BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Meneer brands mag wel een hele goeie spits achter de hand hebben

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
psv de beste
 psv de beste - vrijdag 19 augustus 2011 - 01:16   quote  deeplink  
want zo lijkt het nergens op de ballen komen van links na rechts voor doel maar ja waar is de spits vandaag ook weer tegen sv ried veel sterker maar ja scoren dat blijft maar een probleem

ben benieuwd wie brands heeft duurt wel erg lang

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door psv de beste --
Briantje
 Briantje - vrijdag 19 augustus 2011 - 01:26   quote  deeplink  
het was inderdaad duidelijk te zien dat psv eigenlijk zonder spits aan het spelen was! Er moet echt een goede spits komen en de tijd begint nu onderhand wel te dringen! Ik zou graag matavz of elektricien hamdaoui zien!
freakie
 freakie - vrijdag 19 augustus 2011 - 08:00   quote  deeplink  
Auww.. 0-0..
slimpie
 slimpie - vrijdag 19 augustus 2011 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 01:16 schreef psv de beste het volgende:
want zo lijkt het nergens op de ballen komen van links na rechts voor doel maar ja waar is de spits vandaag ook weer tegen sv ried veel sterker maar ja scoren dat blijft maar een probleem

ben benieuwd wie brands heeft duurt wel erg lang
ze zullen waarschijnlijk eerst willen wachten wat er met Pieters gebeurd om te zien hoe groot het budget wordt voor een nieuwe spits... en het lijkt me duidelijk dat dit inderdaad wel wat mag zijn...
Mathieu
 Mathieu - vrijdag 19 augustus 2011 - 10:14   quote  deeplink  
ik vind het toch heel raar allemaal, het is een gevaarlijk spel wat PSV (Brands) apeelt. met wat pech staan ze straks 9 punten achter Ajax en liggen ze uit het europees voetbal. wat heb je dan aan de zogenaamde wereld spits. natuurlijk is de competitei nog niet voorbij maar je moet de achterstand maar eens inhalen, en is de nieuw spits wel de verlosser. ik ben sceptisch hoor echt. en het ligt niet aan Rutten maar aan de vernieuwing die gaande is voor de toekomst ja ja zou ik ook zeggen als je het elftal ziet hoe het is hou je zo de suporters lekker stil mee toch.
groetjes Mathieu kijk niet naar de spelfouten ik ben namelijk blind grrr
Colgones
 Colgones - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:20   quote  deeplink  
Ze moeten rutten heel snel buiten flikkeren.
Het is gewoon een angsthaas.
Na gisterenavond zullen ze toch wel wakker worden binnen Psv
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 19 augustus 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 10:14 schreef Mathieu het volgende:
ik vind het toch heel raar allemaal, het is een gevaarlijk spel wat PSV (Brands) apeelt. met wat pech staan ze straks 9 punten achter Ajax en liggen ze uit het europees voetbal. wat heb je dan aan de zogenaamde wereld spits. natuurlijk is de competitei nog niet voorbij maar je moet de achterstand maar eens inhalen, en is de nieuw spits wel de verlosser. ik ben sceptisch hoor echt. en het ligt niet aan Rutten maar aan de vernieuwing die gaande is voor de toekomst ja ja zou ik ook zeggen als je het elftal ziet hoe het is hou je zo de suporters lekker stil mee toch.
groetjes Mathieu kijk niet naar de spelfouten ik ben namelijk blind grrr
Daarom gaf Sanders aan dit jaar geen titel te eisen. Het doel blijft altijd kampioen worden, maar ze zijn nu bezig voor de komende jaren.

Overigens lees ik net dat de zaakwaarnemer van Matavz in Eindhoven is.
Briantje
 Briantje - vrijdag 19 augustus 2011 - 18:15   quote  deeplink  
Ik hoop dat dat bericht ( dat de zaakwaarnemer van matavz vanmiddag in eindhoven was ) waar is, want we hebben echt een spits nodig en matavz beschikt over goede techniek en heeft een neusje voor de goal. Hopelijk wordt de transfer snel afgerond!
Mathieu
 Mathieu - vrijdag 19 augustus 2011 - 19:07   quote  deeplink  
ik werk bij toeval bij FC Groningen
ik woon ook in die provincie maar heb 35j in Eindh gewoont en ook gewerkt bij PSV .
maar dat ter zijde. ik vind Matavz een hele goede spits niet van het niveau wat je willen verwachten. het is een goeie meer niet. en PSV heeft er denk ik ook wel plezier aan. Wat ik ook vind is het een hele sociale kerel en ook altijd met zijn vak bezig is.maar of zijn makelaar bij jullie is betwijfel ik.
ik ben overigens visueel gehandicapt en met dat werk ik bij de FC Grun.
Matavz is zo enorm gewild bij de fans,heel erg als hij vertrekt maar ik zeg als.

