BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: D day voor PSV morgen

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Mathieu
 Mathieu - zaterdag 20 augustus 2011 - 10:53   quote  deeplink  
Het mag duidelijk zijn dat PSV moet winnen van den Haag,anders zijn de rape gaar bij ons clupke.
ze moeten er echt staan maar ik heb mijn twijfels wie herkent dit ook en waarom?
danniepsv
 danniepsv - zaterdag 20 augustus 2011 - 10:58   quote  deeplink  
ik ook het lijkt nu net vitesse ze hebben heel veel induviduele spelers
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Vitesse doet het als ploeg momenteel beter dan PSV met Rutten. Ik denk echt dat Rutten jullie enige probleem is, het is gewoon niet de goede trainer waarvan iederen dacht dat hij het wel was..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 20 augustus 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 18:45 schreef remco k het volgende:
Vitesse doet het als ploeg momenteel beter dan PSV met Rutten. Ik denk echt dat Rutten jullie enige probleem is, het is gewoon niet de goede trainer waarvan iederen dacht dat hij het wel was..
roep ik al ruim 2 jaar
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 20 augustus 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 10:53 schreef Mathieu het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat PSV moet winnen van den Haag,anders zijn de rape gaar bij ons clupke.
ze moeten er echt staan maar ik heb mijn twijfels wie herkent dit ook en waarom?
hoop morgen echt op verlies weet je waarom! dan zien ze misschien morgen het licht weer eens en ontslaan rutte is eindelijk en kunnen we met een frisse start beginnen
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 20 augustus 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 22:23 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

hoop morgen echt op verlies weet je waarom! dan zien ze misschien morgen het licht weer eens en ontslaan rutte is eindelijk en kunnen we met een frisse start beginnen
Met zulke supporters heeft PSV geen tegenstanders meer nodig.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 20 augustus 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 22:34 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Met zulke supporters heeft PSV geen tegenstanders meer nodig.
geloof me dit is het beste voor psv
Mathieu
 Mathieu - zondag 21 augustus 2011 - 10:07   quote  deeplink  
neeee dat is geen instelling einghoven psv1. het komt goed met PSV maar ze hebben weinig tijd. ik hoop dat het besef bij de spelers er is vaaf vandaag kan zo maar 0-4 worden,en dan is iedereen weer blij en zien wij het licht weer ook de spelers.ik zie het niet somber in hoor al doet het tot nu pijn,wat je ziet,maar kan na vandaag over zijn,en dan gaan we voor de kampioenschap. en volgend jaar toch maar Hiddink,of Advokaat. maar PSV is nog niet uitgespeeld.Heerenveen wel.
Mathieu
 Mathieu - zondag 21 augustus 2011 - 10:08   quote  deeplink  
het beste voor PSV is dat ze vandaag een super resultaat neer zetten KLAAR!!!
PSVmatt
 PSVmatt - zondag 21 augustus 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Het is duur om rutten te ontslaan en dan weer een andere trainer aan te stellen
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 21 augustus 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 10:07 schreef Mathieu het volgende:
neeee dat is geen instelling einghoven psv1. het komt goed met PSV maar ze hebben weinig tijd. ik hoop dat het besef bij de spelers er is vaaf vandaag kan zo maar 0-4 worden,en dan is iedereen weer blij en zien wij het licht weer ook de spelers.ik zie het niet somber in hoor al doet het tot nu pijn,wat je ziet,maar kan na vandaag over zijn,en dan gaan we voor de kampioenschap. en volgend jaar toch maar Hiddink,of Advokaat. maar PSV is nog niet uitgespeeld.Heerenveen wel.
al winnen of verliezen we ik blijf erbij rutte weg en z.s.m
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 21 augustus 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 11:45 schreef PSVmatt het volgende:
Het is duur om rutten te ontslaan en dan weer een andere trainer aan te stellen
kom met betere argumenten 20 miljoen uitgegeven aan spelers die het nog niet eens waard zijn. en om rutte uit te kopen is te duur laat me niet lachen weg ermee z.s.m
TommyDJ
 TommyDJ - zondag 21 augustus 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 11:45 schreef PSVmatt het volgende:
Het is duur om rutten te ontslaan en dan weer een andere trainer aan te stellen
Champions League wederom missen is nog veel duurder...
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 21 augustus 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:22 schreef TommyDJ het volgende:

[..]

