BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De ommekeer

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Mathieu
 Mathieu - zondag 21 augustus 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Zo wat zei ik,nu een andere spits en we gaan er voor.
je ziet PSV groeien,en groeien.

020 we komen er aan!!
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 21 augustus 2011 - 18:38   quote  deeplink  
1 zwaluw...niet te vroeg juichen en we moeten gewoon naar ons zelf kijken.

Vervang Lens nu door een echte spits en dan heb je een PSV wat in balans is. Het is belachelijk dat Rutten zolang Toivonen op 9 heeft gezet. In de voorbereiding zag je al dat het niet ideaal was. Derijck was ook een verademing tov die gekke Marcelo. Die Braziliaan is een ongeleid projectiel, totaal geen rustpunt. Tyton prepareren om Isaksson te vervangen en dan staat er een prima elftal. Maar goed nu dit vasthouden en vertrouwen opdoen voor de testcases die gaan komen.
nummer10
 nummer10 - zondag 21 augustus 2011 - 19:29   quote  deeplink  
whahahaha nog 3 weken dan is rutten weg..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 21 augustus 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 19:29 schreef nummer10 het volgende:
whahahaha nog 3 weken dan is rutten weg..
Dat jij nog kan lachen na het verliezen van de koppositie. :P
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 20:52   quote  deeplink  
En nu is Rutten weer de held??
danniepsv
 danniepsv - zondag 21 augustus 2011 - 20:55   quote  deeplink  
nee, hij heeft gwn een goede tactiek deze keer goed gebruikt
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 21 augustus 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 20:52 schreef remco k het volgende:
En nu is Rutten weer de held??
Wie zegt dat? Het is hem aan te rekenen dat hij zolang vast heeft gehouden aan Tiovonen in de spits.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 21 augustus 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 19:29 schreef nummer10 het volgende:
whahahaha nog 3 weken dan is rutten weg..
ik hoop het
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 21 augustus 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 20:52 schreef remco k het volgende:
En nu is Rutten weer de held??
nog steed oprotten in mijn ogen. en de eerste puntjes zijn bij jullie gemorst
TommyDJ
 TommyDJ - zondag 21 augustus 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Toivonen op het middenveld werkt gewoon veel beter. Lens wil niet echt vlotten in de spits, dus een spits halen is nog steeds nodig. Dan mag hij lekker met Labyad gaan strijden om de rechtsbuiten positie.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 21:47 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

nog steed oprotten in mijn ogen. en de eerste puntjes zijn bij jullie gemorst
Dat heeft wat met dit topic te maken?? En wat betekend "steed" ???
T-tim
 T-tim - maandag 22 augustus 2011 - 04:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heeft wat met dit topic te maken?? En wat betekend "steed" ???
:rolleye: jij maakt zeker nooit type foutjes
Mathieu
 Mathieu - maandag 22 augustus 2011 - 09:43   quote  deeplink  
zo dit is het begin een koude start zeg maar.
ja en 020 de Boer haalt de kerst ook niet,als je al zo gaotisch speeld tegen een arme VVV dat ziet er niet goed uit zeg maar. het zal echt tussen Twente gaan en PSV let maar op.
donderdag even een super wedstrijd neerzetten tegen Ried strik er om heen en dat was het. nu de rest ook nog .
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 22 augustus 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 09:43 schreef Mathieu het volgende:
zo dit is het begin een koude start zeg maar.
ja en 020 de Boer haalt de kerst ook niet,als je al zo gaotisch speeld tegen een arme VVV dat ziet er niet goed uit zeg maar. het zal echt tussen Twente gaan en PSV let maar op.
donderdag even een super wedstrijd neerzetten tegen Ried strik er om heen en dat was het. nu de rest ook nog .
Elke wedstrijd is anders..
Als wij bijv. straks met 4-0 winnen van AZ, denken wij toch ook nie tvab: Pff.. Die PSVérs hebben 3-1 verloren van AZ.. Als je daar al niet van kan winnen, nou dan wordt het geen titel..
Hetzelfde geldt tegen RKC.. Jullie wonnen maar met 1-0 met slecht voetbal.. Kun je ook denken: Pff maar 1-0 gewonnen met slecht voetbal tegen dat armzalige RKC! Als dat zo gaat dan kun je die titel op je buik schrijven..
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 04:08 schreef T-tim het volgende:

[..]