het is een speler die ver vooruit kijkt snel handeld en dan scoort. gevaar
Mathieu
 Mathieu - vrijdag 19 augustus 2011 - 19:09   quote  deeplink  
een gevaarlijk mannetje dat wel,maaar ik heb ook vraagtekens,zoals zijn kracht,en mentaal maar daar hebben we Rutten voor
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 20 augustus 2011 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 08:00 schreef freakie het volgende:
Auww.. 0-0..
pfffffff zielig geval
de realist
 de realist - zaterdag 20 augustus 2011 - 02:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 00:46 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

pfffffff zielig geval
Ik als trouwe psver moet eerlijk zeggen dat ik AUW ook echt wel voel dus die reactie is niet echt overtrokken.
freakie
 freakie - zaterdag 20 augustus 2011 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 02:20 schreef de realist het volgende:

[..]

Ik als trouwe psver moet eerlijk zeggen dat ik AUW ook echt wel voel dus die reactie is niet echt overtrokken.
Dank, ik bedoelde het ook niet vervelend.. Als je gelijk speelt tegen een Oostenrijkse club is het niet om blij van te worden.. En ik zou de volgende wedstrijd ook echt proberen te zien want psv moet gewoon door... Anders is Nederland verder van huis..
Robinho
 Robinho - zaterdag 20 augustus 2011 - 10:59   quote  deeplink  
'River Plate weigert miljoenenbod van PSV'

PSV is in de zoektocht naar een nieuwe spits in Argentiniƫ beland. Vooralsnog zonder succes, want River Plate heeft een bod op Rogelio Funes Mori van tafel geveegd.

Mori geldt in Zuid-Amerika als een groot talent. De twintigjarige aanvaller speelde tot dusver 45 wedstrijden voor de Argentijnse grootmacht. Hij scoorde negen keer.

Volgens La Nacion bood PSV een bedrag van 3,5 miljoen euro, maar daar ging River Plate niet mee akkoord. Eerder bood Benfica al een bedrag van ruim acht miljoen euro, maar ook dat bleek niet voldoende. Sindsdien kwam Mori echter niet meer tot scoren. Zijn laatste competitiedoelpunt dateert alweer van 12 september 2010.
TommyDJ
 TommyDJ - zaterdag 20 augustus 2011 - 13:11   quote  deeplink  
Die is toch niet voor de basis.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 08:00 schreef freakie het volgende:
Auww.. 0-0..
Niet zo provoceren he.. Of was het niet zo bedoeld???
freakie
 freakie - zaterdag 20 augustus 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 18:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet zo provoceren he.. Of was het niet zo bedoeld???
Ik geloof dat ik het uitgelegd heb kerel..
slimpie
 slimpie - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:23   quote  deeplink  
Denken jullie niet dat psv eerst iig engelaar, maar nu ook isaksson en eventueel bakkal zou moeten verkopen alvorens weer forse investeringen - lees matavz - te kunnen doen. Men heeft niet voor niks een nieuwe route ingeslagen met de verkoop van de grond: complete herstructurering om binnen paar jaar iig breakeven te kunnen draaien zonder champions league. De grootverdieners en tevens spelers zonder restwaarde eruit zou een zegen zijn, zodat we weer kunnen investeren in spelers met lagere salarissen met veel meer potentie...en marktwaarde. Nou maar hopen dat er weer snel wat oliedollars zonder al teveel voetbalkennis voorbij komen om het hele proces aanzienlijk te versnellen
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 21:43 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik het uitgelegd heb kerel..
Ja, maar het is maar net hoe de ander het opvat he..
de realist
 de realist - woensdag 24 augustus 2011 - 01:43   quote  deeplink  
ben bang dat het erg lang kan gaan duren met Matavz en mocht dat zo zijn en PSV grijpt er naast dan is de vraag of er uiteindelijk wel een spits komt.Ik mag aannemen dat PSV ook geen 10 miljoen gaat betalen omdat hij de enige optie nog is.En krijg het gevoel dat er niet echt een andere spits in het vizier van PSV ligt die dan nog gehaald kan worden. Keep my fingers crossed en hoppen op goed nieuws over Matavz
freakie
 freakie - woensdag 24 augustus 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 23:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, maar het is maar net hoe de ander het opvat he..
Klopt maar wat ik ook zei is dat als je het gewoon uitlegt er niks aan de hand is meestal.. Jij deed dat niet kerel.. En liet het doorsudderen.. Je heb geluk dat er niet ongelofelijk veel psv supporters op dit forum zitten.. Anders had daar heel veel meer op gereageerd geweest..
remco k
 remco k - woensdag 24 augustus 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 12:11 schreef freakie het volgende:

[..]

