BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: Timothy Derijck voor 4 jaar PSV'er

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 15 augustus 2011 - 16:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Timothy Derijck voor 4 jaar PSV'er (Officiële PSV Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 15 augustus 2011 - 16:23   quote  deeplink  
Timothy Derijck voor 4 jaar PSV'er

Timothy Derijck heeft maandagmiddag zijn handtekening gezet onder een contract dat hem voor de komende vier seizoenen aan PSV verbindt. De 24-jarige Belg komt over van ADO Den Haag, waar hij sinds 2008-2009 actief was. PSV is een heel grote club, daar hoefde ik niet lang over na te denken, aldus Derijck, die dinsdag voor het eerst meetraint met PSV.

Derijck: De ideale stap voor mij
In bijzijn van technisch manager Marcel Brands tekende hij maandag in het Philips Stadion het contract dat hem voor vier jaar PSVer maakt. Een stap die ik gehoopt had. PSV is een heel grote club, daar hoefde ik niet lang over na te denken, zei Derijck in zijn eerste interview als PSVer tegen PSV TV. PSV komt misschien maar één keer langs. Het is een club die altijd om de titel speelt en elke wedstrijd moet winnen. Dit is de ideale stap voor mij, zei Derijck, die eerder onder contract stond bij Feyenoord. Hij werd onder meer verhuurd aan NAC Breda en Dender in zijn vaderland. Bij ADO Den Haag, dat vorig seizoen Europees voetbal haalde, was hij aanvoerder.

Zondag uit tegen ADO Den Haag
Derijck heeft al gesproken met hoofdcoach Fred Rutten. Ik geef geen garanties, zei hij, dat doet hij aan niemand. Dat is voor mij heel normaal, je moet werken voor je basisplaats, zegt Derijck, die nog niet speelgerechtigd is in de play-offs van de UEFA Europa League maar wel mee gaat naar SV Ried. Om zo snel mogelijk het team te leren kennen. Aanstaande zondag wacht meteen al een mooie uitwedstrijd voor Derijck, in Den Haag tegen zijn vorige club. Ik kijk er naar uit, dat is natuurlijk voor mij heel speciaal. Als het voorbestemd is.

De Belg onderging zondag zijn medische keuring en traint dinsdagochtend (10.00 uur) voor het eerst mee met de selectie van Fred Rutten. Technisch manager Marcel Brands is blij met de nieuwste aanwinst van PSV, na Riabu Ibrahim, Khalid Sinouh, Dries Mertens, Kevin Strootman en Georginio Wijnaldum de zesde aanwinst voor het seizoen. We zochten een centrale verdediger na het vertrek van Maza Rodriguez. Uit het vierjarige contract met Timothy spreekt vertrouwen, hij is pas 24 jaar. Hij heeft al veel ervaring, maar ook nog rek en groeipotentie in zich, aldus Brands vandaag tegen PSV TV. Derijck, van 25 mei 1987, is geboren in Liedekerke en genoot zijn jeugdopleiding bij Anderlecht.
slimpie
 slimpie - maandag 15 augustus 2011 - 17:03   quote  deeplink  
goed nieuws, een bikkel achterin kunnen we meer dan gebruiken, hopelijk weet ie opbouwend ook het nodige te brengen
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 17:58   quote  deeplink  
Goede aankoop van PSV, zal zeer snel basisspeler worden verwacht ik..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 augustus 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Derijck in plaats van marcelo.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: Timothy Derijck voor 4 jaar PSV'er









0.0080618