:rolleye: jij maakt zeker nooit type foutjes
Zeker wel, maar deze meneer verbeterd iedereen en loopt iedereen hier af te zeiken die nit voor PSV is en zijn/haar mening geeft. Dan reageer je af en toe wat geirriteerd terug en let je op de kleine dingetjes zoals spelfouten, overigens is het bij hem ook echt dramatisch gesteld met zijn Nederlands.
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 09:43 schreef Mathieu het volgende:
zo dit is het begin een koude start zeg maar.
ja en 020 de Boer haalt de kerst ook niet,als je al zo gaotisch speeld tegen een arme VVV dat ziet er niet goed uit zeg maar. het zal echt tussen Twente gaan en PSV let maar op.
donderdag even een super wedstrijd neerzetten tegen Ried strik er om heen en dat was het. nu de rest ook nog .
RKC al weer vergeten??
Mathieu
 Mathieu - maandag 22 augustus 2011 - 13:10   quote  deeplink  
beste Remco
ik ben wel blind. ik schrijf met een speciale software . dat is niet foutloos.
ik ben door dat ik al 10 jaar blind ben woordblind geworden. dan is dit ook weer duidlijk.
en RKC ben ik niet vergeten. was slecht. maar VVV was dat goed dan. nee toch. en speelt Ajax de sterren van de hemel? dan moet je naar Spanje verhuizen,daar kennen ze in Barcelona ajax ook nog les geven
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 13:10 schreef Mathieu het volgende:
beste Remco
ik ben wel blind. ik schrijf met een speciale software . dat is niet foutloos.
ik ben door dat ik al 10 jaar blind ben woordblind geworden. dan is dit ook weer duidlijk.
en RKC ben ik niet vergeten. was slecht. maar VVV was dat goed dan. nee toch. en speelt Ajax de sterren van de hemel? dan moet je naar Spanje verhuizen,daar kennen ze in Barcelona ajax ook nog les geven
Ik reageer niet eens op jou wat die spelling betreft, en nogmaals waar zeg ik dat Ajax goed was dan??
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 22 augustus 2011 - 14:05   quote  deeplink  
Mathieu niet reageren op deze gast (remco) hij denkt dat hij het wiel op nieuw
heeft uit gevonden. en dat hij verstand heeft van voetbal
Mathieu
 Mathieu - maandag 22 augustus 2011 - 14:13   quote  deeplink  
ja is het zo'n mannetje. ja daar hebben ze er zo veel van.
ik heb ook in Amsterdam gewoond en het zijn wel mensen die zeggen wat op de tong ligt. vaak komt er niet zo veel bijnders uit die bij de handjes.
best goede mensen daar ook de Ajax suporters zeg ik wel met hoofdletters SUPPORTERS.
de rest is van een niveau als remco k. die alles beter weten, en het erge is ze geloven er zelf ook nog in wahahaha lijkt op Bordeline.
Maar remco ga lekker verder het verstand komt met de jaren.
Mathieu
 Mathieu - maandag 22 augustus 2011 - 14:14   quote  deeplink  
bijzonders ik had een spelfouit
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 22 augustus 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 14:14 schreef Mathieu het volgende:
bijzonders ik had een spelfouit
hahha remco is een spelfout

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
freakie
 freakie - maandag 22 augustus 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 14:19 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

hahha remco is een spelfout
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaa...... Niet leuk.... Jij denkt echt dat je leuk ben he? Lachen man... Zo dom kan iemand dus zijn:|
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 22 augustus 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 14:19 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

