BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Ze weten er weer van in Amsterdam

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
16mcoach
 16mcoach - zaterdag 30 juli 2011 - 23:54   quote  deeplink  
Was een mooie pot Fc Twente is toch wel goed,
En dat zonder Chadli Rosalis Landzaat en ene helft Ruiz,
Dat belooft nog wat te worden dit seizoen, als ze allemaal fit blijven.
Vond het een dom interview van de Boer dat ze de hele wedstrijd gedomineerd hebben.
Daar heb je niets aan als je geen goal maakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door 16mcoach --
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 00:01   quote  deeplink  
Domme coach van jullie dan... Die zei namelijk dat ajax het goed deed.. En dat het de kwaliteit was van ajax dat twente zo terug moest lopen..
arwin
 arwin - zondag 31 juli 2011 - 09:10   quote  deeplink  
Ik ben geen fan van Ajax, maar Ajax was ook gewoon beter. Daar win je gelukkig geen wedstrijden mee als je minder doelpunten maakt dan je tegenstander.

...en ik snap niet waarom Berghuis die tweede gele kaart kreeg. Was volgens mij geen schwalbe.
R!ck
 R!ck - zondag 31 juli 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 00:01 schreef freakie het volgende:
Domme coach van jullie dan... Die zei namelijk dat ajax het goed deed.. En dat het de kwaliteit was van ajax dat twente zo terug moest lopen..
Kwaliteit van Ajax, klopt toch? Ajax zette veel druk, daar kon Twente niet onderuit komen, daarna kwamen ze op voorsprong door een overtreding van Theo. Dan 2e helft een rare beslissing van de scheidsrechter, nja iedereen die de replay zag ziet dat er contact is, of het een penalty was is nu even niet belangrijk.

Dan komt er een schitterende uithaal van Aldeirwereld waarna iedereen aan Ajax' zijde hoopte dat het beter zou worden, maar daar kwam de klasse van Bryan Ruiz tevoorschijn, die hem schitterend langs Vermeer kreeg.

Dat Theo daarna als commentaar geeft dat het een zondagsschot is dat "gelukkig" voor Twente erin ging is natuurlijk erg flauw, die van Alderweireld is natuurlijk precies 't zelfde verhaal natuurlijk.

Al met al had Ajax de meeste kansen en was Twente meer effectief, resultaat: Ajax had beter met haar kansen om moeten gaan!
twente&ZO
 twente&ZO - zondag 31 juli 2011 - 11:50   quote  deeplink  
Mooi voetbal was het niet maar de veerkracht van Twente doet het toch beter dan "het naast je schoenen lopen" van AJAX. Wat heb je nou aan domineren zonder de wedstrijd af te sluiten met winst. Jammer dat meneer de Boer een slechte verliezer is! En meneer janssen.... Je zit daar perfect bij AJAX.....zonder jou minder gezeur in het team.
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 11:42 schreef R!ck het volgende:

[..]

Kwaliteit van Ajax, klopt toch? Ajax zette veel druk, daar kon Twente niet onderuit komen, daarna kwamen ze op voorsprong door een overtreding van Theo. Dan 2e helft een rare beslissing van de scheidsrechter, nja iedereen die de replay zag ziet dat er contact is, of het een penalty was is nu even niet belangrijk.

Dan komt er een schitterende uithaal van Aldeirwereld waarna iedereen aan Ajax' zijde hoopte dat het beter zou worden, maar daar kwam de klasse van Bryan Ruiz tevoorschijn, die hem schitterend langs Vermeer kreeg.

Dat Theo daarna als commentaar geeft dat het een zondagsschot is dat "gelukkig" voor Twente erin ging is natuurlijk erg flauw, die van Alderweireld is natuurlijk precies 't zelfde verhaal natuurlijk.

