BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Halen die Fer!!!

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronaldihno
 Ronaldihno - donderdag 11 augustus 2011 - 22:24   quote  deeplink  
Desnoods 8 miljoen betalen! Is het talent in Nederland en kan bij verkoop weer het dubbele opbrengen na een goed seizoen! Ik zeg " dagobert munsterman " trek je knip open 
mennie vos
 mennie vos - vrijdag 12 augustus 2011 - 09:06   quote  deeplink  
halen, desnoods voor minder dan 5 en meer dan 5 bij behalen C.L. ten koste van benfica.
ook toornstra zie ik graag komen van den haag zie ik er graag bij komen.
vakkie----p
 vakkie----p - vrijdag 12 augustus 2011 - 10:29   quote  deeplink  
nee gewoon een jaartje wachten 8 miljoen voor een 1 jarig contract
je bent niet goed snik
Ronaldihno
 Ronaldihno - vrijdag 12 augustus 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Ze zitten al op 6 miljoen heb ik van horen zeggen! Nou dan kunnen die 2 er ook nog wel bij niet?!
R!ck
 R!ck - vrijdag 12 augustus 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 10:29 schreef vakkie----p het volgende:
nee gewoon een jaartje wachten 8 miljoen voor een 1 jarig contract
je bent niet goed snik
Dat denk ik nu al langere tijd, volgens mij zit bij diegene iets goed fout.
Acht miljoen, pff, hoezo geldverspilling...

Voor die acht miljoen kun je veel meer halen dan een speler, dus zoals ik al zei ik ben erg blij dat hij de zaken bij Twente niet doet...
Pim
 Pim - vrijdag 12 augustus 2011 - 22:18   quote  deeplink  
vakkie---p en R!ck. Jullie moeten er wel rekening mee houden dat hij over een jaar transfervrij is en dan waarschijnlijk uit veeeeeeeel meer clubs kan kiezen en sowieso in het buitenland meer kan verdienen. Dan maken jullie wel heel weinig kans op de handtekening van dhr. Fer.
R!ck
 R!ck - vrijdag 12 augustus 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 22:18 schreef Pim het volgende:
vakkie---p en R!ck. Jullie moeten er wel rekening mee houden dat hij over een jaar transfervrij is en dan waarschijnlijk uit veeeeeeeel meer clubs kan kiezen en sowieso in het buitenland meer kan verdienen. Dan maken jullie wel heel weinig kans op de handtekening van dhr. Fer.
Dus de enige middenvelder die in Nederland en op aarde rondloopt is Dhr. Fer?? Tuurlijk flauwekul, 8 miljoen betalen voor een speler die nog maar 1 jaar een contract bezit. Dan voor mij liever een ander hoor, er lopen zat goede spelers op deze aarde rond toch? Of bestaat alleen Fer?

Ik zou Fer graag bij Twente zien, maar niet voor die belachelijke prijs. Dan maar geen Fer, en zo denken er wel veel meer. Of je doet 2 miljoen en anders jammer geen Fer dan maar een ander voor 't zelfde geld toch?
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zaterdag 13 augustus 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 22:49 schreef R!ck het volgende:

[..]

Dus de enige middenvelder die in Nederland en op aarde rondloopt is Dhr. Fer?? Tuurlijk flauwekul, 8 miljoen betalen voor een speler die nog maar 1 jaar een contract bezit. Dan voor mij liever een ander hoor, er lopen zat goede spelers op deze aarde rond toch? Of bestaat alleen Fer?

Ik zou Fer graag bij Twente zien, maar niet voor die belachelijke prijs. Dan maar geen Fer, en zo denken er wel veel meer. Of je doet 2 miljoen en anders jammer geen Fer dan maar een ander voor 't zelfde geld toch?
oke houden zo niet meer bieden dan 2 milj.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5176
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Halen die Fer!!!









0.0069971