hahha remco is een spelfout
hahaha idd
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 22 augustus 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 14:13 schreef Mathieu het volgende:
ja is het zo'n mannetje. ja daar hebben ze er zo veel van.
ik heb ook in Amsterdam gewoond en het zijn wel mensen die zeggen wat op de tong ligt. vaak komt er niet zo veel bijnders uit die bij de handjes.
best goede mensen daar ook de Ajax suporters zeg ik wel met hoofdletters SUPPORTERS.
de rest is van een niveau als remco k. die alles beter weten, en het erge is ze geloven er zelf ook nog in wahahaha lijkt op Bordeline.
Maar remco ga lekker verder het verstand komt met de jaren.
Nee, het is niet zo een mannetje. Je kan prima met hem over voetbal discussiëren.
Mathieu
 Mathieu - maandag 22 augustus 2011 - 15:07   quote  deeplink  
hoe kan ik een plaatje of foto bij mijn naam zetten. wie helpt mij
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 22 augustus 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 14:21 schreef freakie het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaa...... Niet leuk.... Jij denkt echt dat je leuk ben he? Lachen man... Zo dom kan iemand dus zijn:|
nee remco is leuk en jij duh, hij heeft niets anders als deze opmerkingen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 22 augustus 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 14:50 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nee, het is niet zo een mannetje. Je kan prima met hem over voetbal discussiëren.
pffff elleboog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
Henk112
 Henk112 - maandag 22 augustus 2011 - 15:54   quote  deeplink  
Ik wil niet lullig zijn Remco, maar hoe kan je nou beginnen over dat iemand anders slecht nederlands praat/typt terwijl je in dezelfde reactie al meerdere spelfouten maakt?
gabri
 gabri - maandag 22 augustus 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Ik denk dat het lek nog niet boven is.Ado was gewoon heel slecht,en stond dramatisch te verdedigen.Ajax was ook niet best maar jongens maak je niet zo druk het seizoen is nog zo lang.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 22 augustus 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 15:54 schreef Henk112 het volgende:
Ik wil niet lullig zijn Remco, maar hoe kan je nou beginnen over dat iemand anders slecht nederlands praat/typt terwijl je in dezelfde reactie al meerdere spelfouten maakt?
hehe henk zie jij het ook, maar dat is de arrogantie die hij uitstraald
bahbah
 bahbah - maandag 22 augustus 2011 - 19:35   quote  deeplink  
een zwaluw maakt nog geen zomer......
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 15:07 schreef Mathieu het volgende:
hoe kan ik een plaatje of foto bij mijn naam zetten. wie helpt mij
100.000 posts met het forum halen.. Succes..
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 15:54 schreef Henk112 het volgende:
Ik wil niet lullig zijn Remco, maar hoe kan je nou beginnen over dat iemand anders slecht nederlands praat/typt terwijl je in dezelfde reactie al meerdere spelfouten maakt?
Volgens mij zeg ik nergens dat ik foutloos typ of wel?? Ik zeg zelfs dat ik ook foutjes maak en daar normaal bij niemand een probleem van maak, echter is meneer zo druk om mij op de een of andere manier naar beneden te halen, dat het opvalt dat hij zo verschrikkelijk beroerd de Nederlandse taal beheerst.
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 18:03 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

hehe henk zie jij het ook, maar dat is de arrogantie die hij uitstraald
Je ziet het helemaal niet man, kap gewoon eens met dat provoceren man, laten we het lekker over voetbal hebben..
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 14:13 schreef Mathieu het volgende:
ja is het zo'n mannetje. ja daar hebben ze er zo veel van.
ik heb ook in Amsterdam gewoond en het zijn wel mensen die zeggen wat op de tong ligt. vaak komt er niet zo veel bijnders uit die bij de handjes.
best goede mensen daar ook de Ajax suporters zeg ik wel met hoofdletters SUPPORTERS.
de rest is van een niveau als remco k. die alles beter weten, en het erge is ze geloven er zelf ook nog in wahahaha lijkt op Bordeline.
Maar remco ga lekker verder het verstand komt met de jaren.
Je kent me niet eens, waarom oordelen zonder dat je ooit een discussie met me gevoerd heb?? Heb ik jou veroordeeld om je spelfouten?? Heb ik je ooit iets aangedaan?? Heb ik ooit iets slechts over je gepost?? Heb ik je uberhaubt ooit eerder gequote??
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 14:19 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