Al met al had Ajax de meeste kansen en was Twente meer effectief, resultaat: Ajax had beter met haar kansen om moeten gaan!
Je luistert dan ook weer niet goed.. Hij zegt het is een zondagsschot van ruiz, maar dat van alderweireld was dat ook.. Dit zei hij letterlijk.. Ik denk dat de beslissing niet zo raar is.. Want zelfs jullie coach die zei, ik dacht dat het een swalbe was.. Dus een scheids heeft het beoordeeld als een swalbe maar het was niet duidelijk.. Eigenlijk had de scheids gewoon door moeten laten spelen.. Voor en na dat schot was ajax beter maar inderdaad dan moet je wel scoren, dat is niet gebeurd, ook niet zo gek als je een speler moet inzetten voor sigthorsson die daar eigenlijk niet hoort..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door freakie --
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 11:50 schreef twente&ZO het volgende:
Mooi voetbal was het niet maar de veerkracht van Twente doet het toch beter dan "het naast je schoenen lopen" van AJAX. Wat heb je nou aan domineren zonder de wedstrijd af te sluiten met winst. Jammer dat meneer de Boer een slechte verliezer is! En meneer janssen.... Je zit daar perfect bij AJAX.....zonder jou minder gezeur in het team.
Naast de schoenen lopen? Ze gingen er niet in, dat is wat anders dan naast de schoenen lopen.. Dat gebeurd geloof ik nu bij twente want een johan cruijf schaal word nu gezien als een mega prijs maar zoek meer even in het archief van het ajax forum en daar staat van de jaren die ajax gespeeld heeft om de johan cruijf schaal is het altijd een veredelde vriendschappelijke wedstrijd geweest.. Natuurlijk wil je die winnen maar niet ten koste van alles..
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 09:10 schreef arwin het volgende:
Ik ben geen fan van Ajax, maar Ajax was ook gewoon beter. Daar win je gelukkig geen wedstrijden mee als je minder doelpunten maakt dan je tegenstander.

...en ik snap niet waarom Berghuis die tweede gele kaart kreeg. Was volgens mij geen schwalbe.
Ik snap ook niet waarom hij geel kreeg.. Gelukkig voor ons maar het was eigenlijk niks, geen penalty en geen gele kaart.. Want jullie coach dacht dat het een swalbe was, de scheids dacht het maar op de beelden was het niet heel erg duidelijk..
remco k
 remco k - zondag 31 juli 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:54 schreef 16mcoach het volgende:
Was een mooie pot Fc Twente is toch wel goed,
En dat zonder Chadli Rosalis Landzaat en ene helft Ruiz,
Dat belooft nog wat te worden dit seizoen, als ze allemaal fit blijven.
Vond het een dom interview van de Boer dat ze de hele wedstrijd gedomineerd hebben.
Daar heb je niets aan als je geen goal maakt.
KOm op zeg, wees ff een beetje reeel, gefeliciteerd met die schaal, als je hem wint dan is dat altijd verdiend, nu dus ook. Maar jullie hebben geen enkele echte kans gehad, niks uitgespeeld en scoren d.m.v. een penalty en een fantastische afstandschot van Ruiz.

En ik denk eerder dat jij een beetje dom reageerd over dat domineren, zeker gezien het feit dat dit juist het doel van Adriaanse is.
Pietje
 Pietje - zondag 31 juli 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 11:42 schreef R!ck het volgende:

[..]

Kwaliteit van Ajax, klopt toch? Ajax zette veel druk, daar kon Twente niet onderuit komen, daarna kwamen ze op voorsprong door een overtreding van Theo. Dan 2e helft een rare beslissing van de scheidsrechter, nja iedereen die de replay zag ziet dat er contact is, of het een penalty was is nu even niet belangrijk.

Dan komt er een schitterende uithaal van Aldeirwereld waarna iedereen aan Ajax' zijde hoopte dat het beter zou worden, maar daar kwam de klasse van Bryan Ruiz tevoorschijn, die hem schitterend langs Vermeer kreeg.

