BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Isaksson lijkt te zijn uitgekeept bij PSVmet de komst van Tyton !

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Tinopsv
 Tinopsv - dinsdag 16 augustus 2011 - 16:09   quote  deeplink  
Het zal niet lang duren dat Isaksson op de bank plaats moet nemen voor Tyton ,want PSV vond het schijnbaar toch belangrijker om eerst een keeper erbij te halen inplaats van een spits.
Maar goed een goede keeper is zeker belangrijk denk nog maar eens terug aan Gomez die je punten kon pakken.
the don allmighty
 the don allmighty - dinsdag 16 augustus 2011 - 17:10   quote  deeplink  
ben ik het mee eens een goede keeper is zeer belangrijk ik heb hem de eerste wedstrijd ook 2 keer zien blunderen ik vind 2.5 nog wel meevallen voor tyton pinoebis
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 16:09 schreef Tinopsv het volgende:
Het zal niet lang duren dat Isaksson op de bank plaats moet nemen voor Tyton ,want PSV vond het schijnbaar toch belangrijker om eerst een keeper erbij te halen inplaats van een spits.
Maar goed een goede keeper is zeker belangrijk denk nog maar eens terug aan Gomez die je punten kon pakken.
gelukkig
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 17:10 schreef the don allmighty het volgende:
ben ik het mee eens een goede keeper is zeer belangrijk ik heb hem de eerste wedstrijd ook 2 keer zien blunderen ik vind 2.5 nog wel meevallen voor tyton pinoebis
is huur pik
Vroooooom
 Vroooooom - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Isaksson zet haar eigen verdedeging onderdruk door de langzame spelhervattingen en verkeerd aanspelen van pieters ,door deze fouten komt psv de laatste jaren steeds in de laatste 10 minuten in de problemen
Hoge ballen heeft hij zit seizoen al 2x totaal gemist en bijna medespelers geblesseerd

marcello is ook niet bijzonder sterk vooral onrustig

Derijck wel elfde als voetballer van het jaar 2010 2011

Mertens waarschijndel beter als Balasz Dzsudzsak

Stanislav Manolev met zijn gedachte er niet bij daardoor draait lens ook minder

Toivonen wordt arrogant

Armenteros misschien wel een verrassende nieuwe spits

met veel geduld en iedere keer weer achter de ploeg te gaan staan komen we er wel

beter slecht beginnen en een keer zeer goed eindigen

maar rutten is geen winnaar zoals frank de boer co adriaans louis v gaal guus hiddink

Is Cocu wel de winnar ???????????
als voetballer wel
een van de beste vrienden van frank de boer

de trainer moet de winnaar zijn

co adriaans gaf de spelers van willem 11 zoveel vertrouwen in zichzelf dat ze derde werden
Briantje
 Briantje - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Tyton is zeker beter als Isaksson! Armenteros zie ik niet zo zitten. Ik zie liever dat ze Matavz halen, heeft vorig jaar goed gespeeld en is nu weer goed begonnen!
slimpie
 slimpie - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 16:09 schreef Tinopsv het volgende:
Het zal niet lang duren dat Isaksson op de bank plaats moet nemen voor Tyton ,want PSV vond het schijnbaar toch belangrijker om eerst een keeper erbij te halen inplaats van een spits.
Maar goed een goede keeper is zeker belangrijk denk nog maar eens terug aan Gomez die je punten kon pakken.
Zo niet, dan zal ik met liefde de petitie tekenen...
Ajx
 Ajx - dinsdag 16 augustus 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Ik moet jullie dan absoluut feliciteren, ik had Tyton graag bij Ajax gezien. Het is een fantastische keeper, dus absoluut een verbetering van 300% ten opzichte van huidige keeper.
Henk112
 Henk112 - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Ja goeie keeper, hoop dat hij de onrust achterin wat verminderd.

Maar eindhoven1, het is een huurkoopconstructie waarbij psv hem zoiezo volgend jaar koopt maar boekhoudkundig was het gunstiger voor zowel roda als psv..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:17 schreef Henk112 het volgende:
Ja goeie keeper, hoop dat hij de onrust achterin wat verminderd.

Maar eindhoven1, het is een huurkoopconstructie waarbij psv hem zoiezo volgend jaar koopt maar boekhoudkundig was het gunstiger voor zowel roda als psv..
ik denk dat psv er volgend jaar van afziet van een koop omdat bijna zeker gomes terug komt. of hij wil 2de keeper zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 17:23 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

is huur pik
Met koopverplichting, dus uitgesteld betalen. Nu halen in 2012 betalen. :P

quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 20:38 schreef Ajx het volgende:
Ik moet jullie dan absoluut feliciteren, ik had Tyton graag bij Ajax gezien. Het is een fantastische keeper, dus absoluut een verbetering van 300% ten opzichte van huidige keeper.
Sportief van je. Ben er echt blij mee. Het is niet zo dat Isaksson helemaal niks kan, maar heb het wel gehad met die gast. Pakt zelden punten (alleen tegen Utrecht en Heracles) en straalt niks uit. Kan me niet voorstellen dat spitsen geimponeerd raken als ze op Isaksson afkomen. Verder wel een aardige lijnkeeper, maar heerst niet in de 16.

quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:46 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

ik denk dat psv er volgend jaar van afziet van een koop omdat bijna zeker gomes terug komt. of hij wil 2de keeper zijn
Ik zou niet op Gomes wachten. 2 miljoen salaris voor een keeper is wel erg gortig, terwijl Tyton heeft laten zien veel potentie te hebben. Volgend jaar Zoet terughalen en dan zit het de komende jaren wel goed met de keepers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Isaksson lijkt te zijn uitgekeept bij PSVmet de komst van Tyton !









0.0062310