hahha remco is een spelfout
Zelfs dit bericht moest je even aanpassen?
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 22 augustus 2011 - 20:33   quote  deeplink  
Helemaal met Remco eens, ik word ook wel eens ziek van ajax fans die alles van PSV afkraken zonder goede reden. Alleen maar omdat ze anti PSV zijn. Dan zou je iemand als Remco juist moeten waarderen. Hij is kritisch maar wel eerlijk en durft ook toe te geven als PSV wel goed speelt. Ga het gewoon over voetbal hebben. Eindhovenpsv1 je reageerd hier 7 keer en het enige dat je doet is zeggen dat Rutten op moet rotten en voor de rest ben je alleen maar aan het provoceren.
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 22 augustus 2011 - 20:39   quote  deeplink  
En ommekeer durf ik het nog niet te noemen, hoop van wel uiteraard maar ik denk dat ze het nog vaak zwaar gaan krijgen. Ik vind dat ook niet erg, ik denk dat je met Mertens en Wijnaldum wel mensen in huis hebt gehaald die mooie dingen kunnen laten zien. Dat heb ik toch wel gemist afgelopen jaren, Lens had dat in het begin ook wel een beetje al is dat wel wat weggezakt. Hopelijk krijgt hij dat door de nieuwe spelers een beetje terug. Hoop ook dat Rutten blijft, tenminste denk dat als Cocu had gewild dat PSV hem wel daar neer had gezet. Dus gok ik dat Cocu niet wil en dan geef ik liever Rutten een kans dan dat je iemand voor een jaar daar neer zet en dan Cocu of een nieuw iemand daar neerzetten en misschien Cocu mislopen.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 22 augustus 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 20:39 schreef Bootjuhh het volgende:
En ommekeer durf ik het nog niet te noemen, hoop van wel uiteraard maar ik denk dat ze het nog vaak zwaar gaan krijgen. Ik vind dat ook niet erg, ik denk dat je met Mertens en Wijnaldum wel mensen in huis hebt gehaald die mooie dingen kunnen laten zien. Dat heb ik toch wel gemist afgelopen jaren, Lens had dat in het begin ook wel een beetje al is dat wel wat weggezakt. Hopelijk krijgt hij dat door de nieuwe spelers een beetje terug. Hoop ook dat Rutten blijft, tenminste denk dat als Cocu had gewild dat PSV hem wel daar neer had gezet. Dus gok ik dat Cocu niet wil en dan geef ik liever Rutten een kans dan dat je iemand voor een jaar daar neer zet en dan Cocu of een nieuw iemand daar neerzetten en misschien Cocu mislopen.
Ik vind het wel een verschil als je in dezelfde opstelling opeens beter speelt of als je een nieuw systeem toepast en spelers meteen ziet opbloeien. Bij dat eerste is de kans op een 'ommekeer' kleiner vergeleken met het 2de scenario. Sowieso moeten we nog geduld hebben met PSV. Je ziet ze nog niet een hele wedstrijd domineren. Er zijn toch momenten waarop ze terugvallen. Ik denk wel dat PSV op dit moment een wel heel interessante selectie heeft voor de komende jaren en dus ook voor de trainer na Rutten.

Mertens tot 2016
Wijnaldum tot 2015
Strootman tot 2016
Lens tot 2015
Toivonen tot 2014 (na het lichten van een eenzijdige optie)
Pieters tot 2014
Derijck tot 2015
Tyton tot 2016 (na het lichten van de optie)
Hopelijk Matavz erbij tot 2016

De kern is goed. Daar kun je als trainer wel wat mee. Hopen dat ze hun niveau halen en doorgroeien en vervolgens aanvullen met jeugd en gerichte talentvolle aankopen.
de realist
 de realist - woensdag 24 augustus 2011 - 02:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 20:33 schreef Bootjuhh het volgende:
Helemaal met Remco eens, ik word ook wel eens ziek van ajax fans die alles van PSV afkraken zonder goede reden. Alleen maar omdat ze anti PSV zijn. Dan zou je iemand als Remco juist moeten waarderen. Hij is kritisch maar wel eerlijk en durft ook toe te geven als PSV wel goed speelt. Ga het gewoon over voetbal hebben. Eindhovenpsv1 je reageerd hier 7 keer en het enige dat je doet is zeggen dat Rutten op moet rotten en voor de rest ben je alleen maar aan het provoceren.
Een goede discussie word altijd in rust gehouden met mensen met uiteenlopende ideeen. Met respect voor elkaar ook al kom je er niet uit. Zo zal ik beter kunnen discusieren met een aantal Ajax supporters dan met bepaalde PSV supporters.Eindhovenpsv1 een discussie met jou is als rijden zonder stuur je weet nooit waar het heengaat maar je weet dat het niet leuk word.Gewoon respect voor elkaar , en lees de berichten goed voor je commentaar levert.Je kunt dingen op meerdere manieren lezen , en ipv altijd uitgaan van het slechte kun je ook uitgaan van het goede.
Mathieu
 Mathieu - woensdag 24 augustus 2011 - 10:09   quote  deeplink  
Remco K mijn excuus zand erover
remco k
 remco k - woensdag 24 augustus 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 10:09 schreef Mathieu het volgende:
Remco K mijn excuus zand erover
Fijn, dank je nu kunnen we het gewoon over voetbal hebben

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De ommekeer









0.0056221