Champions League wederom missen is nog veel duurder...
mee eens
snapperd
 snapperd - maandag 22 augustus 2011 - 11:30   quote  deeplink  
eindhovenpsv1 die 20 miljoen is meer een investering. ze moeten gemeente ehv ook terug kunnen betalen daarom trekken ze alleen maar jonge talentvolle spelers aan die later de prioriteit voor topspeler hebben maar waar het nu nog niet helemaal uitkomt. het heeft ook geen zin om nu een andere coach aan te stellen. die moet ook weer op gang komen en dat gaat heel anders voor het team. Psv zit gewoon in een benauwde situatie maar volgend jaar is het contract van rutten afgelopen. laten we gewoon allemaal hopen dat ze er dit jaar nog wat van maken en dan over 1 of 2 jaar zijn wij gewoon weer verreweg dé top van nederland!!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 22 augustus 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 11:30 schreef snapperd het volgende:
eindhovenpsv1 die 20 miljoen is meer een investering. ze moeten gemeente ehv ook terug kunnen betalen daarom trekken ze alleen maar jonge talentvolle spelers aan die later de prioriteit voor topspeler hebben maar waar het nu nog niet helemaal uitkomt. het heeft ook geen zin om nu een andere coach aan te stellen. die moet ook weer op gang komen en dat gaat heel anders voor het team. Psv zit gewoon in een benauwde situatie maar volgend jaar is het contract van rutten afgelopen. laten we gewoon allemaal hopen dat ze er dit jaar nog wat van maken en dan over 1 of 2 jaar zijn wij gewoon weer verreweg dé top van nederland!!
Gemeente terugbetalen? Voor wat? Voor het kopen van PSV grond?

Als er straks een spits bijkomt, dan speel je om de titel.

-----------------Matavz------------------

---Mertens------------------------Lens---

-----------Wijnaldum---Toivonen----------

----------------Strootman----------------

--Pieters----------------------Manolev---

------------Bouma----Derijck-------------

-----------------Tyton-------------------
TommyDJ
 TommyDJ - maandag 22 augustus 2011 - 12:12   quote  deeplink  
PSV is (volgens mij) 2,5mil per jaar kwijt aan pacht voor de grond die de gemeente afgelopen zomer gekocht heeft. Dacht je echt dat met het opkopen van de grond de kous af was? Eindhoven wil geld zien voor het feit dat PSV daar z'n stadion op heeft staan.

@Hierboven: De positie Lens is het enige dat ter discussie staat. Ik vind Labyad daar ook niet misstaan. Verder zou dat een prima elftal zijn (al betwijfel ik of Matavz komt) om de titel mee te pakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2011 door TommyDJ --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 22 augustus 2011 - 12:29   quote  deeplink  
Dat is huur, geen terugbetaling.

Vooralsnog staat Lens hoger in de pikorde. Ik ben zelf ook een voorstander van Labyad. Heeft betere voorzetten ook al is het geen echte buitenspeler.
TommyDJ
 TommyDJ - dinsdag 23 augustus 2011 - 00:10   quote  deeplink  
Is wel terugbetaling... 40 jaar meen ik.
Mathieu
 Mathieu - dinsdag 23 augustus 2011 - 08:10   quote  deeplink  
wij praten allemaal over de fianciele huishouding van PSV,nou ik kan je vertellen het zal mij een worst zijn. niemand hier dit forum weet hoe het echt zit fnacieel.
het enige wat we wel weten is wat op het veld gebeurd,dat vind ik ook het belangrijkste.al kost Matavz 20 miljoen ze weten heus wel wat verantwoord is en anders houd het toch gewoon op. dat gaat ook zo met je eigen portomonaie.

maar goed dat Matavz komt, ik zie hem vandaag nog,ik werk namelijk bij FC Groningen
de realist
 de realist - woensdag 24 augustus 2011 - 02:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 22:34 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Met zulke supporters heeft PSV geen tegenstanders meer nodig.
Psvmocro je slaat de spijker op de kop. Hopen dat je club verliest om de trainer te kunnen saneren .
Te gek voor woorden eigenlijk
Mathieu
 Mathieu - donderdag 25 augustus 2011 - 09:39   quote  deeplink  
Ik ben tot nu toe blij met Rutten, en die rustig is en blijft laat zich niet gek maken. en alles wat die zegt heeft inhoud geen lulpraat,zoals Co Adriaans en de Boer ook een rare man,en wat denk je van Ron Jans, en R en E Koeman nee geef mij de Rutten maar,dat komt dit jaar vast goed. bij PSV heerst er rust in de tent,dat is bij Ajax en Fijenoord al jaren niet het geval.

en volgend jaar zien we wel wie er komt als het er maar een is met rust en uitstraling geen kapsones typetjes,die het liefst voor de camera staan dan op het veld met Rutten gaat het LUKKEN
remco k
 remco k - donderdag 25 augustus 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 09:39 schreef Mathieu het volgende:
Ik ben tot nu toe blij met Rutten, en die rustig is en blijft laat zich niet gek maken. en alles wat die zegt heeft inhoud geen lulpraat,zoals Co Adriaans en de Boer ook een rare man,en wat denk je van Ron Jans, en R en E Koeman nee geef mij de Rutten maar,dat komt dit jaar vast goed. bij PSV heerst er rust in de tent,dat is bij Ajax en Fijenoord al jaren niet het geval.

