BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wijziging elftal

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Mathieu
 Mathieu - maandag 22 augustus 2011 - 19:26   quote  deeplink  
na een eventuele nieuwe aankoop wat ik wel verwacht.zal er weer gewijzigt worden op bepaalde posities.
ik hoop ook dat Manolev vervangen gaat worden,het is een mega zwakke schakel. dan de Isakson, en Lens gaat dan naar de ress bank.
hij heeft niet gebracht wat we hadden gedacht,misschien zijn spel niet. het is wel een goede speler hoor.
we zullen zien, hoe zal het er uit gaan zien en zijn de wisselingen niet te veel voor het team?
Henk112
 Henk112 - maandag 22 augustus 2011 - 23:47   quote  deeplink  
Matavz in de spits, lens/labyad op rechts, eventueel hutchinson op rechtsback. Verder laten staan wat er zondag stond lijkt me..
Henk112
 Henk112 - maandag 22 augustus 2011 - 23:47   quote  deeplink  
Ofja, Matavz als hij haalbaar is. Hoop het wel.:)
michelvakkie v
 michelvakkie v - dinsdag 23 augustus 2011 - 12:59   quote  deeplink  
Ben Feyenoord supporter, maar zal jullie toch even helpen aan de juiste opstelling voor PSV:

Tyton; Manolev (zwakke plek), Derijck, Bouma, Tamata (zwakke plek); Hutchinson, Strootman; Wijnaldum, Matavs, Bakkal en Mertens.

Toivonen was niks, is niks en wordt niks. Ojo idem. Jullie hebben nog een probleem links en rechts achterin. Pieters wordt nog verkocht en daar is nog geen vervanging voor. Manolev idem als Toivonen. Lens ook. Verkopen en opnieuw beginnen. Jullie hebben toch geld zat!
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:24   quote  deeplink  
Tamata is nog jong, die moet je de tijd geven. Ojo heeft het prima gedaan. Toivonen is het seizoen zwak begonnen door de spitspositie, maar is een prima voetballer als komende middenvelder.

Manolev kan ik me ook aan ergeren en Lens moet veel meer brengen. Bakkal? Als wat? rechtsbuiten? Die jongen heeft een aflopend contract en mag vertrekken. Daar moet je niet meer in investeren. Zet dan Labyad daar neer. Is geen echte rechtsbuiten, maar neemt zijn verantwoordelijkheid en is een groot talent.
Mathieu
 Mathieu - dinsdag 23 augustus 2011 - 14:12   quote  deeplink  
michelvakkie klinkt erg gefrusstreerd Feyenoord is een hele grote zwakke plek ook finacieel,en de volgende 10-0 verlies van jullie komt er aan.
jij moet met de pet rond om de spelers eten te geven.
Mathieu
 Mathieu - dinsdag 23 augustus 2011 - 14:15   quote  deeplink  
inderdaad Manolev is een zwakke plek,daar komt ook verandering in. en Les is een goede speler maar niet voor de spelwijze van PSV of hij voelt zich niet thuis.maar Feynoord mag hem kopen moeten ze wel 1000000 krantenwijken lopen
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 23 augustus 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 14:12 schreef Mathieu het volgende:
michelvakkie klinkt erg gefrusstreerd Feyenoord is een hele grote zwakke plek ook finacieel,en de volgende 10-0 verlies van jullie komt er aan.
jij moet met de pet rond om de spelers eten te geven.
Valt mee toch? Hij kwam bij mij in ieder geval niet gefrustreerd over.
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 14:12 schreef Mathieu het volgende:
michelvakkie klinkt erg gefrusstreerd Feyenoord is een hele grote zwakke plek ook finacieel,en de volgende 10-0 verlies van jullie komt er aan.
jij moet met de pet rond om de spelers eten te geven.
Wat is toch jou probleem hier man, die Michel post op een doodnormale manier hier iets wat zijn mening is, en jij reageert niet eens op wat hij post maar valt hem direct aan, zit alles wel goed in die bovenkamer van je??
freakie
 freakie - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 14:12 schreef Mathieu het volgende:
michelvakkie klinkt erg gefrusstreerd Feyenoord is een hele grote zwakke plek ook finacieel,en de volgende 10-0 verlies van jullie komt er aan.
jij moet met de pet rond om de spelers eten te geven.
Ohoh.. Wat een trist figuur ben jij zeg.. Schuilen achter je blindheid.. En andere supporters groepen gewoon uitschelden en uitdagen.. Doe normaal man.. Jij werkt nog niet... Je bent een jochie van 15.. Niks anders..
Mathieu
 Mathieu - dinsdag 23 augustus 2011 - 19:48   quote  deeplink  
ik ben geen triest figuur,en ik ga niet schuil achter mijn blindheid ,dat gaf ik aan dat ik vaak spelfouten maak. en ik scheld niet.alleen dat jullie dom zijn. en uitdagen lees eens je eigen topic,s. en je reakties.
en ik ben 55 jaar en heel veel levenservaring.
ik heb nooit andere suporters beledigd of uitgedaagd ik zeg mijn mening en dat uit mijn eigen voetbal trainers verleden bij betaaldvoetbal
Mathieu
 Mathieu - dinsdag 23 augustus 2011 - 19:50   quote  deeplink  
en omdat ik bij FC Groningen werk en kontakt heb met spelers ook met Matavz ook vandaag nog.
ik hoor veel omdat ik al ruim 30j in het voetbal zit en werk.
Mathieu
 Mathieu - dinsdag 23 augustus 2011 - 19:52   quote  deeplink  
goede hoop dat Matavz naar PSV komt meer kan en mag ik niet zeggen. ook begrijpelijk hoop ik.
freakie
 freakie - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 19:48 schreef Mathieu het volgende:
ik ben geen triest figuur,en ik ga niet schuil achter mijn blindheid ,dat gaf ik aan dat ik vaak spelfouten maak. en ik scheld niet.alleen dat jullie dom zijn. en uitdagen lees eens je eigen topic,s. en je reakties.
en ik ben 55 jaar en heel veel levenservaring.
ik heb nooit andere suporters beledigd of uitgedaagd ik zeg mijn mening en dat uit mijn eigen voetbal trainers verleden bij betaaldvoetbal
Hierdoor ben je al triest.. Je verteld al 5 keer wie je bent en dat je mensen kent.. Wat boeit ons dat?? Als je laat zien geen reet verstand te hebben heb je gewoon niet veel te zeggen.. Al helemaal als je feyenoorders die gewoon reageren gaat afkraken.. ect..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:08   quote  deeplink  
En weer over voetbal aub. :P

quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 19:52 schreef Mathieu het volgende:
goede hoop dat Matavz naar PSV komt meer kan en mag ik niet zeggen. ook begrijpelijk hoop ik.
Ja, het lijkt er idd op dat het goed gaat komen, want de nieuwsbrief van Nijland liet wel een hele grote opening voor de transfer.

PSV geldt als voornaamste kandidaat om de Sloveen over te nemen. "Wij begrijpen heel goed dat hij geïnteresseerd zou kunnen zijn in een overgang naar PSV. Wij zijn ook bereid daarin mee te denken op het moment dat er een dusdanig financieel bod bij ons binnenkomt, dat wij om bedrijfseconomische redenen niet kunnen weigeren. Dat zou onverantwoord zijn. We dienen te allen tijde het belang van FC Groningen en de toekomst van de club voorop te stellen", vindt het directielid.

Nou, een percentage bij doorverkoop en/of bonus bij behalen CL en dan hebben we eindelijk een nummer 9.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 19:48 schreef Mathieu het volgende:
ik ben geen triest figuur,en ik ga niet schuil achter mijn blindheid ,dat gaf ik aan dat ik vaak spelfouten maak. en ik scheld niet.alleen dat jullie dom zijn. en uitdagen lees eens je eigen topic,s. en je reakties.
en ik ben 55 jaar en heel veel levenservaring.
ik heb nooit andere suporters beledigd of uitgedaagd ik zeg mijn mening en dat uit mijn eigen voetbal trainers verleden bij betaaldvoetbal
Je scheldt niet, maar toch vind je ons dom..
Een beetje tegenstrijdig, niet?
de realist
 de realist - woensdag 24 augustus 2011 - 01:53   quote  deeplink  
Manolev vervangen door Atiba dan Marcelo vervangen door dereijck. Lens vervangen door een nieuwe spits of door een aanwezige spits. en dan komen we een heel eind . Als er een nieuwespits komt kunnen we meedoen voor het kampioenschap , geen spits hopen op europees voetbal

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wijziging elftal









0.0058310