Dat Theo daarna als commentaar geeft dat het een zondagsschot is dat "gelukkig" voor Twente erin ging is natuurlijk erg flauw, die van Alderweireld is natuurlijk precies 't zelfde verhaal natuurlijk.

Al met al had Ajax de meeste kansen en was Twente meer effectief, resultaat: Ajax had beter met haar kansen om moeten gaan!
Ik vind dit een juiste en eerlijke analyse !
@fey@010
 @fey@010 - zondag 31 juli 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 16:56 schreef remco k het volgende:

[..]

KOm op zeg, wees ff een beetje reeel, gefeliciteerd met die schaal, als je hem wint dan is dat altijd verdiend, nu dus ook. Maar jullie hebben geen enkele echte kans gehad, niks uitgespeeld en scoren d.m.v. een penalty en een fantastische afstandschot van Ruiz.

En ik denk eerder dat jij een beetje dom reageerd over dat domineren, zeker gezien het feit dat dit juist het doel van Adriaanse is.
Typisch A**X gedrag !!! Goed gedaan Twente !!!
Pietje
 Pietje - zondag 31 juli 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:52 schreef @fey@010 het volgende:

[..]

Typisch A**X gedrag !!! Goed gedaan Twente !!!
En de reactie van jou is typisch Fey**rd gedrag !!
infamous psv
 infamous psv - zondag 31 juli 2011 - 19:55   quote  deeplink  
Van harte gefeliciteerd!!!!!
16mcoach
 16mcoach - zondag 31 juli 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 16:56 schreef remco k het volgende:

[..]

KOm op zeg, wees ff een beetje reeel, gefeliciteerd met die schaal, als je hem wint dan is dat altijd verdiend, nu dus ook. Maar jullie hebben geen enkele echte kans gehad, niks uitgespeeld en scoren d.m.v. een penalty en een fantastische afstandschot van Ruiz.

En ik denk eerder dat jij een beetje dom reageerd over dat domineren, zeker gezien het feit dat dit juist het doel van Adriaanse is.
Het Boertje vergeet er bij te zeggen dat het elftal van Twente er nog niet helemaal stond Ruiz kwam er pas de 2e helft in Chadly Landzaat en Kuiper geblesseerd Janssen net weer koorts vrij en 3 kg afgevallen
3 Rosales nog op vakantie plus met 10 man gespeeld dus maak de borst maar nat voor het volgende treffen als ze er allemaal weer zijn. En dan hoop ik als we een keer verliezen Adriaanse niet zo reageert als het Boertje. Het is mooi dat we de schaal hebben gewonnen maar stelt hier in Twente niet zoveel voor. Als jullie al een kans willen maken moet je zien dat je de man van 16 miljoen verkoopt want dat is echt 10 keer niks, zo hebben jullie aan Jansen ook niets. Dus wie is er hier dom????????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door 16mcoach --
@fey@010
 @fey@010 - zondag 31 juli 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Inderdaad zonder 2 basisspelers en één (Ruiz) alleen 2e helft en met 10 man (wederom onterecht......zucht....) Das pas lekker winnen !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door @fey@010 --
@fey@010
 @fey@010 - zondag 31 juli 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

En de reactie van jou is typisch Fey**rd gedrag !!
hihi......... wat je zegt ben jezelf, kleutergedrag !

Zielig !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door @fey@010 --
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 21:09 schreef 16mcoach het volgende:

[..]

Het Boertje vergeet er bij te zeggen dat het elftal van Twente er nog niet helemaal stond Ruiz kwam er pas de 2e helft in Chadly Landzaat en Kuiper geblesseerd Janssen net weer koorts vrij en 3 kg afgevallen
3 Rosales nog op vakantie plus met 10 man gespeeld dus maak de borst maar nat voor het volgende treffen als ze er allemaal weer zijn. En dan hoop ik als we een keer verliezen Adriaanse niet zo reageert als het Boertje. Het is mooi dat we de schaal hebben gewonnen maar stelt hier in Twente niet zoveel voor. Als jullie al een kans willen maken moet je zien dat je de man van 16 miljoen verkoopt want dat is echt 10 keer niks, zo hebben jullie aan Jansen ook niets. Dus wie is er hier dom????????
Ag daarbij vergeet jij dat ajax ook niet compleet is.. Met vertonghen of zonder vertonghen is een wereld van verschil en met derk boerrichter of sulejmani in de spits redt je t ook niet..
R!ck
 R!ck - zondag 31 juli 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 15:00 schreef freakie het volgende:

[..]

