BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Waarom speelt Rosales niet?

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
16mcoach
 16mcoach - donderdag 25 augustus 2011 - 22:28   quote  deeplink  
vraag mij af waarom Rosales niet speelt met zijn snelheid en bal aanname vind ik hem toch beter als Cornelissen. Hij heeft ook meer ervaring in Europa league voetbal, en heeft ook heel goed gespeeld met zijn nationale team. Begrijp ik niet goed van Adriaansen.
bobby solo
 bobby solo - vrijdag 26 augustus 2011 - 07:18   quote  deeplink  
Rosales direct opstellen echt beter dan cornelissen
R!ck
 R!ck - vrijdag 26 augustus 2011 - 08:15   quote  deeplink  
Rosales was er niet bij in de voorbereiding, daarna zei Adriaanse: Rosales, je moet hard werken om je plek terug te verdienen, want Tim doet het geweldig.

Toen speelde Cornelisse geweldige wedstrijden, leuke acties en gevaarlijke voorzetten. Dus toen was de keuze van Adriaanse bekend: Rosales, je moet op de trainingen veel beter zijn dan Tim!

Daarom dus, was zelfs nog een interview van op verschillende sites en bladen..
catweazle
 catweazle - vrijdag 26 augustus 2011 - 10:45   quote  deeplink  
nou, cornelisse is echt geen zekerheidje achterin, zie ik echt 1000 keer liever Rosales. Vond het eerst wel een goeie keuze, maar als ik nou 2 van die non-voetballers met kromme poten (wisgerhof (overigens wel een topverdediger) en cornelisse) zie, dan verlang ik toch naar dat geraffineerde van rosales. Denk dat ie er snel weer instaat, kwaliteit komt altijd boven drijven!
Marion
 Marion - vrijdag 26 augustus 2011 - 14:58   quote  deeplink  
Ik snap niet goed waarom Co Adriaanse in de voorhoede kiest voor de opportunistisch spelende jeugd en in de verdediging voor de oudere meer behoudend spelende voetballers. Dan ga je je op het middenveld vanzelf een Fiat Panda voelen, lijkt mij. Rosales en ook Buijsse durven meer voor de aanval te kiezen.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - vrijdag 26 augustus 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Rosales en cornelissen vind ik nou niet kampioenwaardig
rosales is net als manolev..
R!ck
 R!ck - vrijdag 26 augustus 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2011 - 14:58 schreef Marion het volgende:
Ik snap niet goed waarom Co Adriaanse in de voorhoede kiest voor de opportunistisch spelende jeugd en in de verdediging voor de oudere meer behoudend spelende voetballers. Dan ga je je op het middenveld vanzelf een Fiat Panda voelen, lijkt mij. Rosales en ook Buijsse durven meer voor de aanval te kiezen.
De jeugd speelt voorin omdat Bajrami minder is dan John/Berhuis en omdat Chadli geblesseerd is, de bedoeling was wel om Chadli als '10 te laten fungeren.

Over de verdediging, Tiendalli is een leuke speler en is verdedigend sterker dan Buysse, Rosales is aanvallend sterk en verdedigend minder dan Cornelisse, maar Rosales heeft nog de voorbereiding gemist en dat is het belangrijkste voor Co Adriaanse om hem uit de basis te houden en te spelen met een speler die de hele voorbereiding geweldig tot goede wedstrijden heeft gespeeld. Verder is Cornelisse op dit elftal en systeem al volledig ingespeeld geweest en verwacht Co dat Rosales nog aan de tacktiek moet werken.

Verder is Cornelisse gewoon een goede back, Rosales is een goede aanvallende back, Tiendalli is tevens een goede back en Buysse komt vaak verdedigend veel te kort.
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - vrijdag 26 augustus 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2011 - 16:09 schreef R!ck het volgende:

[..]

De jeugd speelt voorin omdat Bajrami minder is dan John/Berhuis en omdat Chadli geblesseerd is, de bedoeling was wel om Chadli als '10 te laten fungeren.

