BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Gaat de laatste transfer week de kampioen bepalen ????

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de realist
 de realist - woensdag 24 augustus 2011 - 02:46   quote  deeplink  
Net gelezen dat Vertonghen en van der Wiel bij Ajax in de belangstelling staan en in aanmerking komen voor een transfer.Dit zou je als een redelijke aderlating voor Ajax kunnen beschouwen als dit gebeurt.Bij Psv hetzelfde. Wat als Pieters vertrekt ,eerlijkheidsgetrouwe kunnen we nu nog niet zeggen dat Tamata de kwaliteit van Pieters heeft. Als uiteindelijk Ruiz weggaat bij Twente ..... . Er zijn nog zoveel onzekerheden dat volgens mij de transfers van deze week mede gaan bepalen wie er uiteindelijk kampioen word
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 augustus 2011 - 09:53   quote  deeplink  
Bij Ajax hebben vdWiel en Vertonghen een vraagpdijs/gelimkteerde transfersom van boven de 20 miljoen..
Plus dat ze allebei al hadden gezegd dat ze nog een jaartje hier blijven..
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze nu nog verkocht worden..
Mathieu
 Mathieu - woensdag 24 augustus 2011 - 10:05   quote  deeplink  
niets is onwaarschijnlijk in het voetbal.
afwachten maar.
ik heb zelf het gevoel dat er nog veel getransvereerd gaat worden.
Mathieu
 Mathieu - woensdag 24 augustus 2011 - 10:15   quote  deeplink  
Ik ken Nijland, het komt goed met Matavz die gaat zeker naar PSV. PSV en FC Grun liggen elkaar heel goed. zijn zoon voetbald er nog en Nijland gaat regelmatig naar de Frederiklaan toe. komt goed met misschien een spelersruil er bij van PSV kant
de realist
 de realist - woensdag 24 augustus 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Volgens mij word de kans op Matavz nu erg klein dus rap op zoek naar een andere spits.moet nu binnen 7 dagen wel geregeld zijn anders zitten we toch in de problemen zonder spits.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Gaat de laatste transfer week de kampioen bepalen ????









0.0049989