BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: DIT SEIZOEN CHAMPIONSLEAGUE OPNIEUW MISSEN IS DUURDER DAN RUTTE ONTSLAAN!!

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Tinopsv
 Tinopsv - maandag 15 augustus 2011 - 00:13   quote  deeplink  
er word geroepen dat het te veel geld kost om Rutte te ontslaan,maar is het niet duurder dat we opnieuw waarschijnlijk het komend seizoen CHampions leage mislopen?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 15 augustus 2011 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 00:13 schreef Tinopsv het volgende:
er word geroepen dat het te veel geld kost om Rutte te ontslaan,maar is het niet duurder dat we opnieuw waarschijnlijk het komend seizoen CHampions leage mislopen?
duh spreekt voor zich
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 15 augustus 2011 - 01:41   quote  deeplink  
Wel fijn dat we de garantie hebben dat we het zonder Rutten zeker halen. Welke super trainer heb je in gedachten als opvolger?
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 15 augustus 2011 - 01:51   quote  deeplink  
Het niet ontslaan van Rutten en dus ook Ten Hag heeft niks met geld te maken. Ik heb het idee dat het met Cocu te maken heeft. Hij wil geen hoofdcoach worden zolang hij assistent bij Oranje is. Denk dat de directie het daarom op dit moment niet overhoop wil halen.
Tinopsv
 Tinopsv - maandag 15 augustus 2011 - 02:19   quote  deeplink  
We moeten een trainer hebben met een winnaars mentaliteit en die hebben wij momenteel niet altans hij heeft geen of niet genoeg invloed op de groep,maar ik denk een trainer met een aardige ervaring en reputatie wel, bijvoorbeeld hiddink maarjah da's helaas niet mogelijk.
Maar er zijn nog andere trainers met zulke ervaring......denk eens bijvoorbeeld aan van Gaal , misschien zal ik wel kwade reacties krijgen maar het is en blijft een goede trainer.Maar wat ook kan is Cocu(samen met Faber) naar voorschuiven en Hiddink mischien als adviseur?
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 15 augustus 2011 - 02:24   quote  deeplink  
Dat van Faber en Cocu kan sowieso pas na het EK. Als dat nu een optie was, dan had PSV het misschien allang geprobeerd. Van Gaal wil nu geen club en wordt het liefst bondscoach.
AFCAMylife
 AFCAMylife - maandag 15 augustus 2011 - 14:46   quote  deeplink  
CL missen EN rutten ontslaan is nog duurder;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: DIT SEIZOEN CHAMPIONSLEAGUE OPNIEUW MISSEN IS DUURDER DAN RUTTE ONTSLAAN!!









0.0072700