Klopt maar wat ik ook zei is dat als je het gewoon uitlegt er niks aan de hand is meestal.. Jij deed dat niet kerel.. En liet het doorsudderen.. Je heb geluk dat er niet ongelofelijk veel psv supporters op dit forum zitten.. Anders had daar heel veel meer op gereageerd geweest..
En daar zou ik geluk mee hebben?? Je legt het zelf ook pas later uit en niet in dezelfde post, dus kan men het al verkeerd hebben opgevat en het zien als provocatie, en dan maakt het niet uit hoe jij het bedoeld was het toch??
freakie
 freakie - woensdag 24 augustus 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 12:36 schreef remco k het volgende:

[..]

En daar zou ik geluk mee hebben?? Je legt het zelf ook pas later uit en niet in dezelfde post, dus kan men het al verkeerd hebben opgevat en het zien als provocatie, en dan maakt het niet uit hoe jij het bedoeld was het toch??
Nee klopt.. Maar gelukkig zien mensen het hier als een normale reactie.. Ik denk dat je dat wel gezien heb.. En inderdaad je hebt er geluk mee dat er weinig psv fans op dit forum zitten.. Ik denk dat je dan namelijk, in ieder geval een waarschuwing gehad had.. Je legt het uit zeg je.. Maar ja 5 keer vragen pas.. en eigenlijk was het ook nog eens precies het zelfde als dat ik dacht dat het was.. Je kan wel willen dat ik provocerend reageer.. Maar als het goed is heb ik het ook direct daarna uitgelegd.. Als je nou lekker ophoud met dit giga kleuter gedrag zal dat super zijn..;)
remco k
 remco k - woensdag 24 augustus 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 12:48 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee klopt.. Maar gelukkig zien mensen het hier als een normale reactie.. Ik denk dat je dat wel gezien heb.. En inderdaad je hebt er geluk mee dat er weinig psv fans op dit forum zitten.. Ik denk dat je dan namelijk, in ieder geval een waarschuwing gehad had.. Je legt het uit zeg je.. Maar ja 5 keer vragen pas.. en eigenlijk was het ook nog eens precies het zelfde als dat ik dacht dat het was.. Je kan wel willen dat ik provocerend reageer.. Maar als het goed is heb ik het ook direct daarna uitgelegd.. Als je nou lekker ophoud met dit giga kleuter gedrag zal dat super zijn..;)
Je reageerd iedere keer weer, en doet dat op dezelfde manier als dat ik het doe, dus als je iemand kinderachtig gaat noemen, kijk dan eens in de spiegel.. N ik vond het nogal provocerend overkomen, dat is toch mijn gevoel??
freakie
 freakie - woensdag 24 augustus 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 14:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Je reageerd iedere keer weer, en doet dat op dezelfde manier als dat ik het doe, dus als je iemand kinderachtig gaat noemen, kijk dan eens in de spiegel.. N ik vond het nogal provocerend overkomen, dat is toch mijn gevoel??
Nou oke.. Maar ik heb iets uitgelegd.. En ik geloof dat ik melde dat als het gewoon uitgelegd word er vaak niet zoveel problemen meer zijn.. Ik geloof niet dat ik het p de zelfde manier doe.. Jij zoekt mij op.. En test me.. Maar ondertussen ken ik jou en kan je nu wel zeggen dat jij vind dat het provocerend is, maar ik vertelde dat als iets provocerend overkomt het niet zo bedoeld is.. Dan kan je het dus gewoon uitleggen.. Dit deed jij niet.. En toen ik het uitlegde wat jij misschien wel bedoelde zei je zelfs, nee dat is het niet.. Terwijl er in jou uitleg nauwelijks verschil zat.. Dat noem ik kinderachtig.. Maar ik kap er mee.. zinloos dit..
remco k
 remco k - woensdag 24 augustus 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 16:53 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou oke.. Maar ik heb iets uitgelegd.. En ik geloof dat ik melde dat als het gewoon uitgelegd word er vaak niet zoveel problemen meer zijn.. Ik geloof niet dat ik het p de zelfde manier doe.. Jij zoekt mij op.. En test me.. Maar ondertussen ken ik jou en kan je nu wel zeggen dat jij vind dat het provocerend is, maar ik vertelde dat als iets provocerend overkomt het niet zo bedoeld is.. Dan kan je het dus gewoon uitleggen.. Dit deed jij niet.. En toen ik het uitlegde wat jij misschien wel bedoelde zei je zelfs, nee dat is het niet.. Terwijl er in jou uitleg nauwelijks verschil zat.. Dat noem ik kinderachtig.. Maar ik kap er mee.. zinloos dit..
Reageer je toch weer..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Meneer brands mag wel een hele goeie spits achter de hand hebben









0.0067129