Over de verdediging, Tiendalli is een leuke speler en is verdedigend sterker dan Buysse, Rosales is aanvallend sterk en verdedigend minder dan Cornelisse, maar Rosales heeft nog de voorbereiding gemist en dat is het belangrijkste voor Co Adriaanse om hem uit de basis te houden en te spelen met een speler die de hele voorbereiding geweldig tot goede wedstrijden heeft gespeeld. Verder is Cornelisse op dit elftal en systeem al volledig ingespeeld geweest en verwacht Co dat Rosales nog aan de tacktiek moet werken.

Verder is Cornelisse gewoon een goede back, Rosales is een goede aanvallende back, Tiendalli is tevens een goede back en Buysse komt vaak verdedigend veel te kort.
helemaal mee eens :)
john194
 john194 - zaterdag 27 augustus 2011 - 16:54   quote  deeplink  
als adriaanse doorgaat staan we staks onderaan
R!ck
 R!ck - zaterdag 27 augustus 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 16:54 schreef john194 het volgende:
als adriaanse doorgaat staan we staks onderaan
Omdat? Zo'n reactie raakt kant nog wal....
16mcoach
 16mcoach - zondag 28 augustus 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2011 - 15:06 schreef londsdale-xxx- het volgende:
Rosales en cornelissen vind ik nou niet kampioenwaardig
rosales is net als manolev..
Ik hoop dat je gisteren de wedstrijd hebt gezien het liep de 2e helft een stuk beter met Rosales. Nog aanvallender prachtig om te zien. Alleen zag Wisgerhof niet dat hij veel vrij stond dan hadden we nog meer kunnen genieten van Rosales. Manolev mocht willen dat hij zo,n balbeheersing had.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - zondag 28 augustus 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 11:35 schreef 16mcoach het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gisteren de wedstrijd hebt gezien het liep de 2e helft een stuk beter met Rosales. Nog aanvallender prachtig om te zien. Alleen zag Wisgerhof niet dat hij veel vrij stond dan hadden we nog meer kunnen genieten van Rosales. Manolev mocht willen dat hij zo,n balbeheersing had.
ik baseer me mening nooit over 1 wedstrijd.
heb hem heel het seizoen gezien,niet echt constant
mischien kan hij me verassen dit seizoen.
als ajacied heb ik Twente hoog zitten dus oordeel
ik over spelers op kampioenbasis europa niveau basis

Cornelissen vind ik goed mee gaan tegen de mindere en
de subtop daarom goede degelijke aankoop maar tegen de
top zoals Benfica konhij niet mee met het tempo daarom
voor die positie moet hij een goede 2de man zijn
en de 1ste man voor die positie Rosales vind ik niet
vele maler beter dan Cornelissen..

Maar wel mooi Cornelissen en Wisgerhof op dit niveau
mooi voor hun ook voor hun carriere want wees eerlijk
paar jaar geleden dachten hun en iedereen niet dat dit
voor hun mogelijk was...

maar hopelijk word Rosales nog constanter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door londsdale-xxx- --
Aartus
 Aartus - maandag 29 augustus 2011 - 23:08   quote  deeplink  
ik zag vanavond vi international,keje molenaar zegt dat fctwente niet meedoet om het kampioenschap,het gaat tusse psv en ajax,laat me niet lachen psv heeft 3x op rij gewonnen tegen ado,sv ried en exelsior,waar hebben we het dan over, het gaat gewoon weer tussen fc twente en ajax een genot om naar te kijken naar deze 2 kampioenskandidaten,afz een fctwente fan.deze 2 clubs weten tenminste hoe voetbal gespeelt moet worden.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 30 augustus 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 23:08 schreef Aartus het volgende:
ik zag vanavond vi international,keje molenaar zegt dat fctwente niet meedoet om het kampioenschap,het gaat tusse psv en ajax,laat me niet lachen psv heeft 3x op rij gewonnen tegen ado,sv ried en exelsior,waar hebben we het dan over, het gaat gewoon weer tussen fc twente en ajax een genot om naar te kijken naar deze 2 kampioenskandidaten,afz een fctwente fan.deze 2 clubs weten tenminste hoe voetbal gespeelt moet worden.
daar ben ik het als ajacied mee eens ;)
ben nie zo van het PSV "voetbal"
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 15:08   quote  deeplink  
PSV TWente en Ajax strijden "gewoon" weer saampies om de titel die wederom niet vroeg beslist zal worden..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Waarom speelt Rosales niet?









0.0083470