Je luistert dan ook weer niet goed.. Hij zegt het is een zondagsschot van ruiz, maar dat van alderweireld was dat ook.. Dit zei hij letterlijk.. Ik denk dat de beslissing niet zo raar is.. Want zelfs jullie coach die zei, ik dacht dat het een swalbe was.. Dus een scheids heeft het beoordeeld als een swalbe maar het was niet duidelijk.. Eigenlijk had de scheids gewoon door moeten laten spelen.. Voor en na dat schot was ajax beter maar inderdaad dan moet je wel scoren, dat is niet gebeurd, ook niet zo gek als je een speler moet inzetten voor sigthorsson die daar eigenlijk niet hoort..
Ik snap wat je bedoelt, ik heb ook niet echt opgelet van al het commentaar over die penatly, maar het was zeker een raar incident. En of het ten nadele van wie dan ook is, is erg jammer. Er was zeker contact maar het was geen zware overteding, maarja de regel is en blijft: een overtreding hoe licht en hoe zwaar het is een strafschop!

Dat De Boer die wissel deed snap ik ook niet, een spits wisselen voor een buitenspeler waarna Sulejmani als spits fungeert? Dit was de nekkenbreker voor Ajax. Wat me opviel is dat die Boilesen een uistekende speler kan worden, hij is nog jong en heeft nog zijn fouten maar dat is echt puur goud wat Ajax in handen heeft.

Dat Ajax niet kon scoren heeft ook vooral te maken met het blok dat Twente zette, Ajax kon niet anders dan schoten uit 2e lijn of combinaties die dan hopeloos ver naast gingen. Dat Michailov dan prachtige reddingen maakt is de klasse van een uitstekende keeper.

En al met al is het verlies van Ajax onterecht op het spelbeeld, maar terecht in het afmaken van de kansen. Erg jammer voor alle Ajacieden dat ze op deze manier een prijs verliezen. Ja, het is toch echt een prijs, hij is de minst belangrijke maar toch, je hebt hem graag in de kast staan.

Dus ik vraag me af, of het er nu aan ligt dat Ajax maar een echte spits heeft, of dat de scherpte er niet in zat bij onder andere Eriksen en De Jong?

Over die penalty nog een keer, ik dacht eerst ook van: wat doet hij nou? Er worden veel fouten gemaakt bij de arbiters en deze fout is natuurlijk weer erg pijnlijk. Aan de andere kant had Berghuis ook bij een andere scheidsrechter een rode kaart kunnen ontvangen in de eerste helft ondanks het uitglijden.

Ik heb genoten van het spel van Ajax als Twente-supporter, maar ik heb met zoveel spanning die wedstrijd gekeken. Twente speelde zeker minder dan Ajax, dat geef ik toe!
Na deze wedstrijd kan ik niet wachten op het nieuwe seizoen, het word weer een prachtseizoen voor de voetballiefhebber! Met hopelijk weer een overduidelijk terechte kampioen!
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 21:56 schreef R!ck het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, ik heb ook niet echt opgelet van al het commentaar over die penatly, maar het was zeker een raar incident. En of het ten nadele van wie dan ook is, is erg jammer. Er was zeker contact maar het was geen zware overteding, maarja de regel is en blijft: een overtreding hoe licht en hoe zwaar het is een strafschop!

Dat De Boer die wissel deed snap ik ook niet, een spits wisselen voor een buitenspeler waarna Sulejmani als spits fungeert? Dit was de nekkenbreker voor Ajax. Wat me opviel is dat die Boilesen een uistekende speler kan worden, hij is nog jong en heeft nog zijn fouten maar dat is echt puur goud wat Ajax in handen heeft.

