BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Vervanger Ruiz?

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
softhijs
 softhijs - zondag 07 augustus 2011 - 23:25   quote  deeplink  
Nou, het zit er natuurlijk in dat Ruiz voor einde transferperiode wordt weggekocht, wie gaat hem vervangen? Wie zou twente op het schaduwlijstje, dat ze ongetwijfeld hebben, hebben staan?
@lex
 @lex - zondag 07 augustus 2011 - 23:43   quote  deeplink  
in het andere topic over fer heb ik al verhoek en de Bruyne gezegt, dus 1. verhoek en 2. de Bruyne:P
R!ck
 R!ck - maandag 08 augustus 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 23:43 schreef @lex het volgende:
in het andere topic over fer heb ik al verhoek en de Bruyne gezegt, dus 1. verhoek en 2. de Bruyne:P
De Bruyne is meer een aanvallende middenvelder en die heb je niet nodig als je Chadli, De Jong, Berguis en zelfs Gouriye hebt die op die positie uit de voeten kan, dat is dan gewoon geldverspilling.

Als vervanger, tjah ik zou gokken toch op Berghuis, heeft zich nu al stromachtig ontwikkeld en is klaar voor de basis, pracht speler, goede techniek en klaar voor het echte werk. Tuurlijk is hij nog niet zo goed als Ruiz, maarja wat verwacht je dan?
FCT84
 FCT84 - maandag 08 augustus 2011 - 13:07   quote  deeplink  
assaidi van heerenveen
Grolsch
 Grolsch - maandag 08 augustus 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Arnautovic, Tadic of Ruidiaz
catweazle
 catweazle - maandag 08 augustus 2011 - 13:21   quote  deeplink  
kom op, arnautovic moet je toch niet meer binnen willen halen. Als die terug komt denkt ie helemaal dat ie "the man" is, dat gaat echt niet goed komen! Op zich zie ik berghuis erg graag, maar is nog wel wat licht voor een heel seizoen + europees... Dus er moet nog iets bij in ieder geval!
tukkerfan1
 tukkerfan1 - maandag 08 augustus 2011 - 13:57   quote  deeplink  
ik ben het helemaal met FCT84 eens. prima voetballer met enorme kwaliteiten.
catweazle
 catweazle - maandag 08 augustus 2011 - 14:16   quote  deeplink  
zou een mooie voetballer zijn voor twente idd, ben alleen bang dat ie duur is, Heerenveen zal hem niet voor een paar stuiver de deur uit doen...
Tukkie
 Tukkie - maandag 08 augustus 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Zou goed zijn om voor Assaidi te gaan. een echte smaakmaker. met zijn voorzetten goed voor de Jong (1) en dan Janko(2).Maar dat is natuurlijk pas als er aardig wat voor Ruiz binnen is.
plannetje
 plannetje - maandag 08 augustus 2011 - 16:25   quote  deeplink  
FER!!! VOOR 5 miljoen man!!! kopen???? PLEASE>???
R!ck
 R!ck - maandag 08 augustus 2011 - 17:37   quote  deeplink  
Als je voor Assaidi gaat is het eerlijk gezegd kapitaalvernietiging, je hebt Chadli, Bajrami, Berghuis, John, De Jong, Rendla en zelfs Rosales en Vujicevic nog die op de flanken zouden kunnen spelen. Om dan een Assaidi te gaan halen is dan zonde van het geld, dat je beter in een extra middenvelder kan steken.
love twente
 love twente - maandag 08 augustus 2011 - 18:56   quote  deeplink  
hallo plannetje, je wilt die arrogante van Geel
toch niet zijn zin geven.
16mcoach
 16mcoach - maandag 08 augustus 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 16:25 schreef plannetje het volgende:
FER!!! VOOR 5 miljoen man!!! kopen???? PLEASE>???
A.U.B 5 miljoen is toch veel teveel je bent toch niet zo gek als PSV die voor Wijnaldum zo.n bedrag neertelt.
Kan me niet voor stellen dat FC Twente ook belang bij Wijnaldum had het is 3 keer niks.
Met Fer moet je ook nog maar afwachten of het wat wordt. 2.5 miljoen is meer dan genoeg.
plannetje
 plannetje - dinsdag 09 augustus 2011 - 09:47   quote  deeplink  
fer is beter dan wijnaldum ja... PSV dacht goede zaken gedan te hebben! Alleen Gini blijft dit jaar onder de 10 goals!
el-loco
 el-loco - dinsdag 09 augustus 2011 - 12:22   quote  deeplink  
Fer is echt wel 5 miljoen waard!
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 09 augustus 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:33 schreef 16mcoach het volgende:

[..]

A.U.B 5 miljoen is toch veel teveel je bent toch niet zo gek als PSV die voor Wijnaldum zo.n bedrag neertelt.
Kan me niet voor stellen dat FC Twente ook belang bij Wijnaldum had het is 3 keer niks.
Met Fer moet je ook nog maar afwachten of het wat wordt. 2.5 miljoen is meer dan genoeg.
is bij Feyenoord de man de laatste tijd en dan 2.5 milj. ben je niet goed bij je hoofd
alles halen voor een prikkie en zelf de hoofdprijs vragen 15 milj.
dan blijft hij lekker bij Feyenoord
De Kenner
 De Kenner - dinsdag 09 augustus 2011 - 13:02   quote  deeplink  
Fer is niets waard tot het moment dat hij verkocht is. Wij noemen dat in Twente "Riek denk'n en arm vretten"
twentse willem
 twentse willem - dinsdag 09 augustus 2011 - 15:42   quote  deeplink  
dan halen we toch die jongen van ado met zijn heimwee.
Bij ons zal hij zich thuisvoelen. Janko kijkt al reikhalzend uit naar zijn voorzetten.
R!ck
 R!ck - dinsdag 09 augustus 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Dan is het afgesproken, Twente haalt Fer niet, te belachelijk voor woorden een contract van 1 jaar nog maar en dan dan 5 miljoen. Moet je is kijken voor hoeveel toen Bryan Ruiz gehaald werd, juist 5 miljoen.

Door die aankopen van Psv voor 1-jarige contracten voor 5 miljoen is deze hele spelersmarkt totaal kapot gegaan. Kijk maar hoeveel Ado nu vraagt, het is gewoon tegen mekaar opbieden en kijken wie het langs volhoud.

Dan geen Fer dit jaar, dan haal je een ander maar, Vormer dan, hij kost veel minder en wou graag naar Feyenoord, dus dan haalt Twente hem maar als deze belachelijke biedingen doorgaan.

Fer is 5 miljoen waard ja, maar dan wel met een meerderjarig contract! En als het niets word, dan zoekt Twente toch lekker weer goedkoop ergens anders naar leuke spelers. Als Twente nu serieus 5 miljoen betaald is het gewoon pure waanzin.

Dus Feyenoorders houd Fer nog maar een jaartje, hij maakt jullie team veel beter, dan zoekt Twente wel verder met die zak vol met centjes...
@lex
 @lex - dinsdag 09 augustus 2011 - 18:17   quote  deeplink  
ik denk dat vormer bijna dezelfde voetballer is als brama en met landzaat heb je er ook nog een goede vervanger voor. Dan zie ik liever schone nog komen voor op het middenveld, maar ik denk niet dat twente zo'n speler wil, meer een speler die ook de eindpas kan geven zoals the0%#* dat ook kan maar wie dat zou moeten worden weet ik ook niet. jah ik ken ze wel maar ik denk niet dat sneijder en v/d vaart naar twente toe komen:P

