BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: Keeper Przemyslaw Tyton (24) naar PSV

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 16 augustus 2011 - 16:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Keeper Przemyslaw Tyton (24) naar PSV (Officiële PSV Clubsite)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Przemyslaw Tyton
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 16 augustus 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Keeper Przemyslaw Tyton (24) naar PSV

Przemyslaw Tyton is de nieuwste aanwinst van PSV. De 24-jarige Poolse doelman wordt dit seizoen gehuurd van Roda JC, waarna er een koopoptie is. Ik ben heel trots en blij, zei Tyton dinsdagmiddag in het Philips Stadion, nadat alle papieren getekend waren. Dit is mijn droom. Een grote club met een grote traditie en grote spelers, aldus de keeper.

fc667845-0c1f-494e-9b4f-8e59fa8afc1c_ContractondertekeningTyton4691.jpg

Tyton (van 23 mei 1987) wordt per direct gehuurd van Roda JC, waar hij sinds seizoen 2007-2008 onder contract stond. Tyton is na Tomek Iwan (1997-2000) pas de tweede Pool ooit bij PSV. Dat is mooi voor mij en goed voor Polen, weer een speler bij PSV. Ik ben echt heel blij hier te zijn, aldus Tyton tegen PSV TV. Voordat hij naar Nederland kwam begon de doelman zijn carrière in 2005-2006 bij de club Gornik Leczna. In mei vorig jaar maakte hij ook zijn debuut in de nationale ploeg van Polen.

De nieuwe doelman heeft al gesproken met hoofdcoach Fred Rutten. Het is mijn ambitie om altijd te spelen en zoveel mogelijk de nul te houden. Maar de trainer beslist natuurlijk. Ik ben klaar voor deze stap, nadat ik veel geleerd heb bij Roda JC. Ik heb er vier jaar gespeeld, waarvan 2,5 in de basis. Technisch manager Marcel Brands zegt dat Tyton is gehaald met oog op de toekomst. Iedereen weet dat de contracten van Andreas Isaksson en Cássio Ramos na dit seizoen aflopen. Tyton heeft de potentie om een topkeeper te worden. Samen met Jeroen Zoet heeft PSV nu veel perspectief, aldus Brands tegen PSV TV.

Brands: Przemyslaw is allround, groot, snel, atletisch en hij beheerst zijn strafschopgebied. En hij is bovendien nog maar 24 jaar en al international geweest bij de nationale ploeg van Polen. PSV huurt Tyton dit seizoen van Roda JC, waarna er afspraken liggen op een koopoptie voor na dit seizoen. Vooralsnog huren we hem, met heel duidelijke afspraken voor als we hem daarna overnemen, aldus Brands. Tyton gaat woensdagochtend met de PSV-selectie mee naar Oostenrijk, waar donderdag de eerste playoff-wedstrijd tegen SV Ried op het programma staat.
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Huren??? Knap gedaan dan van PSV, erg raar dat Roda hiermee akkoord gaat..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:00 schreef remco k het volgende:
Huren??? Knap gedaan dan van PSV, erg raar dat Roda hiermee akkoord gaat..
dit heet slim inversteren nog nooit van gehoord, boekhoudkundig was het gunstiger voor zowel voor psv als roda. maar dit gaat boven jou niveau daarom plaatst je ook continu van die zwakzinnige opmerkingen
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:47 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dit heet slim inversteren nog nooit van gehoord, boekhoudkundig was het gunstiger voor zowel voor psv als roda. maar dit gaat boven jou niveau daarom plaatst je ook continu van die zwakzinnige opmerkingen
Hahaha, om deze post moet ik lachen..
Het is namelink continue andersom..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:48 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hahaha, om deze post moet ik lachen..
Het is namelink continue andersom..
zie je nu wel dat je het spul rookt, jij reageert voor remco bericht
goed hoor.kan hij dat ook al niet meer zelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 17 augustus 2011 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:00 schreef remco k het volgende:
Huren??? Knap gedaan dan van PSV, erg raar dat Roda hiermee akkoord gaat..
Beide clubs hebben er voordeel bij. Roda mag ondanks dat het een categorie 1 zit, herinvesteren bij een huur en niet bij een verkoop. PSV kan het vooruitschuiven en de besparing van het vertrek van Isaksson en Ramos die beiden een aflopend contract hebben aanwenden voor Tyton. Jeroen Zoet terughalen kost niks en dan heb je met Sinouh nog een 3de keeper.
remco k
 remco k - woensdag 17 augustus 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:47 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dit heet slim inversteren nog nooit van gehoord, boekhoudkundig was het gunstiger voor zowel voor psv als roda. maar dit gaat boven jou niveau daarom plaatst je ook continu van die zwakzinnige opmerkingen
Ik zeg nog zelfs dat het goed gedaan is van PSV, dat ik alleen het niet snapte vanuit Roda's oogpunt, zie niet in wat daar mis mee is..

Mocro snapt het wel en kan normaal met mensen omgaan dus die legt het normaal uit, bedankt daarvoor.

Je oordeelt trouwens over het zwakzinnig zijn van mij, maar wat betekend inveRsteren?? investeren ken ik wel, en her en der een zin beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt is dan ook wel handig, zeker als je een ander voor zwakzinnig uitmaakt.
remco k
 remco k - woensdag 17 augustus 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 01:33 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Beide clubs hebben er voordeel bij. Roda mag ondanks dat het een categorie 1 zit, herinvesteren bij een huur en niet bij een verkoop. PSV kan het vooruitschuiven en de besparing van het vertrek van Isaksson en Ramos die beiden een aflopend contract hebben aanwenden voor Tyton. Jeroen Zoet terughalen kost niks en dan heb je met Sinouh nog een 3de keeper.
Ok, duidelijk..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: Keeper Przemyslaw Tyton (24) naar PSV









0.0082981