BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Games / PS3 / PS4 / topic: Wat verwachten jullie van fifa 12?

Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zondag 31 juli 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Wat verwachten jullie van fifa 12?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door Ajax Is The Best --
ZeikerT
 ZeikerT - dinsdag 02 augustus 2011 - 19:57   quote  deeplink  
De gehele Feyenoord selectie op Schenkeveld na komt realistisch voor in FIFA12, dat en het verdedigings-systeem zorgen er absoluut voor dat ik FIFA12 gaaT aanschaffen. Mijn verwachtigingen zijn behoorlijk hoog voor het bots/blesure model.
snoop
 snoop - zondag 07 augustus 2011 - 14:38   quote  deeplink  
hoop dat hij goed is
mitchkouwen
 mitchkouwen - donderdag 11 augustus 2011 - 20:00   quote  deeplink  
nou ik hoop dat ie goed speelt maar ik speel wel fifa ultimate zo zin in 12 hihi wie doet ultimate team nog meer
Maarten1441
 Maarten1441 - donderdag 25 augustus 2011 - 12:55   quote  deeplink  
Ik heb een lichte twijfel, maar schaf hem wel in. Benieuwd wat carrièremodus uiteindelijk gaat worden. Maar ben bang dat de standaardaanvallen er nog iets te veel inzitten. Wat mij betreft lijken de wedstrijden te veel op elkaar.
Maar nogmaals....ik heb hem wel al aangeschaft als voetbalfan
R!ck
 R!ck - dinsdag 20 september 2011 - 19:01   quote  deeplink  
Hoop dat ze dit jaar de Carrière modus wel goed doen, veel realistischere keuzes aan het einde van het seizoen. Onder andere van Fc Twente naar Ajax gaan is geen vooruitgang...

Gewoon een coach die bij De Graafschap begint, dan bijvoorbeeld een Roda JC en dan pas een Ajax, Fc Twente of Psv. Daarna een club als Newcastle United en dan een echte topclub. Dat was in de modus bij Fifa 11 nogal vreemd...

Hoop alleen wel dat de toppers van de Eredivisie een stuk realistischer zijn, zoals Chadli, Toivonen, Vertonghen en Sulejmani. Maar de Eredivisie mag al jaren een stuk meer realistischer lijken, als dieptepunt toch wel een Ruiz die niet lijkt, een El Hamdoui die niet klopt en toch ook rare kaspels bij onder andere Theo Janssen en Assaidi....
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 09 januari 2012 - 11:34   quote  deeplink  
heb hem nu ook, viel wat betreft niet tegen!
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 09 januari 2012 - 11:34   quote  deeplink  
vedediging werkt perfect, wachten op 13!!
FaWaka_024_ANTAR
 FaWaka_024_ANTAR - dinsdag 31 januari 2012 - 16:24   quote  deeplink  
Ultimate team
Real Madrid 1
 Real Madrid 1 - woensdag 01 februari 2012 - 11:08   quote  deeplink  
Weet er iemand wanneer we de nieuwe update kunnen doen van de spelersselecetie van fifa 2012, (01-02-2012)
MartijnZepert
 MartijnZepert - maandag 05 maart 2012 - 13:21   quote  deeplink  
Verdedigen werkt inderdaad perfect....toch komen helaas sommige situaties iets te vaak voor. Dit is vooral als ik drie avonden achter elkaar veel potjes afwerk. En dat vind ik wel jammer, maar nu speel ik hem gewoon 1x per drie dagen....dan heb ik het niet door. Je gaat anders toch op zoek naar die ene aanval die qua slagingspercentage het best werkt.
MdeBoer
 MdeBoer - donderdag 08 maart 2012 - 15:59   quote  deeplink  
Ik vind het verdedigen echt top! Ik ben alweer benieuwd naar 13!
ajacied
 ajacied - dinsdag 20 maart 2012 - 19:31   quote  deeplink  
online werkt het wel KUT zomaar opeens lopen me spelers minder snel en schoten zijn veel zachter opeens.speelde steeds divisie 1 2 tot nu toe meer mensen last van >?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2012 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 19:31 schreef ajacied het volgende:
online werkt het wel KUT zomaar opeens lopen me spelers minder snel en schoten zijn veel zachter opeens.speelde steeds divisie 1 2 tot nu toe meer mensen last van >?
nee speel alleen Ultimate team, maar zit nu Divisie 2.
ligt aan de spelsnelheid die je hebt als je hem op normaal zet lopen ze sloom en worden snelheids maniakken ingehaald door gewone verdedigers, dan moet je spelsnelheid op snel zetten dan krijg je een normale snelheid.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2012 - 22:27   quote  deeplink  
andere Ultimate team spelers?
ajacied
 ajacied - dinsdag 22 mei 2012 - 23:58   quote  deeplink  
nope speel alleen online , ultimate moet je voor betalen toch als je verder wilt dan bronze?
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 23:58 schreef ajacied het volgende:
nope speel alleen online , ultimate moet je voor betalen toch als je verder wilt dan bronze?
haha, nee jonge.
dat is wel optioneel, van die lui heel goed willen worden die kopen extra packs.
maar je hoeft niet te betalen.
ajacied
 ajacied - vrijdag 25 mei 2012 - 19:48   quote  deeplink  
heb het ondervonden. haha je begint van 0 zogegezegt hoe kom je aan spelers? Die je krijgt zijn 3x niks
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 19:48 schreef ajacied het volgende:
heb het ondervonden. haha je begint van 0 zogegezegt hoe kom je aan spelers? Die je krijgt zijn 3x niks
gewoon wedstrijden spelen met die spelers en dan je team opbouwen, zo krijg je steeds betere spelers.
Rikkert
 Rikkert - maandag 30 juli 2012 - 15:51   quote  deeplink  
weet toevallig iemand ook wanneer football manager 2013 uitkomt, ik kan de realease datum niet vinden, weet iemand misschien meer ??? alvast bedankt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Games / PS3 / PS4 / topic: Wat verwachten jullie van fifa 12?









0.0090861