Dat Ajax niet kon scoren heeft ook vooral te maken met het blok dat Twente zette, Ajax kon niet anders dan schoten uit 2e lijn of combinaties die dan hopeloos ver naast gingen. Dat Michailov dan prachtige reddingen maakt is de klasse van een uitstekende keeper.

En al met al is het verlies van Ajax onterecht op het spelbeeld, maar terecht in het afmaken van de kansen. Erg jammer voor alle Ajacieden dat ze op deze manier een prijs verliezen. Ja, het is toch echt een prijs, hij is de minst belangrijke maar toch, je hebt hem graag in de kast staan.

Dus ik vraag me af, of het er nu aan ligt dat Ajax maar een echte spits heeft, of dat de scherpte er niet in zat bij onder andere Eriksen en De Jong?

Over die penalty nog een keer, ik dacht eerst ook van: wat doet hij nou? Er worden veel fouten gemaakt bij de arbiters en deze fout is natuurlijk weer erg pijnlijk. Aan de andere kant had Berghuis ook bij een andere scheidsrechter een rode kaart kunnen ontvangen in de eerste helft ondanks het uitglijden.

Ik heb genoten van het spel van Ajax als Twente-supporter, maar ik heb met zoveel spanning die wedstrijd gekeken. Twente speelde zeker minder dan Ajax, dat geef ik toe!
Na deze wedstrijd kan ik niet wachten op het nieuwe seizoen, het word weer een prachtseizoen voor de voetballiefhebber! Met hopelijk weer een overduidelijk terechte kampioen!
Echt een geweldige jongen ben jij.. Heel realistisch tegen ajacieden.. Dat prijst jou en hierdoor kan ik je alleen maar gelijk geven... Zoalsje zegt het is niet de belangrijkste prijs maar het is toch dat twente tot nu toe met ajax samen de beste teams zijn van nederland.. En je wil als team altijd winnen van je beste nederlandse tegenstander..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door freakie --
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 21:09 schreef 16mcoach het volgende:

[..]

Het Boertje vergeet er bij te zeggen dat het elftal van Twente er nog niet helemaal stond Ruiz kwam er pas de 2e helft in Chadly Landzaat en Kuiper geblesseerd Janssen net weer koorts vrij en 3 kg afgevallen
3 Rosales nog op vakantie plus met 10 man gespeeld dus maak de borst maar nat voor het volgende treffen als ze er allemaal weer zijn. En dan hoop ik als we een keer verliezen Adriaanse niet zo reageert als het Boertje. Het is mooi dat we de schaal hebben gewonnen maar stelt hier in Twente niet zoveel voor. Als jullie al een kans willen maken moet je zien dat je de man van 16 miljoen verkoopt want dat is echt 10 keer niks, zo hebben jullie aan Jansen ook niets. Dus wie is er hier dom????????
Volgens mij missen wij ook nog wel een aardige voetballer die heel belangrijk is voor Ajax. maar goed kereltje, ga jij lekker provoceren hier, volgens mij analiseer ik eerlijk en zeg ik dat jullie verdiend hebben gewonnen, voel je niet zo aangevallen man, het is maar internet he..
nummer10
 nummer10 - zondag 07 augustus 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 11:50 schreef twente&ZO het volgende:
Mooi voetbal was het niet maar de veerkracht van Twente doet het toch beter dan "het naast je schoenen lopen" van AJAX. Wat heb je nou aan domineren zonder de wedstrijd af te sluiten met winst. Jammer dat meneer de Boer een slechte verliezer is! En meneer janssen.... Je zit daar perfect bij AJAX.....zonder jou minder gezeur in het team.
met adriaanse als trainer heb je binnen no time gezeur bij Twente bedoel je...
bobby solo
 bobby solo - dinsdag 23 augustus 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Waar gaat dit over... elkaar afkatten hou eens op zeg. Morgen Benfica - Twente
0-1 of 1-2 zou mooi zijn. En nu jullie weer........
@fey@010
 @fey@010 - dinsdag 23 augustus 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 19:15 schreef bobby solo het volgende:
Waar gaat dit over... elkaar afkatten hou eens op zeg. Morgen Benfica - Twente
0-1 of 1-2 zou mooi zijn. En nu jullie weer........
Uitslag maak me niet zoveel uit als FC Twente maar doorgaat, toch....?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 19:34 schreef @fey@010 het volgende:

[..]

Uitslag maak me niet zoveel uit als FC Twente maar doorgaat, toch....?
hoop dat jullie doorgaan
@fey@010
 @fey@010 - woensdag 24 augustus 2011 - 19:29   quote  deeplink  
Inderdaad, europees hoop ik dat elke nederlandse club doorgaat. Zelfs........
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 24 augustus 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 19:29 schreef @fey@010 het volgende:
Inderdaad, europees hoop ik dat elke nederlandse club doorgaat. Zelfs........
?
plannetje
 plannetje - vrijdag 26 augustus 2011 - 12:00   quote  deeplink  
al die neuzen posten hier alleen maar om andere clubs af te kraken.. en te zeggen van kijk ons eens... grow up
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - vrijdag 26 augustus 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Voor de competitie is het belangrijk dat Twente er is
hopelijk is het over 5 jaar of 10 jaar ook zo aan AZ zag je
als de club word opgebouwd door 1 man dan is het nog geen Ajax of PSV
die door heel de geschiedenis heen zich heeft bewezen en opgebouwd
als Topclub..Feyenoord ook al 3 keer kampioen in 25jaar en de situatie nu
is het nog maar de vraag hoe die toekomst als topclub er uit ziet..
hopelijk goed want dat is ook goed voor de competitie..

En iedereen heeft arrogantie.
niet alleen Ajax..Az supporters Twente supporters gun hun het succes
maar soms overstijgd het bij hun ook en geef eerlijk toe dan gedragen
ze zich als madrilenen..menselijk niks mis mee..tis alleen mis als je
het niet toegeeft..

Bij vitesse zie je het ook de oudere supporters
die al tientalle jaren langs de lijnen op de trainingscomplex rond lopen
lekker moppereren die liepen na de overname in iets nettere kleding kin
omhoog en opperen welke toppers er moeten komen,van eerst faillesement praat
naar kampioenspraat het kan snel veranderen...

we zijn allemaal arrogant menselijk
we willen allemaal het beste voor onze team ook menselijk
ik geef het allemaal toe...jullie ook ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 26 augustus 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2011 - 12:00 schreef plannetje het volgende:
al die neuzen posten hier alleen maar om andere clubs af te kraken.. en te zeggen van kijk ons eens... grow up
Waar dan, wordt toch gezegd dat er meerderen hopen dat Twente zou winnen..
@fey@010
 @fey@010 - zaterdag 27 augustus 2011 - 14:08   quote  deeplink  
slotje
R!ck
 R!ck - zaterdag 27 augustus 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2011 - 22:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar dan, wordt toch gezegd dat er meerderen hopen dat Twente zou winnen..
remco reageer gewoon niet meer op ze oke? ;-)

Verspilde moeite, verder is dat gezeik over wie nu wel of niet provoceren echt zwaar irritant geworden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2011 door R!ck --
@fey@010
 @fey@010 - zaterdag 27 augustus 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Verspilde moeite...hij luistert toch niet..!

GEWOON SLOTJE !!!
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2011 - 23:13   quote  deeplink  
Inderdaad slotje op het nutteloze gezeik van deze twee gasten lijkt me niet meer dan normaal..
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 29 augustus 2011 - 22:34   quote  deeplink  
word hier eindelijk eens meer gepost is het nog niet goed hahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Ze weten er weer van in Amsterdam









0.0065250