en volgend jaar zien we wel wie er komt als het er maar een is met rust en uitstraling geen kapsones typetjes,die het liefst voor de camera staan dan op het veld met Rutten gaat het LUKKEN
Je noemt de Boer en Koeman al rare mensen, en vind Rutten dan zo heerlijk rustig??? Grappig..
freakie
 freakie - donderdag 25 augustus 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 09:39 schreef Mathieu het volgende:
Ik ben tot nu toe blij met Rutten, en die rustig is en blijft laat zich niet gek maken. en alles wat die zegt heeft inhoud geen lulpraat,zoals Co Adriaans en de Boer ook een rare man,en wat denk je van Ron Jans, en R en E Koeman nee geef mij de Rutten maar,dat komt dit jaar vast goed. bij PSV heerst er rust in de tent,dat is bij Ajax en Fijenoord al jaren niet het geval.

en volgend jaar zien we wel wie er komt als het er maar een is met rust en uitstraling geen kapsones typetjes,die het liefst voor de camera staan dan op het veld met Rutten gaat het LUKKEN
Aiii... Geen kapsones.. Rutten voor de wedstrijd tegen ried gezien?"Nou uuuuu ik denk dat we heel erg moeten oppassen voor ried.. Het is een geweldige counterploeg en daar moeten we voor oppassen..." Jonge de rust zit hem niet in alleen een trainer.. maar in de spelers en in de staf, als die niks gaan roepen is er niks aan de hand.. Weet jij waarom ajax kampioen is geworden?? Omdat de Boer ajax heeft kunnen laten voetballen ondanks dat ze zoveel rumoer hadden met de bestuurders en met cruijf.. Dus kerel, ik denk dat je een beetje fout zit.. Ik dek dat de enige die kapsones heeft van de topclubs in nederland dan rutten is..
Mathieu
 Mathieu - donderdag 25 augustus 2011 - 13:13   quote  deeplink  
rustig aan jongen niet zo opvliegerig. het is en blijft mijn standpunt. heeft niets met verlies of winnen te maken. als je mensenkennis hebt zie je ook toch dat Rutten geen onrustige man is. als Ajax verliest zit de Boer als eerste in de kleedkamer,en dan moet je op zijn uitspraken letten. luister naar zijn verslag na de wedstrijd tegen VVV. faar word je als speler niet beter van. laat staan begrip zal opbrengen.
maar nog maals het is MIJN intrepetatie niet meer of minder.
Mathieu
 Mathieu - donderdag 25 augustus 2011 - 13:16   quote  deeplink  
weet je waarom Ajax kampioen is geworden, door geluk dat PSV Affelay verkocht en Reis gebleseerd raakte, anders was PSV met 2 vingers in de neus kampioen met 10 punten los van Ajax.
dat is geen goede gok geweest van PSV betreft Affelay. maar alleen met Reis was het ook gelukt 9 punten los
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 25 augustus 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Wat een goal van Lens!!
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 25 augustus 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 20:12 schreef Boudewijn het volgende:
Wat een goal van Lens!!
Ja wereldgoal. :D
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 25 augustus 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 13:16 schreef Mathieu het volgende:
weet je waarom Ajax kampioen is geworden, door geluk dat PSV Affelay verkocht en Reis gebleseerd raakte, anders was PSV met 2 vingers in de neus kampioen met 10 punten los van Ajax.
dat is geen goede gok geweest van PSV betreft Affelay. maar alleen met Reis was het ook gelukt 9 punten los
Nee, PSV is geen kampioen geworden, omdat wij het hebben laten liggen.
freakie
 freakie - vrijdag 26 augustus 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 13:13 schreef Mathieu het volgende:
rustig aan jongen niet zo opvliegerig. het is en blijft mijn standpunt. heeft niets met verlies of winnen te maken. als je mensenkennis hebt zie je ook toch dat Rutten geen onrustige man is. als Ajax verliest zit de Boer als eerste in de kleedkamer,en dan moet je op zijn uitspraken letten. luister naar zijn verslag na de wedstrijd tegen VVV. faar word je als speler niet beter van. laat staan begrip zal opbrengen.
maar nog maals het is MIJN intrepetatie niet meer of minder.
Ff he.. Kan je quote?.. Wat zei de Boer wat raar was?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 augustus 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 13:16 schreef Mathieu het volgende:
weet je waarom Ajax kampioen is geworden, door geluk dat PSV Affelay verkocht en Reis gebleseerd raakte, anders was PSV met 2 vingers in de neus kampioen met 10 punten los van Ajax.
dat is geen goede gok geweest van PSV betreft Affelay. maar alleen met Reis was het ook gelukt 9 punten los
Jullie hebben het gewoonweg laten liggen, niet meer ..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 augustus 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 20:22 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ja wereldgoal. :D
Eens
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 28 augustus 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 22:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jullie hebben het gewoonweg laten liggen, niet meer ..
das waar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: D day voor PSV morgen









0.0068829