@r!ck

ik denk niet dat het niveau van ruiz met een van deze spelers te vergelijken is, op de vleugel iig, chadli is degene die dan het dichtsbij komt qua kwaliteit op de vleugel maar die heeft de flair en de uitstraling niet van ruiz en aangezien er ook al een bepaalende speler op het middenveld is weggegaan, ga ik er wel vanuit dat twente ,willen ze dit jaar voor het kampioenschap meedoen, dat er dan wel een vervanger voor ruiz moet en zal komen
16mcoach
 16mcoach - dinsdag 09 augustus 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 12:59 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

is bij Feyenoord de man de laatste tijd en dan 2.5 milj. ben je niet goed bij je hoofd
alles halen voor een prikkie en zelf de hoofdprijs vragen 15 milj.
dan blijft hij lekker bij Feyenoord
Dan loopt hij toch volgend jaar voor nop de deur uit naar Twente is nog beter
dubbel
 dubbel - woensdag 10 augustus 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Ruiz , de meest aantrekkelijke voetballer uit de eredivisie, absoluut niet te vervangen door een speler uit de eredivisie, Fc Twente zou op zoek moeten gaan naar spelers zoals Phillipe Coutinho , al is de vraag of die willen komen + of Twente de hoofdprijs wilt betalen.
freakie
 freakie - donderdag 11 augustus 2011 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 19:02 schreef 16mcoach het volgende:

[..]

Dan loopt hij toch volgend jaar voor nop de deur uit naar Twente is nog beter
Denk dat het dan geen twente word..
freakie
 freakie - donderdag 11 augustus 2011 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 21:41 schreef dubbel het volgende:
Ruiz , de meest aantrekkelijke voetballer uit de eredivisie, absoluut niet te vervangen door een speler uit de eredivisie, Fc Twente zou op zoek moeten gaan naar spelers zoals Phillipe Coutinho , al is de vraag of die willen komen + of Twente de hoofdprijs wilt betalen.
oo ja.. Zal ik ook doen ja.. Haal direct messi of villa ofzo..

Van inter milaan naar twente.. Tsja.. 6 stappen terug kwa competitie en 10 stappen terug kwa team..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door freakie --
Ronaldihno
 Ronaldihno - donderdag 11 augustus 2011 - 14:52   quote  deeplink  
Wat piepen we nou allemaal!!! Er is in Nederland maar 1 speler die Twente richting een nieuwe titel kan brengen en dat is FER!!!!! Halen die gozer al kost hij 8 miljoen... Dus munsterman... Ff niet op de centen zitten!!
R!ck
 R!ck - donderdag 11 augustus 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:52 schreef Ronaldihno het volgende:
Wat piepen we nou allemaal!!! Er is in Nederland maar 1 speler die Twente richting een nieuwe titel kan brengen en dat is FER!!!!! Halen die gozer al kost hij 8 miljoen... Dus munsterman... Ff niet op de centen zitten!!
Ben blij dat jij niet over het geld gaat bij Fc Twente...

Als jij denkt dat 1 middenvelder een wereld van verschil maakt, het spijt me zeer maar hij is dan onderdeel van een team en zal veel minder bepalen dan een De Jong of een Janko..
Ronaldihno
 Ronaldihno - donderdag 11 augustus 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Het is net die schakel die nog nodig is om de concurrentie voor te blijven! Fysiek sterke gozer en kan nog aardig ballen ook! Ik blijf erbij!!!! Halen die Fer
R!ck
 R!ck - zaterdag 13 augustus 2011 - 20:15   quote  deeplink  
Pff wat een doelpunt toenet weer zeg... Laten we hopen dat hij op z'n minst nog een tijdje blijft...
bobby solo
 bobby solo - zondag 14 augustus 2011 - 10:04   quote  deeplink  
Hij blijft wel, in de engelse copetitie schoppen ze hem helemaal leeg!Hij weet het zelf drommels goed, biedt hem een verhoogd contract aan voor een of twee jaar kun je nog wat geld vangen als hij naar spanje gaat!!!
MaikelTv
 MaikelTv - zondag 14 augustus 2011 - 19:10   quote  deeplink  
1. assaidi
2. verhoek
Deze twee zou ik graag bij Twente zien...
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 20:20   quote  deeplink  
Als ik Twente was had ik direct die Tadic van Groningen gehaald, jezus wat is dat een goede voetballer zeg..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Vervanger Ruiz?









0.0080289