BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De eerste klap is een daalder waard. Speelronde 1

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 04 augustus 2011 - 18:25   quote  deeplink  
Lekker we gaan weer beginnen:


Aftrap in Rotterdam. Pas na 1 september mogen de Kralingers Feyenoordspelers als versterking ontvangen. Clasie, Ramsteijn, G. Fernandez en Nelom zullen daar niet bij zijn.

De eerste 3 wedstrijden van Feyenoord1 zullen bepalend zijn voor de rest van het seizoen. 9 punten: de Kuip loopt vol en er is geld voor versterkingen

7 punten: de Kuip loopt vol en er is geld voor versterkingen
6 punten: de Kuip loopt vol en er is geld voor versterkingen
5 punten: er moet geld voor versterkingen worden gezocht
4 punten: de supporters morren en er wordt geroepen om versterkingen
3 punten: directie en nieuwe technische staf staan zwaar onder druk
2 punten: directie en nieuwe technische staf staan zwaar onder druk
1 punt: Koeman geeft de pijp aan Maarten

0 punten: de Kuip stort in

Met het speelschema voor de 1e weken (Excelsior en Heracles uit en Roda thuis) vind ik dat er 9 punten gepakt kunnen worden en met 6 ben ik nog redelijk tevreden.

In een eerder artikel http://sportdwaas.blogspot.com/2011/07/nooit-meer-slapen-een-snelle-prognose.html kun je lezen hoe ik de rest van de BVO's op het hoogste niveau inschat.

Op papier heeft Ajax de beste kansen de titel te grijpen en we beschouwen het verlies in de JC-schaal wedstrijd maar als een incident.

Na PSV, Twente en Ajax is alles open.

Over naar de orde van de dag, de 1e speelronde en hier op hoop en gevoel de voorspellingen. Voor professionele koffiedikkijkers zoals bookmakers verwijs ik naar o.a. www.betfair.com.


Excelsior - Feyenoord 1-2
Met Castaignos en Wijnaldum is veel scorend vermogen verdwenen en met Miyaichi is een speler verdwenen die een wedstrijd kan openbreken. Biseswar is geblesseerd en Mulder blijft een onzekerheidje op goal. Het zal niet makkelijk worden dus.

RKC Waalwijk - Heracles Almelo 1-3
Heracles Almelo begint aan de competitie met een nagenoeg ongewijzigd elftal. Dat is een voordeel.

sc Heerenveen - N.E.C. 3-1
Dit wordt het doorbraakjaar voor Ron Jans en Bas Dost.

Roda JC - FC Groningen 1-1
Ik hou het op een gelijkspelletje.

VVV-Venlo - FC Utrecht 1-2
Utrecht komt goed uitgerust uit de startblokken.

ADO Den Haag - Vitesse 2-2
Een beladen wedstrijd vanwege v/d Brom's promotie tot hoofdtrainer van de jeugdliefde. We hebben gezien hoe het Been en Stevens bij hun jeugdliefdes is vergaan.

AZ - PSV 1-1
Eerste puntverlies voor de Alkmaarders. Ben benieuwd of Toivonen het einde van de wedstrijd haalt.

NAC Breda - FC Twente 2-1
van As heeft met bescheiden middelen een goed elftal aardig aangevuld en dat talent Schalk dat toch niet naar Feyenoord, Ajax, PSV of Utrecht wilde kan een sensatie worden in de competitie.

De Graafschap - Ajax 1-5
Dit soort wedstrijden gaat onder F. de Boer geen puntverlies opleveren.

Het favoriete gerecht van Bryan Ruiz:

Gallo Pinto


INGREDIËNTEN:
Koriander 28 gram, 4 knoflookteentjes, 40gram gehakte ui, 40 gram in stukjes gehakte paprika, Salsa Lizano* 50 milliliter,

Margarine 30 gramos, 5 gram Poederkomijn, zout15 gram, Rijst 450 gram (gekookte),

275 gram uitgelekte zwarte bonen, 100 gram (groente)boullion

* Indien je deze saus niet hebt kun je deze vervangen door Wostershiresaus

BEREIDING:
Verwarm de margarine in een pan, voeg de knoflook, de paprika en de ui toe, totdat het lichtje begint te geuren. Voeg toe de bouillon, de saus en de komijn. Breng het geheel aan de kook, voeg de zwarte bonen toe en opnieuw aan de kook brengen voeg dan de rijst toe. Roer het goed door en laat het rustig koken gedurende 3 minuten. Voeg op het laatst de koreander toe en zout en peper naar smaak. Haal het van het vuur en roer het heel goed door..

gebruikelijk is dit gerecht op te dienen met crème en gebakken platanos. Bier erbij is lekker en na een paar uur heb je op een zwoele zomeravond ontzettend veel zin om te neuken.


U mag het zeggen. Misschien ben ik het zelf wel omdat ik er nog een jaartje heb aangeplakt op zijn Beenhakkers.

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEKR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen: www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl, www.lostpinio.blogspot.com, twitter @sportdwaas

Disclaimer:
Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig (maar hou het vanaf nu in de gaten). Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse (politie-)troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan.

Dan moet het maar in Rio gebeuren!
Nijhuis naar de Jupiler League!
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 04 augustus 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Toivonen haalt het einde van de wedstrijd niet. Krijgt een publiekswissel na zijn hattrick. :P
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 04 augustus 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 18:28 schreef PSVMocro het volgende:
Toivonen haalt het einde van de wedstrijd niet. Krijgt een publiekswissel na zijn hattrick. :P
Gevat!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De eerste klap is een daalder waard. Speelronde 1









0.0089359