BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het huidige niveau van PSV

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Mathieu
 Mathieu - vrijdag 19 augustus 2011 - 10:27   quote  deeplink  
het huidige niveau is dramatisch te noemen.
er moet weer gevoetbald worden met passie en inzet dat zie ik niet bij dit PSV. het vuur uit de schoenen lopen en voor de winst vechten dat zie je niet.

na een wedstrijd zijn ze niet eens moe, het is net of ze zomeravondvoetbal spelen. er moet een goede spits komen maar welke goede spits zou hier in passsen.
ik ben zelf niet gecharmeerd van Matafz en ook niet van Elhamdoui de laatste is alleen op zijn salaris uit.

maar het lange wachten is gevaarlijk voor het verdere veloop van de sucsessen van PSV.
TommyDJ
 TommyDJ - vrijdag 19 augustus 2011 - 12:38   quote  deeplink  
Inderdaad. Wat ik gisteren zag was schandalig te noemen. Er staan gewoon elf individuen op het veld, die geen van allen bereid zijn echt strijd te leveren en zoals jij zegt het vuur uit de schoenen te lopen (met uitzondering van Mertens, die doet dat wel). Als je ziet wat voor spelersmateriaal er op het veld rondloopt moet je zulke wedstrijden met 0-5 kunnen winnen.

En dit gaat al dik 2 jaar zo. Rutten krijgt ze gewoon niet aan het voetballen, krijgt het niet voor elkaar dat de spelers voor elkaar door het vuur gaan en dat ze lekker samen voetballen. Als ik zie dat Toivonen nu al drie wedstrijden op rij zijn taak niet vervult en Lens maar een beetje ongeïnteresseerd over het veld sjokt, zou je toch denken dat Rutten daar maatregelen tegen zou treffen. Maar nee.

Daarnaast merk ik gewoon dat geen enkele speler beter wordt onder Rutten; juist het tegenovergestelde. Vrijwel alle spelers die de afgelopen jaren gehaald zijn, zijn onder Rutten niet van het niveau dat ze waren bij hun vorige club, ga maar na.

Het moge duidelijk zijn dat ik voorstander ben voor een trainerswisseling. Als ik zie dat Rutten het zelfs met dit materiaal niet voor elkaar krijgt een sterk voetballend elftal neer te zetten, is het misschien voor hem beter het op een niveautje lager te proberen, waar te druk om te presteren niet zo hoog is als bij PSV.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 19 augustus 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Zolang er geen spits is, zal het zo blijven gaan.
Mathieu
 Mathieu - vrijdag 19 augustus 2011 - 13:18   quote  deeplink  
heeft niets met een spits te maken. zelfs met Romario er in kom je niet verder.
er moet een team neergezet worden,dat kan alleen Hiddink en Advokaat en Adriaanse.
Messi in PSV die man word gek.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 19 augustus 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 13:18 schreef Mathieu het volgende:
heeft niets met een spits te maken. zelfs met Romario er in kom je niet verder.
er moet een team neergezet worden,dat kan alleen Hiddink en Advokaat en Adriaanse.
Messi in PSV die man word gek.
Heeft alles met een spits te maken, dan heb ik het niet eens over doelpunten. Hoe wil je lijn krijgen in een onthoofd elftal? Toivonen staat 2 minuten in de spits om vervolgens overal op te duiken. De middenvelders moeten meteen opboksen tegen controlerende middenvelders en centrumverdedigers, buitenspelers die de bal niet snel kwijt kunnen, etc. Heeft allemaal met elkaar te maken.
danniepsv
 danniepsv - vrijdag 19 augustus 2011 - 15:36   quote  deeplink  
Psv lijkt net op vitesse ondertussen ze hebben heel veel induvuduele spelers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door danniepsv --
de realist
 de realist - zaterdag 20 augustus 2011 - 02:18   quote  deeplink  
Het psv mist nu 3 dingen. Een goede spits een goede verdediger en een gestructureerd spel.
Met Dereijck hebben we hopelijk 1 van de 2 niet presterende verdedigers vervangen, nl marcelo. Manolev is onder Rutte een stuk slechter gaan spelen en persoonlijk vind ik dat Atiba daar veel beter presteerd.
Als er geen spits komt hebben we gewoon een groot probleem, want zoals psvmocro al constateerd met een goed aanspeelpunt in de spits gaat het elftal meer overwicht krijgen en gaat het er zeker beter op worden.
Verder lijkt het erop dat er geen afspraken zijn en er geen lijn is in het spel.
Vaak komen de backs mee op maar word er door niemand hun positie overgenomen.Vanaf het middenveld komt het spel niet op gang en het lijkt alsof er geen enkel overleg of instructies zijn over hoe er gespeeld gaat worden.

Kortom genoeg verbetering nodig en nu maar hoen dat dat ook gaat gebeuren
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 31 augustus 2011 - 16:21   quote  deeplink  
gaat omhoog

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het huidige niveau van PSV









0.0048730