote  deeplink  
inderdaad 15miljoen voor toivonen en dan 3 miljoen voor el hamdaoui en 3 voor die jonge van kopenhagen en dan 5 miljoen voor terug halen van gomes
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 25 juli 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 17:28 schreef Ballie het volgende:
Er zijn flink wat geruchten in de wandelgangen over Ola Toivonnen.
15 mil zou hij moeten kosten?
Voor 15 mil zou ik er een strik om doen en weg doen!
5 mil voor mounir El Hamdoui en dan 3,5 voor de Deen Jorgensen.
Lijkt mij ideaal een goede spits en goede verdediger erbij dan zeg ik de titel moet van ons zijn!
geen verstand
danniepsv
 danniepsv - maandag 25 juli 2011 - 22:35   quote  deeplink  
jep. inderdaad
isnake
 isnake - dinsdag 26 juli 2011 - 13:36   quote  deeplink  
El Ham zal zijn salaris moeten halveren om bij PSV te komen ballen. 1,9 Mil gaat PSV niet betalen, in principe betalen ze niet meer dan 1 Mil. Laat Ajax maar lekker geld aan hem opbranden door hem bij Jong Ajax te laten spelen. El Ham zegt dat hij het er leuk vindt... Voor 15 Mil zal Toivonen wel gaan. PSV is nu aan het scouten naar spitsen en verdedigers in Zweden dus ik hoop dat daar wat moois uit komt. Heb ik meer vertrouwen in.
gestel4
 gestel4 - woensdag 27 juli 2011 - 15:06   quote  deeplink  
toivonnen verkopen voor 15 miljoen, en dit geld investeren in Matavs en Zanka. Wellicht in Maduro die overbodig is geworden, en ook centraal voetbalt achterin tegenwoordig
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 17:53 schreef danniepsv het volgende:
5 mil is teveel voor el ham daar kan je 2 mil voor vragen en jorgensen komt denk ik toch niet
Ajax gaat hem nooit laten gaan voor 2, volgens mij krijgt juist Ajax altijd veel voor zijn spelers, en Mounir gaat ook niet onder een bepaalde prijs weg.
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 13:36 schreef isnake het volgende:
El Ham zal zijn salaris moeten halveren om bij PSV te komen ballen. 1,9 Mil gaat PSV niet betalen, in principe betalen ze niet meer dan 1 Mil. Laat Ajax maar lekker geld aan hem opbranden door hem bij Jong Ajax te laten spelen. El Ham zegt dat hij het er leuk vindt... Voor 15 Mil zal Toivonen wel gaan. PSV is nu aan het scouten naar spitsen en verdedigers in Zweden dus ik hoop dat daar wat moois uit komt. Heb ik meer vertrouwen in.
Ajax betaalt hem 1,3 inclusief alle bonussen die hij bij lange na niet allemaal gekregen heeft.
klopt
 klopt - vrijdag 29 juli 2011 - 17:58   quote  deeplink  
en dan Royston Drenthe naar Nederland halen...? lijkt me wel super idee heb je multifunctionele speler die praktisch overal kan spelen behalve als centrale verdediger.
Wel een serieuze optie lijkt mij, aangezien hij afgelopen seizoen ook al verhuurt werd in nou ook niet bepaald echt in smaak viel in spanje.
Hij is net als Wijnaldum een jong talent en zouden overigens ook goed samen kunnen spelen... Toivonen en Wijnaldum op middenveld gaat niet werken je kon in de wedstrijd tegen Notingham Forest als merken dat Toivonen niet kan tippen aan Wijnaldum die veel scherper is en sneller accelereert. Dus Toivonen weg; Zanka, Gomes, Drenthe halen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2011 door klopt --
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 17:58 schreef klopt het volgende:
en dan Royston Drenthe naar Nederland halen...? lijkt me wel super idee heb je multifunctionele speler die praktisch overal kan spelen behalve als centrale verdediger.
Wel een serieuze optie lijkt mij, aangezien hij afgelopen seizoen ook al verhuurt werd in nou ook niet bepaald echt in smaak viel in spanje.
Hij is net als Wijnaldum een jong talent en zouden overigens ook goed samen kunnen spelen... Toivonen en Wijnaldum op middenveld gaat niet werken je kon in de wedstrijd tegen Notingham Forest als merken dat Toivonen niet kan tippen aan Wijnaldum die veel scherper is en sneller accelereert. Dus Toivonen weg; Zanka, Gomes, Drenthe halen?
Toivonen is 3 keer de voetballer die Wijnaldum ooit zal worden.
klopt
 klopt - vrijdag 29 juli 2011 - 19:26   quote  deeplink  
daarom scoort Wijnaldum tegen notingham 2 keer waar Toivonen steeds niet alert genoeg is en in de zelfde positie staat als Wijnaldum...
Den Har
 Den Har - vrijdag 29 juli 2011 - 19:35   quote  deeplink  
Hoe komt men aan 15 mln.? Is denk ik niet slecht,daar niet van.Kan met snel actie ondernemen voor 'n centrale verdediger en 'n rechter verdediger.En natuurlijk een super spits.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 29 juli 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 19:26 schreef klopt het volgende:
daarom scoort Wijnaldum tegen notingham 2 keer waar Toivonen steeds niet alert genoeg is en in de zelfde positie staat als Wijnaldum...
En dit baseer je op een samenvatting van 3 minuten? Want andere beelden zijn er niet. Ik vind Wijnaldum overigens een groter talent dan Toivonen toen hij 20/21 was. Ik hou sowieso meer van dribbelaars en spelers die 90 minuten de bal willen hebben. Toivonen was lange tijd een momentenvoetballer.

Ik snap overigens niet waarom je er geen spits bij wil hebben op het moment dat Toivonen verkocht wordt. Gomes komt pas als Isaksson vertrekt, staat los van Toivonen. Ook al heeft PSV geld op de bank, ze gaan de begroting niet verkloten door weer veel aan salarissen te begroten. Ze waren net goed bezig om dat juist in te dammen. Drenthe zit ik niet op te wachten en hij waarschijnlijk ook niet de eredivisie. Ik heb 1 helft naar Zanka gekeken toen Kopenhagen Europees moest spelen afgelopen woensdag meen ik. Ik vond het niet veel als ik eerlijk ben, maar goed dat is maar 1 helft. Verder ken ik hem niet.
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2011 - 19:26 schreef klopt het volgende:
daarom scoort Wijnaldum tegen notingham 2 keer waar Toivonen steeds niet alert genoeg is en in de zelfde positie staat als Wijnaldum...
Ja joh dat zegt even veel he.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 30 juli 2011 - 02:04   quote  deeplink  
toivonen blijft gewoon
klopt
 klopt - zaterdag 30 juli 2011 - 03:36   quote  deeplink  
@psv mocro

jij vind Toivonen laatste tijd wel een topper dan?
en in het fragment word idd duidelijk hoe hij fysiek en mentaal nu in elkaar zit en dus gewoon echt niet kan tippen aan Wijnaldum...

maar is om Drenthe te hale is toch geen slecht idee toch;)
danniepsv
 danniepsv - zaterdag 30 juli 2011 - 09:17   quote  deeplink  
Drenthe zou alleen naar feyenoord willen en is linksback
klopt
 klopt - zaterdag 30 juli 2011 - 16:14   quote  deeplink  
Wtf heeft Drenthe nog bij Feyenoord te zoeken ... als hij bij psv een supercombinatie kan vormen met Wijnaldum ik snap die logica van jou niet echt..
en sowieso zet drenthe maar is links op de vleugel is zien hoeveel er dan in vliegen! Bovendien onze fredje bouma heeft ook het eeuwige leven niet eh.
remco k
 remco k - zaterdag 30 juli 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 03:36 schreef klopt het volgende:
@psv mocro

jij vind Toivonen laatste tijd wel een topper dan?
en in het fragment word idd duidelijk hoe hij fysiek en mentaal nu in elkaar zit en dus gewoon echt niet kan tippen aan Wijnaldum...

maar is om Drenthe te hale is toch geen slecht idee toch;)
Dat jij Wijnaldum beter vind dan Toivonen zegt echt heeel veel over jou voetbalopvatting..
infamous psv
 infamous psv - zondag 31 juli 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 16:14 schreef klopt het volgende:
Wtf heeft Drenthe nog bij Feyenoord te zoeken ... als hij bij psv een supercombinatie kan vormen met Wijnaldum ik snap die logica van jou niet echt..
en sowieso zet drenthe maar is links op de vleugel is zien hoeveel er dan in vliegen! Bovendien onze fredje bouma heeft ook het eeuwige leven niet eh.
Oprotten met je Drenthe...koekwous 1ste klas en te groot ego , denkt dat hij de man is maar hij is verre van dat alles.
Robinho
 Robinho - zondag 31 juli 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Ja , liever el hamdaoui. Die heeft geen groot ego......
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 31 juli 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 20:57 schreef Robinho het volgende:
Ja , liever el hamdaoui. Die heeft geen groot ego......
In ieder geval heeft El Hamdaoui wat laten zien itt Drenthe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door PSVMocro --
infamous psv
 infamous psv - zondag 31 juli 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 20:57 schreef Robinho het volgende:
Ja , liever el hamdaoui. Die heeft geen groot ego......
Idd
infamous psv
 infamous psv - zondag 31 juli 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 20:57 schreef Robinho het volgende:
Ja , liever el hamdaoui. Die heeft geen groot ego......
En ga je lekker fietsen jochie...
Briantje
 Briantje - zondag 31 juli 2011 - 23:14   quote  deeplink  
El Hamdaoui moet snel gehaald worden! We hebben goals nodig!!
klopt
 klopt - maandag 01 augustus 2011 - 01:55   quote  deeplink  
wat nou Drenthe de man als die denkt dat die alles is komt die van zelf op de bank man... en waarom trouwens als spits onze ouwe trouwe mateja kezman niet terug hale?
kijke wat die nog kan...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Vertrek van onze zweed Ola









0.0198950